Niet. Teveel kut users die alleen maar willen zeiken op een andere club.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer kwam er uberhaupt een zinvolle bijdrage van een FOK! user?
Lees nou eens door-een-cactus-in-je-kut-geneukte ezel. Ik ben daar gaan trollen JUIST OMDAT die debieltjes NOOIT een normale discussie aan willen. Dús maken jullie het er zelf naar. Normaal discussiëren == veel sneller van al die gasten af zijn die in jullie topic komen ouwehoeren.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja man, jij komt daar voor een inhoudelijke discussie![]()
Het enige wat je doet is trollen en alles afzeiken en daarna ga je altijd weer huilie huilie doen en vertrek je weer. Fantastische bijdrage hoor.
Die steward is gewoon tompsv12 kwam ik net achter.quote:
Leuk selectief gequotetquote:
Doe morgen maar eens een serieuze poging dan. Ben benieuwd.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees nou eens door-een-cactus-in-je-kut-geneukte ezel. Ik ben daar gaan trollen JUIST OMDAT die debieltjes NOOIT een normale discussie aan willen. Dús maken jullie het er zelf naar. Normaal discussiëren == veel sneller van al die gasten af zijn die in jullie topic komen ouwehoeren.
En het niveau gaat ook 100 keer omhoog.
Wel mooi hoe jij hem altijd afzeikt maar hij blijft wel geilen op jouquote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
HMF zijn idiotie kun je nog wel een beetje corrigeren met wat Ritalin, mentale retardatie .. tja.
Sommige mensen zijn gewoon niet te helpen en hebben vrede met hun situatie, zo zie ik dat ook bij hmf, hij weet dat ie een debiel is maar brengt het nog wel op een leuke manierquote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
HMF zijn idiotie kun je nog wel een beetje corrigeren met wat Ritalin, mentale retardatie .. tja.
Elkaar afzeiken doen we al vanaf het begin hierquote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel mooi hoe jij hem altijd afzeikt maar hij blijft wel geilen op jou
Strootquote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leuk selectief gequotet. Daarentegen zijn er minimaal 40 users hier te vinden die me briljant vinden en zich kapot lachen om me; daar is het mij veel meer om te doen.
Jij brengt lekker veel bij dit forum met je "STROOTWILLEMS
UWUWUW" en "JAAAAA NEEEEEEE"
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe morgen maar eens een serieuze poging dan. Ben benieuwd.
En doet dat nog best succesvol ookquote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet te helpen en hebben vrede met hun situatie, zo zie ik dat ook bij hmf, hij weet dat ie een debiel is maar brengt het nog wel op een leuke manier
Klinkt beide even nutteloos, voegt beide geen reet toe.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strooten Willems
klinkt iig leuker dan "PSV dit
" en "PSV dat
"
Dit dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elkaar afzeiken doen we al vanaf het begin hier
En iedereen accepteert het van elkaar, op een paar calimero boertjes na dan
Je bent toch de hele dag online, heb je vast wel even tijd voor.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Denken dat ik op commando naar je ga luisteren
Wát een mongool is deze gast zeg.
Ik ben liever een vrolijk mens maargoed.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt beide even nutteloos, voegt beide geen reet toe.
Nee man, hij is directeur van een bedrijf en rijd de hele dag met zijn model in een ferrari.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je bent toch de hele dag online, heb je vast wel even tijd voor.
quote:
Ik vind het niet zo relevant, ik heb liever dat er een beetje inhoud voorkomt in posts.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben liever een vrolijk mens maargoed.
Het mag gezegd worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Mikey had wel een vooruitziende blik. Die zei gelijk al dat dit topic verkankerd zou worden door die boertjes.
Jij niet geo, kusjekroel.
Ik heb geen last van je, je bent net als kanker, eerst irritant om te hebben maar dan leer je ermee leven en lach je het leven weer toequote:Op maandag 28 mei 2012 00:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En doet dat nog best succesvol ookOf niet dan
Als ik op die manier serieus genomen moet worden, nee dankje.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Steven is een kneus die zijn wijf doorgepompt zag door twee negers, Caland is een AH-kutje, ik ben een mongool, Mikey een stoner, etc. etc.
En al die PSV'ers? Die neemt niemand serieus.
Klopt, relax man je moeder exploïteren verdient goed. Jammer dat ze laatst stukgetrokken werd door de 30 cm van Steven.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, hij is directeur van een bedrijf en rijd de hele dag met zijn model in een ferrari.
Waren 2 zogenaamde homo'squote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Steven is een kneus die zijn wijf doorgepompt zag door twee negers, Caland is een AH-kutje, ik ben een mongool, Mikey een stoner, etc. etc.
En al die PSV'ers? Die neemt niemand serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |