Sneuer dan jou kan toch nietquote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering jantje. Je bent bijna een sneuere user dan die devv![]()
Die is nog gewoon aan het trollen, jij bent serieus.
minder FOK!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben al mijn vrienden kwijt, 3000 euro schuld.. vriendin heeft me verlaten, alles jonge.
Even serieus Calland, hoe oud is deze jongen?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik mod zou worden zou het echt briljant simpel zijn.
Ik zou het PSV-gala compleet fatsoeneren.. Ik zou alles en iedereen die zich maar een béétje als mongool gedraagt met hun "STROOT" en "WILLEMS
" in elk topic een jaarban aansmeren.
En serieus elke user in het PSV-topic die gaat janken als een kleine bitch als een ander kritiek heeft op zen kankerclub die gaf ik een paar petsen met mijn pik op hun dikke hamsterwangen
Dat Fok! abo zouden ze mij gewoon gratis moeten geven vanwege mijn ellende, ik volg dit forum altijd.. overal. Wij zijn Fok! wij als bezoekers, niet zij.. dat zijn maar passante! Gewoon doortikken dat abo geld!quote:
Dit dusquote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind Helpmefok ook vaak zat een kankeruser hoor
Maar hey, stiekem lach ik er wel om.
Jij kent hem toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
Maar hey, stiekem lach ik er wel om.
En kijk wie de enige is die er gepost heeftquote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
[VBL Slowchat voor kankerdebielen] Waar we PSVers massaal uitgenodigen
Lachen doet pijn dankzij gister, godverdomme.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
Bazenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja want jou comebacks zijn de hele tijd erg sterk ja.
Oja
STROOTMAN, WILLEMS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is met recht de grootste idioot die er in vbl post, maar lachen doe ik vaak genoeg ja om hemquote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
Haten op HMF.Natuurlijk is hij soms fucking irritant en debiel aan het doen, maar het is leuk om te lezen. En daar kom ik hier voor.
JOUW kankermongoolquote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja want jou comebacks zijn de hele tijd erg sterk ja.
Oja
STROOTMAN, WILLEMS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uitgenodigenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
Hij heeft erin gepost dus tsjaquote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
uitgenodigen![]()
Speciaal voor jezelf gemaakt?
Je moet even goed kijken wie er begon.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Mikey had wel een vooruitziende blik. Die zei gelijk al dat dit topic verkankerd zou worden door die boertjes.
Jij niet geo, kusjekroel.
Ze hebben ook gewoon totaal geen gevoel voor humorquote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Mikey had wel een vooruitziende blik. Die zei gelijk al dat dit topic verkankerd zou worden door die boertjes.
Dat is toch waar het fucking om draait man. De reden dat ik NOOIT maar dan ook NOOIT in het Ajaxtopic loop te kutten is omdat de users (op Clapyourhands na) gewoon fucking relaxt zijn en niet als een bezeten dolle hond gaan lopen flippen maar gewoon met argumenten komen waarom ik ongelijk heb.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is met recht de grootste idioot die er in vbl post, maar lachen doe ik vaak genoeg ja om hem
Sinds wanneer rijdt de Connexxion met motoren met zijspan?quote:
Mooi toch? Beter 1 of 2 HMF figuren dan zo'n tompsv1999quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is met recht de grootste idioot die er in vbl post, maar lachen doe ik vaak genoeg ja om hem
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds wanneer rijd de Connexxion met motoren met zijspan?
Die gast heeft ook 3 dingen gezien van mij en denkt mij te kennen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi toch? Beter 1 of 2 HMF figuren dan zo'n tompsv1999
Je moet dat filmpje recent van Gijpie over PSV'ers eens zoeken op zo een lezing. Dattie in de lift stond met Van Raaij.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon totaal geen gevoel voor humor
Ik ging een keer serieus mee posten in het psv topic, maar daar gingen ze zelf al als complete mongolen op zeiken, het is serieus nooit goed daarquote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is toch waar het fucking om draait man. De reden dat ik NOOIT maar dan ook NOOIT in het Ajaxtopic loop te kutten is omdat de users (op Clapyourhands na) gewoon fucking relaxt zijn en niet als een bezeten dolle hond gaan lopen flippen maar gewoon met argumenten komen waarom ik ongelijk heb.
Dat vind ik serieus ZO tof man, gewoon rustig uitleggen waarom ik ongelijk heb in plaats van gaan janken als een kleine in zijn kont gepakte bitch.
Ik laat iedereen die zich gewoon ENIGZINS intelligent gedraagt gewoon met rust. Ik troll hier en daar, we lachen erom en we fucken weer verder. Steven'tje, The_groove, allemaal Ajaxmattiesquote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi toch? Beter 1 of 2 HMF figuren dan zo'n tompsv1999
Oke man, fijn om te weten.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
We weten allang dat je fucking dom bent hoor.
Jij snapt hetquote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging een keer serieus mee posten in het psv topic, maar daar gingen ze zelf al als complete mongolen op zeiken, het is serieus nooit goed daar
Tenzij je post WILLEMS![]()
![]()
STROOTMAN
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier heb je wel een punt ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging een keer serieus mee posten in het psv topic, maar daar gingen ze zelf al als complete mongolen op zeiken, het is serieus nooit goed daar
![]()
STROOTMAN
![]()
![]()
![]()
![]()
Het niveau hier in de SC ligt vrij hoog ja, op het moment wordt dat naar beneden gehaald..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke man, fijn om te weten.
Jij bent natuurlijk super intelligent en alles. Mag ik je handtekening?
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet dat filmpje recent van Gijpie over PSV'ers eens zoeken op zo een lezing. Dattie in de lift stond met Van Raaij.
De PSV'er in een notendop
Hier stopte ik met lezen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
Ik laat iedereen die zich gewoon ENIGZINS intelligent gedraagt gewoon met rust.
Door HMF neem ik aan. Heb je gelijk in idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het niveau hier in de SC ligt vrij hoog ja, op het moment wordt dat naar beneden gehaald..
Dat is het hele ding man. Ik kwam er aan met een goede onderbouwing waarom - naar mijn mening - het contract van Labyad niet rechtsgeldig was en hij dus relatief makkelijk de deur uit kan.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
STROOTMAN
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vind jij hier raar aan? Niemand neemt jou toch serieus heb je dat nog niet door?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is het hele ding man. Ik kwam er aan met een goede onderbouwing waarom - naar mijn mening - het contract van Labyad niet rechtsgeldig was en hij dus relatief makkelijk de deur uit kan.
Gasten helemaal uit de pan flippen joh. "WAT MOET JE HIER KANKER OP UIT DIT TOPIC".
.
Hoe groot kan de plaat voor iemands' kop zijn. Geo4kant wenst je ongezien de tyfus en hoopt dat je sterft aan een gezwel aan je anus.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Door HMF neem ik aan. Heb je gelijk in idd.
Ben jij altijd overal de bikkel op (kinder)feestjes?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Door HMF neem ik aan. Heb je gelijk in idd.
Nee jij wordt serieus genomen, zover is duidelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vind jij hier raar aan? Niemand neemt jou toch serieus heb je dat nog niet door?
Zelfs in dit topic roept iedereen dat. Misschien moet je een nieuwe account aanmaken.
Als je bedoelt dat hij één bal heeft: zelfs die is nog niet ingedaald.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij altijd overal de bikkel op (kinder)feestjes?
Tja ik durf te wedden dat die homo wel elk kontje aan het juiste rug nummer kan linken.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gers Pardoel kent de Nederlandse elftal spelers niet bij naam wat een homo..,
Ja man, jij komt daar voor een inhoudelijke discussiequote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is het hele ding man. Ik kwam er aan met een goede onderbouwing waarom - naar mijn mening - het contract van Labyad niet rechtsgeldig was en hij dus relatief makkelijk de deur uit kan.
Gasten helemaal uit de pan flippen joh. "WAT MOET JE HIER KANKER OP UIT DIT TOPIC".
. Goed onderbouwt man, en echt stimulerend om me te zien vertrekken
.
Sindsdien is elke referentie aan PSV de "Pauper Subsidie Vereniging" of dingen in dergelijke strekking, en wordt bij elke speler die ze aantrekken "Wat is die <insert voetballer> een verschrikkelijk slechte voetballer maar maakt niet uit PSV doet wel even een subsidie'tje regelen".
Start ik een serieuze discussie waarom Brands daar allang weg zou moeten zijn (trek de parallelen met Feyenoord en het bestuur), HELEMAAL de pan uit flipperen![]()
Rafael van de Persie?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gers Pardoel kent de Nederlandse elftal spelers niet bij naam wat een homo..,
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja ik durf te wedden dat die homo wel elke kontje aan het juiste rug nummer kan linken.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee jij wordt serieus genomen, zover is duidelijk.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
Haten op HMF.Natuurlijk is hij soms fucking irritant en debiel aan het doen
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij is met recht de grootste idioot die er in vbl post
Nou wanneer komen die zinvolle bijdragen van jouw?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja man, jij komt daar voor een inhoudelijke discussie![]()
Het enige wat je doet is trollen en alles afzeiken en daarna ga je altijd weer huilie huilie doen en vertrek je weer. Fantastische bijdrage hoor.
quote:
Doe dan de hele quote sukkelquote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer kwam er uberhaupt een zinvolle bijdrage van een FOK! user?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou wanneer komen die zinvolle bijdragen van jouw?
Jawelquote:
Niet. Teveel kut users die alleen maar willen zeiken op een andere club.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer kwam er uberhaupt een zinvolle bijdrage van een FOK! user?
Lees nou eens door-een-cactus-in-je-kut-geneukte ezel. Ik ben daar gaan trollen JUIST OMDAT die debieltjes NOOIT een normale discussie aan willen. Dús maken jullie het er zelf naar. Normaal discussiëren == veel sneller van al die gasten af zijn die in jullie topic komen ouwehoeren.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja man, jij komt daar voor een inhoudelijke discussie![]()
Het enige wat je doet is trollen en alles afzeiken en daarna ga je altijd weer huilie huilie doen en vertrek je weer. Fantastische bijdrage hoor.
Die steward is gewoon tompsv12 kwam ik net achter.quote:
Leuk selectief gequotetquote:
Doe morgen maar eens een serieuze poging dan. Ben benieuwd.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees nou eens door-een-cactus-in-je-kut-geneukte ezel. Ik ben daar gaan trollen JUIST OMDAT die debieltjes NOOIT een normale discussie aan willen. Dús maken jullie het er zelf naar. Normaal discussiëren == veel sneller van al die gasten af zijn die in jullie topic komen ouwehoeren.
En het niveau gaat ook 100 keer omhoog.
Wel mooi hoe jij hem altijd afzeikt maar hij blijft wel geilen op jouquote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
HMF zijn idiotie kun je nog wel een beetje corrigeren met wat Ritalin, mentale retardatie .. tja.
Sommige mensen zijn gewoon niet te helpen en hebben vrede met hun situatie, zo zie ik dat ook bij hmf, hij weet dat ie een debiel is maar brengt het nog wel op een leuke manierquote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
HMF zijn idiotie kun je nog wel een beetje corrigeren met wat Ritalin, mentale retardatie .. tja.
Elkaar afzeiken doen we al vanaf het begin hierquote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel mooi hoe jij hem altijd afzeikt maar hij blijft wel geilen op jou
Strootquote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leuk selectief gequotet. Daarentegen zijn er minimaal 40 users hier te vinden die me briljant vinden en zich kapot lachen om me; daar is het mij veel meer om te doen.
Jij brengt lekker veel bij dit forum met je "STROOTWILLEMS
UWUWUW" en "JAAAAA NEEEEEEE"
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe morgen maar eens een serieuze poging dan. Ben benieuwd.
En doet dat nog best succesvol ookquote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet te helpen en hebben vrede met hun situatie, zo zie ik dat ook bij hmf, hij weet dat ie een debiel is maar brengt het nog wel op een leuke manier
Klinkt beide even nutteloos, voegt beide geen reet toe.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strooten Willems
klinkt iig leuker dan "PSV dit
" en "PSV dat
"
Dit dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elkaar afzeiken doen we al vanaf het begin hier
En iedereen accepteert het van elkaar, op een paar calimero boertjes na dan
Je bent toch de hele dag online, heb je vast wel even tijd voor.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Denken dat ik op commando naar je ga luisteren
Wát een mongool is deze gast zeg.
Ik ben liever een vrolijk mens maargoed.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt beide even nutteloos, voegt beide geen reet toe.
Nee man, hij is directeur van een bedrijf en rijd de hele dag met zijn model in een ferrari.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je bent toch de hele dag online, heb je vast wel even tijd voor.
quote:
Ik vind het niet zo relevant, ik heb liever dat er een beetje inhoud voorkomt in posts.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben liever een vrolijk mens maargoed.
Het mag gezegd worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Ik heb geen last van je, je bent net als kanker, eerst irritant om te hebben maar dan leer je ermee leven en lach je het leven weer toequote:Op maandag 28 mei 2012 00:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En doet dat nog best succesvol ookOf niet dan
Als ik op die manier serieus genomen moet worden, nee dankje.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Steven is een kneus die zijn wijf doorgepompt zag door twee negers, Caland is een AH-kutje, ik ben een mongool, Mikey een stoner, etc. etc.
En al die PSV'ers? Die neemt niemand serieus.
Klopt, relax man je moeder exploïteren verdient goed. Jammer dat ze laatst stukgetrokken werd door de 30 cm van Steven.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, hij is directeur van een bedrijf en rijd de hele dag met zijn model in een ferrari.
Waren 2 zogenaamde homo'squote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Steven is een kneus die zijn wijf doorgepompt zag door twee negers, Caland is een AH-kutje, ik ben een mongool, Mikey een stoner, etc. etc.
En al die PSV'ers? Die neemt niemand serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |