abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:23:05 #26
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_112162261
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef Partingglass het volgende:
Hoe waren rival sons daar? Dat gitaargeluid in container zal denk wel awesome zijn geweest.
Was heel bijzonder! Dan is het zo jammer dat je geen van hun liedjes echt kent.
Wat doe ik hier?
pi_112162714
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef Keyos het volgende:
Nou, een bewogen dag gisteren op Pinkpop, heb ik weer. Heerlijk weertje, in de middag een geweldig concert gezien van Seasick Steve, alles was koek en ei, tot ik een frietje en een biertje nuttigde in de avond, toen ging het mis. Ik merkte al vrij snel dat het rommelde in mijn maag, maar ik ben toen toch alvast met wat vrienden naar Mumford & Sons getrokken om dan vervolgens verder te trekken naar een mooie plek voor The Boss. Ik ging mij echter steeds beroerder voelen, en ben kort nadat Bruce was begonnen over het security hek getild, en heb daarna wat tijd doorgebracht op de wc, en de rest van het concert in de buurt van de wc. Ongelofelijk zonde dit, zo lang uitgekeken naar The Boss, de dagtickets ook specifiek voor The Boss gekocht, en dan gooit mijn maag met dat festival voedsel roet in het eten. Ik heb het grootste gedeelte van het concert gewoon van de zijkant kunnen aanschouwen, maar het is toch iets anders dan dat ik in gedachte had van tevoren. In plaats van in een uitbundige menigte alle nummers meezingen, was het rustig van de zijkant het concert aanschouwen. Godveredomme.

Ik heb al gekeken of het betaalbaar is om naar een buitenlands Bruce concert te gaan, maar vrijwel alle concerten zijn uitverkocht, of zijn er alleen maar flut plaatsen over, daar doe ik het niet voor, dat gaat dus 2-3 jaar wachten worden voor ik dit recht kan zetten.
Wat klote voor je! ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:42:52 #28
263417 Keyos
Like a Boss
pi_112163042
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat klote voor je! ;(.
Ik had eigenlijk ook spijt dat ik niet voor Keulen was gegaan aangezien dat niet verder rijden is dan Pinkpop voor mij, en je een langere setlist hebt, maar ik dacht er gewoon niet aan om daar kaartjes voor aan te schaffen, tot ik die van Pinkpop al had, en Keulen al uitverkocht was (ik heb een hekel aan Pinkpop door de amateuristische manier hoe het georganiseerd wordt dus ik ga daar alleen met hoge uitzondering nog naartoe). Het is gewoon schandalig dat je al 1 minuut nadat het vuurwerk is afgelopen , van het terrein afgejaagd wordt, je krijgt zelfs geen tijd om even een paracetamol te slikken (toen ben ik ook uitgevallen tegen de bewaker).

Hopen maar dat The Boss binnen niet al te lange tijd terug komt (hopelijk nieuwe tour in 2013), en dan niet onder de noemer "Wrecking Ball" tour, maar een niet-album genaamde tour, kan je gelijk alle Wrecking Ball nummers schrappen (die in mijn ogen niet allemaal slecht zijn, maar allen geen plek verdienen op zijn setlist), en tijd vrij maken voor de klassiekers die vrijwel nooit langs komen (ik hoop ooit Racing in the Street live mee te maken, liefst de Hyde Park gespeelde versie).

[ Bericht 5% gewijzigd door Keyos op 29-05-2012 12:49:34 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_112164394
Fucking hell, wat was dit vet!

ik heb alleen geen benen meer over :P
Feyenoord Rotterdam
pi_112164587
The Boss, wat een absolute koning _O_ !

Seasick steve en The Hives waren ook ongelooflijk vet. 3FM stage was goed te doen onder die tentjes.
pi_112165826
Chase & Status _O_

Heilige Maria op een ezel nog aan toe, wat was dat vet! :D _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:52:41 #32
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_112165972
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:48 schreef robuust89 het volgende:
Chase & Status _O_

Heilige Maria op een ezel nog aan toe, wat was dat vet! :D _O_
Beter dan in de Melkweg?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:55:44 #33
85962 ioko
I Appear Missing
pi_112166083
Mumford and Sons staat voor mij echt op nummer 1. Heb weinig gemerkt van technische problemen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_112166130
Ik vond the bosshoss trouwens ook echt geniaal en Ben Howard super mooi O+
Feyenoord Rotterdam
pi_112166681
M'm 1e x een dagje Pinkpop, zeker voor herhaling vatbaar als het programa goed is, alleen nooit meer met de trein terug, wat duurde dat lang!

Minpunt vond ik wel dat je je handen niet kan wassen en je even opfrissen bij de toiletten.

Ben bijna alleen maar bij de Mainstage geweest en de optreden van The Specials en Munford & Sons waren goed, met als klap op de vuurpijl Bruce Springsteen! Even een half uurtje bij Paul Kalbrenner geweest, was wel grap om het verschil in het soort publiek te zien wat stond te wachten op Bruce en wat stond te dansen bij Kalbrenner.
pi_112166913
Bij de toiletten links van main stage waren gewoon kranen. Dat werd nogal een waterballet, op een gegeven moment.
pi_112167095
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:52 schreef donroyco het volgende:

[..]

Beter dan in de Melkweg?
Geen idee, dit was de eerste keer dat ik ze zag!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:25:49 #38
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_112167312
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef ioko het volgende:
Mumford and Sons staat voor mij echt op nummer 1. Heb weinig gemerkt van technische problemen.
Marcus gaf een paar keer aan dat hij zijn stemgeluid harder wilde in zijn in-ears. Idems voor de drums toen hij er achter zat.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_112167498
Ook wel grappig: tijdens het optreden van Mumford and Sons zat Bruce al aan de zijkant van het podium mee te kijken. Op een gegeven moment zag je op het grote scherm één van de bandleden een intro spelen of zo, verder niets bijzonders, maar toen kwam Bruce even in beeld en begonnen een heel hoop mensen te juichen. Zag je dat bandlid echt even heel verbaasd kijken waarom er nu ineens zo'n reactie kwam. :+.
pi_112167540
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook wel grappig: tijdens het optreden van Mumford and Sons zat Bruce al aan de zijkant van het podium mee te kijken. Op een gegeven moment zag je op het grote scherm één van de bandleden een intro spelen of zo, verder niets bijzonders, maar toen kwam Bruce even in beeld en begonnen een heel hoop mensen te juichen. Zag je dat bandlid echt even heel verbaasd kijken waarom er nu ineens zo'n reactie kwam. :+.
Bij Bruce was de reactie getemperd, toen hij in beeld kwam. Veel mensen hadden het niet eens door :'). Seasick Steve kwam wel vaak in beeld en toen ging het hele publiek los.
Feyenoord Rotterdam
pi_112167655
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef ioko het volgende:
Bij de eerste twee keer gitaarwissel van de zanger/gitarist wat gekraak. Gezien de gebaren naar de pdiummixer geen goed geluid of problemen met inearset. En ook bij de banjo speler bijde pedaaltjes problemen de kabels zijn daat zeker twee keer vervangen. Idem met kabels bij basversterker en kabels bij de bassdrum/kick bij de zanger/gitarist. Het leek een beetje alsof ze niet hoed konden lokaliseren waar het probleem zat.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_112167766
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geniaal moment idd. Met die slidegitaar intro. Die kop echt zo van wtf.

Zelfde soort moment was er ook bij seasick steve die was intro of tussenstukje spelen en kwamen er twee slapende mensen op het scherm. Roept halve publiek boeejoe. Leuk bedoeld maar voor artiest die geen scherm ziet wel raar.

Mensen zijn soms erg dom haha
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:39:28 #43
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_112167838
Die pit bij Chase & Status toen ze het nummer van Rage against the Machine erin gooiden :D
pi_112168002
Kippenvel dit hoor, echt gaaf. (Alleen jammer van het vuurwerk bij de audio hieronder)

Zijn nieuwe nummers vond ik iets minder soepel gebracht, maar zoals hij Spirit in the Night brengt is voor mij gewoon magisch (zelfs even crowdsurfen van de oude baas :D). Daarvoor ga je naar een festival, niet voor een band die gewoon zijn nummers staat te spelen en weg is. Heerlijk

[ Bericht 5% gewijzigd door tuinīnen op 29-05-2012 14:52:10 ]
eventus stultorum magister
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:45:23 #45
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_112168054
Dat nog niemand iets gezegd heeft over het optreden van The Hives. Verdomme wat een show was dat zeg! Top spreker die Pelle, heerlijk arrogant.

En dan de ninja roadie _O-
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_112168544
Om die reden ga ik juist niet meer naar the hives toe als ze op een festival spelen waar ik ben. Vind die gozer altijd zo irritant!

[ Bericht 3% gewijzigd door Partingglass op 29-05-2012 15:05:09 ]
pi_112168913
Zo hee, ik vond Linkin Park ook wel zeer vet. Vond het geluid, stem etc wel echt goed. Hoorde niet wat veel mensen altijd over LP zeiden. Dat ze zo slecht live waren, dit was gewoon genieten
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:20:36 #48
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_112169422
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:07 schreef Fuszy het volgende:
Zo hee, ik vond Linkin Park ook wel zeer vet. Vond het geluid, stem etc wel echt goed. Hoorde niet wat veel mensen altijd over LP zeiden. Dat ze zo slecht live waren, dit was gewoon genieten
eens

mijn hoogtepunten waren:
1. Bruce Sprinsteen
2. Sharon Stones & the Dapkings
3. Herbert Gronemayer
4. Seasick Steve
5. Linkin Park

De rest was soms wel goed maar niet dat ik er een wow gevoel aan heb overgehouden.

Ben overigens een beetje teleurgesteld in Mumford and sons. Had hier wel echt meer van verwacht. Wat een stomme setlist hadden ze zeg...
pi_112169508
Mijn top 5:

1.) Bruce Springsteen
2.) Seasick Steve
3.) Mumford and Sons
4.) Racoon
5.) Ben Howard

Niet ver eronder: The Bosshoss en Linkin Park. Daarnaast vond ik Jonathan Jeremiah ook wel enorm cool. Ging wel bijna knock vanwege de hitte :P
Feyenoord Rotterdam
pi_112173989
Paul Kalkbrenner was ook geniaal, geweldig setje _O_

Verder waren The Cure en Will and the People erg leuk, Mumford and Sons bijna volledig moeten missen door een kleine hitteaanval. -O-
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')