SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
Slowchatten in dit topic is verboden, slow Chatten over dit onderwerp kan en mag in het slowchat topic: hier
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
[ Bericht 9% gewijzigd door kingtoppie op 28-05-2012 21:19:49 ]Rustig aan.![]()
Dikke kont en dikke tieten natuurlijk.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Godver koffie, je maakt me geil.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kaarslicht is ook romantisch, vooral onder de doucheRustig aan.![]()
dat kan bij ons niet stoom doet de kaarsjes uitquote:Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kaarslicht is ook romantisch, vooral onder de douche![]()
![]()
In een lantaarnquote:Op maandag 28 mei 2012 19:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat kan bij ons niet stoom doet de kaarsjes uit![]()
Als het zo is dan is er iets mis. Je zou in principe wel geil moeten kunnen worden van een aantrekkelijk uitziende vrouw, ongeacht haar karakter.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar of ze op zo'n vriendje zit te wachten is nog altijd maar de vraag. Van saaie vrouwen krijg ik me daar toch een slappeExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Niet vragen, gewoon doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik douche toch alleen dus das onnodigmag ik jou btw ff dmen?
Rustig aan.![]()
Geil worden zal wel lukken, er mee praten misschien niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het zo is dan is er iets mis. Je zou in principe wel geil moeten kunnen worden van een aantrekkelijk uitziende vrouw, ongeacht haar karakter.C'est la vie
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikke kont en dikke tieten natuurlijk.Tuurlijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd wat slankere meisjes gehad, maar word er gewoon niet echt geil van.
Dikke kont, dikke tieten. In die volgorde.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Iedereen mag mij altijd over alles te dmen, dat hoef je niet te vragenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik douche toch alleen dus das onnodigmag ik jou btw ff dmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehequote:Op maandag 28 mei 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Geil worden zal wel lukken, er mee praten misschien niet.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik krijg een slappe pener van meisjes waar ik niet een beetje mee op kan schieten, dat kan tochquote:Op maandag 28 mei 2012 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het zo is dan is er iets mis. Je zou in principe wel geil moeten kunnen worden van een aantrekkelijk uitziende vrouw, ongeacht haar karakter.![]()
![]()
die van jou is altijd stijf en daalt die enkele keer dat je iemand treft die je niet moet??quote:Op maandag 28 mei 2012 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik krijg een slappe pener van meisjes waar ik niet een beetje mee op kan schieten, dat kan toch![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die van jou is altijd stijf en daalt die enkele keer dat je iemand treft die je niet moet??
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik probeer hem even te sparen voor straks, iemand nog goede thrillers? Ze wil een intelligente film kijken_!!!!
![]()
Limitless / Inception / oceans eleven twelve thirteen.... The matrix?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik probeer hem even te sparen voor straks, iemand nog goede thrillers? Ze wil een intelligente film kijken_!!!!
Rustig aan.![]()
Antichrist. Gisteren eerste helft met Peruaanse gekeken...quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Matrix o.i.d.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Verder heb ik er weinig verstand van. Ik kijk eigenlijk alleen anime.![]()
Watchmenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Cube
Phone booth14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik heb n tijdje terug een ranzige excostict achtige film gezien in de bios waardoor ik niet meer durfde te slapen of naar huis te rijden enz was begin dit jaar in de biosquote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
De laatste tijd wat slankere meisjes gehad, maar word er gewoon niet echt geil van.
Dikke kont, dikke tieten. In die volgorde.
Ik zwaai naar dieren.![]()
Die is toch niet ranzigquote:Op maandag 28 mei 2012 19:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb n tijdje terug een ranzige excostict achtige film gezien in de bios waardoor ik niet meer durfde te slapen of naar huis te rijden enz was begin dit jaar in de bios
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Oke daarvoor wel ja. Heb wel meer gehoord dat mensen geschokt waren door die film.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
voor simpele naiefe onschuldige zieltjes wel14 SHADES OF GREY
Aan alle vrouwen: zie mijn sig.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
Ik vind het juist wel fijn dat ze hints geven, zo heel moeilijk is het ook alweer niet om ze op te pakken![]()
![]()
Hints als in 3 lettergrepen?14 SHADES OF GREY
Ik ben wel blij dat meisjes steeds vaker zelf het initiatief nemen. Daar moet ik het vooral van hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind het juist wel fijn dat ze hints geven, zo heel moeilijk is het ook alweer niet om ze op te pakken![]()
![]()
Waaaah, vandaag heeft m'n scharrel gezegd dat ze me echt lief vindt en stiekem wel echt verliefd op me aan het worden is.Je had m'n kop moeten zien hihihihi![]()
Komt omdat je zoveel naar de sportschool gaat Gquote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef obsama het volgende:
Waaaah, vandaag heeft m'n scharrel gezegd dat ze me echt lief vindt en stiekem wel echt verliefd op me aan het worden is.Je had m'n kop moeten zien hihihihi![]()
hope not, zo gespierd ben ik in ieder geval nietquote:Op maandag 28 mei 2012 19:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Komt omdat je zoveel naar de sportschool gaat G![]()
![]()
Dat krijg je als je SC's dichtgooit. De FOK!ker verveelt zich.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:57 schreef twi het volgende:
Dit is toch niet de nieuwe SC geworden? Of vergis ik me, gezien de manier van posten hier.C'est la vie
Gewoon fitnessadviezen over de dms verspreiden aan de damesquote:Op maandag 28 mei 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat krijg je als je SC's dichtgooit. De FOK!ker verveelt zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon fitnessadviezen over de dms verspreiden aan de damesSquirt adviezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon fitnessadviezen over de dms verspreiden aan de damesDie moeder die haar buikje kwijt wil bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
ik ben helemaal geen moederquote:Op maandag 28 mei 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Die moeder die haar buikje kwijt wil bedoel je?![]()
![]()
Nou ik ontken niet dat ik aan mijn lichaam werk omdat ik er van overtuigt ben dat ik iets te veel rondingen hebquote:![]()
![]()
Nee dat mag hier toch nietquote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mis een hoop, als ik een weekend op pad ben, maar is dit de nieuwe sc ofzo?
14 SHADES OF GREY
was t vorige topic nog niet zo maar idd t lijkt er nu wel wat te veel op. Back on topic.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mis een hoop, als ik een weekend op pad ben, maar is dit de nieuwe sc ofzo?
hoe denkt men hier eigenlijk over het '' eerst vanjezelf houden daarna kan je pas van een ander houden''?![]()
Totaal mee eens.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
was t vorige topic nog niet zo maar idd t lijkt er nu wel wat te veel op. Back on topic.
hoe denkt men hier eigenlijk over het '' eerst vanjezelf houden daarna kan je pas van een ander houden''?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Helemaal mee oneens.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
was t vorige topic nog niet zo maar idd t lijkt er nu wel wat te veel op. Back on topic.
hoe denkt men hier eigenlijk over het '' eerst vanjezelf houden daarna kan je pas van een ander houden''?
Rustig aan.![]()
Hoeft niet, maar is wel het effectiefste.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoe denkt men hier eigenlijk over het '' eerst vanjezelf houden daarna kan je pas van een ander houden''?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dat kost tijd, aan jezelf werken als positief iets ervaren waardoor je respect voor jezelf krijgt... Gun dat jezelf ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en hoe leer je jezelf te accepteren dan?
Rustig aan.![]()
je zegt iedere ochtend in de spiegel je bent leuk knap mooi hot enz?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kost tijd, aan jezelf werken als positief iets ervaren waardoor je respect voor jezelf krijgt... Gun dat jezelf ook.
Ik kan mijzelf in een spiegel al niet echt onder ogen komen zeg maar![]()
![]()
Dat jij jezelf lelijk vindt is irrationeel, een psycholoog zou je meer kunnen helpen denk ik als je daar serieus in gelooft.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je zegt iedere ochtend in de spiegel je bent leuk knap mooi hot enz?
Ik kan mijzelf in een spiegel al niet echt onder ogen komen zeg maarRustig aan.![]()
Laatst nieuwe kleren gekocht en naar de kapper geweest. Toen ik in de spiegel keek dacht ik echt: "Wow, niet slecht eigenlijk.". Een positieve mindset straal je ook uitquote:Op maandag 28 mei 2012 20:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je zegt iedere ochtend in de spiegel je bent leuk knap mooi hot enz?
