SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
Slowchatten in dit topic is verboden, slow Chatten over dit onderwerp kan en mag in het slowchat topic: hier
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
[ Bericht 9% gewijzigd door kingtoppie op 28-05-2012 21:19:49 ]Rustig aan.![]()
Dikke kont en dikke tieten natuurlijk.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Godver koffie, je maakt me geil.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kaarslicht is ook romantisch, vooral onder de doucheRustig aan.![]()
dat kan bij ons niet stoom doet de kaarsjes uitquote:Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kaarslicht is ook romantisch, vooral onder de douche![]()
![]()
In een lantaarnquote:Op maandag 28 mei 2012 19:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat kan bij ons niet stoom doet de kaarsjes uit![]()
Als het zo is dan is er iets mis. Je zou in principe wel geil moeten kunnen worden van een aantrekkelijk uitziende vrouw, ongeacht haar karakter.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar of ze op zo'n vriendje zit te wachten is nog altijd maar de vraag. Van saaie vrouwen krijg ik me daar toch een slappeExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Niet vragen, gewoon doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik douche toch alleen dus das onnodigmag ik jou btw ff dmen?
Rustig aan.![]()
Geil worden zal wel lukken, er mee praten misschien niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het zo is dan is er iets mis. Je zou in principe wel geil moeten kunnen worden van een aantrekkelijk uitziende vrouw, ongeacht haar karakter.C'est la vie
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikke kont en dikke tieten natuurlijk.Tuurlijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd wat slankere meisjes gehad, maar word er gewoon niet echt geil van.
Dikke kont, dikke tieten. In die volgorde.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Iedereen mag mij altijd over alles te dmen, dat hoef je niet te vragenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik douche toch alleen dus das onnodigmag ik jou btw ff dmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehequote:Op maandag 28 mei 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Geil worden zal wel lukken, er mee praten misschien niet.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik krijg een slappe pener van meisjes waar ik niet een beetje mee op kan schieten, dat kan tochquote:Op maandag 28 mei 2012 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het zo is dan is er iets mis. Je zou in principe wel geil moeten kunnen worden van een aantrekkelijk uitziende vrouw, ongeacht haar karakter.![]()
![]()
die van jou is altijd stijf en daalt die enkele keer dat je iemand treft die je niet moet??quote:Op maandag 28 mei 2012 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik krijg een slappe pener van meisjes waar ik niet een beetje mee op kan schieten, dat kan toch![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die van jou is altijd stijf en daalt die enkele keer dat je iemand treft die je niet moet??
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik probeer hem even te sparen voor straks, iemand nog goede thrillers? Ze wil een intelligente film kijken_!!!!
![]()
Limitless / Inception / oceans eleven twelve thirteen.... The matrix?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik probeer hem even te sparen voor straks, iemand nog goede thrillers? Ze wil een intelligente film kijken_!!!!
Rustig aan.![]()
Antichrist. Gisteren eerste helft met Peruaanse gekeken...quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Matrix o.i.d.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Verder heb ik er weinig verstand van. Ik kijk eigenlijk alleen anime.![]()
Watchmenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Cube
Phone booth14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik heb n tijdje terug een ranzige excostict achtige film gezien in de bios waardoor ik niet meer durfde te slapen of naar huis te rijden enz was begin dit jaar in de biosquote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
De laatste tijd wat slankere meisjes gehad, maar word er gewoon niet echt geil van.
Dikke kont, dikke tieten. In die volgorde.
Ik zwaai naar dieren.![]()
Die is toch niet ranzigquote:Op maandag 28 mei 2012 19:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb n tijdje terug een ranzige excostict achtige film gezien in de bios waardoor ik niet meer durfde te slapen of naar huis te rijden enz was begin dit jaar in de bios
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Oke daarvoor wel ja. Heb wel meer gehoord dat mensen geschokt waren door die film.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
voor simpele naiefe onschuldige zieltjes wel14 SHADES OF GREY
Aan alle vrouwen: zie mijn sig.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
Ik vind het juist wel fijn dat ze hints geven, zo heel moeilijk is het ook alweer niet om ze op te pakken![]()
![]()
Hints als in 3 lettergrepen?14 SHADES OF GREY
Ik ben wel blij dat meisjes steeds vaker zelf het initiatief nemen. Daar moet ik het vooral van hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind het juist wel fijn dat ze hints geven, zo heel moeilijk is het ook alweer niet om ze op te pakken![]()
![]()
Waaaah, vandaag heeft m'n scharrel gezegd dat ze me echt lief vindt en stiekem wel echt verliefd op me aan het worden is.Je had m'n kop moeten zien hihihihi![]()
Komt omdat je zoveel naar de sportschool gaat Gquote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef obsama het volgende:
Waaaah, vandaag heeft m'n scharrel gezegd dat ze me echt lief vindt en stiekem wel echt verliefd op me aan het worden is.Je had m'n kop moeten zien hihihihi![]()
hope not, zo gespierd ben ik in ieder geval nietquote:Op maandag 28 mei 2012 19:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Komt omdat je zoveel naar de sportschool gaat G![]()
![]()
Dat krijg je als je SC's dichtgooit. De FOK!ker verveelt zich.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:57 schreef twi het volgende:
Dit is toch niet de nieuwe SC geworden? Of vergis ik me, gezien de manier van posten hier.C'est la vie
Gewoon fitnessadviezen over de dms verspreiden aan de damesquote:Op maandag 28 mei 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat krijg je als je SC's dichtgooit. De FOK!ker verveelt zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon fitnessadviezen over de dms verspreiden aan de damesSquirt adviezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon fitnessadviezen over de dms verspreiden aan de damesDie moeder die haar buikje kwijt wil bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
ik ben helemaal geen moederquote:Op maandag 28 mei 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Die moeder die haar buikje kwijt wil bedoel je?![]()
![]()
Nou ik ontken niet dat ik aan mijn lichaam werk omdat ik er van overtuigt ben dat ik iets te veel rondingen hebquote:![]()
![]()
Nee dat mag hier toch nietquote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mis een hoop, als ik een weekend op pad ben, maar is dit de nieuwe sc ofzo?
14 SHADES OF GREY
was t vorige topic nog niet zo maar idd t lijkt er nu wel wat te veel op. Back on topic.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mis een hoop, als ik een weekend op pad ben, maar is dit de nieuwe sc ofzo?
hoe denkt men hier eigenlijk over het '' eerst vanjezelf houden daarna kan je pas van een ander houden''?![]()
Totaal mee eens.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
was t vorige topic nog niet zo maar idd t lijkt er nu wel wat te veel op. Back on topic.
hoe denkt men hier eigenlijk over het '' eerst vanjezelf houden daarna kan je pas van een ander houden''?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Helemaal mee oneens.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
was t vorige topic nog niet zo maar idd t lijkt er nu wel wat te veel op. Back on topic.
hoe denkt men hier eigenlijk over het '' eerst vanjezelf houden daarna kan je pas van een ander houden''?
Rustig aan.![]()
Hoeft niet, maar is wel het effectiefste.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoe denkt men hier eigenlijk over het '' eerst vanjezelf houden daarna kan je pas van een ander houden''?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dat kost tijd, aan jezelf werken als positief iets ervaren waardoor je respect voor jezelf krijgt... Gun dat jezelf ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en hoe leer je jezelf te accepteren dan?
Rustig aan.![]()
je zegt iedere ochtend in de spiegel je bent leuk knap mooi hot enz?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kost tijd, aan jezelf werken als positief iets ervaren waardoor je respect voor jezelf krijgt... Gun dat jezelf ook.
Ik kan mijzelf in een spiegel al niet echt onder ogen komen zeg maar![]()
![]()
Dat jij jezelf lelijk vindt is irrationeel, een psycholoog zou je meer kunnen helpen denk ik als je daar serieus in gelooft.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je zegt iedere ochtend in de spiegel je bent leuk knap mooi hot enz?
Ik kan mijzelf in een spiegel al niet echt onder ogen komen zeg maarRustig aan.![]()
Laatst nieuwe kleren gekocht en naar de kapper geweest. Toen ik in de spiegel keek dacht ik echt: "Wow, niet slecht eigenlijk.". Een positieve mindset straal je ook uitquote:Op maandag 28 mei 2012 20:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je zegt iedere ochtend in de spiegel je bent leuk knap mooi hot enz?
Ik kan mijzelf in een spiegel al niet echt onder ogen komen zeg maar![]()
![]()
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kost tijd, aan jezelf werken als positief iets ervaren waardoor je respect voor jezelf krijgt... Gun dat jezelf ook.14 SHADES OF GREY
lelijk nee maar ik zie overal mooiere mensen lopenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat jij jezelf lelijk vindt is irrationeel, een psycholoog zou je meer kunnen helpen denk ik als je daar serieus in gelooft.Ik heb jaren bij een psycholoog gelopen ik lul altijd mee ik kan niet op commando praten over mijn problemen
![]()
Eerst van jezelf houden is geen harde eis, sterker nog, in mijn geval helpt een stabiele achterban juist om dat voor elkaar te krijgen. Sinds deze maand doe ik weer wat ik écht leuk vind, ik rijd weer paard, ik doe weer fotoshoots, daarvoor reis ik heel Nederland door, ik heb weer meer contact met mijn vrienden. En ik zit echt stukken beter in mijn vel, puur doordat ik dat stukje levenslust weer heb terug gevonden, een passie, en mijn vriend steunt mij daarbij en staat achter mij![]()
Door positieve dingen van jezelf te erkennen.quote:
Ik heb (vind ik zelf) toch een grote neus, maar dan zie ik mijn kaaklijn en dat compenseert het dan weer. Vooral naar de positieve dingen van jezelf kijken dus.![]()
![]()
Dat dus. Zorgen dat je leuk gekleed en goed verzorgd de deur uit gaat zorgt er ook voor dat je je zekerder voelt over jezelf, en dat straal je uit.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst nieuwe kleren gekocht en naar de kapper geweest. Toen ik in de spiegel keek dacht ik echt: "Wow, niet slecht eigenlijk.". Een positieve mindset straal je ook uit
Evengoed heb ik desondanks zelfvertrouwensissues. Pestverleden, lange reeks blauwtjes dit datIemand serieuze tips om daar vanaf te komen?
Ik doe mijn best iedere ochtend om met een goed gevoel de deur uit te gaan dan stap ik in de autoquote:Op maandag 28 mei 2012 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst nieuwe kleren gekocht en naar de kapper geweest. Toen ik in de spiegel keek dacht ik echt: "Wow, niet slecht eigenlijk.". Een positieve mindset straal je ook uit
gaat allemaal prima
maar zoals morgen op school
blijf ik liever in de auto zitten of in de gang wachten dan dat ik de kantine inloop vol pubers in loop.![]()
Zelf acceptatie komt pas als je je omgeving niet laat definiëren wie je bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en hoe leer je jezelf te accepteren dan?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dan kan je dat niet.. Maar je kan het wel uit jezelf opschrijven op papier en dat aan een hulpverlener geven / opsturen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
lelijk nee maar ik zie overal mooiere mensen lopenIk heb jaren bij een psycholoog gelopen ik lul altijd mee ik kan niet op commando praten over mijn problemen
Rustig aan.![]()
Door juist meer blauwtjes proberen op te lopen. Ik heb nu zo iets van: "Wat boeit mij het nou als ik afwezen word."quote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus. Zorgen dat je leuk gekleed en goed verzorgd de deur uit gaat zorgt er ook voor dat je je zekerder voelt over jezelf, en dat straal je uit.
Evengoed heb ik desondanks zelfvertrouwensissues. Pestverleden, lange reeks blauwtjes dit datIemand serieuze tips om daar vanaf te komen?
Er zijn zo veel andere meisjes nog op de planeet, moet je maar denken.![]()
quote:
C'est la vie
Ja bartje bij jou weet ik het niet want je bent serieus een van de leukste en tofste mensen die ik ooit ben tegen gekomenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus. Zorgen dat je leuk gekleed en goed verzorgd de deur uit gaat zorgt er ook voor dat je je zekerder voelt over jezelf, en dat straal je uit.
Maar dat is allemaal een beetje loos op dát gebied, daar waar jij graag bevestiging wilt
![]()
Dat lukt slechts ten delen. Ik kan totaal niet omgaan met een complimentjequote:14 SHADES OF GREY
Ik heb mezelf totaal geaccepteerd behalve mijn lichaam die hoort er niet bij.C'est la vie
ik krijg altijd complimenten dat ik er zo leuk uitzie enz.. maar ik zet dat meteen om in negatiefe gedachtes. Tegenwoordig bedank ik wel altijd maar ondertussen denk ik ''dat zeg je maar gewoon omdat je mij zielig vind'' oidquote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
![]()
Je kunt iemand niet meer liefde geven dan wat je hebt. Je kunt jezelf afvragen of het wel liefde is wat je geeft als het meer is dan de liefde voor jezelf.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ervaren, schop jezelf de deur uit, doe dat in gezelschap met een vriend / vriendin, en zorg ervoor dat je gaat met de missie om ook vreemden aan te spreken als de situatie zich daartoe schikt.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Rustig aan.![]()
Eyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelf acceptatie komt pas als je je omgeving niet laat definiëren wie je bent.
Deze vind ik mooi van jou
Rustig aan.![]()
Acceptatie dat er mooiere mensen zijn, en om je heen kijken en zien dat er ontzettend veel mensen lopen die je minder kunt vinden dan jezelf. Zo kijk ik er naar in elk geval, en dat werkt wel prima.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
lelijk nee maar ik zie overal mooiere mensen lopen\
![]()
Ik zie het drama van te voren aankomen en sluit me daardoor (onbewust zelfs denk ik) af voor wat voor kansen of benaderingen dan ook. U snapt de ironie zelf wel denk ikquote:Op maandag 28 mei 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Door juist meer blauwtjes proberen op te lopen. Ik heb nu zo iets van: "Wat boeit mij het nou als ik afwezen word."
Er zijn zo veel andere meisjes nog op de planeet, moet je maar denken.
wij zitten een beetje in hetzelfde schuitjequote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
alleen ik haat de omgeving hier ook nog
![]()
![]()
Het is niet geheel van mij, ik heb het ook vaker gelezenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eyyyyyyyyyyy
Deze vind ik mooi van jou
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
What happens when you get a compliment?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lukt slechts ten delen. Ik kan totaal niet omgaan met een complimentjeRustig aan.![]()
Dat is een irrationeel demonisch stemmetje in je kop, erken je dat? Zo ja... Dan kom je al ergensquote:Op maandag 28 mei 2012 20:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik krijg altijd complimenten dat ik er zo leuk uitzie enz.. maar ik zet dat meteen om in negatiefe gedachtes. Tegenwoordig bedank ik wel altijd maar ondertussen denk ik ''dat zeg je maar gewoon omdat je mij zielig vind'' oidJe moet alleen meer waarde hechten aan het erkennen dat het de duivel is die dat zegt.
Rustig aan.![]()
Ik cijfer het weg omdat het er niet toe doetquote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
What happens when you get a compliment?14 SHADES OF GREY
Vreemden aanspreken is geen enkel probleem, ook (mooie) vrouwen niet, zolang ik maar een zinnige reden heb. Gewoon uit het niets op iemand afstappen en spontaan een praatje maken over god mag weten wat werkt niet voor mijquote:Op maandag 28 mei 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ervaren, schop jezelf de deur uit, doe dat in gezelschap met een vriend / vriendin, en zorg ervoor dat je gaat met de missie om ook vreemden aan te spreken als de situatie zich daartoe schikt.
Klinkt bekend.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vreemden aanspreken is geen enkel probleem, ook (mooie) vrouwen niet, zolang ik maar een zinnige reden heb. Gewoon uit het niets op iemand afstappen en spontaan een praatje maken over god mag weten wat werkt niet voor mij14 SHADES OF GREY
Ik kijk daar totaal niet naar eigenlijk...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Acceptatie dat er mooiere mensen zijn, en om je heen kijken en zien dat er ontzettend veel mensen lopen die je minder kunt vinden dan jezelf. Zo kijk ik er naar in elk geval, en dat werkt wel prima.
Rustig aan.![]()
Then he suddenly starts speaking in different languagesquote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
What happens when you get a compliment?![]()
![]()
Heel herkenbaar is ook: Wat zie je er leuk uit vandaag! Oh, dat is gewoon een oud shirt hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik cijfer het weg omdat het er niet toe doet
Bijv.
Terwijl de goede reactie moet zijn, dankje, leuk dat je dat zegt! (van Detroit geleerd)![]()
Tja, een meisje waar ik een oogje op had, daar zat ik in een lastige situatie mee. We zaten samen op het strand, ik streelde haar haren terwijl zij op mijn borst lag. Ze kuste me nog op het eind.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zie het drama van te voren aankomen en sluit me daardoor (onbewust zelfs denk ik) af voor wat voor kansen of benaderingen dan ook. U snapt de ironie zelf wel denk ik
Op MSN hielt ze me nog heel lang aan het lijntje, maar ondertussen bleek ook dat ze met een andere jongen gedate had. Waar ze tot op de dag van vandaag nog steeds mee heeft.
Sterker nog. Ik ben gefriendzoned en krijg bijna elke week te horen hoe goed de seks wel niet was met het vriendje dat ze nu heeft.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 20:38:42 ]![]()
Wat doet er wel toe dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik cijfer het weg omdat het er niet toe doet
Hey.... De enige reden waarom dat er niet toe zou doen is omdat jij persoonlijk er niet toe zou doen... Dat jouw karakter er niet toe zou doen....
Zie het als erkenning voor wie jij bent als persoon en dat mensen daar blij mee zijn man!
Zie je nou wel dat je tof bent. Niet jezelf gaat haten
Rustig aan.![]()
Nee ik ben geen schizo en heb ook geen psychosequote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is een irrationeel demonisch stemmetje in je kop, erken je dat? Zo ja... Dan kom je al ergensJe moet alleen meer waarde hechten aan het erkennen dat het de duivel is die dat zegt.
Het is wel echt de hardheid die ik tegen mijzelf heb. Tijdje terug was ik 10 kilo afgevallen en een normaal zegt goed zo en beloont zich en ik denk niet goed meer meer meer en word alleen maar strenger voor mijzelf. Zo hoeven mensen mij ook niet naar beneden te halen dat kan ik prima zelf. Al vind men mij altijd vol zelfvertrouwen over komen. Van eerdere dates kreeg ik te horen dat ik een onbereikbare uitstraling heb en ik denk dat dat komt omdat ik zelf al voor mensen invul wat zij van mij vinden
![]()
![]()
Jij moet niet direct al spoken zien of bij voorbaat denken dat je oninteressant bent ofzoquote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vreemden aanspreken is geen enkel probleem, ook (mooie) vrouwen niet, zolang ik maar een zinnige reden heb. Gewoon uit het niets op iemand afstappen en spontaan een praatje maken over god mag weten wat werkt niet voor mij![]()
Zoiets inderdaad. Of op mijn werk bv. Ik doe mijn werk goed. Alleen als ik daar een compliment over krijg dan vind ik het vanzelfsprekend ipv het te zien als een complimentquote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar is ook: Wat zie je er leuk uit vandaag! Oh, dat is gewoon een oud shirt hoor.
Bijv.
Terwijl de goede reactie moet zijn, dankje, leuk dat je dat zegt! (van Detroit geleerd)14 SHADES OF GREY
Bij mij helpt het verschrikkelijk goed. Maarja, ieder z'n eigen aanpak. Ik ben ook redelijk oordelend en kritisch over anderen, een vrij nare eigenschap die in dit geval wel van pas komt.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk daar totaal niet naar eigenlijk...![]()
Ok...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vreemden aanspreken is geen enkel probleem, ook (mooie) vrouwen niet, zolang ik maar een zinnige reden heb. Gewoon uit het niets op iemand afstappen en spontaan een praatje maken over god mag weten wat werkt niet voor mij
Waar ben je onzeker over dan?Rustig aan.![]()
Zoveel mensen zijn dat niet in mijn geval, qua lichaam dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Acceptatie dat er mooiere mensen zijn, en om je heen kijken en zien dat er ontzettend veel mensen lopen die je minder kunt vinden dan jezelf. Zo kijk ik er naar in elk geval, en dat werkt wel prima.C'est la vie
Ik ook niet bewust. Maar als ik niks zinnigs te melden heb ga ik dus ook niet naar iemand toe om maar wat slap te ouwehoeren, tenzij ik diegene ken en op iets uit het verleden in kan hakenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk daar totaal niet naar eigenlijk...
Dit geld ook voor mij maar het is ook maar net hoe snel je een reden hebt gevonden hiervoorquote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vreemden aanspreken is geen enkel probleem, ook (mooie) vrouwen niet, zolang ik maar een zinnige reden heb. Gewoon uit het niets op iemand afstappen en spontaan een praatje maken over god mag weten wat werkt niet voor mij![]()
![]()
Dat veranderen gaat niet zo maar. Het gaat nu wel een stuk beter dan in het verleden. Ik ben bijvoorbeeld ook trots op mijzelf hoe ik op mijn werk functioneer.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat doet er wel toe dan?
Hey.... De enige reden waarom dat er niet toe zou doen is omdat jij persoonlijk er niet toe zou doen... Dat jouw karakter er niet toe zou doen....
Zie het als erkenning voor wie jij bent als persoon en dat mensen daar blij mee zijn man!
Zie je nou wel dat je tof bent. Niet jezelf gaat haten14 SHADES OF GREY
Ik voel me zo buitengesloten als jullie praten over dat jullie jezelf niet de mooiste persoon ter wereld vinden![]()
![]()
Het is nog steeds niet rationeel.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen schizo en heb ook geen psychoseHet is wel echt de hardheid die ik tegen mijzelf heb. Tijdje terug was ik 10 kilo afgevallen en een normaal zegt goed zo en beloont zich en ik denk niet goed meer meer meer en word alleen maar strenger voor mijzelf. Zo hoeven mensen mij ook niet naar beneden te halen dat kan ik prima zelf. Al vind men mij altijd vol zelfvertrouwen over komen. Van eerdere dates kreeg ik te horen dat ik een onbereikbare uitstraling heb en ik denk dat dat komt omdat ik zelf al voor mensen invul wat zij van mij vinden
Rustig aan.![]()
Onzin, je ziet er beter uit dan ik. Je bent gewoon een leuke kerel om te zien. Ik weet wat je plannen zijn qua wat je zou willen veranderen, en dat is ook prima. Ik moet ook nog eens onder het mes om wat dingen weg te laten halen voordat ik trots op mezelf ben. Maar dat zijn details, er zijn zoveel mensen die er ranziger rondlopen dan ik, zolang ik van mezelf weet dat ik geen Brad Pitt ben heb ik in elk geval een uitstraling waar ik redelijk tevreden mee kan zijn. En zelfs dat kan nog beter.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoveel mensen zijn dat niet in mijn geval, qua lichaam dan.![]()
Toch ben je oordelend over mij maar vind je met toch wel een toffe gastquote:Op maandag 28 mei 2012 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
Bij mij helpt het verschrikkelijk goed. Maarja, ieder z'n eigen aanpak. Ik ben ook redelijk oordelend en kritisch over anderen, een vrij nare eigenschap die in dit geval wel van pas komt.
Rustig aan.![]()
Inderdaad, er over praten blijft lastig zeker omdat je vaak reactie krijgt waar je niets mee kan of zelfs negatief zijn. Gelukkig is dat hier niet zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:40 schreef Lot88 het volgende:
Wel fijn te weten dat meer mensen deze problemen hebben14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok...
Waar ben je onzeker over dan?There you goquote:Op maandag 28 mei 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij moet niet direct al spoken zien of bij voorbaat denken dat je oninteressant bent ofzo
awhquote:Op maandag 28 mei 2012 20:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik voel me zo buitengesloten als jullie praten over dat jullie jezelf niet de mooiste persoon ter wereld vindener komt een dag en dan zijn deze mensen vol zelfvertrouwen en hebben we allemaal een huge ego en gaan we net als jou strippend voor een webcam los enzo
![]()
Die ogen zijn niet zo erg, daar kan ik toch niks aan doen. Wachtlijst is trouwens dik een jaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, je ziet er beter uit dan ik. Je bent gewoon een leuke kerel om te zien. Ik weet wat je plannen zijn qua wat je zou willen veranderen, en dat is ook prima. Ik moet ook nog eens onder het mes om wat dingen weg te laten halen voordat ik trots op mezelf ben. Maar dat zijn details, er zijn zoveel mensen die er ranziger rondlopen dan ik, zolang ik van mezelf weet dat ik geen Brad Pitt ben heb ik in elk geval een uitstraling waar ik redelijk tevreden mee kan zijn. En zelfs dat kan nog beter.
Maar dat lichaam daar moet ik echt wat aan doen.
Ik drink alleen maar water de komende twee maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Zelf-acceptatie komt eigenlijk nu al voor de dag bij jouquote:Op maandag 28 mei 2012 20:40 schreef Lot88 het volgende:
Wel fijn te weten dat meer mensen deze problemen hebben
Je bent denk ik... Gesloten over je gevoelige punten... En nu gooi je dat eruit en vinden mensen dat helemaal niet raar en geeft dat jou een goed gevoel?
Rustig aan.![]()
Ik vind dat je doorschiet met het zeuren op een forum. In het echt heb je dat totaal niet en ben je een toffe gast. Bovendien ben jij fuckin' hard aan het werk om jezelf te verbeteren, zowel qua innerlijk als uiterlijk. Heb ik ook nog wel wat complimenten over gegeven op de meet van Leidenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch ben je oordelend over mij maar vind je met toch wel een toffe gast![]()
![]()
Tis al goed hoor poepiequote:Op maandag 28 mei 2012 20:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik voel me zo buitengesloten als jullie praten over dat jullie jezelf niet de mooiste persoon ter wereld vinden
Rustig aan.![]()
Keihard ervoor gaan. Dus als je haar ziet, gelijk hard gaan. Er is nog een kans om uit dit zwart gat te komen door gewoon een gigantische klootzak te zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, een meisje waar ik een oogje op had, daar zat ik in een lastige situatie mee. We zaten samen op het strand, ik streelde haar haren terwijl zij op mijn borst lag. Ze kuste me nog op het eind.
Op MSN hielt ze me nog heel lang aan het lijntje, maar ondertussen bleek ook dat ze met een andere jongen gedate had. Waar ze tot op de dag van vandaag nog steeds mee heeft.
Sterker nog. Ik ben gefriendzoned en krijg bijna elke week te horen hoe goed de seks wel niet was met het vriendje dat ze nu heeft.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ogen zijn niet zo erg, daar kan ik toch niks aan doen. Wachtlijst is trouwens dik een jaar.
Maar dat lichaam daar moet ik echt wat aan doen.
Ik drink alleen maar water de komende twee maanden.Jouw lichaam valt ook wel mee vergeleken met dat van mij. Daar moet je echt niet teveel over in zitten. Wat ik wel vind, is dat je daar snel wat aan moet doen. Niet zozweer omdat het er niet uit ziet, maar omdat ik er tot mijn 28e niets aan heb gedaan en zo gewoon heel veel jaren "me goed voelen" weg heb gegooid. Je wilt niet weten hoeveel zelfvertrouwen je er uit haalt als je wat blijer bent met je fysiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt zo een heerlijke pretbek man, mensen kunnen prima van jou en je persoonlijkheid houden...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, je ziet er beter uit dan ik. Je bent gewoon een leuke kerel om te zien. Ik weet wat je plannen zijn qua wat je zou willen veranderen, en dat is ook prima. Ik moet ook nog eens onder het mes om wat dingen weg te laten halen voordat ik trots op mezelf ben. Maar dat zijn details, er zijn zoveel mensen die er ranziger rondlopen dan ik, zolang ik van mezelf weet dat ik geen Brad Pitt ben heb ik in elk geval een uitstraling waar ik redelijk tevreden mee kan zijn. En zelfs dat kan nog beter.
Als jij niet blij bent met je lichaam ga je naar de sportschool iedere week, moet je is kijken hoe blij je met jezelf bent dat je daar mee bezig bent als je het goed volhoudt etc
Rustig aan.![]()
Zo'n meisje hoef ik sowieso niet. Ze is wel erg knap, maar goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Keihard ervoor gaan. Dus als je haar ziet, gelijk hard gaan. Er is nog een kans om uit dit zwart gat te komen door gewoon een gigantische klootzak te zijn.![]()
Ben ik inderdaad al 5 maanden mee in de weer, en hoewel het minder effectief is dan verwacht wordt het allemaal langzaam beter. Inclusief hoe ik me voel.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij hebt zo een heerlijke pretbek man, mensen kunnen prima van jou en je persoonlijkheid houden...
Als jij niet blij bent met je lichaam ga je naar de sportschool iedere week, moet je is kijken hoe blij je met jezelf bent dat je daar mee bezig bent als je het goed volhoudt etc![]()
Lekker boeie of je interessant bent..quote:
Een interessant gesprek kunnen houden betekent al dat je interessant bent.. Eigenlijk is dat dus voor jou ook een irrationele gedachte waar je nog teveel in geloofd.Rustig aan.![]()
Projecteer het niet op haar maar op jezelf. Wil je haar nou wel of niet, dat is de enige vraag die je moet stellen. De rest zijn allemaal interne excuusjes om er niet voor te gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo'n meisje hoef ik sowieso niet. Ze is wel erg knap, maar goed.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik kan op internet rustig alles er uit gooie maar irl krijg je geen woord uit mijn strot.. Mensen hebben volgens mij niet het idee bij mij dat ik heel gesloten ben ofzo..quote:Op maandag 28 mei 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelf-acceptatie komt eigenlijk nu al voor de dag bij jou
Je bent denk ik... Gesloten over je gevoelige punten... En nu gooi je dat eruit en vinden mensen dat helemaal niet raar en geeft dat jou een goed gevoel?![]()
Niet mee eens. Ik zeg afkappen dat contact. De kans dat die meid bij hem gaat landen is onder nul. Been there, done that, t-shirt and everythingquote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Keihard ervoor gaan. Dus als je haar ziet, gelijk hard gaan. Er is nog een kans om uit dit zwart gat te komen door gewoon een gigantische klootzak te zijn.
In het echt ben ik zelfverzekerder dan op het forum omdat hier een hoop communicatie minder gedefinieerd is dan in het echtquote:Op maandag 28 mei 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind dat je doorschiet met het zeuren op een forum. In het echt heb je dat totaal niet en ben je een toffe gast. Bovendien ben jij fuckin' hard aan het werk om jezelf te verbeteren, zowel qua innerlijk als uiterlijk. Heb ik ook nog wel wat complimenten over gegeven op de meet van LeidenDat maakt het soms lastig om precies te weten wat iemand bedoelt en dan ga ik van het slechste uit etc.... Hellend vlak, daarnaast was ik een tijdje terug in de greep van een depressie en slik ik nu medicatie waardoor ik - naar mijn gevoel - een rationeel beest ben geworden
Medicatie is erg relaxed dus eigenlijk als je je teveel laat leiden door je gevoel - dus als je irrationeel handelt -
Rustig aan.![]()
Als je het toch al gaat afkappen, is het beter om strijdend ten onder te gaan. Dan A) Leer je er heel veel van. B) Weet ze dat je ervoor gaat en kan ze ooit nog terug komen (aantrekkingskracht komt er dan in ieder geval)quote:Op maandag 28 mei 2012 20:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik zeg afkappen dat contact. De kans dat die meid bij hem gaat landen is onder nul. Been there, done that, t-shirt and everythingExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dat is ook bij mij zo, maar... Open zijn is essentieel bij versierenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik kan op internet rustig alles er uit gooie maar irl krijg je geen woord uit mijn strot.. Mensen hebben volgens mij niet het idee bij mij dat ik heel gesloten ben ofzo..doe het eerst bij mensen waar je veel vertrouwen in hebt wellicht.... (Tis bij heel veel dingen niet nodig maargoed) open kunnen zijn is wel belangrijk.
Rustig aan.![]()
Het punt is dus dat ik de grootste moeite heb om out of the blue met iets op de proppen te komen waarvan ik denk dat die ander het interessant of leuk gaat vinden.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker boeie of je interessant bent..
Een interessant gesprek kunnen houden betekent al dat je interessant bent.. Eigenlijk is dat dus voor jou ook een irrationele gedachte waar je nog teveel in geloofd.
En irrationeel zal het allicht zijn, niet voor niks ervaar ik het zelf als een probleem. De vraag is dan ook: hoe kom ik er af
Stemmetje negeren dat zegt dat niks wat jij aanhaalt interessant is...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het punt is dus dat ik de grootste moeite heb om out of the blue met iets op de proppen te komen waarvan ik denk dat die ander het interessant of leuk gaat vinden.
En irrationeel zal het allicht zijn, niet voor niks ervaar ik het zelf als een probleem. De vraag is dan ook: hoe kom ik er af
Je kunt alles vragen, als iemand niet van pokemon kaarten houdt dan maakt dat jou niet een oninteressant persoon.Rustig aan.![]()
Daar moet je ook niet zo over nadenken, lijkt me.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het punt is dus dat ik de grootste moeite heb om out of the blue met iets op de proppen te komen waarvan ik denk dat die ander het interessant of leuk gaat vinden.
Je vind vanzelf een onderwerp waar je samen over kunt praten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
nouja ik ben wel spraakzaam hoor ik verwoord het wat onduidelijk ik lul vaak iemand de oren van t hoofd alleen ik houd dingen die mij persoonlijk raken waardoor gevoelige onderwerpen aan bod komen heel veilig achter een gewapende betonnen muurquote:Op maandag 28 mei 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is ook bij mij zo, maar... Open zijn is essentieel bij versierendoe het eerst bij mensen waar je veel vertrouwen in hebt wellicht.... (Tis bij heel veel dingen niet nodig maargoed) open kunnen zijn is wel belangrijk.
![]()
![]()
En stel dát ze dan alsnog bij je terug komt dan heb je altijd de angst dat ze er alsnog met een ander vandoor gaat. Zou immers niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je het toch al gaat afkappen, is het beter om strijdend ten onder te gaan. Dan A) Leer je er heel veel van. B) Weet ze dat je ervoor gaat en kan ze ooit nog terug komen (aantrekkingskracht komt er dan in ieder geval)
No way
Het is niet zo zeer dat Bart oninteressant is, het is het gebrek aan zelfvertrouwen en te weinig positieve feedback. Je kan echt makkelijk met hem lullen, maar die onzekerheid blijft, zolang er nog geen interesse wordt getoond op dat gebied en je eeuwig het idee hebt om maar dat lieve broertje te zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stemmetje negeren dat zegt dat niks wat jij aanhaalt interessant is...
Je kunt alles vragen, als iemand niet van pokemon kaarten houdt dan maakt dat jou niet een oninteressant persoon.![]()
jij lijkt mij gewoon tofquote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nouja ik ben wel spraakzaam hoor ik verwoord het wat onduidelijk ik lul vaak iemand de oren van t hoofd alleen ik houd dingen die mij persoonlijk raken waardoor gevoelige onderwerpen aan bod komen heel veilig achter een gewapende betonnen muur![]()
![]()
Tjah... Kun je vertellen wat voorn soort onderwerpen dat zijn?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nouja ik ben wel spraakzaam hoor ik verwoord het wat onduidelijk ik lul vaak iemand de oren van t hoofd alleen ik houd dingen die mij persoonlijk raken waardoor gevoelige onderwerpen aan bod komen heel veilig achter een gewapende betonnen muurRustig aan.![]()
Tsja. Ze woont ook nog eens heel ver (met de trein 2,5 uur reizen). Dus dat wordt hem denk ik niet. Ik zou haar wel willen, maar achteraf gezien was het misschien toch al niet zo'n perfecte match.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Projecteer het niet op haar maar op jezelf. Wil je haar nou wel of niet, dat is de enige vraag die je moet stellen. De rest zijn allemaal interne excuusjes om er niet voor te gaan.
Toch was het echt een van de knapste meisjes die ik ooit heb gezien. Ook heel aardig.![]()
Gebrek aan zelfvertrouwen - oninteressant - gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer dat Bart oninteressant is, het is het gebrek aan zelfvertrouwen en te weinig positieve feedback. Je kan echt makkelijk met hem lullen, maar die onzekerheid blijft, zolang er nog geen interesse wordt getoond op dat gebied en je eeuwig het idee hebt om maar dat lieve broertje te zijn
Bart zei zelf dat het komt omdat hij zichzelf oninteressant vindt.... Dus hij moet stoppen dat te geloven en inzien dat dat niet de waarheid is. Daar moet hij naar handelen en vol blijven houden totdat hij er zelf in geloofd - fake it till you make it -Rustig aan.![]()
Ik mis het punt. Hoe kom je in vredesnaam bij de pokemonkaartenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt alles vragen, als iemand niet van pokemon kaarten houdt dan maakt dat jou niet een oninteressant persoon.
Mijn probleem is dus dat ik te onzeker ben over mezelf in sociale zin, ik ben onbewust bang om weer uitgekotst te worden denk ik. Dat gaat iets verder dan een stemmetje negeren en de eerste de beste bombshell vragen of ze pokemonkaarten ook zo stom vind, in een overvolle kroegMuurtjesquote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nouja ik ben wel spraakzaam hoor ik verwoord het wat onduidelijk ik lul vaak iemand de oren van t hoofd alleen ik houd dingen die mij persoonlijk raken waardoor gevoelige onderwerpen aan bod komen heel veilig achter een gewapende betonnen muur
Bulldozers
Duh..quote:Op maandag 28 mei 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfvertrouwen - oninteressant - gebrek aan zelfvertrouwen.
Bart zei zelf dat het komt omdat hij zichzelf oninteressant vindt.... Dus hij moet stoppen dat te geloven en inzien dat dat niet de waarheid is. Daar moet hij naar handelen en vol blijven houden totdat hij er zelf in geloofd - fake it till you make it -
Maar fake it till you make it is ie niet t type voor
En nu houd ik op want dat mag ie zelf verzinnen![]()
![]()
Er zit mij al een tijdje iets dwars. Die date die ik paar maanden terug heb gehad. Het was leuk en wil ook contact met haar. Maar het moet wel altijd van mij uit komen. Laatst contact is al een paar weken terug. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er nu mee aan moet.14 SHADES OF GREY
Als ik jou was zou ik tegen der zeggen dat je geen zin hebt in fantastische verhalen met der vriendje omdat jij zelf een oogje op haar had en haar vriendelijk vragen daarmee te stoppen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja. Ze woont ook nog eens heel ver (met de trein 2,5 uur reizen). Dus dat wordt hem denk ik niet. Ik zou haar wel willen, maar achteraf gezien was het misschien toch al niet zo'n perfecte match.
Toch was het echt een van de knapste meisjes die ik ooit heb gezien. Ook heel aardig.Rustig aan.![]()
Dat dus. Dank jequote:Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer dat Bart oninteressant is, het is het gebrek aan zelfvertrouwen en te weinig positieve feedback. Je kan echt makkelijk met hem lullen, maar die onzekerheid blijft, zolang er nog geen interesse wordt getoond op dat gebied en je eeuwig het idee hebt om maar dat lieve broertje te zijn
Je wordt toch nooit uitgekotst? Waarom er dan bang voor zijn?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik mis het punt. Hoe kom je in vredesnaam bij de pokemonkaarten
Mijn probleem is dus dat ik te onzeker ben over mezelf in sociale zin, ik ben onbewust bang om weer uitgekotst te worden denk ik. Dat gaat iets verder dan een stemmetje negeren en de eerste de beste bombshell vragen of ze pokemonkaarten ook zo stom vind, in een overvolle kroeg
[..]
Muurtjes
BulldozersRustig aan.![]()
Dat sowieso. Maar ze is zo fucking aardig dat ik haar blijf troosten als er wat is, blijf steunen etc.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik tegen der zeggen dat je geen zin hebt in fantastische verhalen met der vriendje omdat jij zelf een oogje op haar had en haar vriendelijk vragen daarmee te stoppen.![]()
Er is geen andere optie voor, je moet het hoe dan ook negeren dat gevoel. Dat gaat gewoon makkelijker als je voor jezelf duidelijk hebt dat het sowieso een onzin gedachte is.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Duh..
Maar fake it till you make it is ie niet t type voor
En nu houd ik op want dat mag ie zelf verzinnenRustig aan.![]()
Lijkt me ook dat je dat wel kunt vragen...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
Er zit mij al een tijdje iets dwars. Die date die ik paar maanden terug heb gehad. Het was leuk en wil ook contact met haar. Maar het moet wel altijd van mij uit komen. Laatst contact is al een paar weken terug. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er nu mee aan moet.
Rustig aan.![]()
Ik zei dus: pestverleden, lange reeks blauwtjes dit dat.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wordt toch nooit uitgekotst? Waarom er dan bang voor zijn?[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Dat kan prima samengaan toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ze is zo fucking aardig dat ik haar blijf troosten als er wat is, blijf steunen etc.Rustig aan.![]()
dingen die teveel op mij gericht zijn..quote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah... Kun je vertellen wat voorn soort onderwerpen dat zijn?![]()
Dat durf ik dus niet zo goed en weet eigenlijk ook niet zo goed hoe.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat je dat wel kunt vragen...14 SHADES OF GREY
Irrationeel! Het is logisch dat je het hebt, dat maakt het niet logisch om erin te blijven geloven. Die shit moet eens een keer verleden tijd worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zei dus: pestverleden, lange reeks blauwtjes dit dat.Rustig aan.![]()
Dat jij nu een keer gaat stappen en blijkbaar alles weer op orde hebt.. Wat ik dus zeg, als je weinig positieve feedback krijgt, ga je vanzelf bedenken dat het blijkbaar niet aan je besteed is. Sterke man (of vrouw) die ondanks die feedback genoeg veerkracht heeft.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er is geen andere optie voor, je moet het hoe dan ook negeren dat gevoel. Dat gaat gewoon makkelijker als je voor jezelf duidelijk hebt dat het sowieso een onzin gedachte is.
En die feedback gaat verder dan een (beste) vriendin die helemaal weg van je is. Ik snap best dat je tureluurs wordt van mensen die zeggen dat je helemaal geweldig bentMaar waar zijn ze als het erop aankomt?
![]()
''Insert vraag'' *verstuur*quote:Op maandag 28 mei 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat durf ik dus niet zo goed en weet eigenlijk ook niet zo goed hoe.Rustig aan.![]()
Afhankelijk van hoeveel hoop je stiekem nog uit die gesprekken put raad ik je van harte af om er nog mee door te gaan. Ik heb er verschillende gehad op die manier, en het sloopt je uiteindelijk. Er zijn ook vrouwen die jou wel willen hebben om wie en wat je bent. Niet dat ik nou zo veel mazzel heb gehad, maar toch. Dat dan weer welquote:Op maandag 28 mei 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ze is zo fucking aardig dat ik haar blijf troosten als er wat is, blijf steunen etc.
Aaah, ik weet gewoon niet. Lange afstandsrelaties vind ik sowieso kut.quote:
Ik heb er echt al een maand genegeerd.![]()
Ligt eraan hoe je bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En stel dát ze dan alsnog bij je terug komt dan heb je altijd de angst dat ze er alsnog met een ander vandoor gaat. Zou immers niet de eerste keer zijn.
No wayExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat moet een meid in een greppelquote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef firefly3 het volgende:
Weer een meet waarbij er straks een meid in de greppel ligt? :/
Roes uitslapen ofzo?Children of the night. What music they make.![]()
Ik heb dat niet, maar ik kan wel beredeneren dat het gevoel irrationeel is en ik kan daar wel naar handelen... Het kost tijd voordat dat gevoel dan volledig verdwenen is.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat jij nu een keer gaat stappen en blijkbaar alles weer op orde hebt.. Wat ik dus zeg, als je weinig positieve feedback krijgt, ga je vanzelf bedenken dat het blijkbaar niet aan je besteed is. Sterke man (of vrouw) die ondanks die feedback genoeg veerkracht heeft.
En die feedback gaat verder dan een (beste) vriendin die helemaal weg van je is. Ik snap best dat je tureluurs wordt van mensen die zeggen dat je helemaal geweldig bentMaar waar zijn ze als het erop aankomt?
Rustig aan.![]()
Was het maar zo makkelijkquote:
14 SHADES OF GREY
Ook prima, ik dacht dat je ''der bleeft steunen'' En dat ze over de ''geweldige seks'' bleef praten.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aaah, ik weet gewoon niet. Lange afstandsrelaties vind ik sowieso kut.
Ik heb er echt al een maand genegeerd.
Maargoed.... Dan niet
Rustig aan.![]()
Je doet het jezelf aan he :/quote:Op maandag 28 mei 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ze is zo fucking aardig dat ik haar blijf troosten als er wat is, blijf steunen etc.
Het grappige is (heb het pas gehoord) dat het je hersenen zijn die je eigenlijk op deze manier straffen. Uiteindelijk groei je er ineens snel overheen vanwege die emotionele pijn.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ja waar anders? Dat is zo 2012 omdat te doenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat moet een meid in een greppel
Roes uitslapen ofzo?14 SHADES OF GREY
dat ga ik alquote:Op maandag 28 mei 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat vind jij van je lichaam? Zou je naar de sportschool moeten?en ik HAAT het maar serieus als ik savonds thuis ben denk ik zo dat heb ik maar mooi weer even gedaan. Ik ben dik dat weet ik en ik ben sinds januari de oorlog aangegaan
![]()
You go girl!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat ga ik alen ik HAAT het maar serieus als ik savonds thuis ben denk ik zo dat heb ik maar mooi weer even gedaan. Ik ben dik dat weet ik en ik ben sinds januari de oorlog aangegaan
Ik moet ook wééér bezig![]()
Ga squatenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat ga ik alen ik HAAT het maar serieus als ik savonds thuis ben denk ik zo dat heb ik maar mooi weer even gedaan. Ik ben dik dat weet ik en ik ben sinds januari de oorlog aangegaan
Rustig aan.![]()
Ah. Nou. Hop, knop om, alle problemen opgelost. Maar niet tegen de psychologische zorginstellingen zeggen hoor, die zouden spontaan hun baan verliezen allemaalquote:Op maandag 28 mei 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Irrationeel! Het is logisch dat je het hebt, dat maakt het niet logisch om erin te blijven geloven. Die shit moet eens een keer verleden tijd worden.
Dat dus. Dank u wederomquote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat jij nu een keer gaat stappen en blijkbaar alles weer op orde hebt.. Wat ik dus zeg, als je weinig positieve feedback krijgt, ga je vanzelf bedenken dat het blijkbaar niet aan je besteed is. Sterke man (of vrouw) die ondanks die feedback genoeg veerkracht heeft.
Life goes on hé, anders blijf ik met haar zitten. Want ik word erg snel weer verliefd.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook prima, ik dacht dat je ''der bleeft steunen'' En dat ze over de ''geweldige seks'' bleef praten.
Maargoed.... Dan niet![]()
Die psychologische zorginstellingen doen niets anders toch? Ik weet niet hoor... Maar ik loop ook bij een psycholoog en een psychiater, zo een forum gaat je meer helpen. De afspraken en het leren praten over jezelf doe je daar maar. (Zodat je weer wat meer open durft te zijn en jezelf durft te uiten)quote:Op maandag 28 mei 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah. Nou. Hop, knop om, alle problemen opgelost. Maar niet tegen de psychologische zorginstellingen zeggen hoor, die zouden spontaan hun baan verliezen allemaal
[..]
Dat dus. Dank u wederomRustig aan.![]()
Ik heb, denk ik, praktisch alles mee. Ik heb een huis, ik ben verloofd met een geweldige man, ik heb een goede baan, een auto, hobby's, een rijk sociaal leven/kring..quote:Op maandag 28 mei 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb dat niet, maar ik kan wel beredeneren dat het gevoel irrationeel is en ik kan daar wel naar handelen... Het kost tijd voordat dat gevoel dan volledig verdwenen is.
Ik heb echter geen stabiliteit van huis uit, en ik ben zo onzeker als de pest, compleet met irrationele gedachtes. Die knop zet je niet zo makkelijk om. Props dat het jou wel (steeds meer) lukt![]()
En wat dacht je van de optie gewoon eerlijk zijn en zeggen ik denk dat het niet werkt en gewoon ook aangeven dat je eigenlijk niet van lange afstandsrelaties houd.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aaah, ik weet gewoon niet. Lange afstandsrelaties vind ik sowieso kut.
Ik heb er echt al een maand genegeerd.![]()
Uh nee ik sport voor mijzelf mijn kont heeft geen training nodig die is prima dankzij t paardrijdenquote:![]()
![]()
Maar je moet blijven proberen toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb, denk ik, praktisch alles mee. Ik heb een huis, ik ben verloofd met een geweldige man, ik heb een goede baan, een auto, hobby's, een rijk sociaal leven/kring..
Ik heb echter geen stabiliteit van huis uit, en ik ben zo onzeker als de pest, compleet met irrationele gedachtes. Die knop zet je niet zo makkelijk om. Props dat het jou wel (steeds meer) lukt
Haal je geen voldoening uit het feit dat je alleen al aan jezelf werkt?Rustig aan.![]()
Absoluut, maar dan is het nog niet in eens opgelostquote:Op maandag 28 mei 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je moet blijven proberen toch?
Haal je geen voldoening uit het feit dat je alleen al aan jezelf werkt?![]()
Beenspieren zijn de grootste spieren van het menselijk lichaam, qua massa is het ongeveer 50% spiermassa van het totale gewicht aan spiermassa.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Uh nee ik sport voor mijzelf mijn kont heeft geen training nodig die is prima dankzij t paardrijden
Per kilo spier verbruik je in rust ongeveer 50 caloriën extra per dag, per maand is dat 1500 caloriën.Rustig aan.![]()
Maar het is de enige weg die je kunt bewandelen naar de oplossing right?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan is het nog niet in eens opgelostRustig aan.![]()
Ja maar waar wil je nou heen?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het is de enige weg die je kunt bewandelen naar de oplossing right?![]()
In het moment levenExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dat je wel fijn kunt zeggen dat het niet makkelijk is, maar dat is niet constructief. Je moet eraan werken hoe moeilijk het ook is... Gooi er niet je pet naar.quote:
En dat motivatieprobleem ken ik wel... Soms kan je ook beter daar je blik opgooien zodat je meer motivatie krijgt... Dat kan je vaak ook uit andere dingen halen....
(Dus eigenlijk kan je het wel voor jezelf makkelijker maken om aan je problemen te werken door er voor te zorgen dat je meer motivatie krijgt om aan jezelf te werken)Rustig aan.![]()
Dan moet je wel eerst het verleden afsluiten. En daar kan ik me meer in vinden dan in kingtoppie's 'knop om' theorie. Ondanks zijn zeer gewaardeerde goeie bedoelingen.quote:[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
beetje nutteloos als ik met mijn beenspieren allleen al meer in beweging krijg als de gemiddelde bodybuilder op de sportschool. Ik rijd al 18 jaar dag in dag uit paard soms 1 soms 5 achter elkaar mijn beenspieren wil ik niet nog groter hebben dat is echt lelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 21:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beenspieren zijn de grootste spieren van het menselijk lichaam, qua massa is het ongeveer 50% spiermassa van het totale gewicht aan spiermassa.
Per kilo spier verbruik je in rust ongeveer 50 caloriën extra per dag, per maand is dat 1500 caloriën.![]()
Nee vertel mijnheer.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
Heeft die Drommeldaris jullie al verteld dat hij oog in oog is geweest met deze aesthetic homo?Rustig aan.![]()
De knop kan je pas omzetten als je het verleden inderdaad hebt afgesloten....Dus dat omvat ook mijn ''knop om'' theorie.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst het verleden afsluiten. En daar kan ik me meer in vinden dan in kingtoppie's 'knop om' theorie. Ondanks zijn zeer gewaardeerde goeie bedoelingen.Rustig aan.![]()
Ik vind je theorieen op zich ok, maar je moet niet te ver doorslaan in je wijsheden. Je hoort mij nérgens zeggen dat Bart of wie dan ook niet eraan hoeft te werken omdat het niet makkelijk is, en je hoort me zéker niet zeggen dat hij er met de pet naar gooit. Er zit nog een héél gebied tussen de knop omzetten en op je luie reet rusten onder het mom van, dit is makkelijkerquote:Op maandag 28 mei 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je wel fijn kunt zeggen dat het niet makkelijk is, maar dat is niet constructief. Je moet eraan werken hoe moeilijk het ook is... Gooi er niet je pet naar.
En dat motivatieprobleem ken ik wel... Soms kan je ook beter daar je blik opgooien zodat je meer motivatie krijgt... Dat kan je vaak ook uit andere dingen halen....
(Dus eigenlijk kan je het wel voor jezelf makkelijker maken om aan je problemen te werken door er voor te zorgen dat je meer motivatie krijgt om aan jezelf te werken)![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst het verleden afsluiten. En daar kan ik me meer in vinden dan in kingtoppie's 'knop om' theorie. Ondanks zijn zeer gewaardeerde goeie bedoelingen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Hij zag er zo uit als in zijn Fotoboek, maar snapte de hint niet volgens mij. Ik zei hem achtereenvolgens of hij wel om de eiwitten dacht, welke kwark hij had en dat hij moest blijven squatten. Verwarde blik. Laat maar hangen dan.quote:18 jaar paardrijden en nog geen monsterquads, wat doe je fout dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
beetje nutteloos als ik met mijn beenspieren allleen al meer in beweging krijg als de gemiddelde bodybuilder op de sportschool. Ik rijd al 18 jaar dag in dag uit paard soms 1 soms 5 achter elkaar mijn beenspieren wil ik niet nog groter hebben dat is echt lelijk![]()
lot leg die mannen -waaronder mijn man- eens uit dat dat inderdaad een sport is waarbij je heus wel verbrand en spieren traint? Want veel -waaronder mijn man- denken dat paardrijden een sport is waarbij je lekker op je luie kont zit en kunt zeggen dat je toch iets hebt gedaan, omdat dat zo líjkt door de spierpijnquote:Op maandag 28 mei 2012 21:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
beetje nutteloos als ik met mijn beenspieren allleen al meer in beweging krijg als de gemiddelde bodybuilder op de sportschool. Ik rijd al 18 jaar dag in dag uit paard soms 1 soms 5 achter elkaar mijn beenspieren wil ik niet nog groter hebben dat is echt lelijk![]()
![]()
Net was het nog 'gewoon negeren'quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De knop kan je pas omzetten als je het verleden inderdaad hebt afgesloten....Dus dat omvat ook mijn ''knop om'' theorie.
Zoals ik al eerder gezegd heb hij mag ff komen oefenen dan beul ik hem wel n half uurtje af.. Zo heb ik er al meer opgevoedquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
lot leg die mannen -waaronder mijn man- eens uit dat dat inderdaad een sport is waarbij je heus wel verbrand en spieren traint? Want veel -waaronder mijn man- denken dat paardrijden een sport is waarbij je lekker op je luie kont zit en kunt zeggen dat je toch iets hebt gedaan, omdat dat zo líjkt door de spierpijn![]()
Dat klinkt als een leuke datequote:Op maandag 28 mei 2012 21:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gezegd heb hij mag ff komen oefenen dan beul ik hem wel n half uurtje af.. Zo heb ik er al meer opgevoed
14 SHADES OF GREY
Voor mij niet, constructief bezig zijn, in welke vorm dan ook, noem ik ''de knop omzetten''quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind je theorieen op zich ok, maar je moet niet te ver doorslaan in je wijsheden. Je hoort mij nérgens zeggen dat Bart of wie dan ook niet eraan hoeft te werken omdat het niet makkelijk is, en je hoort me zéker niet zeggen dat hij er met de pet naar gooit. Er zit nog een héél gebied tussen de knop omzetten en op je luie reet rusten onder het mom van, dit is makkelijkerRustig aan.![]()
mijn kont is meerdere keren goedgekeurd hoor!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij zag er zo uit als in zijn Fotoboek, maar snapte de hint niet volgens mij. Ik zei hem achtereenvolgens of hij wel om de eiwitten dacht, welke kwark hij had en dat hij moest blijven squatten. Verwarde blik. Laat maar hangen dan.
[..]
18 jaar paardrijden en nog geen monsterquads, wat doe je fout dan.![]()
Ja, als dat je enige probleem zou zijn. Weet ik veel dat je het verleden niet hebt afgesloten.quote:Rustig aan.![]()
Wij van WC eend. Pics.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mijn kont is meerdere keren goedgekeurd hoor!![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor mij niet, constructief bezig zijn, in welke vorm dan ook, noem ik ''de knop omzetten''Wat is het nou?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De knop kan je pas omzetten als je het verleden inderdaad hebt afgesloten....Dus dat omvat ook mijn ''knop om'' theorie.![]()
Je moet het gewoon vragen via DM, schiet niet op dit ''om elkaar heencirkelen'' gedrag.quote:Rustig aan.![]()
Picsquote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mijn kont is meerdere keren goedgekeurd hoor!
Minder snel oordelen dan. Ik heb m'n verleden al in m'n eerste post genoemdquote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, als dat je enige probleem zou zijn. Weet ik veel dat je het verleden niet hebt afgesloten.
Oh ja maar dat had je of iemand anders niet verteldquote:Op maandag 28 mei 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet het gewoon vragen via DM, schiet niet op dit ''om elkaar heencirkelen'' gedrag.
14 SHADES OF GREY
Knop om - constructief bezig zijn met jezelf. Dus je verleden proberen af te sluiten is ook ''de knop omzetten''quote:Rustig aan.![]()
Kom maar langs is nog geen 15 min rijdenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Pics
[..]
Minder snel oordelen dan. Ik heb m'n verleden al in m'n eerste post genoemd![]()
![]()
En waar zeg ik dat hij niet constructief bezig hoeft te zijn?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Knop om - constructief bezig zijn met jezelf. Dus je verleden proberen af te sluiten is ook ''de knop omzetten''
Laat maar, of wij begrijpen elkaar niet, of jij hebt iets in je hoofd wat je niet goed kan uitspreken maar het komt op mij over als 2 kanten oplullen![]()
Dat zou ik niet weten.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja waar anders? Dat is zo 2012 omdat te doenChildren of the night. What music they make.![]()
ik date pas weer als ik mijn doel bereikt heb dus vragen is niet nodigquote:Op maandag 28 mei 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet het gewoon vragen via DM, schiet niet op dit ''om elkaar heencirkelen'' gedrag.![]()
![]()
Ik oordeel toch niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Minder snel oordelen dan. Ik heb m'n verleden al in m'n eerste post genoemdIk zeg nergens dat je iets fout doet, ik zeg alleen dat constructief met jezelf bezig zijn de enige manier is om je problemen te verbeteren. (Tenzij het vanzelf weggaat)
Rustig aan.![]()
Dealquote:Op maandag 28 mei 2012 21:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Kom maar langs is nog geen 15 min rijden
En dat doel is? Misschien kan ik daarbij helpenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik date pas weer als ik mijn doel bereikt heb dus vragen is niet nodig
14 SHADES OF GREY
Mediteren is zo'n beetje de oplossing voor problemen van het verleden.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dat zeg je nergens, dat wordt geïmpliceerd door oorzaken van bepaald gedrag te verdedigen zodat je het niet zou hoeven doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat hij niet constructief bezig hoeft te zijn?
Laat maar, of wij begrijpen elkaar niet, of jij hebt iets in je hoofd wat je niet goed kan uitspreken maar het komt op mij over als 2 kanten oplullenRustig aan.![]()
Nee dat maak jij ervan. Dat is wat andersquote:Op maandag 28 mei 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeg je nergens, dat wordt geïmpliceerd door oorzaken van bepaald gedrag te verdedigen zodat je het niet zou hoeven doen.![]()
Voorlopig voor mijzelf kiezenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat doel is? Misschien kan ik daarbij helpen![]()
![]()
Dat dus. Dank u ^3quote:Op maandag 28 mei 2012 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee dat maak jij ervan. Dat is wat anders[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Dat is ook de enige oplossing! Doe ik ook. Heeft wel als gevolg dat de komende 6 weekenden, maar een weekend volledig voor en met mijn vriend is, maar soitquote:![]()
![]()
Verstandigquote:![]()
Dat is wel moeilijk.14 SHADES OF GREY
Jouw mening.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee dat maak jij ervan. Dat is wat andersRustig aan.![]()
Dat is toch niet erg. Je hoeft toch ook niet 24/7 bij elkaar te zijn?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige oplossing! Doe ik ook. Heeft wel als gevolg dat de komende 6 weekenden, maar een weekend volledig voor en met mijn vriend is, maar soit14 SHADES OF GREY
Zelf acceptatie en zelf verbetering gaat hand in hand.
Je kunt gaan groeien en tegelijk al het moois op je pad meenemen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
idd sowieso ben ik helemaal niet opzoek nu naar dates relaties oidquote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige oplossing! Doe ik ook. Heeft wel als gevolg dat de komende 6 weekenden, maar een weekend volledig voor en met mijn vriend is, maar soit![]()
Jij zegtWaarop zowel Bart en ik zeggen dat dat niet zo makkelijk is, want...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En jíj maakt ervan dat daaruit kan worden opgemaakt dat het maar excuses zijn om maar niets hoeven doen, de makkelijke weg te kiezen. Ik weet niet uit welke boom jij ineens bent gevallen dat je die omslag hebt gemaakt, maar het slaat nergens op. Nu stop ik ook met deze discussie want mijn handen jeuken![]()
![]()
Nu vind ik het wel lekker (overigens is een weekend op 7 dagen nog geen 24/7quote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg. Je hoeft toch ook niet 24/7 bij elkaar te zijn?)
Als het te gortig word plan ik mijn agenda wel om![]()
![]()
Verstandig leuk toch dat je zo veel leuke dingen hebt de komende tijdquote:Op maandag 28 mei 2012 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nu vind ik het wel lekker (overigens is een weekend op 7 dagen nog geen 24/7)
Als het te gortig word plan ik mijn agenda wel om14 SHADES OF GREY
Kingtoppie heeft gelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Jij zegt
[..]
Waarop zowel Bart en ik zeggen dat dat niet zo makkelijk is, want...
En jíj maakt ervan dat daaruit kan worden opgemaakt dat het maar excuses zijn om maar niets hoeven doen, de makkelijke weg te kiezen. Ik weet niet uit welke boom jij ineens bent gevallen dat je die omslag hebt gemaakt, maar het slaat nergens op. Nu stop ik ook met deze discussie want mijn handen jeuken
Je hersenen willen het niet, maar je moet er super veel moeite voor doen om telkens als het in je hoofd komt het eruit te vissen. Je hersenen willen het liefst in de zelfde emotionele staat blijven als waar je nu in zit. Daarom kost het veel energie.
Geef jezelf niet toe aan deze excuusjes en stop er super veel energie in. Dan pas kan je veranderen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Denk je dat ik nooit motivatieloos ben geweest? Dat ik mijn armen heb laten hangen?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Jij zegt
[..]
Waarop zowel Bart en ik zeggen dat dat niet zo makkelijk is, want...
En jíj maakt ervan dat daaruit kan worden opgemaakt dat het maar excuses zijn om maar niets hoeven doen, de makkelijke weg te kiezen. Ik weet niet uit welke boom jij ineens bent gevallen dat je die omslag hebt gemaakt, maar het slaat nergens op. Nu stop ik ook met deze discussie want mijn handen jeuken
Als je in verdediging schiet ben je niks dan je gedrag wat aan het rectificeren naar mijn mening, het is niet constructief, ''o ik ben zielig, ik ben een slachtoffer'' Ja het lucht op om begrip te krijgen van mensen, die kun je ook krijgen... Maar als je dat alleen doet en niet aangeeft dat je constructief aan jezelf gaat werken komt het aardig over als het constructieve gedeelte voor je uit schuiven zodat je het niet hoeft te doen.
Daarom wordt de stap zetten naar de dokter ook altijd als een grote stap gezien, omdat je het dan van jezelf onderkent dat je een probleem hebt, maar ook omdat je dan CONSTRUCTIEF met jezelf aan de gang gaat.Rustig aan.![]()
Lariekoek. Ik werk aan mijn problemen, Bart werkt aan zijn problemen, Lot werkt aan haar problemen, wie niet in dit topic? Mijn punt is, er worden géén smoesjes verzonnen, niemand laat het er bij zitten, dat wordt nergens beweerd.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kingtoppie heeft gelijk.
Je hersenen willen het niet, maar je moet er super veel moeite voor doen om telkens als het in je hoofd komt het eruit te vissen. Je hersenen willen het liefst in de zelfde emotionele staat blijven als waar je nu in zit. Daarom kost het veel energie.
Geef jezelf niet toe aan deze excuusjes en stop er super veel energie in. Dan pas kan je veranderen.
Waar zien jullie dat er aan excuses wordt toegegeven, dat mensen stoppen met aan zichzelf werken?
Serieus, want dat wordt nergens gezegd![]()
Ga twee weken lang telkens als je jezelf betrapt op een negatieve gedachte jezelf pijn doen en aan iets positiefs denken.
Na twee moeizame weken ben je veranderd en ben je af van deze shit.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik vind het super dat jij zo veranderd bent, maar wat ik net al zei, je slaat door in je wijsheden en je doet aannames die nergens op slaanquote:Op maandag 28 mei 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk je dat ik nooit motivatieloos ben geweest? Dat ik mijn armen heb laten hangen?
Als je in verdediging schiet ben je niks dan je gedrag wat aan het rectificeren naar mijn mening, het is niet constructief, ''o ik ben zielig, ik ben een slachtoffer'' Ja het lucht op om begrip te krijgen van mensen, die kun je ook krijgen... Maar als je dat alleen doet en niet aangeeft dat je constructief aan jezelf gaat werken komt het aardig over als het constructieve gedeelte voor je uit schuiven zodat je het niet hoeft te doen.
Daarom wordt de stap zetten naar de dokter ook altijd als een grote stap gezien, omdat je het dan van jezelf onderkent dat je een probleem hebt, maar ook omdat je dan CONSTRUCTIEF met jezelf aan de gang gaat.![]()
Nee, dat wordt gesuggereerd / dat impliceer - naar mijn mening - je als je tegen iemand ingaat die zegt dat je constructief aan jezelf moet gaan werken.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lariekoek. Ik werk aan mijn problemen, Bart werkt aan zijn problemen, Lot werkt aan haar problemen, wie niet in dit topic? Mijn punt is, er worden géén smoesjes verzonnen, niemand laat het er bij zitten, dat wordt nergens beweerd.
Waar zien jullie dat er aan excuses wordt toegegeven, dat mensen stoppen met aan zichzelf werken?
Serieus, want dat wordt nergens gezegdRustig aan.![]()
Jouw meningquote:Op maandag 28 mei 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind het super dat jij zo veranderd bent, maar wat ik net al zei, je slaat door in je wijsheden en je doet aannames die nergens op slaanRustig aan.![]()
Dat wordt gezegd als er wordt gezegd dat je maar stemmetjes moet gaan negerenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, dat wordt gesuggereerd / dat impliceer je als je tegen iemand ingaat die zegt dat je constructief aan jezelf moet gaan werken.![]()
![]()
Ik heb onderkent dat dat nog een stap te ver is voor je als je de oorzaak ergens van nog niet afgesloten hebt.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat wordt gezegd als er wordt gezegd dat je maar stemmetjes moet gaan negeren
Dus constructief is ook je verleden afsluiten. Dus wat je nu aanhaalt is niet helemaal van toepassing.Rustig aan.![]()
Bekijk het filmpje wat ik net had gepost. Als je twee weken lang intensief gaat mediteren, positieve gedachtes tot je neemt enz dan ben je er vanaf.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Niet alle problemenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:29 schreef firefly3 het volgende:
Mediteren is zo'n beetje de oplossing voor problemen van het verleden.![]()
Behalve voor terugkerende problemen danquote:
Ik zal straks kijken, ik zit niet alleen op het moment en ik ga de rest niet lastigvallen met het geluidquote:Op maandag 28 mei 2012 21:48 schreef firefly3 het volgende:
Bekijk het filmpje wat ik net had gepost. Als je twee weken lang intensief gaat mediteren, positieve gedachtes tot je neemt enz dan ben je er vanaf.
haha ok!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zal straks kijken, ik zit niet alleen op het moment en ik ga de rest niet lastigvallen met het geluidExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Cas,
Eigenlijk heb ik het gewoon over: ''Als je je problemen wilt oplossen, dan moet je daaraan werken.''
Lijkt me niet dat ik daarin doorschiet met mijn wijsheden.
Rustig aan.![]()
Hoe gaat het eigenlijk met jouw problemen?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
Cas,
Eigenlijk heb ik het gewoon over: ''Als je je problemen wilt oplossen, dan moet je daaraan werken.''
Lijkt me niet dat ik daarin doorschiet met mijn wijsheden.![]()
Eigenlijk relatief goedquote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw problemen?Hoe is het verder met jou? Was jij ook bij die gekke meet van laatst?
Rustig aan.![]()
Nee, was ik niet bij.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk relatief goedHoe is het verder met jou? Was jij ook bij die gekke meet van laatst?
En vind het waardeloos zoals dingen gegaan zijn. Topic op slot en zo.
Maar goed, heb je nu eindelijk een vriendin?![]()
![]()
Nono, mission impossiblequote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, was ik niet bij.
En vind het waardeloos zoals dingen gegaan zijn. Topic op slot en zo.
Maar goed, heb je nu eindelijk een vriendin?Heb jij wel een leuke milf gescoord?
Rustig aan.![]()
Zo. En een date met Lot88.
How 'bout that huh
Ben er letterlijk NUL tegengekomen de laatste maanden.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nono, mission impossibleHeb jij wel een leuke milf gescoord?
Wel paar keer geflirt maar dat liep niet op iets uit helaas.![]()
Laat me raden, jullie gaan paardrijden?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef Bartholomeus het volgende:
How 'bout that huh
En jullie wonen toch allebij heel ver weg en zo?![]()
Pics?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef Bartholomeus het volgende:
How 'bout that huh
Nice!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef Bartholomeus het volgende:
How 'bout that huh![]()
![]()
Je gaat Pferdreitten?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef Bartholomeus het volgende:
How 'bout that huhRustig aan.![]()
Gelijk al een date. Zo jij laat er ook geen gras over groeienquote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef Bartholomeus het volgende:
How 'bout that huh14 SHADES OF GREY
Wat nou paard rijden, kont keuren FTW
Bril opzetten danquote:
Ik heb bewijs gezien dat jij op een knol zatquote:Dus cas beter kijken
14 SHADES OF GREY
Ik heb de mazzel dat bart om de week naar mij toekomtquote:Op maandag 28 mei 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb bewijs gezien dat jij op een knol zatDus cas beter kijken
(ja vooral voor twister
maar toch
)
![]()
Leuk tochquote:Op maandag 28 mei 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat bart om de week naar mij toekomt(ja vooral voor twister
maar toch
)
wel lief zijn voor beide
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef Bartholomeus het volgende:
How 'bout that huhError. Does not compute!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
idd sowieso ben ik helemaal niet opzoek nu naar dates relaties oidChildren of the night. What music they make.![]()
Scherpquote:
14 SHADES OF GREY
Typisch vrouwen, lekker draaien om de hete brei.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is een date maar je noemt het gewoon anders?C'est la vie
Leer er maar van heloef, zo zijn ze.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Typisch vrouwen, lekker draaien om de hete brei.![]()
Vrouwen leren ''begrijpen'' - dus begrijpen dat ze onbegrijpbaar zijn -... (HEY PARADOX) Is ook een erg nuttig item bij het versierenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Typisch vrouwen, lekker draaien om de hete brei.Rustig aan.![]()
nee hij wilde mijn kont keurenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is een date maar je noemt het gewoon anders?![]()
![]()
Geen op je gevoel af gaan dat werkt het bestequote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen leren ''begrijpen'' dus begrijpen dat ze onbegrijpbaar zijn... (HEY PARADOX)
Is ook een erg nuttig item bij het versieren14 SHADES OF GREY
Wie weet blijft het niet bij alleen keuren van je kontquote:14 SHADES OF GREY
Ligt er ook aan op welke manier de kont gekeurt gaat worden uiteraardquote:Op maandag 28 mei 2012 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie weet blijft het niet bij alleen keuren van je kont![]()
![]()
Ja maar ik heb bewezen het te snappen ja toch.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen leren ''begrijpen'' - dus begrijpen dat ze onbegrijpbaar zijn -... (HEY PARADOX) Is ook een erg nuttig item bij het versieren
Zoals met "genoeg over mij, laten we het hebben over mij"
Zelfde avond kreeg ik mijn gelijk.
C'est la vie
Serious? Waarom zeg je dit als je zelf niet hoi durft te zeggen tegen een meid...quote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen op je gevoel af gaan dat werkt het besteExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik heb bewezen het te snappen ja toch.
Zoals met "genoeg over mij, laten we het hebben over mij"
Zelfde avond kreeg ik mijn gelijk.
Rustig aan.![]()
Ik durf tenminste wel gesprekjes aan te gaan...of op z'n minst "hoi" te zeggen als ik echt niks beters weet, al loopt er vervolgens niks meerquote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Serious? Waarom zeg je dit als je zelf niet hoi durft te zeggen tegen een meid...![]()
Maar hoe krijg je een vriendin, wie kan dat uitleggen?
Een soort stappenplan ofzo lijkt me handig.Ik zou erg dankbaar zijn.
Rustig aan.![]()
Laten we hopen voor hem op vele manierenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan op welke manier de kont gekeurt gaat worden uiteraard
Don't go there.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Serious? Waarom zeg je dit als je zelf niet hoi durft te zeggen tegen een meid...14 SHADES OF GREY
Echt een "IK SNAP ZE WEL HAHAHA"momentje.quote:C'est la vie
Misschien is dit niet de beste plek om het te vragenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
Children of the night. What music they make.![]()
Ik refereer graag naar Sint's hosselgids.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Dat snap ik tot de dag van vandaag niet, dat hoofdstuk is opgegeten door de hond.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
C'est la vie
Tot nu wist ik niet eens dat zoiets bestondquote:Op maandag 28 mei 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat snap ik tot de dag van vandaag niet, dat hoofdstuk is opgegeten door de hond.14 SHADES OF GREY
Ik twijfel ook aan het bestaan van dit hoofdstuk in mijn boek.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot nu wist ik niet eens dat zoiets bestondC'est la vie
Ga voor de next level.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik durf tenminste wel gesprekjes aan te gaan...of op z'n minst "hoi" te zeggen als ik echt niks beters weet, al loopt er vervolgens niks meerExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
mmm lastig. Als het bestaat dan is het vast in een taal die ik niet begrijpquote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik twijfel ook aan het bestaan van dit hoofdstuk in mijn boek.14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie weet blijft het niet bij alleen keuren van je kont?
![]()
Lol.. Kan er met statische electriciteit een vonkje overspringen? Heb het idee dat dat zojuist gebeurde toen ik aan mijn hoofd krabde
Rustig aan.![]()
Misschien gebeurt dat ook als je aan het hoofd van een leuk meisje krabt.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
Lol.. Kan er met statische electriciteit een vonkje overspringen? Heb het idee dat dat zojuist gebeurde toen ik aan mijn hoofd krabdeChildren of the night. What music they make.![]()
Komt omdat je je haar niet vaak genoeg wast, je moet vaker douchen jongenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
Lol.. Kan er met statische electriciteit een vonkje overspringen? Heb het idee dat dat zojuist gebeurde toen ik aan mijn hoofd krabde![]()
![]()
Dat zie je ook in het donker als je een trui pakt soms dat statisch is. Dan zie je allemaal vonkjes.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
Lol.. Kan er met statische electriciteit een vonkje overspringen? Heb het idee dat dat zojuist gebeurde toen ik aan mijn hoofd krabdeExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Die aai ik alleen... Als ik krab dan reageren ze raar.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Misschien gebeurt dat ook als je aan het hoofd van een leuk meisje krabt.Rustig aan.![]()
Gewoon krabben aan haar hoofd en dan zeggen dat je wacht tot de vonk overspat.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Misschien gebeurt dat ook als je aan het hoofd van een leuk meisje krabt.
Strak plan.C'est la vie
Nietquote:zo?
14 SHADES OF GREY
Ik wens jou en Bart veel plezier op jullie "date"quote:14 SHADES OF GREY
wanneer is de datum dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wens jou en Bart veel plezier op jullie "date"![]()
![]()
Wel condooms meenemen hequote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wens jou en Bart veel plezier op jullie "date"![]()
![]()
Let ook op de houdbaarheidsdatum.quote:C'est la vie
Lees maar terugquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: