werk ze Mickeysquote:
Slaap lekker dan voor strakjesquote:
tnx. laatste 3 dagen gaan nu inquote:
En aansluitend hopelijk meteen gewoon door in een nieuwe functie bij dezelfde werkgever.quote:
Dat zou helemaal top zijn of eerst nog een maandje vrij of zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En aansluitend hopelijk meteen gewoon door in een nieuwe functie bij dezelfde werkgever.
Hier regende het nog vanmiddag, maar nu schijnt de zon weer, dus er is nog hoopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Mickeys het volgende:
Vandaag gesloopt. afscheid genomen van de psychologe op het werk die me zo goed heeft bijgestaan de laatste 6 maanden en net bij de advocaat geweest waar ik niet helemaal 100% een klik mee heb. Misschien nog even verder kijken.
Nog 2 dagen te gaan. Doet me nu al heel veel om afscheid van ze te nemen. Toch een soort 2 familie van me geworden en dat doet zeer. In ieder geval lach ik wel tussen de tranen door. Heb mooie momenten daar gehad en ben blij dat ik die tijd en de kansen heb gehad en gekregen.
En inderdaad, waar is de zon?
Altijd fijn om iemand te horen die van je houdtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Even mams in Canada gebeld. Had ik even behoefte aan. Is daar volop zon met 40 graden minimaal. Mooi weer dus. Ben blij dat ik mijn moeder nog heb, ze staat toch maar mooi voor je klaar
Zeker weten, alleen jammer dat het zover weg is. Had liefst even een knuffel bij het kleine vrouwtje gehaald. Ben vandaag in uberzelfmedelijdenzieligzijn modes.... Komt wel weer goed hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Altijd fijn om iemand te horen die van je houdt
Zolang je zelf maar weet dat het weer goed komt, mag je best jezelf wel eens zielig vinden. Je hebt het ook niet makkelijk...maar idd: komt goed, ik schat je in als een sterke vrouwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zeker weten, alleen jammer dat het zover weg is. Had liefst even een knuffel bij het kleine vrouwtje gehaald. Ben vandaag in uberzelfmedelijdenzieligzijn modes.... Komt wel weer goed hoor
Wees blij idd , nou ligt het bij mannen meestal wat anders. Ik heb alleen mn moeder nog, maar die is er niet meer bij (Alzheimer)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Even mams in Canada gebeld. Had ik even behoefte aan. Is daar volop zon met 40 graden minimaal. Mooi weer dus. Ben blij dat ik mijn moeder nog heb, ze staat toch maar mooi voor je klaar
Ja, zo was mijn oma ook die vorig jaar is overleden. Stiefoma om precies te zijn maar zij was altijd de echte oma oma. Bij haar kon je uithuilen en als ze dan vroeg wat je mee wil blijven eten en je zei bijvoorbeeld spruitjes (ja echt waar) dan sprong ze op de fiets en haalde ze speciaal voor mij spruitjes en een grote doos tissues en klepten we urenlang. De laatste jaren ging dat niet meer en nu helemaal niet meer. Oma was oma niet meer terwijl ze een superoma wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij idd , nou ligt het bij mannen meestal wat anders. Ik heb alleen mn moeder nog, maar die is er niet meer bij (Alzheimer)
En woensdag gaan we allemaal voor je duimenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zeker weten, alleen jammer dat het zover weg is. Had liefst even een knuffel bij het kleine vrouwtje gehaald. Ben vandaag in uberzelfmedelijdenzieligzijn modes.... Komt wel weer goed hoor
De bbq-meet had me echt supergezellig geleken, maar het gaat hem voor mij niet lukkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef Mickeys het volgende:
Misschien maar eens op kort termijn de BBQ organiseren. Als er nog gegadigden zijn buiten onderstaand lijstje, laat het dan even weten. Bedoeling is natuurlijk op een zonnige zaterdag of zondag.
Karzai
Chufi
Bluezz
Golfer
en ikke natuurlijk
Donderdag bedoel jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En woensdag gaan we allemaal voor je duimen
O, ik dacht dat het sollicitatiegesprek woensdag wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Donderdag bedoel jeDeze week is op dinsdag begonnen
Er is toch nog geen datum gepland?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Deisyy het volgende:
De bbq-meet had me echt supergezellig geleken, maar het gaat hem voor mij niet lukken
Klopt, maar door omstandigheden kan ik niet eens iets voor morgen plannen zonder het risico te lopen dat ik af moet zeggen.quote:
that means no good!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar door omstandigheden kan ik niet eens iets voor morgen plannen zonder het risico te lopen dat ik af moet zeggen.
Donderdag van 12 tot 13 uur het isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het sollicitatiegesprek woensdag wasGedoe met die vrije dagen ook, maar dan ga ik donderdag duimen
Ga je dan eerst nog naar Apeldoorn ? Of is het een relaxed laatste dag ? Op het gesprek na dan.. Maar dat lukt je vast welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Donderdag van 12 tot 13 uur het isLief dat je voor me gaat duimen
Nee, dat is het ook nietquote:
Is er ook bier?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef Mickeys het volgende:
Misschien maar eens op kort termijn de BBQ organiseren. Als er nog gegadigden zijn buiten onderstaand lijstje, laat het dan even weten. Bedoeling is natuurlijk op een zonnige zaterdag of zondag.
Karzai
Chufi
Bluezz
Golfer
en ikke natuurlijk
Als je het meeneemt wel. Het is een Amerikaanse stuif-in idee BBQquote:
Ow, desinteresse bedoelde ik niet, gezien je onderzoek en zo bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook nietDus niet dat je denkt dat het desinteresse is.
Ik ga de tuindeur dichtdoen, het is voldoende afgekoeld.
Eerst Apeldoorn, dan Leeuwarden, dan terug Apeldoorn en dan weer naar Almerequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je dan eerst nog naar Apeldoorn ? Of is het een relaxed laatste dag ? Op het gesprek na dan.. Maar dat lukt je vast wel
Ik heb met je te doen ....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eerst Apeldoorn, dan Leeuwarden, dan terug Apeldoorn en dan weer naar Almere
Mooi, zal ik ook mijn draaitafels en mengpaneel meenemen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je het meeneemt wel. Het is een Amerikaanse stuif-in idee BBQ
Laten we eerst maar zien of het lijstje wat langer kan worden toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mooi, zal ik ook mijn draaitafels en mengpaneel meenemen?
Word ik grote meid van toch?quote:
Het lijkt me een zinloze tijdverspilling zo op je laatste dag.... Of is er nog een afscheidsfeestje in Apeldoorn?quote:
`Jeetje chufi wat ergquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij idd , nou ligt het bij mannen meestal wat anders. Ik heb alleen mn moeder nog, maar die is er niet meer bij (Alzheimer)
Ben al een tijd niet meer geweest, maar dat heeft ook weer zo z'n redenen ...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
`Jeetje chufi wat ergin welk stadium zit ze? Herkent ze je nog? Ga je nog wel eens naar haar toe?
Eigenlijk nooit op gelet ...quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef Lienekien het volgende:
Even wat anders.
Vinden jullie nou ook dat die nieuwe journaalleader klinkt alsof er een mededeling gaat volgen over het overlijden van een lid van het koninklijk huis?
Als ie pas vanaf zondag te zien is, dat dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nooit? Je bedoelt sinds zondag nog niet?
Vandaar dat ik zei nieuwe journaalleader.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie pas vanaf zondag te zien is, dat dus
Dat las ik welquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei nieuwe journaalleader.
Nog niet gezienquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef Lienekien het volgende:
Even wat anders.
Vinden jullie nou ook dat die nieuwe journaalleader klinkt alsof er een mededeling gaat volgen over het overlijden van een lid van het koninklijk huis?
Nou nou nouquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:15 schreef Lienekien het volgende:
Als je eens zou willen opletten, graag.
Nee, dat vind ik niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef Lienekien het volgende:
Even wat anders.
Ik weet niet wat een journaalleader is, maar weet wel dat er vandaag verdacht veel geoefend werd met veel motormuizen en diverse grote auto's alsof er iemand van het koninklijk huis in zou kunnen zitten. Misschien trekken ze binnenkort toch de stekker er uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef Lienekien het volgende:
Even wat anders.
En dat oefenen doen ze gewoon op de A1 ? Maar misschien wel het beste ... Die stekker eruit bedoel ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een journaalleader is, maar weet wel dat er vandaag verdacht veel geoefend werd met veel motormuizen en diverse grote auto's alsof er iemand van het koninklijk huis in zou kunnen zitten. Misschien trekken ze binnenkort toch de stekker er uit.
Het begint wel met het doorbehandelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:46 schreef sacha het volgende:
ik heb het journaal nieuwe stijl nog niet gezien![]()
maar het regent weer dus misschien zet ik vanavond de televisie wel aan
Ook op de A1 en dan de afrit af en de carpool op en daar alles veilig stellen voordat de auto er op mag rijdenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat oefenen doen ze gewoon op de A1 ? Maar misschien wel het beste ... Die stekker eruit bedoel ik
Vreemd gedrag inderdaad, 's ochtends of op de terugweg?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ook op de A1 en dan de afrit af en de carpool op en daar alles veilig stellen voordat de auto er op mag rijden
Voornamelijk vanmiddag maar vanmorgen waren ze al in groepen aan het rijden door Apeldoorn om kwart over zes of zoquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vreemd gedrag inderdaad, 's ochtends of op de terugweg?
Vanaf morgen ga je het natuurlijk heel erg missenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:04 schreef Mickeys het volgende:
In ieder geval was het meer dan anders. Politieschool en zo zit er natuurlijk ook dus ben het wel gewend maar nu was het gewoon extreem
Lijkt me een verstandige beslissingquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien trekken ze binnenkort toch de stekker er uit.
Eindexamen periode misschienquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:26 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij weinig te maken te hebben met omgeving Apeldoorn, als ze in London de stekker er uit trekken.
Denk inderdaad eerder dat de Politie-academie nogal aan het oefenen was.
Insmeren een optie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef Aleandra het volgende:
Was ook lekker buiten maar ben naar binnen gevlucht.
Ik werd helemaal lek gestoken door de muggen. En ik had al een paar flinke plekken op mijn rug overgehouden van vannacht.
Vreselijk die zoemende irritante steekdingen
Zo lastig als je midden in de nacht nodig naar de wc moetquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:00 schreef Aleandra het volgende:
Ja, was ik gisteren te moe voor maar nu kom ik er niet meer onderuit. En klamboe maar weer tevoorschijn halen. (als ik hem kan vinden)
Ga nou maar slapenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
DEET werkt wel goed toch tegen die kutmuggen, ik smeer het gewoon op mijn dekbedovertrek
ik durf het niet op mijn huid te smeren
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10698&rId=1016
Het is morgen pas juni. De zomer moet nog beginnen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We moesten toch duimen?![]()
Of heb ik iets gemist![]()
Jullie mogen wel opschieten met die BBQ trouwens straks is het over met het mooie weer
Wat trek je aan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is morgen pas juni. De zomer moet nog beginnen.
Zo min mogelijk.quote:
Misschien zelfs wel mijn monokini.quote:
Jaaa!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Het schijnt morgen best lekker weer te worden in het westen, niet warm, maar wel een zonnetje en het belangrijkste voor een dagje pretpark..... droog!
http://www.weerplaza.nl/
Groot gelijk! Het zou zonde zijn als jullie niet gingen want met een zonnetje erbij is het al snel lekker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Jaaa!
We hebben dan ook besloten het dagje Duinrell met kinderen en kleinkind te laten doorgaan.
We hebben een kortingskaart /hollanders dus we gaan lekker daar mijn verjaardag vieren met de kinderen, en dat is best leukquote:
Zolang jij morgen een fijne verjaardag hebt is alles goed... Ik heb er ook niks op tegen of zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hebben een kortingskaart /hollanders dus we gaan lekker daar mijn verjaardag vieren met de kinderen, en dat is best leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |