Tieten.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef Zosk het volgende:
Valt wel op dat er meer users op zo'n TT afkomen![]()
Triest
Als ik licht was, zou ik daar ook vallen. Helaas ben ik als lord of darkness niet zo licht.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt nog tegen hoor. Jurkje zit daar eigenlijk net te strak, dus is een soort push-up effect en het licht valt precies op de goede plek.
Dat weet ik, daarom maak ik er een vermelding van.quote:
Wie zegt dat het leedvermaak is, ik geloof er geen snars van, maar ik ben dan ook geen expert. Als jij denkt dat ik ongelijk heb over Jumi, dan mag dat.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je daar je leedvermaak uit moet halen wil ik toch even melden hoe zielig ik je vind. Bij dezen, knul.
Gadver. En nee ook niets anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als ik licht was, zou ik daar ook vallen. Helaas ben ik als lord of darkness niet zo licht.
Maar wil je nou een drankje of niet? Cola light kan je hebben.
Hey, ik ben een man en zal me er niet voor schamen om te zeggen dat ik kan genieten van een paar goeie jetsons.quote:
Ik heb nergens gezegd dat je het moet geloven of wel? Ik benadruk alleen dat ik hetzelfde heb als wat Juminelle heeft, borsten worden in zo'n top niet geaccentueerd en lijken daardoor een stuk kleiner dan dat zij werkelijk zijn. Dat je het niet wil geloven is niet mijn zorg.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie zegt dat het leedvermaak is, ik geloof er geen snars van, maar ik ben dan ook geen expert. Als jij denkt dat ik ongelijk heb over Jumi, dan mag dat.
Eensquote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hey, ik ben een man en zal me er niet voor schamen om te zeggen dat ik kan genieten van een paar goeie jetsons.
Hier wat Jetsons voor jou dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hey, ik ben een man en zal me er niet voor schamen om te zeggen dat ik kan genieten van een paar goeie jetsons.
Komop zeg, het is niet alsof je nog 12 bent of dat ik je vraag om je ongewassen tegen de boom op te duwen he. Neem gewoon dat drankje aan zeikerd.quote:
Dan zijn we het daarover eens.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je het moet geloven of wel? Ik benadruk alleen dat ik hetzelfde heb als wat Juminelle heeft, borsten worden in zo'n top niet geaccentueerd en lijken daardoor een stuk kleiner dan dat zij werkelijk zijn. Dat je het niet wil geloven is niet mijn zorg.
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie zegt dat het leedvermaak is, ik geloof er geen snars van, maar ik ben dan ook geen expert. Als jij denkt dat ik ongelijk heb over Jumi, dan mag dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mi jezus, waarom ga ik hier überhaupt nog op in?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Nee nee nee idd! Waarom ga je hier op inquote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mi jezus, waarom ga ik hier überhaupt nog op in?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mi jezus, waarom ga ik hier überhaupt nog op in?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]Waarom geef jij 70,- uit aan een stuk textiel wat niemand te zien krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mi jezus, waarom ga ik hier überhaupt nog op in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom geef jij 70,- uit aan een stuk textiel wat niemand te zien krijgt?
Zulke boobies verdienen gewoon de beste ondersteuning.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom geef jij 70,- uit aan een stuk textiel wat niemand te zien krijgt?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom geef jij 70,- uit aan een stuk textiel wat niemand te zien krijgt?Hahaha ninja edit, maar toch ff quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie de aanvullende uitleg voor degenen die het idd ws niet snappen.quote:
No shit?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
Eu 70 E houdt in dat het de Europeese maat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |