Dat is ook zo bij ronde halzen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef Zosk het volgende:
Als je een beetje breed bent kan het goed staan ja
Niet overheen lullen, Dikke tetten in strakke jurkjes is de TT.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
Volgens mij kan een v-hals bijna altijd wel, als je maar geen vettieten hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
Volgens mij kan een v-hals bijna altijd wel, als je maar geen vettieten hebt.
Ik vind een v-hals juist niet mooi, ook al zou ik breed zijn dan nog zou ik het niet snel aan doenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind een ronde hals eigenlijk bijna nooit echt mooi staan, kleine v-hals is veel beter
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef Quickie_Babe het volgende:
V-hals bij mannen is de gaydresscode hoorde ik van een homovriend van me, zo kun je makkelijk je geaardheid laten zien zonder er gelijk als een nicht bij te lopen.
bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef Quickie_Babe het volgende:
V-hals bij mannen is de gaydresscode hoorde ik van een homovriend van me, zo kun je makkelijk je geaardheid laten zien zonder er gelijk als een nicht bij te lopen.
V-hals sluit beter aan bij mijn lichaam imo, bij een ronde hals voel ik me zo sloeberigquote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ik vind een v-hals juist niet mooi, ook al zou ik breed zijn dan nog zou ik het niet snel aan doen
goed gevecht ?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:32 schreef Nober het volgende:
Lang getwijfeld maar ik ga alsnog UFC 146 binnenhalen.
en bedanktquote:Op maandag 28 mei 2012 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee, niet met messen dus voor jou zal het tegenvallen.
Per definitie alle v-halzen? in de achterhoek misschien.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef Quickie_Babe het volgende:
godverdomme wat lelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke tetten in strak jurkje voor je topic.
Geen dank.
Helemaal vergeten:quote:
Die tipsquote:Op maandag 28 mei 2012 15:46 schreef Chai het volgende:
Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #32
Deze reeks.zo grappig
Kut.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Of anticiperen op iemand anders zijn eerste stap.
Als een meisje je al langer dan 0.2 seconde in de ogen kijkt dan laat ze al zien dat ze je zou willen leren kennen eigenlijk.
Tis heel safe om alleen die meisjes aan te spreken, ik zou dan ook daar mee beginnen eigenlijk.. Misschien als je net als firefly heel veel vrouwen gaat aanspreken dat je het ook bij andere vrouwen doet. (Waar je dus geen oogcontact mee hebt gehad)
handig topic , nooit geweten dat zoiets op fok wasquote:Op maandag 28 mei 2012 15:46 schreef Chai het volgende:
Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #32
Deze reeks.zo grappig
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elk meisje is wat mij betreft potentieel materiaal, met of zonder vriend/man.
Ik mag jou nietquote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Triest.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |