Ja, redelijk.quote:
is het ook. cupmaat staat in verhouding tot bandmaat. heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind van niet juist. Een 90E lijkt ook veel groter dan een 70E.
Echt niet, want voor zo'n brede omtrek moet je echt heel veel vet hebben op je ribben en dat heb je nog helemaal niet zo gauw. En dan verdwijnen je tieten ook al gauw in het vetbultenlandschap.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tja, mensen schatten bij mij ook altijd een 75/80D terwijl ik dat heul niet hebquote:Op maandag 28 mei 2012 14:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hopelijk krijg jij later een goed betaalde baanquote:Op maandag 28 mei 2012 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Daarentegen wil ik wel even kwijt dat ik deze Gucci heels wel nice vind, maar niet omdat ze duurder zijn.
Dat dus. Jouw tieten zijn ook veel groter.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tja, mensen schatten bij mij ook altijd een 75/80D terwijl ik dat heul niet heb
Harembroeken.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Tevens heb ik niks met playsuits/jumpsuits, harembroeken daartegenZitten heerlijk ik care niet om wat anderen vinden en ga niet m'n plakkont in een strakke broek hijsen
Even wat tetten dan maar. Mag vst wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja mag niet meer he, daarvoor moet je in B&H zijn sorryWij vinden het ook erg vervelend
Mah zou ze niet kopen hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Hopelijk krijg jij later een goed betaalde baan
Mag niet zonder toestemming van titi.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef kedge het volgende:
[..]
Even wat tetten dan maar. Mag vst wel.
[ afbeelding ]
Duitse tietenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef kedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee, dat mag dus nietquote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef kedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mind=Blownquote:
Ik vind jurkjes ook hartstikke leuk hoor maar als ik ze aanheb denk ik zo van: Godsamme ik ben net een huppelkutquote:
Nee mag ook niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef kedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huiswerkquote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben huiswerk aant maken
ik had nu ook kunnen liggen verbranden aan een stuwmeer
Ach neen, straks denken mensen dat je vrouwelijk bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind jurkjes ook hartstikke leuk hoor maar als ik ze aanheb denk ik zo van: Godsamme ik ben net een huppelkut
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ach neen, straks denken mensen dat je vrouwelijk bent.
ja, zoiets.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huiswerk?
Dat ben ik heel toevallig ook aan het doen..
Dus ik voel je pijn
Die dingen zijn ook echt superlelijk jaquote:
Heb je niet om een samenvatting gevraagd?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zoiets.
een collega van mij gaat een cursus geven en ik moet uit zijn boek aangeven welke dingen ik interessant zou vinden om meer van te weten.
maar ik heb dat hele boek nog nooit gelezen
Kan nie handelen, moet met Titi, Jumi en WD gaan shoppenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ach neen, straks denken mensen dat je vrouwelijk bent.
Ja maar bijv 85E is qua volume en inhoud ook echt groter, want die beugels komen ook breder te staan.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:33 schreef Sinosappel het volgende:
Maar de omtrek hangt toch ook gewoon af van je lichaamsbouw?
Stel je hebt een brede ribbenkast dan lijken je cup E tits in verhouding kleiner dan als je petite bent en je cup E hebt..
Vrouwelijk in haar gedrag en kledij, verdomme.quote:
Word hun Padawan!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan nie handelen, moet met Titi, Jumi en WD gaan shoppen
Nee, met dWc. Hij heeft eckte styloquote:Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan nie handelen, moet met Titi, Jumi en WD gaan shoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |