Het niveau hier in de SC ligt vrij hoog ja, op het moment wordt dat naar beneden gehaald..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke man, fijn om te weten.
Jij bent natuurlijk super intelligent en alles. Mag ik je handtekening?
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet dat filmpje recent van Gijpie over PSV'ers eens zoeken op zo een lezing. Dattie in de lift stond met Van Raaij.
De PSV'er in een notendop
Hier stopte ik met lezen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
Ik laat iedereen die zich gewoon ENIGZINS intelligent gedraagt gewoon met rust.
Door HMF neem ik aan. Heb je gelijk in idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het niveau hier in de SC ligt vrij hoog ja, op het moment wordt dat naar beneden gehaald..
Dat is het hele ding man. Ik kwam er aan met een goede onderbouwing waarom - naar mijn mening - het contract van Labyad niet rechtsgeldig was en hij dus relatief makkelijk de deur uit kan.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging een keer serieus mee posten in het psv topic, maar daar gingen ze zelf al als complete mongolen op zeiken, het is serieus nooit goed daar
Tenzij je post WILLEMS![]()
![]()
STROOTMAN
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vind jij hier raar aan? Niemand neemt jou toch serieus heb je dat nog niet door?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is het hele ding man. Ik kwam er aan met een goede onderbouwing waarom - naar mijn mening - het contract van Labyad niet rechtsgeldig was en hij dus relatief makkelijk de deur uit kan.
Gasten helemaal uit de pan flippen joh. "WAT MOET JE HIER KANKER OP UIT DIT TOPIC".
.
Hoe groot kan de plaat voor iemands' kop zijn. Geo4kant wenst je ongezien de tyfus en hoopt dat je sterft aan een gezwel aan je anus.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Door HMF neem ik aan. Heb je gelijk in idd.
Ben jij altijd overal de bikkel op (kinder)feestjes?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Door HMF neem ik aan. Heb je gelijk in idd.
Nee jij wordt serieus genomen, zover is duidelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vind jij hier raar aan? Niemand neemt jou toch serieus heb je dat nog niet door?
Zelfs in dit topic roept iedereen dat. Misschien moet je een nieuwe account aanmaken.
Als je bedoelt dat hij één bal heeft: zelfs die is nog niet ingedaald.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij altijd overal de bikkel op (kinder)feestjes?
Tja ik durf te wedden dat die homo wel elk kontje aan het juiste rug nummer kan linken.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gers Pardoel kent de Nederlandse elftal spelers niet bij naam wat een homo..,
Ja man, jij komt daar voor een inhoudelijke discussiequote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is het hele ding man. Ik kwam er aan met een goede onderbouwing waarom - naar mijn mening - het contract van Labyad niet rechtsgeldig was en hij dus relatief makkelijk de deur uit kan.
Gasten helemaal uit de pan flippen joh. "WAT MOET JE HIER KANKER OP UIT DIT TOPIC".
. Goed onderbouwt man, en echt stimulerend om me te zien vertrekken
.
Sindsdien is elke referentie aan PSV de "Pauper Subsidie Vereniging" of dingen in dergelijke strekking, en wordt bij elke speler die ze aantrekken "Wat is die <insert voetballer> een verschrikkelijk slechte voetballer maar maakt niet uit PSV doet wel even een subsidie'tje regelen".
Start ik een serieuze discussie waarom Brands daar allang weg zou moeten zijn (trek de parallelen met Feyenoord en het bestuur), HELEMAAL de pan uit flipperen![]()
Rafael van de Persie?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gers Pardoel kent de Nederlandse elftal spelers niet bij naam wat een homo..,
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja ik durf te wedden dat die homo wel elke kontje aan het juiste rug nummer kan linken.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee jij wordt serieus genomen, zover is duidelijk.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind Helpmefok ook vaak zat een kankeruser hoor
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
Haten op HMF.Natuurlijk is hij soms fucking irritant en debiel aan het doen
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij is met recht de grootste idioot die er in vbl post
Nou wanneer komen die zinvolle bijdragen van jouw?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja man, jij komt daar voor een inhoudelijke discussie![]()
Het enige wat je doet is trollen en alles afzeiken en daarna ga je altijd weer huilie huilie doen en vertrek je weer. Fantastische bijdrage hoor.
quote:
Doe dan de hele quote sukkelquote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is met recht de grootste idioot die er in vbl post, maar lachen doe ik vaak genoeg ja om hem
Wanneer kwam er uberhaupt een zinvolle bijdrage van een FOK! user?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou wanneer komen die zinvolle bijdragen van jouw?
Jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |