quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
was volquote:
De rest telt niet, lekker belangrijk dat Nadal wint van Djokovic in Vladivostok.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:18 schreef alors het volgende:
[..]
Paria's die hier alleen komen als er Grand Slams zijn.
Oh ik vond deze nog wel een rondje mee kunnen, hij stond er nog maar pas ookquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
De rest telt niet, lekker belangrijk dat Nadal wint van Djokovic in Vladivostok.
bij mij was ze al in de 2e rondequote:Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik vond deze nog wel een rondje mee kunnen, hij stond er nog maar pas ook
Jullie mogen best meedoen in het topic maar hou eens op met domme dingen zeggenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
De rest telt niet, lekker belangrijk dat Nadal wint van Djokovic in Vladivostok.
Schopje TDF.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Grand Slams zijn toch het vetst?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jullie mogen best meedoen in het topic maar hou eens op met domme dingen zeggen
Dat Kiki het niet haalt als een eckte Nederlander is niet dom.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jullie mogen best meedoen in het topic maar hou eens op met domme dingen zeggen
Kuku 4 MPs al gehadquote:Op maandag 28 mei 2012 14:26 schreef Tim86 het volgende:
Gulbis is aan het knokken, dit is de ommekeer!
Hij heeft al zo vaak een 2-0 achterstand omgezet naar winstquote:Op maandag 28 mei 2012 14:25 schreef TheGOAT het volgende:
Vechtersbaas Hewitt heeft de 3e set in tiebreak gewonnen, 2-0 achter maar die man geeft nooit op
Hewittquote:Op maandag 28 mei 2012 14:25 schreef TheGOAT het volgende:
Vechtersbaas Hewitt heeft de 3e set in tiebreak gewonnen, 2-0 achter maar die man geeft nooit op
Kijk zo mag ik het horenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:30 schreef IbanMayo het volgende:
Ik krijg gedurende zo'n wedstrijd meestaql een enorme hekel aan de tegenstander. Nu ook weer met die Amerikaanse
Die is nog wel zo onschuldig.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:30 schreef IbanMayo het volgende:
Ik krijg gedurende zo'n wedstrijd meestaql een enorme hekel aan de tegenstander. Nu ook weer met die Amerikaanse
Inderdaad lolquote:Op maandag 28 mei 2012 14:30 schreef IbanMayo het volgende:
Blijkbaar niet, overruled ofzoquote:
Afgelopen ja, 5-7quote:Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef truedestiny het volgende:
Opeens de stand van Kraaij weg! zal wel verloren hebben dan.
Nalby-fan 4 lifequote:Op maandag 28 mei 2012 14:32 schreef IbanMayo het volgende:
Ik was vroeger fan en volger van Nalbandian maar wtf hij nou allemaal aan het doen is..., gewoon
Gelukkig heeft ze genoeg talentquote:Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef CoolStoryBro het volgende:
Denk niet dat Misa de OS nu nog haalt
Ze heeft het nu niet gehaald, alleen nog eventueel via een wild-card, maar daar ga ik niet van uit.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef CoolStoryBro het volgende:
Denk niet dat Misa de OS nu nog haalt
staat al deuce hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 14:41 schreef TheGOAT het volgende:
Nog ééntje over, lets go Kiki, goede service nu!
sick jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
ach ja. aan de andere kant had ze er eigenlijk al in de 1e kwalificatieronde uit moeten liggen. dus dit is eigenlijk een bonus.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:45 schreef TheGOAT het volgende:
Als Bertens deze wedstrijd verliest zal ze erg ziek zijn denk ik, er lagen genoeg kansen
Nee ze won weetjewel.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
ach ja. aan de andere kant had ze er eigenlijk al in de 1e kwalificatieronde uit moeten liggen. dus dit is eigenlijk een bonus.
Want door scheidsrechterlijke beslissingen ging ze onterecht door?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
ach ja. aan de andere kant had ze er eigenlijk al in de 1e kwalificatieronde uit moeten liggen. dus dit is eigenlijk een bonus.
ze kan nu geen serve en volley spelen..quote:
Wat was het ook alweer? 0-40 achter en drie keer serve-volley zodat ie al bij het net was om hem te feliciteren?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:47 schreef franklop het volgende:
[..]
ze kan nu geen serve en volley spelen..
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:48 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? 0-40 achter en drie keer serve-volley zodat ie al bij het net was om hem te feliciteren?
Moet ze ook gewoon nog leren. Ik begrijp de woede wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:55 schreef F.M.D. het volgende:
Bertens krijgt een terecht fluitconcert over zich heen nadat ze het publiek niet bedankt die haar de hele wedstrijd heeft gesteund!
Typisch Gulbis ookquote:Op maandag 28 mei 2012 15:00 schreef BobW het volgende:
GSM Kuku
Wat een wedstrijd zeg
Kuku 2-0 *5-1 40-0 voor. Uiteindelijk Gulbis break voor in 5e set maar toch wint Kukushkin
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:00 schreef BobW het volgende:
GSM Kuku
Wat een wedstrijd zeg
Kuku 2-0 *5-1 40-0 voor. Uiteindelijk Gulbis break voor in 5e set maar toch wint Kukushkin
Hoe weet je datquote:Op maandag 28 mei 2012 14:55 schreef F.M.D. het volgende:
Bertens krijgt een terecht fluitconcert over zich heen nadat ze het publiek niet bedankt die haar de hele wedstrijd heeft gesteund!
http://www.rolandgarros.c(...)281338195318802.htmlquote:Op maandag 28 mei 2012 15:18 schreef TheGOAT het volgende:
Is er bij RG eigenlijk geen live-blog zoals dat bij bijv. Wimbledon wel is?
Eurosport 2 nietquote:Op maandag 28 mei 2012 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
Toch jammer dat er op drie zenders dezelfde wedstrijd is te zien.
Kan wel hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
Zou iemand een reden kunnen bedenken waarom je op Betfair niet kunt wedden op Anderson-Machado?
Hmm, ik zie hem alleen niet staan bij de wedstrijden die in play zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef BobW het volgende:
[..]
Kan wel hoor.
http://beta.betfair.com/tennis/market?id=1.105824631
Zal wel komen omdat het een potje van gisteren is?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, ik zie hem alleen niet staan bij de wedstrijden die in play zijn.
Bij mij wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, ik zie hem alleen niet staan bij de wedstrijden die in play zijn.
Nee, maar wel minimaal SF.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef Norrage het volgende:
Djoko faalt ook weer, die gaat RG niet winnen
Rafael Nadal gaat zoieso RG winnenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef Norrage het volgende:
Djoko faalt ook weer, die gaat RG niet winnen
Ja dat sowieso. Alleen murray is nog de vraag.quote:
Stöve?quote:
Ik deed alsof.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Weet je het nou niet of doe je alsof je het niet weet?
zuchtquote:
Berdych pakt de eerste set met 6-3quote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
Berdych levert zijn break tegen Sela weer in.
datquote:Op maandag 28 mei 2012 17:35 schreef Norrage het volgende:
Lisickiraakt ook al tijden geen pepernoot maar dat heeft hopelijk te maken met gravel. Hoop dat ze er straks op gras weerstaat
Waarom mocht hij geen blessure stop ?quote:
Had voor dezelfde blessure er al één gehad.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom mocht hij geen blessure stop ?
Wat had jij in godsnaam allemaal verwacht?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef luckass het volgende:
[..]
En die Nederlanders, wat een armoe weer.
Sja, het is net als hopen dat Donald Young wint inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat had jij in godsnaam allemaal verwacht?
Nou dat is weer wat overdrevenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Sja, het is net als hopen dat Donald Young wint inderdaad.
Ik reken ook niet op een overwinning hoor, maar een keer een stuntje zou wel leuk zijn toch.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou dat is weer wat overdreven![]()
Maar Robin is de enige waar je van mag verwachten dat ie een eerste ronde wint. Misa is half kreupel met die knie, Sliceling is Sliceling en Kiki staat voor het eerst in het hoofdtoernooi van een GS en dan tegen de nummer 36 van de wereld die 2 weken terug nog maar nipt verloor van Sharapova. Als je dan rekent op een overwinning, vind ik dat vrij naïef.
Stond 5-4 achter in set 5, nadeel op eigen service, geeft ie opquote:
Gigantische krampen in de 5e set. Was er al een keer aan behandeld. Vervolgens op 5-4 40-40 een dropshot van Clement, die Bogo net haalt en uitslaat, maar de kramp schiet er weer volledig in. Hij mocht geen behandeling meer aanvragen, liep 5 minuten half mank te hinken, wilde serveren, maar hield vervolgens in omdat hij amper meer op zijn rechterbeen kon staan. Dus opgave op MP.quote:
Haha, sla die bal dan in het net ofzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gigantische krampen in de 5e set. Was er al een keer aan behandeld. Vervolgens op 5-4 40-40 een dropshot van Clement, die Bogo net haalt en uitslaat, maar de kramp schiet er weer volledig in. Hij mocht geen behandeling meer aanvragen, liep 5 minuten half mank te hinken, wilde serveren, maar hield vervolgens in omdat hij amper meer op zijn rechterbeen kon staan. Dus opgave op MP.
Maar er stond wel 6-4 in beeld als stand in de 5e set. Had dus eigenlijk '5-4 ret.' moeten staan?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gigantische krampen in de 5e set. Was er al een keer aan behandeld. Vervolgens op 5-4 40-40 een dropshot van Clement, die Bogo net haalt en uitslaat, maar de kramp schiet er weer volledig in. Hij mocht geen behandeling meer aanvragen, liep 5 minuten half mank te hinken, wilde serveren, maar hield vervolgens in omdat hij amper meer op zijn rechterbeen kon staan. Dus opgave op MP.
Lijkt me wel, want hij heeft dat laatste punt echt niet meer gespeeld.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar er stond wel 6-4 in beeld als stand in de 5e set. Had dus eigenlijk '5-4 ret.' moeten staan?
Ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar er stond wel 6-4 in beeld als stand in de 5e set. Had dus eigenlijk '5-4 ret.' moeten staan?
Ah, thx !quote:Op maandag 28 mei 2012 18:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Had voor dezelfde blessure er al één gehad.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me wel, want hij heeft dat laatste punt echt niet meer gespeeld.
quote:
Dat laatste zie ik ook overal staan..quote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het stond alleen niet in beeld na afloop van de partij. Toen stond er '6-4'.quote:
Klopt de RG score daar niet dan? Zie overal 7-6 1-0..quote:Op maandag 28 mei 2012 19:21 schreef TheArt het volgende:
Dolgopolov en Stakhovsky zijn vast bezig met de epische battle van Oekraïne. Stand is 7-6(4), 6-7(6).
Die Slam Tracker is dus weer eens aan het kuttenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt de RG score daar niet dan? Zie overal 7-6 1-0..
Johnie Isner speelde wel gewoon degelijk!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:28 schreef Federer-fan het volgende:
Van Harrison hoeven de Amerikanen ook niet veel te verwachten. Wat een zwaktebod in deze wedstrijd zeg.
Hij had dan ook niet veel tegenstand.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Johnie Isner speelde wel gewoon degelijk!
Epische run wel van die knakkerquote:Op maandag 28 mei 2012 20:20 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hij speelt tegen BBoy.
Edit: Of eigenlijk BBBoy![]()
Helaas eergister gestopt door Almagro.quote:
Weet ik, maar als ie hier ook weer wint, toch wel knap.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Helaas eergister gestopt door Almagro.
Absoluut, maar ik vond het gewoon jammer. Ik had al gehoopt op een Baker-Nadal-finale. Dat had me echt geweldig geleken.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:30 schreef luckass het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ie hier ook weer wint, toch wel knap.
Je avatar is creepy.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik vond het gewoon jammer. Ik had al gehoopt op een Baker-Nadal-finale. Dat had me echt geweldig geleken.
Zie je die plomp daar?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je avatar is creepy.![]()
Is er geen leuk gifje van de Fed?
Ik iemand een avatar heeft van Horatio die zijn zonnebril op- of afzet, hou ik me aanbevolen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je avatar is creepy.![]()
Is er geen leuk gifje van de Fed?
quote:
Speciaal voor jou veranderd.quote:
Wel op gravelquote:Op maandag 28 mei 2012 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo heel gek toch? Stak is niet een hele erge broodmongool.
Op gravel wel. En dit jaar echt dramatisch..Maar 1 top 100 speler verslagen volgens mijquote:Op maandag 28 mei 2012 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo heel gek toch? Stak is niet een hele erge broodmongool.
Stepanekquote:Op maandag 28 mei 2012 20:58 schreef TheArt het volgende:
Goffin als LL break voor in de 5e tegen Stippel
Ja, gare periode was dat toen voor Federer. Rome 2007 was die winst op Federer: 6-2 6-4.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
Duidelijke tank van Haas in de tweede zo te zien.
Volandri, die won ooit nog van Federer nadat hij net daarvoor twee keer van Cañas had verloren.
Rome uiteraard, Volandri voor eigen publiek had toen een aardige runquote:Op maandag 28 mei 2012 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, gare periode was dat toen voor Federer, op gravel weet ik nog maar weet niet meer waar - Monte-Carlo/Rome?
Rome volgens mij. Was dacht ik hetzelfde toernooi dat Davydenko bijna van Nadal won en z'n gravelreeks om zeep kon helpen. Die pot duurde een uur of vier, geweldig.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, gare periode was dat toen voor Federer, op gravel weet ik nog maar weet niet meer waar - Monte-Carlo/Rome?
Ja, klopt. Zie drie posts hierboven; had het even opgezocht op de ATP-site. Dat van Nadal-Davydenko wist ik niet meer.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rome volgens mij. Was dacht ik hetzelfde toernooi dat Davydenko bijna van Nadal won en z'n gravelreeks om zeep kon helpen. Die pot duurde een uur of vier, geweldig.
Wimbledon iegquote:Op maandag 28 mei 2012 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
Haas-Volandri gestaakt wegens invallende duisternis.
Zijn er nou andere toernooien waar ze geen verlichting hebben?
Frans publiekquote:Bij een stand van 6-2 3-6 4-6 7-6 5-4 voor Clement wilde de Rus gaan serveren, maar hij staakte de strijd omdat hij te veel last had van zijn kuit. Hij strompelde naar het net en schudde de Fransman de hand. Deze riep vervolgens het publiek, dat Bogomolov uitjoelde, tot de orde.
Kerel stond in de qualies toch behoorlijk te ballen van horen zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:35 schreef wimderon het volgende:
Dutra Da Silva heeft maar liefst 9 returnpunten gewonnen tegen Isner
Daar snap ik ook echt helemaal niets van. Speel je dan met blinddoek om ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:45 schreef Szura het volgende:
Stepanek, m'n tweede keus in dé Game, ook verloren dus
Wie de fuck is toch die Baker?quote:
groot talent in de jeugd, nu net terug na 6 jaar blessureleedquote:Op maandag 28 mei 2012 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie de fuck is toch die Baker?
Vorige week een superweek gehad waarin hij een aantal namen eruit sloeg en nu een vrij makkelijke overwinning op Malisse.
In eerste instantie dacht ik nog aan een talent, maar die gozert is al 27 ofzo. WTF komt ie ineens vandaan?!
Wow. Maar alleen op gravel goed of verwacht je hem straks ook in de USA?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
groot talent in de jeugd, nu net terug na 6 jaar blessureleed
Het is een Amerikaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wow. Maar alleen op gravel goed of verwacht je hem straks ook in de USA?
Het is een Amerikaanquote:Op maandag 28 mei 2012 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
I know. Maar ik bedoel; kan hij straks op hardcourt uit de voeten.
wou clement nog kiezenquote:
Ok.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stelen alle Marocs ? Zijn alle moslims moordenaars?
Op zich versterkt dit je punt niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stelen alle Marocs ? Zijn alle moslims moordenaars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |