Was heel bijzonder! Dan is het zo jammer dat je geen van hun liedjes echt kent.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef Partingglass het volgende:
Hoe waren rival sons daar? Dat gitaargeluid in container zal denk wel awesome zijn geweest.
Wat klote voor je!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef Keyos het volgende:
Nou, een bewogen dag gisteren op Pinkpop, heb ik weer. Heerlijk weertje, in de middag een geweldig concert gezien van Seasick Steve, alles was koek en ei, tot ik een frietje en een biertje nuttigde in de avond, toen ging het mis. Ik merkte al vrij snel dat het rommelde in mijn maag, maar ik ben toen toch alvast met wat vrienden naar Mumford & Sons getrokken om dan vervolgens verder te trekken naar een mooie plek voor The Boss. Ik ging mij echter steeds beroerder voelen, en ben kort nadat Bruce was begonnen over het security hek getild, en heb daarna wat tijd doorgebracht op de wc, en de rest van het concert in de buurt van de wc. Ongelofelijk zonde dit, zo lang uitgekeken naar The Boss, de dagtickets ook specifiek voor The Boss gekocht, en dan gooit mijn maag met dat festival voedsel roet in het eten. Ik heb het grootste gedeelte van het concert gewoon van de zijkant kunnen aanschouwen, maar het is toch iets anders dan dat ik in gedachte had van tevoren. In plaats van in een uitbundige menigte alle nummers meezingen, was het rustig van de zijkant het concert aanschouwen. Godveredomme.
Ik heb al gekeken of het betaalbaar is om naar een buitenlands Bruce concert te gaan, maar vrijwel alle concerten zijn uitverkocht, of zijn er alleen maar flut plaatsen over, daar doe ik het niet voor, dat gaat dus 2-3 jaar wachten worden voor ik dit recht kan zetten.
Ik had eigenlijk ook spijt dat ik niet voor Keulen was gegaan aangezien dat niet verder rijden is dan Pinkpop voor mij, en je een langere setlist hebt, maar ik dacht er gewoon niet aan om daar kaartjes voor aan te schaffen, tot ik die van Pinkpop al had, en Keulen al uitverkocht was (ik heb een hekel aan Pinkpop door de amateuristische manier hoe het georganiseerd wordt dus ik ga daar alleen met hoge uitzondering nog naartoe). Het is gewoon schandalig dat je al 1 minuut nadat het vuurwerk is afgelopen , van het terrein afgejaagd wordt, je krijgt zelfs geen tijd om even een paracetamol te slikken (toen ben ik ook uitgevallen tegen de bewaker).quote:
Beter dan in de Melkweg?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:48 schreef robuust89 het volgende:
Chase & Status
Heilige Maria op een ezel nog aan toe, wat was dat vet!![]()
Marcus gaf een paar keer aan dat hij zijn stemgeluid harder wilde in zijn in-ears. Idems voor de drums toen hij er achter zat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef ioko het volgende:
Mumford and Sons staat voor mij echt op nummer 1. Heb weinig gemerkt van technische problemen.
Bij Bruce was de reactie getemperd, toen hij in beeld kwam. Veel mensen hadden het niet eens doorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook wel grappig: tijdens het optreden van Mumford and Sons zat Bruce al aan de zijkant van het podium mee te kijken. Op een gegeven moment zag je op het grote scherm één van de bandleden een intro spelen of zo, verder niets bijzonders, maar toen kwam Bruce even in beeld en begonnen een heel hoop mensen te juichen. Zag je dat bandlid echt even heel verbaasd kijken waarom er nu ineens zo'n reactie kwam..
Bij de eerste twee keer gitaarwissel van de zanger/gitarist wat gekraak. Gezien de gebaren naar de pdiummixer geen goed geluid of problemen met inearset. En ook bij de banjo speler bijde pedaaltjes problemen de kabels zijn daat zeker twee keer vervangen. Idem met kabels bij basversterker en kabels bij de bassdrum/kick bij de zanger/gitarist. Het leek een beetje alsof ze niet hoed konden lokaliseren waar het probleem zat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef ioko het volgende:
Mumford and Sons staat voor mij echt op nummer 1. Heb weinig gemerkt van technische problemen.
Geniaal moment idd. Met die slidegitaar intro. Die kop echt zo van wtf.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook wel grappig: tijdens het optreden van Mumford and Sons zat Bruce al aan de zijkant van het podium mee te kijken. Op een gegeven moment zag je op het grote scherm één van de bandleden een intro spelen of zo, verder niets bijzonders, maar toen kwam Bruce even in beeld en begonnen een heel hoop mensen te juichen. Zag je dat bandlid echt even heel verbaasd kijken waarom er nu ineens zo'n reactie kwam..
eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:07 schreef Fuszy het volgende:
Zo hee, ik vond Linkin Park ook wel zeer vet. Vond het geluid, stem etc wel echt goed. Hoorde niet wat veel mensen altijd over LP zeiden. Dat ze zo slecht live waren, dit was gewoon genieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |