Sneuer dan jou kan toch nietquote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering jantje. Je bent bijna een sneuere user dan die devv![]()
Die is nog gewoon aan het trollen, jij bent serieus.
minder FOK!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben al mijn vrienden kwijt, 3000 euro schuld.. vriendin heeft me verlaten, alles jonge.
Even serieus Calland, hoe oud is deze jongen?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik mod zou worden zou het echt briljant simpel zijn.
Ik zou het PSV-gala compleet fatsoeneren.. Ik zou alles en iedereen die zich maar een béétje als mongool gedraagt met hun "STROOT" en "WILLEMS
" in elk topic een jaarban aansmeren.
En serieus elke user in het PSV-topic die gaat janken als een kleine bitch als een ander kritiek heeft op zen kankerclub die gaf ik een paar petsen met mijn pik op hun dikke hamsterwangen
Dat Fok! abo zouden ze mij gewoon gratis moeten geven vanwege mijn ellende, ik volg dit forum altijd.. overal. Wij zijn Fok! wij als bezoekers, niet zij.. dat zijn maar passante! Gewoon doortikken dat abo geld!quote:
Dit dusquote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind Helpmefok ook vaak zat een kankeruser hoor
Maar hey, stiekem lach ik er wel om.
Jij kent hem toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind Helpmefok ook vaak zat een kankeruser hoor
Maar hey, stiekem lach ik er wel om.
En kijk wie de enige is die er gepost heeftquote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
[VBL Slowchat voor kankerdebielen] Waar we PSVers massaal uitgenodigen
Lachen doet pijn dankzij gister, godverdomme.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
Bazenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja want jou comebacks zijn de hele tijd erg sterk ja.
Oja
STROOTMAN, WILLEMS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is met recht de grootste idioot die er in vbl post, maar lachen doe ik vaak genoeg ja om hemquote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
Haten op HMF.Natuurlijk is hij soms fucking irritant en debiel aan het doen, maar het is leuk om te lezen. En daar kom ik hier voor.
JOUW kankermongoolquote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja want jou comebacks zijn de hele tijd erg sterk ja.
Oja
STROOTMAN, WILLEMS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uitgenodigenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
Hij heeft erin gepost dus tsjaquote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
uitgenodigen![]()
Speciaal voor jezelf gemaakt?
Je moet even goed kijken wie er begon.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Mikey had wel een vooruitziende blik. Die zei gelijk al dat dit topic verkankerd zou worden door die boertjes.
Jij niet geo, kusjekroel.
Ze hebben ook gewoon totaal geen gevoel voor humorquote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Mikey had wel een vooruitziende blik. Die zei gelijk al dat dit topic verkankerd zou worden door die boertjes.
Jij niet geo, kusjekroel.
Dat is toch waar het fucking om draait man. De reden dat ik NOOIT maar dan ook NOOIT in het Ajaxtopic loop te kutten is omdat de users (op Clapyourhands na) gewoon fucking relaxt zijn en niet als een bezeten dolle hond gaan lopen flippen maar gewoon met argumenten komen waarom ik ongelijk heb.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is met recht de grootste idioot die er in vbl post, maar lachen doe ik vaak genoeg ja om hem
Sinds wanneer rijdt de Connexxion met motoren met zijspan?quote:
Mooi toch? Beter 1 of 2 HMF figuren dan zo'n tompsv1999quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is met recht de grootste idioot die er in vbl post, maar lachen doe ik vaak genoeg ja om hem
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds wanneer rijd de Connexxion met motoren met zijspan?
Die gast heeft ook 3 dingen gezien van mij en denkt mij te kennen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi toch? Beter 1 of 2 HMF figuren dan zo'n tompsv1999
Je moet dat filmpje recent van Gijpie over PSV'ers eens zoeken op zo een lezing. Dattie in de lift stond met Van Raaij.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon totaal geen gevoel voor humor
Ik ging een keer serieus mee posten in het psv topic, maar daar gingen ze zelf al als complete mongolen op zeiken, het is serieus nooit goed daarquote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is toch waar het fucking om draait man. De reden dat ik NOOIT maar dan ook NOOIT in het Ajaxtopic loop te kutten is omdat de users (op Clapyourhands na) gewoon fucking relaxt zijn en niet als een bezeten dolle hond gaan lopen flippen maar gewoon met argumenten komen waarom ik ongelijk heb.
Dat vind ik serieus ZO tof man, gewoon rustig uitleggen waarom ik ongelijk heb in plaats van gaan janken als een kleine in zijn kont gepakte bitch.
Ik laat iedereen die zich gewoon ENIGZINS intelligent gedraagt gewoon met rust. Ik troll hier en daar, we lachen erom en we fucken weer verder. Steven'tje, The_groove, allemaal Ajaxmattiesquote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi toch? Beter 1 of 2 HMF figuren dan zo'n tompsv1999
Oke man, fijn om te weten.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
We weten allang dat je fucking dom bent hoor.
Jij snapt hetquote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging een keer serieus mee posten in het psv topic, maar daar gingen ze zelf al als complete mongolen op zeiken, het is serieus nooit goed daar
Tenzij je post WILLEMS![]()
![]()
STROOTMAN
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier heb je wel een punt ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging een keer serieus mee posten in het psv topic, maar daar gingen ze zelf al als complete mongolen op zeiken, het is serieus nooit goed daar
Tenzij je post WILLEMS![]()
![]()
STROOTMAN
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |