werk ze Mickeysquote:
Slaap lekker dan voor strakjesquote:
tnx. laatste 3 dagen gaan nu inquote:
En aansluitend hopelijk meteen gewoon door in een nieuwe functie bij dezelfde werkgever.quote:
Dat zou helemaal top zijn of eerst nog een maandje vrij of zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En aansluitend hopelijk meteen gewoon door in een nieuwe functie bij dezelfde werkgever.
Hier regende het nog vanmiddag, maar nu schijnt de zon weer, dus er is nog hoopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Mickeys het volgende:
Vandaag gesloopt. afscheid genomen van de psychologe op het werk die me zo goed heeft bijgestaan de laatste 6 maanden en net bij de advocaat geweest waar ik niet helemaal 100% een klik mee heb. Misschien nog even verder kijken.
Nog 2 dagen te gaan. Doet me nu al heel veel om afscheid van ze te nemen. Toch een soort 2 familie van me geworden en dat doet zeer. In ieder geval lach ik wel tussen de tranen door. Heb mooie momenten daar gehad en ben blij dat ik die tijd en de kansen heb gehad en gekregen.
En inderdaad, waar is de zon?
Altijd fijn om iemand te horen die van je houdtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Even mams in Canada gebeld. Had ik even behoefte aan. Is daar volop zon met 40 graden minimaal. Mooi weer dus. Ben blij dat ik mijn moeder nog heb, ze staat toch maar mooi voor je klaar
Zeker weten, alleen jammer dat het zover weg is. Had liefst even een knuffel bij het kleine vrouwtje gehaald. Ben vandaag in uberzelfmedelijdenzieligzijn modes.... Komt wel weer goed hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Altijd fijn om iemand te horen die van je houdt
Zolang je zelf maar weet dat het weer goed komt, mag je best jezelf wel eens zielig vinden. Je hebt het ook niet makkelijk...maar idd: komt goed, ik schat je in als een sterke vrouwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zeker weten, alleen jammer dat het zover weg is. Had liefst even een knuffel bij het kleine vrouwtje gehaald. Ben vandaag in uberzelfmedelijdenzieligzijn modes.... Komt wel weer goed hoor
Wees blij idd , nou ligt het bij mannen meestal wat anders. Ik heb alleen mn moeder nog, maar die is er niet meer bij (Alzheimer)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Even mams in Canada gebeld. Had ik even behoefte aan. Is daar volop zon met 40 graden minimaal. Mooi weer dus. Ben blij dat ik mijn moeder nog heb, ze staat toch maar mooi voor je klaar
Ja, zo was mijn oma ook die vorig jaar is overleden. Stiefoma om precies te zijn maar zij was altijd de echte oma oma. Bij haar kon je uithuilen en als ze dan vroeg wat je mee wil blijven eten en je zei bijvoorbeeld spruitjes (ja echt waar) dan sprong ze op de fiets en haalde ze speciaal voor mij spruitjes en een grote doos tissues en klepten we urenlang. De laatste jaren ging dat niet meer en nu helemaal niet meer. Oma was oma niet meer terwijl ze een superoma wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij idd , nou ligt het bij mannen meestal wat anders. Ik heb alleen mn moeder nog, maar die is er niet meer bij (Alzheimer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |