abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112202324
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:07 schreef Fuszy het volgende:
Zo hee, ik vond Linkin Park ook wel zeer vet. Vond het geluid, stem etc wel echt goed. Hoorde niet wat veel mensen altijd over LP zeiden. Dat ze zo slecht live waren, dit was gewoon genieten
Ja dat viel mij ook ontzettend mee, vond het super vet!
We waren iets voor 7enen pas op het terrein (zonde misschien, maar we konden niet eerder en gingen vooral voor Linkin Park) en na een uurtje bij Chase & Status te hebben gestaan konden we nog gewoon de pit in komen.. !
  woensdag 30 mei 2012 @ 08:58:26 #102
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112203722
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:07 schreef Fuszy het volgende:
Zo hee, ik vond Linkin Park ook wel zeer vet. Vond het geluid, stem etc wel echt goed. Hoorde niet wat veel mensen altijd over LP zeiden. Dat ze zo slecht live waren, dit was gewoon genieten
Ik heb alleen één nummer gehoord op de radio vanaf Pinkpop, maar mijn oren gingen er spontaan van bloeden... Zo vals heb ik ze al lang niet meer gehoord.
Don't let my username fool you...
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:16:39 #103
85962 ioko
I Appear Missing
pi_112209680
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:58 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb alleen één nummer gehoord op de radio vanaf Pinkpop, maar mijn oren gingen er spontaan van bloeden... Zo vals heb ik ze al lang niet meer gehoord.
Onzin. De stemmen waren goed, al gaat er natuurlijk altijd een uithaal niet helemaal zuiver.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_112210364
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:58 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

geluid op tv e nradio is vaak een heel stuk slechter dan hoe je het ervaart als je op het veld staat.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:14:17 #105
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_112211852
http://www.festivalinfo.n(...)_Europese_festivals/

Wat een irritante man is het ook. :r Ook dit stukje uit het originele bericht:

quote:
Van Festival Dour krijg ik hele lijsten met namen van bands waar ik nog nooit van heb gehoord. Het is niet meer te belopen. Je hebt er als band ook helemaal niks aan om op een festival te spelen in een kleine tent voor 20 man.
Wat een kutopmerking. Dat hij nou niet bekend is met die muziek betekent niet dat mensen die 40/50 jaar jonger zijn dan hij dat niet zijn.
pi_112211896
Je merkt gewoon dat Pinkpop op alle fronten voorbij wordt gestreefd door de concurrentie.
pi_112211907
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:14 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Wat een kutopmerking. Dat hij nou niet bekend is met die muziek betekent niet dat mensen die 40/50 jaar jonger zijn dan hij dat niet zijn.
Sowieso ook zijn voorstel voor die avondklok van 11 uur en dat een festival maar 3 dagen mag duren.
pi_112211929
quote:

[..]

Grootste nadeel van pinkpop naar mijn mening:
- Festival eindigt veel te vroeg. Headliners die in het donker spelen met een leuke (licht)show eromheen, dat maakt de sfeer een stuk beter~!

3 dagen of 4 dagen vind ik eerlijk gezegd niet zo interessant.
Eerst denken, dan typen
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:17:40 #109
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112211997
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef On het volgende:

[..]

Sowieso ook zijn voorstel voor die avondklok van 11 uur en dat een festival maar 3 dagen mag duren.
Ja, dat is toch wel de grootst mogelijke onzin die je je kunt bedenken... Dus alleen omdat hij dat wat betreft vergunningen niet rond krijgt, moeten alle andere festivals zich daar maar naar schikken?

Smeets begint gewoon een beetje een vervelende oude man te worden... Misschien wordt het toch eens tijd voor een vervanger?
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:19:38 #110
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_112212085
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef Piger het volgende:

[..]

Grootste nadeel van pinkpop naar mijn mening:
- Festival eindigt veel te vroeg. Headliners die in het donker spelen met een leuke (licht)show eromheen, dat maakt de sfeer een stuk beter~!
Te weinig bands vind ik een groter minpunt. Het is soms kiezen tussen twee dingen waar je niets mee hebt. Dan heb ik liever 4 verschillende dingen tegelijkertijd die ook nog eens een beetje variatie brengen. (Ook dat laatste is Pinkpop een beetje vreemd. Ze zetten er volgens mij andere acts neer om bepaalde doelgroepen te pleasen)
pi_112212593
hahahahahahahahahaahaha heerlijke gast die Jan. Omdat de concurrentie je aan alle kanten voorbij rent vind je dat die aa nbanden gelegd moet worden? omgekeerde wereld.

Ik denk dat Jan ziet dat zijn pinkpop niet meer het toonaangevende festival is wat het geweest is maar een festival wat nog mee magdraaien aan de zijlijn. En hij weet niet goed hoe het om te buigen. Opzich is hij op heel veel dingen ook gebonden aan terrein, budget, vergunningen etc maar toch.

Ik vind het leuk hoe pinkpop nog wel regionaal is. met de lokale voetbalclubs die meehelpen, lokale glutenvrije supermarkt die kraampje heeft etc dat soort dingen verdwijnen helaas zienerogen bij andere festivals maar voor de rest denk ik dat Pinkpop naar een iets aangepastere formule moet wil het nog jaren en jaren mee draaien op hoog niveau.

Maar hoe dat precies te doen? ik heb geen idee.
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:30:36 #112
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112212642
Ik vind het ook wel een teken van zwakte dat hij in dat interview zo hard afgeeft op andere festivals in Europa. Dat hij niet helemaal meekomt met het huidige publiek, wil absoluut niet zeggen dat het slecht is dat andere festivals dat wel doen. Ook heeft hij het erover dat ze ervoor moeten waken om wat betreft Nederlandse acts niet acts boeken die op elke hoek van de straat staan en dan boekt bij een Gers Pardoel 8)7 Dat ventje vind je nog op elke braderie en discotheek die ons land rijk is..... :')
pi_112212714
quote:

Tijde dat die man naar een bejaardentehuis gaat!
pi_112212918
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Te weinig bands vind ik een groter minpunt. Het is soms kiezen tussen twee dingen waar je niets mee hebt. Dan heb ik liever 4 verschillende dingen tegelijkertijd die ook nog eens een beetje variatie brengen. (Ook dat laatste is Pinkpop een beetje vreemd. Ze zetten er volgens mij andere acts neer om bepaalde doelgroepen te pleasen)
Ik herzie mijn mening:

Grootste ergenis (zoals ook posters hierboven): Jan Smeets.
Wat een gruwelijk irritante kerel is dat. Elk jaar.
Eerst denken, dan typen
pi_112213059
Fucking hell. Jan Smeets is echt aan het dementeren :') Schopt nu als een klein kind tegen de enkels van festivals die WEL lekker lopen :') Met zo'n instelling van hem hoef ik helemaal niet meer naar Pinkpop :r
pi_112213166
quote:

[..]

Heeft die man geen media-adviseur die hem vertelt wanneer hij zijn kop moet houden?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_112213218
Wat een onzin :') curfew om 11 uur. Festivalgangers kunnen zelf heel goed bepalen hoe lang ze door kunnen en willen gaan (op een paar na dan).
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:43:23 #118
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_112213242
Trouwens ook knap waardeloos hoe hij het festival afsloot. Iedereen zat zich af te vragen of er na The Boss nog wat zou komen, dank woord, of iets van afsluitingsknaller. Maar nee. Bleef enkele minuten leeg en toen kwam Smeets een duf promopraatje houden. Wat een deceptie. }:|

Als hij dit nu even vlot voor het laatste nummer van Springsteen deed, en vervolgens Springsteen liet afsluiten met een knallende vuurwerk show, dan was het een stuk betere afsluiting geweest.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_112213325
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:43 schreef henkde_j het volgende:
Trouwens ook knap waardeloos hoe hij het festival afsloot. Iedereen zat zich af te vragen of er na The Boss nog wat zou komen, dank woord, of iets van afsluitingsknaller. Maar nee. Bleef enkele minuten leeg en toen kwam Smeets een duf promopraatje houden. Wat een deceptie. }:|

Als hij dit nu even vlot voor het laatste nummer van Springsteen deed, en vervolgens Springsteen liet afsluiten met een knallende vuurwerk show, dan was het een stuk betere afsluiting geweest.
Vorig jaar sloot ie een avond af met gezeik over btw-verhoging. Het is gewoon een zeikerige bejaarde geworden.
Eerst denken, dan typen
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:47:15 #120
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112213398
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:42 schreef Markeerstift het volgende:
Wat een onzin :') curfew om 11 uur. Festivalgangers kunnen zelf heel goed bepalen hoe lang ze door kunnen en willen gaan (op een paar na dan).
Net zoals zijn gezeur over werktijden. Daar wordt op festivals juist heel streng op toegezien. Heb zelf ook wel eens op Lowlands gewerkt, maar daar moesten we het niet in ons hoofd halen om arbo-regeltjes aan onze laars te lappen... Dan konden we echt meteen vertrekken en werd het bandje direct doorgeknipt. Daar werd heel streng op gecontroleerd, dat geldt dus ook voor het naleven van werktijden.
pi_112213441
Wat doet die gast überhaupt op het podium?
Ben je lekker aan het feesten hoor je opeens weer gelul over kindertjes in Afrika. :')
Nieuw is niet altijd beter.
pi_112213525
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Net zoals zijn gezeur over werktijden. Daar wordt op festivals juist heel streng op toegezien. Heb zelf ook wel eens op Lowlands gewerkt, maar daar moesten we het niet in ons hoofd halen om arbo-regeltjes aan onze laars te lappen... Dan konden we echt meteen vertrekken en werd het bandje direct doorgeknipt. Daar werd heel streng op gecontroleerd, dat geldt dus ook voor het naleven van werktijden.
Inderdaad, ik weet dat ze op Sziget wel hele lange uren maken maar dat zijn dan weer Hongaarse standaarden denk ik dan.
pi_112213552
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat doet die gast überhaupt op het podium?
Ben je lekker aan het feesten hoor je opeens weer gelul over kindertjes in Afrika. :')
PVDA-er in hart en nieren hè :')
Hier in Geleen had ie met voorkeursstemmen in de gemeenteraad kunnen komen :')
pi_112213619
Nou ik heb mijn eerste pinkpop overleefd. En ondanks veel negatief gezeur van mensen kan ik er alleen maar positief over zijn!
Zaterdag was lekker rustig waardoor ik veel bekenden ben tegengekomen en in de avond heerlijk vooraan staan genieten van The Cure. Pijn aan de pootjes maar het was het zeker waard!

De zondag vooraan gestaan bij Racoon en daarna erg verrast door Kyteman, erg gaaf was dat!

De maandag brak opgestaan na een lange nacht doorhalen op de camping, dus lekker op het veld gezeten chillen bij oa Seasick Steven om vervolgens maar weer eens het vak in te gaan.
The Specials kende ik niet echt maar ik vond het erg leuk, nog even met de kop op tv geweest zag ik later :P
En daarna Mumford & Sons. In tegenstelling tot velen vond ik het wel heel erg tof! Ondanks dat het allemaal niet zo lekker doorliep speelden ze hun nummers gewoon erg goed. En ik weet niet waar jullie allemaal hebben gestaan dat het zo makjes was, maar bij ons ging het goed los!

We wilden eigenlijk vooraan blijven staan voor Bruce, maar het was me daar echt te vol en benauwd, dus toen ben ik met wat lui het vak uitgegaan. Even lekker wat gegeten en gedronken en vervolgens vanaf een afstandje vol staan genieten van Bruce. Ik stond ver genoeg weg om over de menigte te kunnen heenkijken (ik ben 1.57) en af en toe even te gaan zitten, en dichtbij genoeg om niet alleen maar naar de schermen te hoeven kijken.

Dit was mijn eerste keer pinkpop en zeker niet de laatste, ik heb genoten en het is ook maar net wat je er zelf van maakt :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_112214224
Ik heb ook erg genoten van pinkpop 2012 en voorgaande editie waar ik of hele weekend of een dag geweest ook steeds weer genoten.

feit blijft dat het festival zelf stukken minder georganiseerd is dan andere festivals en het minder goed in de markt ligt.

Ik heb zoiets je kiest zelf om er heen te gaan dus dan niet tevee lzeuren achteraf en gewoon er wat van maken als je daar bent. Sowieso denk ik dat veel mensen iig dit jaar niet daar zijn geweest.

Ik vind het zelfs beter geworden, de wc zijn schoner, de rijen minder lang, het aanbod eettentjes word groter. Er zit wel een hele lichte verbetering in het festival zelf.

Het is ook een beetje waar je van houd. Ik ga van alle festivals waar ik geweest ben met stipt het liefst naar lowlands, mijn ex zweert zo bijvoorbeeld juist bij pinkpop. Een van mijn beste vrienden is een wrechter verslaafde en zal geen voet meer zetten op lowlands na het 3x geprobeert te hebben die gaat alleen maar naar wrechter en pukkelpop. En de zanger van mijn vorige band vind je alleen op rock am ring, bizarre etc. Ieder heeft er toch een bepaalde voorkeur voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')