abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112165826
Chase & Status _O_

Heilige Maria op een ezel nog aan toe, wat was dat vet! :D _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:52:41 #32
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_112165972
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:48 schreef robuust89 het volgende:
Chase & Status _O_

Heilige Maria op een ezel nog aan toe, wat was dat vet! :D _O_
Beter dan in de Melkweg?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:55:44 #33
85962 ioko
I Appear Missing
pi_112166083
Mumford and Sons staat voor mij echt op nummer 1. Heb weinig gemerkt van technische problemen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_112166130
Ik vond the bosshoss trouwens ook echt geniaal en Ben Howard super mooi O+
Feyenoord Rotterdam
pi_112166681
M'm 1e x een dagje Pinkpop, zeker voor herhaling vatbaar als het programa goed is, alleen nooit meer met de trein terug, wat duurde dat lang!

Minpunt vond ik wel dat je je handen niet kan wassen en je even opfrissen bij de toiletten.

Ben bijna alleen maar bij de Mainstage geweest en de optreden van The Specials en Munford & Sons waren goed, met als klap op de vuurpijl Bruce Springsteen! Even een half uurtje bij Paul Kalbrenner geweest, was wel grap om het verschil in het soort publiek te zien wat stond te wachten op Bruce en wat stond te dansen bij Kalbrenner.
pi_112166913
Bij de toiletten links van main stage waren gewoon kranen. Dat werd nogal een waterballet, op een gegeven moment.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112167095
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:52 schreef donroyco het volgende:

[..]

Beter dan in de Melkweg?
Geen idee, dit was de eerste keer dat ik ze zag!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:25:49 #38
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_112167312
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef ioko het volgende:
Mumford and Sons staat voor mij echt op nummer 1. Heb weinig gemerkt van technische problemen.
Marcus gaf een paar keer aan dat hij zijn stemgeluid harder wilde in zijn in-ears. Idems voor de drums toen hij er achter zat.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_112167498
Ook wel grappig: tijdens het optreden van Mumford and Sons zat Bruce al aan de zijkant van het podium mee te kijken. Op een gegeven moment zag je op het grote scherm één van de bandleden een intro spelen of zo, verder niets bijzonders, maar toen kwam Bruce even in beeld en begonnen een heel hoop mensen te juichen. Zag je dat bandlid echt even heel verbaasd kijken waarom er nu ineens zo'n reactie kwam. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112167540
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook wel grappig: tijdens het optreden van Mumford and Sons zat Bruce al aan de zijkant van het podium mee te kijken. Op een gegeven moment zag je op het grote scherm één van de bandleden een intro spelen of zo, verder niets bijzonders, maar toen kwam Bruce even in beeld en begonnen een heel hoop mensen te juichen. Zag je dat bandlid echt even heel verbaasd kijken waarom er nu ineens zo'n reactie kwam. :+.
Bij Bruce was de reactie getemperd, toen hij in beeld kwam. Veel mensen hadden het niet eens door :'). Seasick Steve kwam wel vaak in beeld en toen ging het hele publiek los.
Feyenoord Rotterdam
pi_112167655
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef ioko het volgende:
Bij de eerste twee keer gitaarwissel van de zanger/gitarist wat gekraak. Gezien de gebaren naar de pdiummixer geen goed geluid of problemen met inearset. En ook bij de banjo speler bijde pedaaltjes problemen de kabels zijn daat zeker twee keer vervangen. Idem met kabels bij basversterker en kabels bij de bassdrum/kick bij de zanger/gitarist. Het leek een beetje alsof ze niet hoed konden lokaliseren waar het probleem zat.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_112167766
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geniaal moment idd. Met die slidegitaar intro. Die kop echt zo van wtf.

Zelfde soort moment was er ook bij seasick steve die was intro of tussenstukje spelen en kwamen er twee slapende mensen op het scherm. Roept halve publiek boeejoe. Leuk bedoeld maar voor artiest die geen scherm ziet wel raar.

Mensen zijn soms erg dom haha
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:39:28 #43
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_112167838
Die pit bij Chase & Status toen ze het nummer van Rage against the Machine erin gooiden :D
pi_112168002
Kippenvel dit hoor, echt gaaf. (Alleen jammer van het vuurwerk bij de audio hieronder)

Zijn nieuwe nummers vond ik iets minder soepel gebracht, maar zoals hij Spirit in the Night brengt is voor mij gewoon magisch (zelfs even crowdsurfen van de oude baas :D). Daarvoor ga je naar een festival, niet voor een band die gewoon zijn nummers staat te spelen en weg is. Heerlijk

[ Bericht 5% gewijzigd door tuinīnen op 29-05-2012 14:52:10 ]
eventus stultorum magister
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:45:23 #45
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_112168054
Dat nog niemand iets gezegd heeft over het optreden van The Hives. Verdomme wat een show was dat zeg! Top spreker die Pelle, heerlijk arrogant.

En dan de ninja roadie _O-
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_112168544
Om die reden ga ik juist niet meer naar the hives toe als ze op een festival spelen waar ik ben. Vind die gozer altijd zo irritant!

[ Bericht 3% gewijzigd door Partingglass op 29-05-2012 15:05:09 ]
pi_112168913
Zo hee, ik vond Linkin Park ook wel zeer vet. Vond het geluid, stem etc wel echt goed. Hoorde niet wat veel mensen altijd over LP zeiden. Dat ze zo slecht live waren, dit was gewoon genieten
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:20:36 #48
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_112169422
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:07 schreef Fuszy het volgende:
Zo hee, ik vond Linkin Park ook wel zeer vet. Vond het geluid, stem etc wel echt goed. Hoorde niet wat veel mensen altijd over LP zeiden. Dat ze zo slecht live waren, dit was gewoon genieten
eens

mijn hoogtepunten waren:
1. Bruce Sprinsteen
2. Sharon Stones & the Dapkings
3. Herbert Gronemayer
4. Seasick Steve
5. Linkin Park

De rest was soms wel goed maar niet dat ik er een wow gevoel aan heb overgehouden.

Ben overigens een beetje teleurgesteld in Mumford and sons. Had hier wel echt meer van verwacht. Wat een stomme setlist hadden ze zeg...
pi_112169508
Mijn top 5:

1.) Bruce Springsteen
2.) Seasick Steve
3.) Mumford and Sons
4.) Racoon
5.) Ben Howard

Niet ver eronder: The Bosshoss en Linkin Park. Daarnaast vond ik Jonathan Jeremiah ook wel enorm cool. Ging wel bijna knock vanwege de hitte :P
Feyenoord Rotterdam
pi_112173989
Paul Kalkbrenner was ook geniaal, geweldig setje _O_

Verder waren The Cure en Will and the People erg leuk, Mumford and Sons bijna volledig moeten missen door een kleine hitteaanval. -O-
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:05:51 #51
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_112174805
Ik vond Linkin Park verbazingwekkend geslaagd. De heren hebben de laatste jaren meer succes met hun rustige nummers maar ze speelden Hybrid Theory bijna volledig (op 4 nummers na)! Onverwacht goed.

Blood Red Shoes was ook weer goed, alleen deed het publiek wat minder goed mee.
pi_112174858
Nog ergens een Paul streampje?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:17:03 #53
197394 tha_one
podjandikkie
pi_112175338
Was mijn eerste keer op pinkpop. Heb met vrienden op camping B gestaan.

Had van het festival gebeuren eerlijk gezegd wel wat meer verwacht. Als je niet voor de bands komt, hoef je eigenlijk niet te gaan. Want er is voor de rest erg weinig te doen op het terein.
Ook is het echt belachelijk dat het om 11 uur al is afgelopen, waarna je weer een half uur moet teruglopen naar de camping.

Top acts voor mij:
Bruce Springsteen (wat een energie).
Linkin Park (niet al te hoge verwachtingen, wel echt goed).

Ik vond Kyteman eerlijk gezegd het meest tegenvallen. (het was allemaal een beetje sloom).

Ben denk ik geen geschikte pinkpop ganger, volgend jaar maar eens kijken of we lowlands kaartjes kunnen krijgen :)
pi_112175430
Tot 3 uur in die dance tent en daarna ergens op de camping op een gitaar spelen. Zo ging dat de zondag naar maandag. Rond 7 uur ging ik met een maat weg en daarna rond 9 uur opgestaan :').
Feyenoord Rotterdam
pi_112176119
Quote van nu.nl:
quote:
Smeets wil het programma wel zo veel mogelijk vernieuwend houden en niet te veel in herhaling vallen. "Soms spelen bands te vaak." Dit jaar zagen muziekliefhebbers onder meer The Cure, Bruce Springsteen, James Morrison en Anouk optreden.
_O-
In the coolest little capital of the world
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:05:21 #56
263417 Keyos
Like a Boss
pi_112177488
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef tha_one het volgende:
Was mijn eerste keer op pinkpop. Heb met vrienden op camping B gestaan.

Had van het festival gebeuren eerlijk gezegd wel wat meer verwacht. Als je niet voor de bands komt, hoef je eigenlijk niet te gaan. Want er is voor de rest erg weinig te doen op het terein.
Ook is het echt belachelijk dat het om 11 uur al is afgelopen, waarna je weer een half uur moet teruglopen naar de camping.

Top acts voor mij:
Bruce Springsteen (wat een energie).
Linkin Park (niet al te hoge verwachtingen, wel echt goed).

Ik vond Kyteman eerlijk gezegd het meest tegenvallen. (het was allemaal een beetje sloom).

Ben denk ik geen geschikte pinkpop ganger, volgend jaar maar eens kijken of we lowlands kaartjes kunnen krijgen :)
Pinkpop is organisatorisch ook echt een compleet rampenfestival, ze leggen het op alle punten af op de concurrentie in omringende landen, waardoor ze de laatste jaren dus ook minder tickets verkopen dan de betreffende festivals (Werchter, Rock am Ring etc). Je kan het anno 2012 niet meer maken om pas je campings in de ochtend open te gooien.

Op vrijwel elk festival kan je tegenwoordig al minimaal een dag van tevoren de camping op, de reden zal wel aan de vergunning liggen of financieel (mensen een dag eerder de camping op laten zal niet lucratief zijn, en we weten hoe Smeets op de centjes let, heb je betaald is hij klaar met je).

Ook kan het niet meer dat je hoofdact al om half 9 moet beginnen, en dat je bij 11en alweer naar je camping kan omdat je 1 minuut na de act al van het terrein afgebonjourd wordt door de security (als absolute Pinkpop dieptepunt voor mij: The Prodigy die de helft van de set in het licht moet spelen, dat kan gewoon niet). Ze moeten een voorbeeld nemen aan Rock in Rio, daar begint Metallica pas om 01:00 met spelen, dit is dan een heel extreem geval, maar in mijn ogen hoort een hoofdact pas rond 10 uur of later te beginnen.

Het maakt eigenlijk niets uit of Pinkpop dit überhaupt wel mag realiseren door gemeente of niet, het feit is gewoon dat alle festivals in de omgeving moderniseren, en Pinkpop vasthoud aan een formule die écht niet meer kan, het is daarom ook niet meer dan terecht dat de verkoopcijfers de laatste jaren tegenvallen terwijl andere festivals maanden van tevoren uitverkocht zijn. Ik hoor ook alweer dat mensen om 07:00 wakker zijn gemaakt vandaag zodat ze zo snel mogelijk van het tuig af zijn, tuurlijk moet je mensen wekken zodat ze op tijd weg zijn, maar 07:00 is wel heel extreem.

Dit zijn gewoon allemaal voorbeelden waar Pinkpop op kan verbeteren , alleen gaan ze dit nooit doen door die ouwe chagrijn Smeets (lijkt mij een hele nare vent).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_112177686
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:05 schreef Keyos het volgende:

[..]

Pinkpop is organisatorisch ook echt een compleet rampenfestival, ze leggen het op alle punten af op de concurrentie in omringende landen, waardoor ze de laatste jaren dus ook minder tickets verkopen dan de betreffende festivals (Werchter, Rock am Ring etc). Je kan het anno 2012 niet meer maken om pas je campings in de ochtend open te gooien.

Op vrijwel elk festival kan je tegenwoordig al minimaal een dag van tevoren de camping op, de reden zal wel aan de vergunning liggen of financieel (mensen een dag eerder de camping op laten zal niet lucratief zijn, en we weten hoe Smeets op de centjes let, heb je betaald is hij klaar met je).

Ook kan het niet meer dat je hoofdact al om half 9 moet beginnen, en dat je bij 11en alweer naar je camping kan omdat je 1 minuut na de act al van het terrein afgebonjourd wordt door de security (als absolute Pinkpop dieptepunt voor mij: The Prodigy die de helft van de set in het licht moet spelen, dat kan gewoon niet). Ze moeten een voorbeeld nemen aan Rock in Rio, daar begint Metallica pas om 01:00 met spelen, dit is dan een heel extreem geval, maar in mijn ogen hoort een hoofdact pas rond 10 uur of later te beginnen.

Het maakt eigenlijk niets uit of Pinkpop dit überhaupt wel mag realiseren door gemeente of niet, het feit is gewoon dat alle festivals in de omgeving moderniseren, en Pinkpop vasthoud aan een formule die écht niet meer kan, het is daarom ook niet meer dan terecht dat de verkoopcijfers de laatste jaren tegenvallen terwijl andere festivals maanden van tevoren uitverkocht zijn. Ik hoor ook alweer dat mensen om 07:00 wakker zijn gemaakt vandaag zodat ze zo snel mogelijk van het tuig af zijn, tuurlijk moet je mensen wekken zodat ze op tijd weg zijn, maar 07:00 is wel heel extreem.

Dit zijn gewoon allemaal voorbeelden waar Pinkpop op kan verbeteren , alleen gaan ze dit nooit doen door die ouwe chagrijn Smeets (lijkt mij een hele nare vent).
QFT. Wat mij betreft mogen ze als eerst "The Security Company" eruit sturen. Die gasten zijn zo arrogant en hebben zelf het idee dat ze Minister-President van het land zijn :') Neem een voorbeeld aan Werchter. Alles qua beveiliging loopt daar via vrijwilligers en is echt stukken relaxter als menig ander festival. :)
pi_112179043
Ik zit nog steeds in een grote festivalflow :') lijkt wel alsof ik aan het zweven ben.

Ik doe niet aan drugs
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:05:00 #59
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_112180209
kyemand was zo indrukwekkend! :D :D
Wat doe ik hier?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:10:33 #60
351846 Tante-Leen
Heeft een derde been!
pi_112180482
Het hele weekend met een Friese vlag rondgesjouwd en op camping A gefeest, prachtig haha. Mijn lijst:
1. Linkin Park
2. Anouk
3. Seasick steve

Ik heb nog flink wat blauwe plekken op m'n armen en benen opgelopen tijdens LP.
Daar was echt een chille sfeer. Ik keek erg uit naar Bruce, maar het viel mij juist enorm tegen. Maar dit zou ook kunnen liggen aan het publiek waar ik tussen stond. Ik stond redelijk vooraan, maar niemand deed mee! Ongelovelijk wat een saaie losers. :'( Toch nog even flink los gegaan op de laatste nummers gelukkig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')