Ik kan mijzelf in een spiegel al niet echt onder ogen komen zeg maar![]()
![]()
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kost tijd, aan jezelf werken als positief iets ervaren waardoor je respect voor jezelf krijgt... Gun dat jezelf ook.14 SHADES OF GREY
lelijk nee maar ik zie overal mooiere mensen lopenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat jij jezelf lelijk vindt is irrationeel, een psycholoog zou je meer kunnen helpen denk ik als je daar serieus in gelooft.Ik heb jaren bij een psycholoog gelopen ik lul altijd mee ik kan niet op commando praten over mijn problemen
![]()
Eerst van jezelf houden is geen harde eis, sterker nog, in mijn geval helpt een stabiele achterban juist om dat voor elkaar te krijgen. Sinds deze maand doe ik weer wat ik écht leuk vind, ik rijd weer paard, ik doe weer fotoshoots, daarvoor reis ik heel Nederland door, ik heb weer meer contact met mijn vrienden. En ik zit echt stukken beter in mijn vel, puur doordat ik dat stukje levenslust weer heb terug gevonden, een passie, en mijn vriend steunt mij daarbij en staat achter mij![]()
Door positieve dingen van jezelf te erkennen.quote:
Ik heb (vind ik zelf) toch een grote neus, maar dan zie ik mijn kaaklijn en dat compenseert het dan weer. Vooral naar de positieve dingen van jezelf kijken dus.![]()
![]()
Dat dus. Zorgen dat je leuk gekleed en goed verzorgd de deur uit gaat zorgt er ook voor dat je je zekerder voelt over jezelf, en dat straal je uit.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst nieuwe kleren gekocht en naar de kapper geweest. Toen ik in de spiegel keek dacht ik echt: "Wow, niet slecht eigenlijk.". Een positieve mindset straal je ook uit
Evengoed heb ik desondanks zelfvertrouwensissues. Pestverleden, lange reeks blauwtjes dit datIemand serieuze tips om daar vanaf te komen?
Ik doe mijn best iedere ochtend om met een goed gevoel de deur uit te gaan dan stap ik in de autoquote:Op maandag 28 mei 2012 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst nieuwe kleren gekocht en naar de kapper geweest. Toen ik in de spiegel keek dacht ik echt: "Wow, niet slecht eigenlijk.". Een positieve mindset straal je ook uit
gaat allemaal prima
maar zoals morgen op school
blijf ik liever in de auto zitten of in de gang wachten dan dat ik de kantine inloop vol pubers in loop.![]()
Zelf acceptatie komt pas als je je omgeving niet laat definiëren wie je bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en hoe leer je jezelf te accepteren dan?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dan kan je dat niet.. Maar je kan het wel uit jezelf opschrijven op papier en dat aan een hulpverlener geven / opsturen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
lelijk nee maar ik zie overal mooiere mensen lopenIk heb jaren bij een psycholoog gelopen ik lul altijd mee ik kan niet op commando praten over mijn problemen
Rustig aan.![]()
Door juist meer blauwtjes proberen op te lopen. Ik heb nu zo iets van: "Wat boeit mij het nou als ik afwezen word."quote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus. Zorgen dat je leuk gekleed en goed verzorgd de deur uit gaat zorgt er ook voor dat je je zekerder voelt over jezelf, en dat straal je uit.
Evengoed heb ik desondanks zelfvertrouwensissues. Pestverleden, lange reeks blauwtjes dit datIemand serieuze tips om daar vanaf te komen?
Er zijn zo veel andere meisjes nog op de planeet, moet je maar denken.![]()
quote:
C'est la vie
Ja bartje bij jou weet ik het niet want je bent serieus een van de leukste en tofste mensen die ik ooit ben tegen gekomenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus. Zorgen dat je leuk gekleed en goed verzorgd de deur uit gaat zorgt er ook voor dat je je zekerder voelt over jezelf, en dat straal je uit.
Maar dat is allemaal een beetje loos op dát gebied, daar waar jij graag bevestiging wilt
![]()
Dat lukt slechts ten delen. Ik kan totaal niet omgaan met een complimentjequote:14 SHADES OF GREY
Ik heb mezelf totaal geaccepteerd behalve mijn lichaam die hoort er niet bij.C'est la vie
ik krijg altijd complimenten dat ik er zo leuk uitzie enz.. maar ik zet dat meteen om in negatiefe gedachtes. Tegenwoordig bedank ik wel altijd maar ondertussen denk ik ''dat zeg je maar gewoon omdat je mij zielig vind'' oidquote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
![]()
Je kunt iemand niet meer liefde geven dan wat je hebt. Je kunt jezelf afvragen of het wel liefde is wat je geeft als het meer is dan de liefde voor jezelf.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ervaren, schop jezelf de deur uit, doe dat in gezelschap met een vriend / vriendin, en zorg ervoor dat je gaat met de missie om ook vreemden aan te spreken als de situatie zich daartoe schikt.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Rustig aan.![]()
Eyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelf acceptatie komt pas als je je omgeving niet laat definiëren wie je bent.
Deze vind ik mooi van jou
Rustig aan.![]()
Acceptatie dat er mooiere mensen zijn, en om je heen kijken en zien dat er ontzettend veel mensen lopen die je minder kunt vinden dan jezelf. Zo kijk ik er naar in elk geval, en dat werkt wel prima.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
lelijk nee maar ik zie overal mooiere mensen lopen\
![]()
Ik zie het drama van te voren aankomen en sluit me daardoor (onbewust zelfs denk ik) af voor wat voor kansen of benaderingen dan ook. U snapt de ironie zelf wel denk ikquote:Op maandag 28 mei 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Door juist meer blauwtjes proberen op te lopen. Ik heb nu zo iets van: "Wat boeit mij het nou als ik afwezen word."
Er zijn zo veel andere meisjes nog op de planeet, moet je maar denken.
wij zitten een beetje in hetzelfde schuitjequote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
alleen ik haat de omgeving hier ook nog
![]()
![]()
Het is niet geheel van mij, ik heb het ook vaker gelezenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eyyyyyyyyyyy
Deze vind ik mooi van jou
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
What happens when you get a compliment?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lukt slechts ten delen. Ik kan totaal niet omgaan met een complimentjeRustig aan.![]()
Dat is een irrationeel demonisch stemmetje in je kop, erken je dat? Zo ja... Dan kom je al ergensquote:Op maandag 28 mei 2012 20:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik krijg altijd complimenten dat ik er zo leuk uitzie enz.. maar ik zet dat meteen om in negatiefe gedachtes. Tegenwoordig bedank ik wel altijd maar ondertussen denk ik ''dat zeg je maar gewoon omdat je mij zielig vind'' oidJe moet alleen meer waarde hechten aan het erkennen dat het de duivel is die dat zegt.
Rustig aan.![]()
Ik cijfer het weg omdat het er niet toe doetquote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
What happens when you get a compliment?14 SHADES OF GREY
Vreemden aanspreken is geen enkel probleem, ook (mooie) vrouwen niet, zolang ik maar een zinnige reden heb. Gewoon uit het niets op iemand afstappen en spontaan een praatje maken over god mag weten wat werkt niet voor mijquote:Op maandag 28 mei 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ervaren, schop jezelf de deur uit, doe dat in gezelschap met een vriend / vriendin, en zorg ervoor dat je gaat met de missie om ook vreemden aan te spreken als de situatie zich daartoe schikt.
Klinkt bekend.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vreemden aanspreken is geen enkel probleem, ook (mooie) vrouwen niet, zolang ik maar een zinnige reden heb. Gewoon uit het niets op iemand afstappen en spontaan een praatje maken over god mag weten wat werkt niet voor mij14 SHADES OF GREY
Ik kijk daar totaal niet naar eigenlijk...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Acceptatie dat er mooiere mensen zijn, en om je heen kijken en zien dat er ontzettend veel mensen lopen die je minder kunt vinden dan jezelf. Zo kijk ik er naar in elk geval, en dat werkt wel prima.
Rustig aan.![]()
Then he suddenly starts speaking in different languagesquote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
What happens when you get a compliment?![]()
![]()
Heel herkenbaar is ook: Wat zie je er leuk uit vandaag! Oh, dat is gewoon een oud shirt hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik cijfer het weg omdat het er niet toe doet
Bijv.
Terwijl de goede reactie moet zijn, dankje, leuk dat je dat zegt! (van Detroit geleerd)![]()
Tja, een meisje waar ik een oogje op had, daar zat ik in een lastige situatie mee. We zaten samen op het strand, ik streelde haar haren terwijl zij op mijn borst lag. Ze kuste me nog op het eind.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zie het drama van te voren aankomen en sluit me daardoor (onbewust zelfs denk ik) af voor wat voor kansen of benaderingen dan ook. U snapt de ironie zelf wel denk ik
Op MSN hielt ze me nog heel lang aan het lijntje, maar ondertussen bleek ook dat ze met een andere jongen gedate had. Waar ze tot op de dag van vandaag nog steeds mee heeft.
Sterker nog. Ik ben gefriendzoned en krijg bijna elke week te horen hoe goed de seks wel niet was met het vriendje dat ze nu heeft.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 20:38:42 ]![]()
Wat doet er wel toe dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik cijfer het weg omdat het er niet toe doet
Hey.... De enige reden waarom dat er niet toe zou doen is omdat jij persoonlijk er niet toe zou doen... Dat jouw karakter er niet toe zou doen....
Zie het als erkenning voor wie jij bent als persoon en dat mensen daar blij mee zijn man!
Zie je nou wel dat je tof bent. Niet jezelf gaat haten
Rustig aan.![]()
Nee ik ben geen schizo en heb ook geen psychosequote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is een irrationeel demonisch stemmetje in je kop, erken je dat? Zo ja... Dan kom je al ergensJe moet alleen meer waarde hechten aan het erkennen dat het de duivel is die dat zegt.
Het is wel echt de hardheid die ik tegen mijzelf heb. Tijdje terug was ik 10 kilo afgevallen en een normaal zegt goed zo en beloont zich en ik denk niet goed meer meer meer en word alleen maar strenger voor mijzelf. Zo hoeven mensen mij ook niet naar beneden te halen dat kan ik prima zelf. Al vind men mij altijd vol zelfvertrouwen over komen. Van eerdere dates kreeg ik te horen dat ik een onbereikbare uitstraling heb en ik denk dat dat komt omdat ik zelf al voor mensen invul wat zij van mij vinden
![]()
![]()
Jij moet niet direct al spoken zien of bij voorbaat denken dat je oninteressant bent ofzoquote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vreemden aanspreken is geen enkel probleem, ook (mooie) vrouwen niet, zolang ik maar een zinnige reden heb. Gewoon uit het niets op iemand afstappen en spontaan een praatje maken over god mag weten wat werkt niet voor mij![]()
Zoiets inderdaad. Of op mijn werk bv. Ik doe mijn werk goed. Alleen als ik daar een compliment over krijg dan vind ik het vanzelfsprekend ipv het te zien als een complimentquote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar is ook: Wat zie je er leuk uit vandaag! Oh, dat is gewoon een oud shirt hoor.
Bijv.
Terwijl de goede reactie moet zijn, dankje, leuk dat je dat zegt! (van Detroit geleerd)14 SHADES OF GREY
Bij mij helpt het verschrikkelijk goed. Maarja, ieder z'n eigen aanpak. Ik ben ook redelijk oordelend en kritisch over anderen, een vrij nare eigenschap die in dit geval wel van pas komt.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk daar totaal niet naar eigenlijk...![]()
Ok...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vreemden aanspreken is geen enkel probleem, ook (mooie) vrouwen niet, zolang ik maar een zinnige reden heb. Gewoon uit het niets op iemand afstappen en spontaan een praatje maken over god mag weten wat werkt niet voor mij
Waar ben je onzeker over dan?Rustig aan.![]()
Zoveel mensen zijn dat niet in mijn geval, qua lichaam dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Acceptatie dat er mooiere mensen zijn, en om je heen kijken en zien dat er ontzettend veel mensen lopen die je minder kunt vinden dan jezelf. Zo kijk ik er naar in elk geval, en dat werkt wel prima.C'est la vie
Ik ook niet bewust. Maar als ik niks zinnigs te melden heb ga ik dus ook niet naar iemand toe om maar wat slap te ouwehoeren, tenzij ik diegene ken en op iets uit het verleden in kan hakenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk daar totaal niet naar eigenlijk...
Dit geld ook voor mij maar het is ook maar net hoe snel je een reden hebt gevonden hiervoorquote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vreemden aanspreken is geen enkel probleem, ook (mooie) vrouwen niet, zolang ik maar een zinnige reden heb. Gewoon uit het niets op iemand afstappen en spontaan een praatje maken over god mag weten wat werkt niet voor mij![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: