quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
quote:
Nee, maar alle, en dan ook echt alle, Amerikanen kunnen spelen op hardcourt.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stelen alle Marocs ? Zijn alle moslims moordenaars?
Joop Bosquote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Andere opties waren 'Zonder Jopie Bos' en 'The Brian Baker Selection'
Daar loopt inderdaad geen omgekeerde amerikaanse López rond die alleen maar moonballen speeltquote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, maar alle, en dan ook echt alle, Amerikanen kunnen spelen op hardcourt.
Ik wou iets doen met de bijnaam 'wood' , maar kwam niet verquote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Haha vond je wood te sexueel ofzo?
Heeft ze met Baker?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
Kraai is lekker bruin.
Ziet er goed uit.
tussenstand van gisteren haas volandri staat er tussendoor bij mij die 1e 3 sets..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zweer het, als Jeremy dit gaat verliezen, dan maak ik hem persoonlijk af.
Bij mij dit keer niet. Vorige dagen was dat wel het geval.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
tussenstand van gisteren haas volandri staat er tussendoor bij mij die 1e 3 sets..
ff f5 en nu hier ook niet meerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij mij dit keer niet. Vorige dagen was dat wel het geval.
41 jaar is Datequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik hoop op iedereen die tegen dat manwijf speelt.
Als een vent ja, hoe zou dat toch komen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef Norrage het volgende:
Schiavone speelt tenminste tennis zoals het bedoeld is
dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik hoop op iedereen die tegen dat manwijf speelt.
Eens. Geen problemen mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef Norrage het volgende:
Schiavone speelt tenminste tennis zoals het bedoeld is
Wat een onzin. Schiavone slaat veel minder hard dan de meeste vrouwen in het circuit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als een vent ja, hoe zou dat toch komen?
Alsof als een man spelen louter te maken heeft, met al dan niet hard slaan. Ze snapt het tactische spelletje in tegenstelling tot veel van haar vrouwlijke collega's. En ze beweegt, en kreunt als een vent.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens. Geen problemen mee.
[..]
Wat een onzin. Schiavone slaat veel minder hard dan de meeste vrouwen in het circuit.
Daar valt het wel vaak aan af te leiden ja. En dat kreunen als een vent doen er wel meerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alsof als een man spelen louter te maken heeft, met al dan niet hard slaan. Ze snapt het tactische spelletje in tegenstelling tot veel van haar vrouwlijke collega's. En ze beweegt, en kreunt als een vent.
Sorry, ik heb een hekel aan dat mens, ik kan er niks aan doen. Schiavone is erg, maar van Bartoli gaan ook mijn rugharen overeind staan. Maar er zijn ook vrouwen die wel de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar valt het wel vaak aan af te leiden ja. En dat kreunen als een vent doen er wel meer
Maar Azarenka en Sharapova doen in ieder geval niet zo'n pijn aan de ogen. Gewoon het geluid wat zachter zetten doet al wonderen. Steffi ja....hmmmm.... Fraulein forehand.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:12 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb een hekel aan het gebeuk van de Williams zussen en de krijskonijnen zoals Azarenka en Sharapova. Ik kan niet eens zien hoe ze spelen, wordt teveel afgeleid door het gekrijs.
edit: ik mis Steffi Graf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |