Het rare is dat ze veel kleiner lijkenquote:
Iddquote:Op maandag 28 mei 2012 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die niet een nieuw topic openen bij een lapo
Goedemiddagquote:
Nee omgekeerd, bij fatty's lijkt het kleiner want dan is het meer in verhoudingquote:Op maandag 28 mei 2012 14:27 schreef Juminelle het volgende:
Mi jezus, hoe snel ging dat vorige topic
[..]
Het rare is dat ze veel kleiner lijkenCup E klinkt fucking groot terwijl het eerder lijkt op een grote C ofzo. Komt door m'n figuur verder denk ik
Bij fatty's lijkt het veel groter.
Ik zou juist zeggen dat het bij fatties relatief keiner lijkt en als je verder klein bent dat het groter oogt?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:27 schreef Juminelle het volgende:
Mi jezus, hoe snel ging dat vorige topic
[..]
Het rare is dat ze veel kleiner lijkenCup E klinkt fucking groot terwijl het eerder lijkt op een grote C ofzo. Komt door m'n figuur verder denk ik
Bij fatty's lijkt het veel groter.
Ik vind van niet juist. Een 90E lijkt ook veel groter dan een 70E.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee omgekeerd, bij fatty's lijkt het kleiner want dan is het meer in verhouding
Kan. Maar bij fatty's is het dan vaak 90E ofzo en dat is wel echt huge en lelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee omgekeerd, bij fatty's lijkt het kleiner want dan is het meer in verhouding
Ja, redelijk.quote:
is het ook. cupmaat staat in verhouding tot bandmaat. heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind van niet juist. Een 90E lijkt ook veel groter dan een 70E.
Echt niet, want voor zo'n brede omtrek moet je echt heel veel vet hebben op je ribben en dat heb je nog helemaal niet zo gauw. En dan verdwijnen je tieten ook al gauw in het vetbultenlandschap.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tja, mensen schatten bij mij ook altijd een 75/80D terwijl ik dat heul niet hebquote:Op maandag 28 mei 2012 14:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hopelijk krijg jij later een goed betaalde baanquote:Op maandag 28 mei 2012 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Daarentegen wil ik wel even kwijt dat ik deze Gucci heels wel nice vind, maar niet omdat ze duurder zijn.
Dat dus. Jouw tieten zijn ook veel groter.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tja, mensen schatten bij mij ook altijd een 75/80D terwijl ik dat heul niet heb
Harembroeken.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Tevens heb ik niks met playsuits/jumpsuits, harembroeken daartegenZitten heerlijk ik care niet om wat anderen vinden en ga niet m'n plakkont in een strakke broek hijsen
Even wat tetten dan maar. Mag vst wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja mag niet meer he, daarvoor moet je in B&H zijn sorryWij vinden het ook erg vervelend
Mah zou ze niet kopen hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Hopelijk krijg jij later een goed betaalde baan
Mag niet zonder toestemming van titi.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef kedge het volgende:
[..]
Even wat tetten dan maar. Mag vst wel.
[ afbeelding ]
Duitse tietenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef kedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee, dat mag dus nietquote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef kedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mind=Blownquote:
Ik vind jurkjes ook hartstikke leuk hoor maar als ik ze aanheb denk ik zo van: Godsamme ik ben net een huppelkutquote:
Nee mag ook niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef kedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huiswerkquote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben huiswerk aant maken
ik had nu ook kunnen liggen verbranden aan een stuwmeer
Ach neen, straks denken mensen dat je vrouwelijk bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind jurkjes ook hartstikke leuk hoor maar als ik ze aanheb denk ik zo van: Godsamme ik ben net een huppelkut
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ach neen, straks denken mensen dat je vrouwelijk bent.
ja, zoiets.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huiswerk?
Dat ben ik heel toevallig ook aan het doen..
Dus ik voel je pijn
Die dingen zijn ook echt superlelijk jaquote:
Heb je niet om een samenvatting gevraagd?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zoiets.
een collega van mij gaat een cursus geven en ik moet uit zijn boek aangeven welke dingen ik interessant zou vinden om meer van te weten.
maar ik heb dat hele boek nog nooit gelezen
Kan nie handelen, moet met Titi, Jumi en WD gaan shoppenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ach neen, straks denken mensen dat je vrouwelijk bent.
Ja maar bijv 85E is qua volume en inhoud ook echt groter, want die beugels komen ook breder te staan.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef Sinosappel het volgende:
Maar de omtrek hangt toch ook gewoon af van je lichaamsbouw?
Stel je hebt een brede ribbenkast dan lijken je cup E tits in verhouding kleiner dan als je petite bent en je cup E hebt..
Vrouwelijk in haar gedrag en kledij, verdomme.quote:
Word hun Padawan!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan nie handelen, moet met Titi, Jumi en WD gaan shoppen
Nee, met dWc. Hij heeft eckte styloquote:Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net een PM gehad: NPquote:
Wou even kwaliteit posten.quote:
Vndaar de hitsige TT'squote:
neuh, gewoon een beetje globaal er overheen lezen. paar dingen markeren en dan moet het goed zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je niet om een samenvatting gevraagd?
Young Padawan voor jou, omdat ze de jongste is.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vrouwelijk in haar gedrag en kledij, verdomme.
Dat ze een kut heeft snap ik wel.
[..]
Word hun Padawan!
Tieten is rocket science, manquote:Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar bijv 85E is qua volume en inhoud ook echt groter, want die beugels komen ook breder te staan.
Ik zou ook 85 moeten hebben, maar bij mij zit de breedte van mijn ribbenkast aan de zijkant, dus moet 75 dragen anders prikken die beugels in mijn oksels.
Ga een keer meequote:Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serious business.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tieten is rocket science, man
Fokking moeilijk altijd
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Young Padawan voor jou, omdat ze de jongste is.
Alleen als je mij vertelt in welke volgorde we het horen te kijken.quote:
DM.quote:
Nouquote:Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zweedse zuigkracht voor je topique.
ik heb precies die shadesquote:Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zweedse zuigkracht voor je topique.
Als ik met dWc ga shoppen eindig ik als Lil'Kimquote:Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, met dWc. Hij heeft eckte stylo
Tikkeltje meer van je gaan houden.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik met dWc ga shoppen eindig ik als Lil'Kim
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:39 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook al klaar met de vibo
Pics daarvan ook maar meteen dan...quote:Op maandag 28 mei 2012 14:39 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook al klaar met de vibo
Vas.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik maak de sandwiches klaar. Dat moet voldoende zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alleen als je mij vertelt in welke volgorde we het horen te kijken.
[..]
DM.
Tuurlijk...quote:Op maandag 28 mei 2012 14:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kijk uit waar je om vraagt, ze doet het nog ook
Alsof jij die ooit te zien krijgtquote:
Was ubernerd naar de bios geweest zelfsquote:
Bij dezen dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kijk uit waar je om vraagt, ze doet het nog ook
Nee. Ik ben een Star Wars nerd.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik maak de sandwiches klaar. Dat moet voldoende zijn.
Nigger Nober, gaf mij nog serieus een DM ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Goed idee, ik ga ook even wat etenquote:
Nat geworden van je filmpje. Dit ben ik als Slave Leia met wat vriendinnenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee. Ik ben een Star Wars nerd.
Hier een filmpje van mij wat ik zelf heb gemaakt.
[..]
Nigger Nober, gaf mij nog serieus een DM ook.
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:44 schreef Juminelle het volgende:
Heerlijk met m'n cup E's achter in de auto liggen vanaf Zeeland naar huis.
Hard geworden.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nat geworden van je filmpje. Dit ben ik als Slave Leia met wat vriendinnen
[ afbeelding ]
Ik werd dit weekend voor het eerst chimeid door iemand genoemd irlquote:
Vertel me dat jouw hoofdhuid ook is verbrand.quote:
Een rieten, hij loopt van licht in het midden naar iets donkerder aan de rand, zal straks wel even een foto maken. Ik vind 'm wel heel leuk maar voel me soms ook weer over the top zegmaarquote:
Ja, wat moet ik dan nog voor antwoord geven?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zag een vleugel en een muziekknoot dus ik snapte er niks van.
Yep, doet fucking zeer als ik m'n haar borstelquote:Op maandag 28 mei 2012 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vertel me dat jouw hoofdhuid ook is verbrand.Dan ben ik niet de enige waarvan de scheiding teveel zon heeft gekregen.
Hallelujah.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yep, doet fucking zeer als ik m'n haar borstelvandaar nu de hoed
Dat het een zwaan is.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan nog voor antwoord geven?
Die heb ik ookquote:
Oh my lordy.quote:
Nice. Die van mij lijkt hier opquote:Op maandag 28 mei 2012 14:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Een rieten, hij loopt van licht in het midden naar iets donkerder aan de rand, zal straks wel even een foto maken. Ik vind 'm wel heel leuk maar voel me soms ook weer over the top zegmaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want mijn hoofdhuid is ook een mongool.Heaven is a place on earth with you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:01 schreef Nober het volgende:
Juminelle's Fobo...you give love a bad name...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nice. Die van mij lijkt hier opZag net een man lopen met zo'n hoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want mijn hoofdhuid is ook een mongool.
Trilfunctie.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Waarom draagt de gemiddelde vrouw haar telefoon bij der tieten, dat zweet toch enorm?
Handig.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Waarom draagt de gemiddelde vrouw haar telefoon bij der tieten, dat zweet toch enorm?
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jumi ik vind dit geen huge tits, het zijn sowieso geen E's of D's. Just sayin'. Maar wat mij betreft perfect.Neen, d'r borsten worden platgedrukt in zo'n bikini. Bovendien is dit ook niet bepaald de beste foto om dat te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemiddelde? :S Maar is gewoon een handige plek als je geen broekzakken hebt.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Dat jongetje/meisje vind het ook afschuwelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neen, d'r borsten worden platgedrukt in zo'n bikini. Bovendien is dit ook niet bepaald de beste foto om dat te zien
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nice. Die van mij lijkt hier opOhh die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want mijn hoofdhuid is ook een mongool.
Even soort van incognito webcamfotoHij lijkt wel fucking huge zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal nietquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh die is leuk!
Cammen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damnquote:Op maandag 28 mei 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
No offence maar alsof iemand geeft om wat jij vindt.
Nee, maar als je verder niets bij je hebt, geen tas of zo en je hebt geen broekzakken. Wat wil je dan doen?quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh die is leuk!
Haha leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Hier niet, maar in het echt wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
No offence maar alsof iemand geeft om wat jij vindt.
It's funny because it's true.quote:
Ik ben helaas geen tieten expert, maar wat ik wel weet is dat als zij een D heeft het wel een stuk voller zal zijn dan op die foto.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neen, d'r borsten worden platgedrukt in zo'n bikini. Bovendien is dit ook niet bepaald de beste foto om dat te zien
Nopequote:Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
Zijn die h&m-jurkjes wat qua kwaliteit?
www.supertrash.comquote:Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
Jammer, zijn zo lekker goedkoop.quote:
Spare-ribs natuurlijk.quote:
mwha niet echt maar een zomer gaan ze wel meequote:Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
ies duurquote:
Gewoon kopen joh, heb er vandeweek ook een hoop ingeslagenquote:
Problem?quote:
Macaroni met ketchupquote:
Dezuhh: http://www.hm.com/nl/product/98604?article=98604-Cquote:Op maandag 28 mei 2012 15:12 schreef L0t.. het volgende:
Nee kwaliteit is meestal wel kut maar soms zit er wel wat oké's tussen, wat had je gezien fas?
zo erg is het ook weer nietquote:
Ik ga binnenkort wel een keer kijken.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon kopen joh, heb er vandeweek ook een hoop ingeslagenWel chill voor als je iets simpels aan wil met dit weer enzo.
die is wel leuk hoor , kwa stof geen idee maar lijkt me wel degelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dezuhh: http://www.hm.com/nl/product/98604?article=98604-C
Volgens mij hebben ze daar voor mannen echt bijna niets.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:13 schreef gers het volgende:
Ik wil trouwens van de week naar de primark hoor er zoveel verhalen over
Leukquote:Op maandag 28 mei 2012 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer dan?quote:
geen ideequote:Op maandag 28 mei 2012 15:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar voor mannen echt bijna niets.
Dat zijn we inmiddels wel gewend.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar voor mannen echt bijna niets.
Woensdag...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leuk
Moet je wel heupen voor hebben vind ik tho, ziet er niet uit bij dat tweede model.
[..]
Wanneer dan?
Oh, dat heb ik wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leuk
Moet je wel heupen voor hebben vind ik tho, ziet er niet uit bij dat tweede model.
[..]
Wanneer dan?
Die is leuk! Zou het gewoon proberen joh, als het katoen is valt het meestal ook wel mee, soms is het van dat polyester of zo'n andere stof die echt helemaal aan je lijf plakt, dat is echt kut.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Ik heb nu een t-shirt aan (geen v-hals natuurlijk) een korte broek met zakken aan de zijkant, anders moet ik mijn telefoon tussen mijn tieten doen. Zwarte enkelsokken en witte puma's.quote:
Chill, jammer dat je telefoon niet tussen je tieten zit hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 15:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb nu een t-shirt aan (geen v-hals natuurlijk) een korte broek met zakken aan de zijkant, anders moet ik mijn telefoon tussen mijn tieten doen. Zwarte enkelsokken en witte puma's.
ik moest lachenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb nu een t-shirt aan (geen v-hals natuurlijk) een korte broek met zakken aan de zijkant, anders moet ik mijn telefoon tussen mijn tieten doen. Zwarte enkelsokken en witte puma's.
Niks mis mee, met v-hals t-shirts.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb er 0.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niks mis mee, met v-hals t-shirts.
Ik hoef ze niet, wat jij doet moet jij weten.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niks mis mee, met v-hals t-shirts.
V-hals staat bij mij beter dan van die ronde halsen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet, wat jij doet moet jij weten.
Dat is ook zo bij ronde halzen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef Zosk het volgende:
Als je een beetje breed bent kan het goed staan ja
Niet overheen lullen, Dikke tetten in strakke jurkjes is de TT.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
Volgens mij kan een v-hals bijna altijd wel, als je maar geen vettieten hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
Volgens mij kan een v-hals bijna altijd wel, als je maar geen vettieten hebt.
Ik vind een v-hals juist niet mooi, ook al zou ik breed zijn dan nog zou ik het niet snel aan doenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind een ronde hals eigenlijk bijna nooit echt mooi staan, kleine v-hals is veel beter
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef Quickie_Babe het volgende:
V-hals bij mannen is de gaydresscode hoorde ik van een homovriend van me, zo kun je makkelijk je geaardheid laten zien zonder er gelijk als een nicht bij te lopen.
bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef Quickie_Babe het volgende:
V-hals bij mannen is de gaydresscode hoorde ik van een homovriend van me, zo kun je makkelijk je geaardheid laten zien zonder er gelijk als een nicht bij te lopen.
V-hals sluit beter aan bij mijn lichaam imo, bij een ronde hals voel ik me zo sloeberigquote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ik vind een v-hals juist niet mooi, ook al zou ik breed zijn dan nog zou ik het niet snel aan doen
goed gevecht ?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:32 schreef Nober het volgende:
Lang getwijfeld maar ik ga alsnog UFC 146 binnenhalen.
en bedanktquote:Op maandag 28 mei 2012 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee, niet met messen dus voor jou zal het tegenvallen.
Per definitie alle v-halzen? in de achterhoek misschien.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef Quickie_Babe het volgende:
godverdomme wat lelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke tetten in strak jurkje voor je topic.
Geen dank.
Helemaal vergeten:quote:
Die tipsquote:Op maandag 28 mei 2012 15:46 schreef Chai het volgende:
Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #32
Deze reeks.zo grappig
Kut.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Of anticiperen op iemand anders zijn eerste stap.
Als een meisje je al langer dan 0.2 seconde in de ogen kijkt dan laat ze al zien dat ze je zou willen leren kennen eigenlijk.
Tis heel safe om alleen die meisjes aan te spreken, ik zou dan ook daar mee beginnen eigenlijk.. Misschien als je net als firefly heel veel vrouwen gaat aanspreken dat je het ook bij andere vrouwen doet. (Waar je dus geen oogcontact mee hebt gehad)
handig topic , nooit geweten dat zoiets op fok wasquote:Op maandag 28 mei 2012 15:46 schreef Chai het volgende:
Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #32
Deze reeks.zo grappig
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elk meisje is wat mij betreft potentieel materiaal, met of zonder vriend/man.
Ik mag jou nietquote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Triest.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jumi ik vind dit geen huge tits, het zijn sowieso geen E's of D's. Just sayin'. Maar wat mij betreft perfect.Nee was een grapje, heb eigenlijk gewoon een A-cup xxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast. Alsof bandeaubikini's überhaupt een goede indicatie geven.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Dat vindt de vrouw lekker als ze een lul aan de telefoon heeft.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
baasquote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je moest eens weten hoeveel mensen een partner hebben uit gewoonte, en vanuit "het is zo veilig" toch maar bij elkaar gaan blijven zitten, terwijl ze eigenlijk veel liever iemand anders zouden willen hebben. En dat hebben vrouwen net zo goed hoor. Dan kan je elkaar toch veel beter een nieuwe kans gunnen? Waarom die kans dan niet nemen als hij voorbij komt?quote:
Lol. Als de dame haar relatie saai genoeg is <> jij beetje game hebt, heb je best kans dat ze wat met je doet. Of je dat wilt is een tweede...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja maar als je die kans mag nemen ga je niet zeggen dat je bezet bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen een partner hebben uit gewoonte, en vanuit "het is zo veilig" toch maar bij elkaar gaan blijven zitten, terwijl ze eigenlijk veel liever iemand anders zouden willen hebben. En dat hebben vrouwen net zo goed hoor. Dan kan je elkaar toch veel beter een nieuwe kans gunnen? Waarom die kans dan niet nemen als hij voorbij komt?
Het is niet dat ik het DOE, maar het KAN wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Lol. Als de dame haar relatie saai genoeg is <> jij beetje game hebt, heb je best kans dat ze wat met je doet. Of je dat wilt is een tweede...
My point exactly.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het DOE, maar het KAN wel.
Dit dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar jij post lelijke jopen dus wat jij zegt is irrelevant.quote:
waarom zou je dat niet willen ?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Lol. Als de dame haar relatie saai genoeg is <> jij beetje game hebt, heb je best kans dat ze wat met je doet. Of je dat wilt is een tweede...
Jij gaat mij echt niet wijs maken dat je "huge tits" hebt zoals je zelf zegt, en vooral niet eens in de buurt van een D.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee was een grapje, heb eigenlijk gewoon een A-cup xxx
Gast. Alsof bandeaubikini's überhaupt een goede indicatie geven.
Gast ik heb ook D en als ik zo'n bandeau bikini aandoe ziet het er niet uit als een D, weet niet hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij gaat mij echt niet wijs maken dat je "huge tits" hebt zoals je zelf zegt, en vooral niet eens in de buurt van een D.
Ah! Maar dat ligt dus aan de dame die zich laat versieren terwijl ze een vriend heeft? Dat onderschrijft precies mijn stelling.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar als je die kans mag nemen ga je niet zeggen dat je bezet bent.
Biertje?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar jij post lelijke jopen dus wat jij zegt is irrelevant.
Praat niet over tieten als je er totaal geen verstand van hebtquote:Op maandag 28 mei 2012 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij gaat mij echt niet wijs maken dat je "huge tits" hebt zoals je zelf zegt, en vooral niet eens in de buurt van een D.
Dan denk jij ook dat je huge tits hebt?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast ik heb ook D en als ik zo'n bandeau bikini aandoe ziet het er niet uit als een D, weet niet hoor.
Krijg de blafanker.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan denk jij ook dat je huge tits hebt?
Dat verklaard je attitude.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry drink alleen chique champie.
Valt nog tegen hoor. Jurkje zit daar eigenlijk net te strak, dus is een soort push-up effect en het licht valt precies op de goede plek.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah! Maar dat ligt dus aan de dame die zich laat versieren terwijl ze een vriend heeft? Dat onderschrijft precies mijn stelling.
Trouwens, ik vind dat jij best een paar lekkere benno's hebt! Wanneer is de laatste keer geweest dat je nog een drankje hebt gehad van zo'n interessante en leuke kerel als ik?
Hoe kun je nou denken dat je huge tits hebt als je D moet kopen omdat je het anders niet pastquote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan denk jij ook dat je huge tits hebt?
Haha jij wordt maar net 20! Lijkt me zo gepwnd worden, ben je net 20 vergaat de wereld!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit dus.
Trouwens, toffe zonnehoeden, Lot en SinosDie van mij durf ik niet op te doen
Ik heb 'm ooit één keer gedragen toen ik naar m'n moeder ging en ze lachte me uit.
Nee hij snapt niet, hij is dom toch.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe kun je nou denken dat je huge tits hebt als je D moet kopen omdat je het anders niet pastDan weet je het toch wel zeker lijkt me
Daarin gelovenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha jij wordt maar net 20! Lijkt me zo gepwnd worden, ben je net 20 vergaat de wereld!
Ja toch, ook zo prachtig hoe de meisjes hier zo happen op alles toch.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hij snapt niet, hij is dom toch.
Terugkrabbelen?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja toch, ook zo prachtig hoe de meisjes hier zo happen op alles toch.
Als je daar je leedvermaak uit moet halen wil ik toch even melden hoe zielig ik je vind. Bij dezen, knul.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja toch, ook zo prachtig hoe de meisjes hier zo happen op alles toch.
Voor leken idd niet. Als iemand met cup B zo'n bikini aan heeft denkt hij dat ze eigenlijk cup AA heeft, want die lijkt kats plat van voren dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast ik heb ook D en als ik zo'n bandeau bikini aandoe ziet het er niet uit als een D, weet niet hoor.
Ja dit bedoelt hij nou juist hahaquote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je daar je leedvermaak uit moet halen wil ik toch even melden hoe zielig ik je vind. Bij dezen, knul.
Die zag ik gisteren wel lopen. Vind dat zo zonde van die bikini's.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor leken idd niet. Als iemand met cup B zo'n bikini aan heeft denkt hij dat ze eigenlijk cup AA heeft, want die lijkt kats plat van voren dan.
Tieten.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef Zosk het volgende:
Valt wel op dat er meer users op zo'n TT afkomen![]()
Triest
Als ik licht was, zou ik daar ook vallen. Helaas ben ik als lord of darkness niet zo licht.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt nog tegen hoor. Jurkje zit daar eigenlijk net te strak, dus is een soort push-up effect en het licht valt precies op de goede plek.
Dat weet ik, daarom maak ik er een vermelding van.quote:
Wie zegt dat het leedvermaak is, ik geloof er geen snars van, maar ik ben dan ook geen expert. Als jij denkt dat ik ongelijk heb over Jumi, dan mag dat.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je daar je leedvermaak uit moet halen wil ik toch even melden hoe zielig ik je vind. Bij dezen, knul.
Gadver. En nee ook niets anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als ik licht was, zou ik daar ook vallen. Helaas ben ik als lord of darkness niet zo licht.
Maar wil je nou een drankje of niet? Cola light kan je hebben.
Hey, ik ben een man en zal me er niet voor schamen om te zeggen dat ik kan genieten van een paar goeie jetsons.quote:
Ik heb nergens gezegd dat je het moet geloven of wel? Ik benadruk alleen dat ik hetzelfde heb als wat Juminelle heeft, borsten worden in zo'n top niet geaccentueerd en lijken daardoor een stuk kleiner dan dat zij werkelijk zijn. Dat je het niet wil geloven is niet mijn zorg.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie zegt dat het leedvermaak is, ik geloof er geen snars van, maar ik ben dan ook geen expert. Als jij denkt dat ik ongelijk heb over Jumi, dan mag dat.
Eensquote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hey, ik ben een man en zal me er niet voor schamen om te zeggen dat ik kan genieten van een paar goeie jetsons.
Hier wat Jetsons voor jou dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hey, ik ben een man en zal me er niet voor schamen om te zeggen dat ik kan genieten van een paar goeie jetsons.
Komop zeg, het is niet alsof je nog 12 bent of dat ik je vraag om je ongewassen tegen de boom op te duwen he. Neem gewoon dat drankje aan zeikerd.quote:
Dan zijn we het daarover eens.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je het moet geloven of wel? Ik benadruk alleen dat ik hetzelfde heb als wat Juminelle heeft, borsten worden in zo'n top niet geaccentueerd en lijken daardoor een stuk kleiner dan dat zij werkelijk zijn. Dat je het niet wil geloven is niet mijn zorg.
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie zegt dat het leedvermaak is, ik geloof er geen snars van, maar ik ben dan ook geen expert. Als jij denkt dat ik ongelijk heb over Jumi, dan mag dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mi jezus, waarom ga ik hier überhaupt nog op in?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Nee nee nee idd! Waarom ga je hier op inquote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mi jezus, waarom ga ik hier überhaupt nog op in?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mi jezus, waarom ga ik hier überhaupt nog op in?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]Waarom geef jij 70,- uit aan een stuk textiel wat niemand te zien krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mi jezus, waarom ga ik hier überhaupt nog op in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom geef jij 70,- uit aan een stuk textiel wat niemand te zien krijgt?
Zulke boobies verdienen gewoon de beste ondersteuning.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom geef jij 70,- uit aan een stuk textiel wat niemand te zien krijgt?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom geef jij 70,- uit aan een stuk textiel wat niemand te zien krijgt?Hahaha ninja edit, maar toch ff quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie de aanvullende uitleg voor degenen die het idd ws niet snappen.quote:
No shit?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
Eu 70 E houdt in dat het de Europeese maat is.
Je had het niet door. Daarom je ninja edit.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zie de aanvullende uitleg voor degenen die het idd ws niet snappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |