Ik werd dit weekend voor het eerst chimeid door iemand genoemd irlquote:
Vertel me dat jouw hoofdhuid ook is verbrand.quote:
Een rieten, hij loopt van licht in het midden naar iets donkerder aan de rand, zal straks wel even een foto maken. Ik vind 'm wel heel leuk maar voel me soms ook weer over the top zegmaarquote:
Ja, wat moet ik dan nog voor antwoord geven?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zag een vleugel en een muziekknoot dus ik snapte er niks van.
Yep, doet fucking zeer als ik m'n haar borstelquote:Op maandag 28 mei 2012 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vertel me dat jouw hoofdhuid ook is verbrand.Dan ben ik niet de enige waarvan de scheiding teveel zon heeft gekregen.
Hallelujah.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yep, doet fucking zeer als ik m'n haar borstelvandaar nu de hoed
Dat het een zwaan is.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan nog voor antwoord geven?
Die heb ik ookquote:
Oh my lordy.quote:
Nice. Die van mij lijkt hier opquote:Op maandag 28 mei 2012 14:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Een rieten, hij loopt van licht in het midden naar iets donkerder aan de rand, zal straks wel even een foto maken. Ik vind 'm wel heel leuk maar voel me soms ook weer over the top zegmaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want mijn hoofdhuid is ook een mongool.Heaven is a place on earth with you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:01 schreef Nober het volgende:
Juminelle's Fobo...you give love a bad name...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nice. Die van mij lijkt hier opZag net een man lopen met zo'n hoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want mijn hoofdhuid is ook een mongool.
Trilfunctie.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Waarom draagt de gemiddelde vrouw haar telefoon bij der tieten, dat zweet toch enorm?
Handig.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Waarom draagt de gemiddelde vrouw haar telefoon bij der tieten, dat zweet toch enorm?
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jumi ik vind dit geen huge tits, het zijn sowieso geen E's of D's. Just sayin'. Maar wat mij betreft perfect.Neen, d'r borsten worden platgedrukt in zo'n bikini. Bovendien is dit ook niet bepaald de beste foto om dat te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |