-opbokken-quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:43 schreef plopkweker het volgende:
Hadden we hier net een leuk topic: [Niet in een slowchat passen sc] voor Angel-Joy en Stink-ui
Wordt 'ie gewoon even dichtgegooid. Dat vind ik wel een beetje jammer. Het was er net zo plezierig. Ik vind dat topics alleen mogen worden dichtgegooid als ze voor niemand meer leuk zijn. Anders bederven de mods het plezier van de FOK!'ers en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Mvg,
Jep.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vertel hier informatie waar niemand op zit te wachten.
Kan een mod de SC verwijderen/desnoods het topic op slot gooien.
Bedankt.quote:
Omdat er een paar kleuters bijlopen die het leuk vinden om te zieken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedankt.Echt matig tegenwoordig, je kan niet eens meer een topic openen zonder dat het een SC wordt/teveel offtopic reacties krijgt. Waarom kon dit topic in 2010 wel en nu niet? Echt absurd. Tuurlijk is af en toe een offtopic reactie plaatsen oke, maar de hele tijd?
Serieus?
wat ben je toch altijd heerlijk positief over de mensen dankzij wie jij een baan hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat er een paar kleuters bijlopen die het leuk vinden om te zieken.
Terecht toch, kom op zeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat ben je toch altijd heerlijk positief over de mensen dankzij wie jij een baan hebt.
Welk gedeelte van 'een paar' snap je niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat ben je toch altijd heerlijk positief over de mensen dankzij wie jij een baan hebt.
32quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'een paar' snap je niet?
Jij bent er 1 van.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat er een paar kleuters bijlopen die het leuk vinden om te zieken.
suggestieve niet onderbouwde opmerking die niet op haar plaats is. svp toelichten met concrete voorbeelden of verwijderenquote:
Ik wist gewoon dat je hier zou komen huilen, je bent niet grappig en zeer voorspelbaar. Ga maar ergens anders lopen janken. Bij je moeder bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
suggestieve niet onderbouwde opmerking die niet op haar plaats is. svp toelichten met concrete voorbeelden of verwijderen
Wat lief dat je sorry zegt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:06 schreef smegmanus het volgende:
Sorry TS, maar van een 'normale' user zou ik deze ook sluiten.
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat lief dat je sorry zegt.
Tot zover mijn feedback.
Ga je nou nog steeds door over dat udowu? Not gonna happen. Period.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
Sollen wie UDOWU wieder eufnen? Ig denke das das ein heel kuute plan ist.
Andere SC's klagen dat ze overspoeld worden door UDOWUers
Ik heb nog steeds geen gegronde reden gehoord waarom UDOWU gesloten blijft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ga je nou nog steeds door over dat udowu? Not gonna happen. Period.
modjes wilden er al vanaf. yvonne's actie wordt gewaardeerd. klaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen gegronde reden gehoord waarom UDOWU gesloten blijft.
Huilennnnn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen gegronde reden gehoord waarom UDOWU gesloten blijft.
over 100 jaar zijn ze dood. je weetz.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Huilennnnn.
Modjes zijn modjes, als ze alle users een reden moeten geven, zijn ze over 100 jaar nog niet klaar.
hoop het wel, anders forever alonequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
over 100 jaar zijn ze dood. je weetz.
True.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
over 100 jaar zijn ze dood. je weetz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |