quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
quote:
Nee, maar alle, en dan ook echt alle, Amerikanen kunnen spelen op hardcourt.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stelen alle Marocs ? Zijn alle moslims moordenaars?
Joop Bosquote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Andere opties waren 'Zonder Jopie Bos' en 'The Brian Baker Selection'
Daar loopt inderdaad geen omgekeerde amerikaanse López rond die alleen maar moonballen speeltquote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, maar alle, en dan ook echt alle, Amerikanen kunnen spelen op hardcourt.
Ik wou iets doen met de bijnaam 'wood' , maar kwam niet verquote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Haha vond je wood te sexueel ofzo?
Heeft ze met Baker?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
Kraai is lekker bruin.
Ziet er goed uit.
tussenstand van gisteren haas volandri staat er tussendoor bij mij die 1e 3 sets..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zweer het, als Jeremy dit gaat verliezen, dan maak ik hem persoonlijk af.
Bij mij dit keer niet. Vorige dagen was dat wel het geval.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
tussenstand van gisteren haas volandri staat er tussendoor bij mij die 1e 3 sets..
ff f5 en nu hier ook niet meerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij mij dit keer niet. Vorige dagen was dat wel het geval.
41 jaar is Datequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik hoop op iedereen die tegen dat manwijf speelt.
Als een vent ja, hoe zou dat toch komen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef Norrage het volgende:
Schiavone speelt tenminste tennis zoals het bedoeld is
dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik hoop op iedereen die tegen dat manwijf speelt.
Eens. Geen problemen mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef Norrage het volgende:
Schiavone speelt tenminste tennis zoals het bedoeld is
Wat een onzin. Schiavone slaat veel minder hard dan de meeste vrouwen in het circuit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als een vent ja, hoe zou dat toch komen?
Alsof als een man spelen louter te maken heeft, met al dan niet hard slaan. Ze snapt het tactische spelletje in tegenstelling tot veel van haar vrouwlijke collega's. En ze beweegt, en kreunt als een vent.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens. Geen problemen mee.
[..]
Wat een onzin. Schiavone slaat veel minder hard dan de meeste vrouwen in het circuit.
Daar valt het wel vaak aan af te leiden ja. En dat kreunen als een vent doen er wel meerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alsof als een man spelen louter te maken heeft, met al dan niet hard slaan. Ze snapt het tactische spelletje in tegenstelling tot veel van haar vrouwlijke collega's. En ze beweegt, en kreunt als een vent.
Sorry, ik heb een hekel aan dat mens, ik kan er niks aan doen. Schiavone is erg, maar van Bartoli gaan ook mijn rugharen overeind staan. Maar er zijn ook vrouwen die wel de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar valt het wel vaak aan af te leiden ja. En dat kreunen als een vent doen er wel meer
Maar Azarenka en Sharapova doen in ieder geval niet zo'n pijn aan de ogen. Gewoon het geluid wat zachter zetten doet al wonderen. Steffi ja....hmmmm.... Fraulein forehand.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:12 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb een hekel aan het gebeuk van de Williams zussen en de krijskonijnen zoals Azarenka en Sharapova. Ik kan niet eens zien hoe ze spelen, wordt teveel afgeleid door het gekrijs.
edit: ik mis Steffi Graf
Ik weet het niet hoor, Sharapova heeft altijd zo'n "als blikken konden doden" smoelwerk en Azarenka vind ik ook maar een chaggerijn. Ik zie ze geen van beiden graag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar Azarenka en Sharapova doen in ieder geval niet zo'n pijn aan de ogen. Gewoon het geluid wat zachter zetten doet al wonderen.
Wie dan wel qua looks...?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:17 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, Sharapova heeft altijd zo'n "als blikken konden doden" smoelwerk en Azarenka vind ik ook maar een chaggerijn. Ik zie ze geen van beiden graag.
Dat nieuwe meisje van gisteren of zondag... een Argentijnse die tegen ik geloof Serena Williams speelde, daar ben ik nu al fan van. Na Li vind ik ook leuk. En die Zweedse, Johansson.quote:
ormaechea ofzoiets was wel goed te doen jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:24 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat nieuwe meisje van gisteren of zondag... een Argentijnse die tegen ik geloof Serena Williams speelde, daar ben ik nu al fan van. Na Li vind ik ook leuk. En die Zweedse, Johansson.
Radwanska vind ik ook leuk. En Shvedova.
En verder ben ik fan van Kuznetsova. Niet echt een mooie vrouw, maar ze heeft iets cools.
Maar een echte fan van het vrouwentennis ben ik niet meer sinds Henin is gestopt.
Je bedoelt Ormaechea. Die speelde tegen Venus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:24 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat nieuwe meisje van gisteren of zondag... een Argentijnse die tegen ik geloof Serena Williams speelde, daar ben ik nu al fan van. Na Li vind ik ook leuk. En die Zweedse, Johansson.
Radwanska vind ik ook leuk. En Shvedova.
En verder ben ik fan van Kuznetsova. Niet echt een mooie vrouw, maar ze heeft iets cools.
Maar een echte fan van het vrouwentennis ben ik niet meer sinds Henin is gestopt.
Oja, import Francaisequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
En het is de Française Johansson, of de Zweedse Arvidsson of Larsson, maar niet een combi daarvan
Nog steeds Pfeiffer, speelt het hele jaar niet meer volgens mij. Ben benieuwd of hij uberhaupt nog terug gaat komen.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nog steeds Pfeiffer, speelt het hele jaar niet meer volgens mij. Ben benieuwd of hij uberhaupt nog terug gaat komen.
Speelt alleen nog met zijn vrouw/vriendinquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nog steeds Pfeiffer, speelt het hele jaar niet meer volgens mij. Ben benieuwd of hij uberhaupt nog terug gaat komen.
Ik ben ook fan, leuk pakje had ze gisteren aan, ze heeft wel een pittige uitstraling. Die kan nog wel wat plaatsen winnen op de ranglijst.quote:
Qua punten die ze heeft te verdedigen, zal het me niets verbazen als ze aan het eind van het jaar in de top-60 staat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben ook fan, leuk pakje had ze gisteren aan, ze heeft wel een pittige uitstraling. Die kan nog wel wat plaatsen winnen op de ranglijst.
Ik krijg gewoon te zien dat Gasquet aan het spelen is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef Federer-fan het volgende:
Scorebord is van slag? Hier staat dat Zopp-Gasquet in progress is en hier staat dat Schiavone-Krumm nog bezig is.
Waarom doe je niet de slamtracker? die werkt perfectquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef Federer-fan het volgende:
Scorebord is van slag? Hier staat dat Zopp-Gasquet in progress is en hier staat dat Schiavone-Krumm nog bezig is.
Nope, alleen livescore. Geen tv baan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:10 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Komt Rus ergens live? Andere partij is bijna klaar.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:25 schreef TheArt het volgende:
Jeremy is losPakt de eerste twee sets met 6-4, 6-1 tegen Lu.
Wedden dat ik hem nu keihard jinx
Jeremy achterlijke klootviool. De hele wedstrijd geen eigen servicegame verloren en op het moment dat ie de wedstrijd uit kan serveren, gaat ie chokenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Van *5-3 derde set naar tiebreak voor Lu.
Service loopt niet (44% eerste servicepercentage). Dan wordt hij er door een gravelrukker als Doud gewoon keihard afgeslagen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:26 schreef truedestiny het volgende:
Karlovic wordt er (zoals verwacht) genadeloos afgeslagen.
Jeremy is een mafkeesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:34 schreef Reya het volgende:
Inmiddels loopt Chardy het begrip 'falen' een nieuwe dimensie te geven.
Na 1 game dit zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hampton pakt de eerste game, opzich niets aan de hand.
Maar Rus had wel breakpoint
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Rus had wel breakpoint
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet het niet hoor, heel vaak als Djokovic de eerste game pakt, pakt hij ook de wedstrijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zweer het, als Jeremy dit gaat verliezen, dan maak ik hem persoonlijk af.
TheArtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wie was diegene die Chardy ging vermoorden wanneer hij verloor ?
Ik zit al in de trein. Ben bijna in A'dam, dus kan rechtstreeks door.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Oh TheArt
Moet ik je de treinreis boeken?
Wat boeit jou Chardy eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zit al in de trein. Ben bijna in A'dam, dus kan rechtstreeks door.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zit al in de trein. Ben bijna in A'dam, dus kan rechtstreeks door.
Noem me intussen volledig gestoord (dat vind ik mezelf ook namelijk aangezien ik zo stug blijf volhouden), maar hij is sinds zjn debuut bij de profs mijn favoriete speler, die zoveel meer kan dan hij laat zienquote:
Vooral Sharapova vind ik niks - inderdaad ziet ze er chagrijnig uit. En ik vind ze allebei te lang.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:17 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, Sharapova heeft altijd zo'n "als blikken konden doden" smoelwerk en Azarenka vind ik ook maar een chaggerijn. Ik zie ze geen van beiden graag.
Bedankt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:06 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon te zien dat Gasquet aan het spelen is.
Je kan ook http://www.flashscore.com/tennis/ proberen.
Via welke site benader je die?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom doe je niet de slamtracker? die werkt perfect
Dat heb ik ook met Cilic nu, hoewel dat nog kan veranderen bij hemquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Noem me intussen volledig gestoord (dat vind ik mezelf ook namelijk aangezien ik zo stug blijf volhouden), maar hij is sinds zjn debuut bij de profs mijn favoriete speler, die zoveel meer kan dan hij laat zien
Sick bastard.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Noem me intussen volledig gestoord (dat vind ik mezelf ook namelijk aangezien ik zo stug blijf volhouden), maar hij is sinds zjn debuut bij de profs mijn favoriete speler, die zoveel meer kan dan hij laat zien
roland garros site. Knopje onder schedule of play rechts op de paginaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Via welke site benader je die?
ATPworldtour.com --> Live scores bovenaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Via welke site benader je die?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
die was gewoon geblesseerd..al was hij daarvoor al iets weggezaktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Cilic nu, hoewel dat nog kan veranderen bij hem.
2 jaar geleden had hij tennisseritis. Ineens vergeten hoe hij een bal moet rakenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:21 schreef Alovenac het volgende:
De manier ook waarom zo'n Chardy aan het spelen is, echt te labiel voor woorden.
Opzich is er dus nog steeds niets aan de hand.quote:
Mark Walsh had dat vroeger ook vaak. Toen Rico Vonck zijn gekke toernooi had op het PDC WK volgens mijquote:
Je was eerderquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Opzich is er dus nog steeds niets aan de hand.
De commentatrice heeft Lu al afgeschreven...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog niet te hard van stapel lopen hé
Rico Vonckquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mark Walsh had dat vroeger ook vaak. Toen Rico Vonck zijn gekke toernooi had op het PDC WK volgens mij
Posterholt toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rico Vonck
Die woont hier paar KM vandaan. Dart nu in een dorpteam
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rico Vonck
Die woont hier paar KM vandaan. Dart nu in een dorpteam
Nee, niet op google gekeken hoor. Dat weet ik op de een of andere manierquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Hoe de fak weet jij dit
Google zeker?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
Al 4 5 breaks in set 2 bij Rus vs. Hampton
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
roland garros site. Knopje onder schedule of play rechts op de pagina
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:20 schreef Salamando het volgende:
[..]
ATPworldtour.com --> Live scores bovenaan.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niet op google gekeken hoor. Dat weet ik op de een of andere manier
uit Leiden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En waar de fak kom jij vandaan
Dat dorp heeft 2000 inwoners ofzo. Als ik er 1 x per jaar doorheen rij is het veel en ik woon er 10 km vandaan
quote:
Het blijft WTA hè en met die service van Aranquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
*3-2 Rus
Kom op Arantxa. Banaan in de mond tijdens de pauze en die break vasthouden!!
Ik onthou altijd van dat soort aparte dingenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als dat ik bijv. precies zou weten dat het Visser 't Hooft Lyceum ook in Leiden ligt, terwijl ik er nooit geweest ben.
Tokkieschool.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als dat ik bijv. precies zou weten dat het Visser 't Hooft Lyceum ook in Leiden ligt, terwijl ik er nooit geweest ben.
geloofwaardig iddquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen Stedelijk dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom zit ik niet in Leiden op school
Ik had toch wel verwacht dat hij vandaag op zijn minst 1 setje kon pakken, maar de wind stond vast verkeerd.quote:
ah, weet je toevallig waar aan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:49 schreef biertapper het volgende:
Het oponthoud was een blessurebehandeling voor Hampton.
Nu behoudt ze haar servicegame, duidelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:51 schreef thijsdetweede het volgende:
Ha! De altijd zo belangrijke zevende game is voor Aran!
notquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu behoudt ze haar servicegame, duidelijk.
?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Rare game, ze gaven meer toe op hun eigen service dan de ander.
Nouja, dit geeft wel lekker rust.
Haase moet ook nog spelen héquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:55 schreef CoolStoryBro het volgende:
Toch nog 1 Nederlander door, volgende ronde appeltje eitje voor Rus
Jezus vriend, nooit eerder een potje tennis gezien of zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Chardy 7-7 Lu
Art, heb jij ook zo'n gevoel dat het nog uren doorgaat met dit principe van 1-0, 1-1, 2-1, 2-2 etc
Ongehoord, mannen die hun service game houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Chardy 7-7 Lu
Art, heb jij ook zo'n gevoel dat het nog uren doorgaat met dit principe van 1-0, 1-1, 2-1, 2-2 etc
ATPquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Chardy 7-7 Lu
Dat zie je wel vaker met goede jeugdspelers. De stap naar het prof tennis is erg groot. Zelfs de Bakker had het jeugdtoernooi van Wimbledon gewonnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef Norrage het volgende:
Gasquetjammer dat die nooit echt zal doorbreken...op zijn 17e was ie nog het best....
Zijn backhandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef Norrage het volgende:
Gasquetjammer dat die nooit echt zal doorbreken...op zijn 17e was ie nog het best....
Niet echt hetzelfde. Gasquet was een goede speler op zijn 17de. Versloeg Federer op Monte Carlo, haalde de finale van Hamburg en speelde goede wedstrijden tegen Nadal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker met goede jeugdspelers. De stap naar het prof tennis is erg groot. Zelfs de Bakker had het jeugdtoernooi van Wimbledon gewonnen.
Die mentale gesteldheid valt tegenwoordig nog wel mee, maar zijn echte niveau haalt ie niet meer. Nooit aan de verwachtingen kunnen voldoenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zijn backhand.
Zijn mentale gesteldheid.
Lijkt me een mooi moment.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:10 schreef TheGeneral het volgende:
Bolelli is 0-27 in zijn carrière tegen top 10 dus vandaag zal op het gravel van Roland Garros tegen Nadal wel de ommekeer komen!
Precies. Toen speelde ie nog onbevangenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Niet echt hetzelfde. Gasquet was een goede speler op zijn 17de. Versloeg Federer op Monte Carlo, haalde de finale van Hamburg en speelde goede wedstrijden tegen Nadal.
2007.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies. Toen speelde ie nog onbevangenen was het 2008? Halve finale Wimbledon. Was ook geniaal. Toen wel kapot toen ie tegen fedje moest
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:10 schreef TheGeneral het volgende:
Bolelli is 0-27 in zijn carrière tegen top 10 dus vandaag zal op het gravel van Roland Garros tegen Nadal wel de ommekeer komen!
Minder dan je zou denken. De meesten spelen wel ooit tegen Fish/Roddick op gravel of de Melzers/Wawrinkas/Tipsarevices uit vorm in 27 wedstrijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, er zullen wel meer spelers zijn met zon statistiek?
Ja, door opgavequote:
Verdasco heeft in straight sets van hem verlorenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Niemand heeft ooit zoveel games tegen Lu op gravel verloren.
Ja, maar 27! games. Zoveel games wint Lu niet eens in een gemiddeld jaar op gravel!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Verdasco heeft in straight sets van hem verloren
Vond ik leuk.quote:
Nee hoor, Bolelli speelt gewoon.quote:Wordt gewoon een walk-over.
Een spreekwoordelijke walk-over.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond ik leuk.
[..]
Nee hoor, Bolelli speelt gewoon.
Het was een grap.quote:
Eurosport HD ziet er prima uit hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.![]()
Het beeld op Eurosport is slecht.Op de NOS wel goed beeld. Hmm, ik hoopte op Marcella Mesker maar dit is Jan Roelfs(?)
Jep.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.![]()
Het beeld op Eurosport is slecht.Op de NOS wel goed beeld. Hmm, ik hoopte op Marcella Mesker maar dit is Jan Roelfs(?)
Was misschien alleen hier dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef TheGeneral het volgende:
]
[..]
Eurosport HD ziet er prima uit hoor
Jammer, ze hebben toch wel beter zou je zeggen.quote:
Je bedoelt omdat iemand je daarop wees?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit steeds maar naar die pijl in dat FedEx logo te kijken
Jan Roelfs vind ik maar een stem hebben die niet zo lekker is bij het tennis kijken. Kan ook nog altijd afstemmen op de Eurosport of de Belgquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was misschien alleen hier dan.
[..]
Jammer, ze hebben toch wel beter zou je zeggen.
Ik wist dat al langer hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat iemand je daarop wees?
Dat doen ze niet hé. Nadal is de gravelkoning en die moet je aanbiddenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:41 schreef truedestiny het volgende:
Is kijken of de scheids vandaag wat ballen toont en Nadal een waarschuwing geeft.
Ben ook ban gvan niet. Ik vind dat ze dat zelfs zouden moeten doen (of die regel afschaffen). Als ik umpire was zou ik hem wel gewoon een point penalty geven na hem er eerst vriendelijk op te hebben gewezen en vervolgens een waarschuwing te hebben gegeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:41 schreef truedestiny het volgende:
Is kijken of de scheids vandaag wat ballen toont en Nadal een waarschuwing geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |