quote:Op maandag 28 mei 2012 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jumi ik vind dit geen huge tits, het zijn sowieso geen E's of D's. Just sayin'. Maar wat mij betreft perfect.Nee was een grapje, heb eigenlijk gewoon een A-cup xxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast. Alsof bandeaubikini's überhaupt een goede indicatie geven.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Dat vindt de vrouw lekker als ze een lul aan de telefoon heeft.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Waarom draagt de gemiddelde vrouw haar telefoon bij der tieten, dat zweet toch enorm?
baasquote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elk meisje is wat mij betreft potentieel materiaal, met of zonder vriend/man.
Je moest eens weten hoeveel mensen een partner hebben uit gewoonte, en vanuit "het is zo veilig" toch maar bij elkaar gaan blijven zitten, terwijl ze eigenlijk veel liever iemand anders zouden willen hebben. En dat hebben vrouwen net zo goed hoor. Dan kan je elkaar toch veel beter een nieuwe kans gunnen? Waarom die kans dan niet nemen als hij voorbij komt?quote:
Lol. Als de dame haar relatie saai genoeg is <> jij beetje game hebt, heb je best kans dat ze wat met je doet. Of je dat wilt is een tweede...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elk meisje is wat mij betreft potentieel materiaal, met of zonder vriend/man.
Ja maar als je die kans mag nemen ga je niet zeggen dat je bezet bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen een partner hebben uit gewoonte, en vanuit "het is zo veilig" toch maar bij elkaar gaan blijven zitten, terwijl ze eigenlijk veel liever iemand anders zouden willen hebben. En dat hebben vrouwen net zo goed hoor. Dan kan je elkaar toch veel beter een nieuwe kans gunnen? Waarom die kans dan niet nemen als hij voorbij komt?
Het is niet dat ik het DOE, maar het KAN wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Lol. Als de dame haar relatie saai genoeg is <> jij beetje game hebt, heb je best kans dat ze wat met je doet. Of je dat wilt is een tweede...
My point exactly.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het DOE, maar het KAN wel.
Dit dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neen, d'r borsten worden platgedrukt in zo'n bikini. Bovendien is dit ook niet bepaald de beste foto om dat te zien
Maar jij post lelijke jopen dus wat jij zegt is irrelevant.quote:
waarom zou je dat niet willen ?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Lol. Als de dame haar relatie saai genoeg is <> jij beetje game hebt, heb je best kans dat ze wat met je doet. Of je dat wilt is een tweede...
Jij gaat mij echt niet wijs maken dat je "huge tits" hebt zoals je zelf zegt, en vooral niet eens in de buurt van een D.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee was een grapje, heb eigenlijk gewoon een A-cup xxx
Gast. Alsof bandeaubikini's überhaupt een goede indicatie geven.
Gast ik heb ook D en als ik zo'n bandeau bikini aandoe ziet het er niet uit als een D, weet niet hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij gaat mij echt niet wijs maken dat je "huge tits" hebt zoals je zelf zegt, en vooral niet eens in de buurt van een D.
Ah! Maar dat ligt dus aan de dame die zich laat versieren terwijl ze een vriend heeft? Dat onderschrijft precies mijn stelling.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar als je die kans mag nemen ga je niet zeggen dat je bezet bent.
Biertje?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar jij post lelijke jopen dus wat jij zegt is irrelevant.
Praat niet over tieten als je er totaal geen verstand van hebtquote:Op maandag 28 mei 2012 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij gaat mij echt niet wijs maken dat je "huge tits" hebt zoals je zelf zegt, en vooral niet eens in de buurt van een D.
Dan denk jij ook dat je huge tits hebt?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast ik heb ook D en als ik zo'n bandeau bikini aandoe ziet het er niet uit als een D, weet niet hoor.
Krijg de blafanker.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan denk jij ook dat je huge tits hebt?
Dat verklaard je attitude.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry drink alleen chique champie.
Valt nog tegen hoor. Jurkje zit daar eigenlijk net te strak, dus is een soort push-up effect en het licht valt precies op de goede plek.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah! Maar dat ligt dus aan de dame die zich laat versieren terwijl ze een vriend heeft? Dat onderschrijft precies mijn stelling.
Trouwens, ik vind dat jij best een paar lekkere benno's hebt! Wanneer is de laatste keer geweest dat je nog een drankje hebt gehad van zo'n interessante en leuke kerel als ik?
Hoe kun je nou denken dat je huge tits hebt als je D moet kopen omdat je het anders niet pastquote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan denk jij ook dat je huge tits hebt?
Haha jij wordt maar net 20! Lijkt me zo gepwnd worden, ben je net 20 vergaat de wereld!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit dus.
Trouwens, toffe zonnehoeden, Lot en SinosDie van mij durf ik niet op te doen
Ik heb 'm ooit één keer gedragen toen ik naar m'n moeder ging en ze lachte me uit.
Nee hij snapt niet, hij is dom toch.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe kun je nou denken dat je huge tits hebt als je D moet kopen omdat je het anders niet pastDan weet je het toch wel zeker lijkt me
Daarin gelovenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha jij wordt maar net 20! Lijkt me zo gepwnd worden, ben je net 20 vergaat de wereld!
Ja toch, ook zo prachtig hoe de meisjes hier zo happen op alles toch.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hij snapt niet, hij is dom toch.
Terugkrabbelen?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja toch, ook zo prachtig hoe de meisjes hier zo happen op alles toch.
Als je daar je leedvermaak uit moet halen wil ik toch even melden hoe zielig ik je vind. Bij dezen, knul.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja toch, ook zo prachtig hoe de meisjes hier zo happen op alles toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |