jij wordt nooit heteroquote:
Ik ga er wat post bij halen van jou dat je zit te zeiken erom oke?quote:
Wacht, wacht, mijn popcorn is nog niet klaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga er wat post bij halen van jou dat je zit te zeiken erom oke?
Ik weet dat ik er om heb zitten huilen. Bespaar de moeite.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga er wat post bij halen van jou dat je zit te zeiken erom oke?
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:23 schreef leeell het volgende:
Maar relkinders, welterusten, deze boi mag om 4 uur op om mensonterend werk te verrichten.
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er om heb zitten huilen. Bespaar de moeite.
Glasbouwquote:
Deze middag nogquote:Op zondag 27 mei 2012 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]![]()
Ik wilde weer rellen. Was weer lang geleden.
Moest je er gister maar bij zijn. Had je ook kunnen lachen.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]![]()
Ik wilde weer rellen. Was weer lang geleden.
bollen plukken dusquote:
quote:
Wat danquote:Op zondag 27 mei 2012 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moest je er gister maar bij zijn. Had je ook kunnen lachen.
Dat nog net nietquote:
Ik was er gister toch niet of wel dan. Loop dan niet zo leuk te doen.quote:
Ah, ik dacht op het forum, niet in irl, maar goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu al vergeten? Het negermeisje.
Check mijn fotoboek voor hoe je aardbeien eetquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik was er gister toch niet of wel dan. Loop dan niet zo leuk te doen.
dat voel wanneer je gelijk hebtquote:Op zondag 27 mei 2012 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Uiteindelijk had je toch gelijk. Dubbel faal
Je ziet eruit als een lieve jongen met een geestelijke beperkingquote:Op zondag 27 mei 2012 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Check mijn fotoboek voor hoe je aardbeien eet
hahaha godverdommequote:Op zondag 27 mei 2012 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is een stapje hoger nog?quote:
Eindelijk erkenningquote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je ziet eruit als een lieve jongen met een geestelijke beperking
Samen gaan?quote:
Op het einde zijn het 2 stromingen tegen elkaar inquote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze man heeft verstand van zaken.
omg ik wil ook nuquote:Op zondag 27 mei 2012 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Waar is dat dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning
[..]
Samen gaan?
garpie manquote:Op zondag 27 mei 2012 22:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning
[..]
Samen gaan?
Hoezoquote:Op zondag 27 mei 2012 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op het einde zijn het 2 stromingen tegen elkaar in
Italiaans ijscafeetje aan het eind van de wereld hier in de Achterhoekquote:
I know manquote:
tsjobanquote:
flikker nou eens op jijquote:Op zondag 27 mei 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij de Xenos hadden ze dolfijnen spaarpotten
Probeer nou maar eens echt een chick te hosselen ipv erover te praten flapdrolquote:Op zondag 27 mei 2012 22:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tsjobanjij bent het enige smatje dat ik niet zou hosselen, gewoon omdat ik teveel lobi voor je heb
3,50 voor zo'n kutbeeldje met een gleufje erin. Nee, dank jequote:Op zondag 27 mei 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij de Xenos hadden ze dolfijnen spaarpotten
Oei deal dat lijkt mij tofquote:Op zondag 27 mei 2012 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Italiaans ijscafeetje aan het eind van de wereld hier in de Achterhoek
[..]
I know man
teveellobizonedquote:Op zondag 27 mei 2012 22:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tsjobanjij bent het enige smatje dat ik niet zou hosselen, gewoon omdat ik teveel lobi voor je heb
dat hoef je niet eens te schrijven dat heb ik in langetermijnsgeheugen gezetquote:Op zondag 27 mei 2012 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga erin schrijven over hoe baas ik ben enzo en me shinings
bla bla bla je bestaat niet niet als ik niet aan je denk verdwijn je bla blaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Probeer nou maar eens echt een chick te hosselen ipv erover te praten flapdrol
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bla bla bla je bestaat niet niet als ik niet aan je denk verdwijn je bla bla
dat klinkt al stukken beterquote:Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Door mij ben je niet gelobizoned.
Wel balletjesomazoned
blabla ik heb gelijk blabla je bent eenzaam en zou nieteens kunnen scoren in een boordeel blablaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bla bla bla je bestaat niet niet als ik niet aan je denk verdwijn je bla bla
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
je bent eenzaam en zou nieteens kunnen scoren in een boordeel
ik hoop dat de pillen snel werken dan besta je niet meer bla blaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
blabla ik heb gelijk blabla je bent eenzaam en zou nieteens kunnen scoren in een boordeel blabla
No man ik stuur de nieuwe recruten aan op een rozenkwekerij , al 4 jaar, dat is al langer dan jij in je hele leven gewerkt hebquote:
Dan ga ik stukken schrijven over de turkse geschiedenis en de ottomaanse oorlogenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef coban het volgende:
[..]
dat hoef je niet eens te schrijven dat heb ik in langetermijnsgeheugen gezet
8jaar in een winkel gewerkt, hoe zit dat dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:36 schreef leeell het volgende:
[..]
No man ik stuur de nieuwe recruten aan op een rozenkwekerij , al 4 jaar, dat is al langer dan jij in je hele leven gewerkt heb
Eh.. oke dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik hoop dat de pillen snel werken dan besta je niet meer bla bla
omg ja dit lijkt me echt geweldigquote:Op zondag 27 mei 2012 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan ga ik stukken schrijven over de cobanse geschiedenis en de cobanaanse oorlogen en de tot stand koming van cobanland
sos pushen is geen echt werk schatquote:Op zondag 27 mei 2012 22:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
8jaar in een winkel gewerkt, hoe zit dat dan?
Dat deed ik erbuiten bijquote:
kan ook mijn geest zijn die me weer voor de gek houdtquote:Op zondag 27 mei 2012 22:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jonge, ik heb zelfs een hand gegeven.
Nee dat is wanneer je denkt dat je aan het hosselen bentquote:Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kan ook mijn geest zijn die me weer voor de gek houdt
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kan ook mijn geest zijn die me weer voor de gek houdt
Ik ga schrijven over hoe de byzantijnen werden verpulverd door de ottomaanse krijgers, hoe genadeloos ze waren en hoe de liefde werd bedreven na een overwinning van een slagveldquote:
Het slagveld boekt een overwinning?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga schrijven over hoe de byzantijnen werden verpulverd door de ottomaanse krijgers, hoe genadeloos ze waren en hoe de liefde werd bedreven na een overwinning van een slagveld
het houdt niet op laat het stoppen je bestaat niet ga weg uit mijn hoofd ik smeek je laat me met rustquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat is wanneer je denkt dat je aan het hosselen bent
Jaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het slagveld boekt een overwinning?
Wat.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het slagveld boekt een overwinning?
Nah, het zal wel aan mij liggen. Ik zie niks verkeerds aan die zin.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
"na een overwinning van een slagveld"
Dan boekt het slagveld de overwinning
RISE AGAINSTquote:Op zondag 27 mei 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
WE LIVE ON FRONT PORCHES AND SWING LIFE AWAY
Overduidelijke reden waarom is overduidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt ik wil muziek luisteren die ik twee, drie jaar geleden tof vond maar ik kan niks bedenken. Fml
Wat danquote:Op zondag 27 mei 2012 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Overduidelijke reden waarom is overduidelijk.
Echt heel veel mensen zijn zo. Maakt het niet minder irritant though.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef Roburtt het volgende:
hoow van die mensen die zeggen dat ze om 11 uur bij je zijn en dat ze dan een kwartier van te voren nog 20 km veder zitten
hoe de liefde bedreven werdquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga schrijven over hoe de byzantijnen werden verpulverd door de ottomaanse krijgers, hoe genadeloos ze waren en hoe de liefde werd bedreven na een overwinning van een slagveld
quote:
2, 3 jaar geleden was er geen muziek tof.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt ik wil muziek luisteren die ik twee, drie jaar geleden tof vond maar ik kan niks bedenken. Fml
fayequote:Op zondag 27 mei 2012 22:49 schreef arachide. het volgende:
Jezus, R&P is wel over de zeik door dat jankwijf.
Want toen luisterde ik per definitie muziek die toen gemaakt werd?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
2, 3 jaar geleden was er geen muziek tof.
echt hequote:Op zondag 27 mei 2012 22:49 schreef arachide. het volgende:
Mooi toch.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:49 schreef arachide. het volgende:
JAquote:Op zondag 27 mei 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Want toen luisterde ik per definitie muziek die toen gemaakt werd?
ja en mn buurjongentje komt ook, en die spreek ik nooit, dus dan is het ongemakkelijk tot dat die ander er isquote:Op zondag 27 mei 2012 22:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt heel veel mensen zijn zo. Maakt het niet minder irritant though.
My thoughts exactlyquote:Op zondag 27 mei 2012 22:49 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja en mn buurjongentje komt ook, en die spreek ik nooit, dus dan is het ongemakkelijk tot dat die ander er is
ik wilde hem zelf al plaatsten eigenlijkquote:
Ik heb nog wel 800 over op mijn mobielquote:Op zondag 27 mei 2012 22:51 schreef Plastic_zak het volgende:
ik moet tot 1 juni doen met 38 mb internet
aiquote:Op zondag 27 mei 2012 22:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Kost wel minder moeite zo, hequote:Op zondag 27 mei 2012 22:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik wilde hem zelf al plaatsten eigenlijk
jeujquote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
We houden beiden ergens niet zo van! We hebben een band!
Ik heb nog 900 mb van de 1000.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 800 over op mijn mobiel
valt mee, hij staat bij m'n favorieten.quote:
Kut jonge manquote:Op zondag 27 mei 2012 22:51 schreef Plastic_zak het volgende:
gun mij de kwartquote:Op zondag 27 mei 2012 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 800 over op mijn mobiel
Ik ook wel! Wel een beetje kort, vervolgens kreeg ik heerlijk ochtendvermaak van onze negerin!quote:
Ik gun je aids, misschien komt mijn hoop ooit uit, houdt namelijk in dat je dan ontmaagd bent knulquote:
Faalquote:Op zondag 27 mei 2012 22:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
filmpjes gekeken toen ik per ongeluk wifi had uitgezet![]()
lalalalallalalalalalalalaalalquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gun je aids, misschien komt mijn hoop ooit uit, houdt namelijk in dat je dan ontmaagd bent knul
ik zou iets in zijn drinken stoppen en hem verkrachten terwijl hij out isquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik zou echt niet kunnen slapen naast snuf![]()
[ afbeelding ]
2 gb? Damn.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb 1,2 GB verbruikt van de 2GB die ik per maand mag verbruiken
Jij weet heul niet wat er gebeurd isquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik zou echt niet kunnen slapen naast snuf![]()
[ afbeelding ]
Ik las ook al een deelquote:Op zondag 27 mei 2012 22:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook wel! Wel een beetje kort, vervolgens kreeg ik heerlijk ochtendvermaak van onze negerin!
dat is ook niet helemaal onbeperkt he popjequote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef coban het volgende:
echte bazen hebben onbeperkt internet op telefoon, ik dus
dit dusquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zou iets in zijn drinken stoppen en hem verkrachten terwijl hij out is
Ik snap het ook niet. Volgens mij zitten ze dan forever kansloos op hun telefoon te kloten ofzo.quote:
toch welquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dat is ook niet helemaal onbeperkt he popje
Ja, dat doe ik ook op school en in de trein enzo en dan verbruik ik nog maar ditquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Volgens mij zitten ze dan forever kansloos op hun telefoon te kloten ofzo.
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
filmpjes gekeken toen ik per ongeluk wifi had uitgezet![]()
Fair use policy wssquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef coban het volgende:
[..]
toch welalleen gaat hij na 1 gb verbruik iets langzamer laden maar daar merk ik niet zoveel van
Maar jij bent dan ook een echte baasquote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef coban het volgende:
echte bazen hebben onbeperkt internet op telefoon, ik dus
Ik kreeg pas na het zien van de foto's door dat het een neger was. Daarvoor had ik een heel ander beeld van haar in mijn hoofd.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik las ook al een deelIk vraag me af of ze doorheeft hoe dom ze is.
Nee, maar ze wilde toch dood? Echt, zij moet noooit kinderen krijgenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik las ook al een deelIk vraag me af of ze doorheeft hoe dom ze is.
soms wel, soms nietquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Arashimashou het volgende:
Zit iedereen hier op mobiel internet of zo?
Dan moet ze d'r polsen een keer goed door snijden.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar ze wilde toch dood? Echt, zij moet noooit kinderen krijgen
omg eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar ze wilde toch dood? Echt, zij moet noooit kinderen krijgen
Op school op je mobiel zittenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook op school en in de trein enzo en dan verbruik ik nog maar dit![]()
DIe neger is heloefquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kreeg pas na het zien van de foto's door dat het een neger was. Daarvoor had ik een heel ander beeld van haar in mijn hoofd.
Down the road, niet across the streetquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moet ze d'r polsen een keer goed door snijden.
C_A heeft ook nog leuke filmpjes van haar.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kreeg pas na het zien van de foto's door dat het een neger was. Daarvoor had ik een heel ander beeld van haar in mijn hoofd.
ik dacht zo'n blank blond wijffiequote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Net gezienquote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
C_A heeft ook nog leuke filmpjes van haar.
Janken, wat moet ik dan tijdens college? Praten is niet echt gepastquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op school op je mobiel zitten. Sociaal ontspoord deze.
Ik niet. Ik heb een hekel aan mobiel fokken.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Arashimashou het volgende:
Zit iedereen hier op mobiel internet of zo?
Ze zat echt helemaal onder de littekens, zo vaag.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Down the road, niet across the street
ik ook maar ik heb vaak een shot fok nodigquote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb een hekel aan mobiel fokken.
Kut voor dr.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze zat echt helemaal onder de littekens, zo vaag.
Ik wil alle foto's ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef arachide. het volgende:
Wie heeft die foto's? want ik heb al mijn foto's aan mono gegeven, maar ik weet niet wat daarmee is gebeurd?
Ik zou ook gaan snijden als ik zo wasquote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze zat echt helemaal onder de littekens, zo vaag.
Dat is de andere negertquote:
Meh, geen behoefte aan. Ik geloof het wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watquote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje lelijk, gezet en een attitude waar je ziek van wordt. Beetje een kampwijfquote:
En dan ramona als echte naam ofzoquote:Op zondag 27 mei 2012 23:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje lelijk, gezet en een attitude waar je ziek van wordt. Beetje een kampwijf
LUISTEREN NAAR DAT FUCKING COLLEGE, WAAROM ZIT JE ER ANDERSquote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Janken, wat moet ik dan tijdens college? Praten is niet echt gepast
huppelmutsquote:Op zondag 27 mei 2012 23:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje lelijk, gezet en een attitude waar je ziek van wordt. Beetje een kampwijf
Ja heb nog zo'n oud abo uit 2010 met FUPquote:
Omdat ik begin deze maand 1,5 week zonder vaste internetverbinding heb gezeten door die UPC storing o.a.quote:
Omdat ik dan nog een beetje denk dat ik goed bezig ben?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
LUISTEREN NAAR DAT FUCKING COLLEGE, WAAROM ZIT JE ER ANDERS
Zoiets inderdaad. Of priscilla ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan ramona als echte naam ofzo
Ik heb vanavond al BBQ gegeten. Morgen weer.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
mensen die nu niet bbq eten eten achter de pc
die kwam nieteens in me opquote:
ik ook maar er was nog overquote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb vanavond al BBQ gegeten. Morgen weer.
noooouuuuquote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef coban het volgende:
[..]
die kwam nieteens in me opzij valt wel mee qua gestoord gedrag toch
Denk het niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn reese's minicups waren gesmolten, hopelijk helpt de koelkast nog een beetje
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef Trollscience het volgende:
Bij Huppelmuts stel ik me altijd zo'n forse nederlandse drank-mama voorGeen idee waarom.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En je bent niet gesprongen omdat?
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat ben jij een naar vrouwtjequote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Twee keer doodsverwensing. Wat is deze.
Jankenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan nog afvragen waarom iedereen zo doet tegen haar![]()
ik betaal het dubbelequote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De nano is al verkocht onder voorbehoud
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja? Waarom ben je daar zo zeker van?
Doe een pauw naquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Doe een pauw naNOOOOITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Spang swa, hoeveel doekoes heb je gemaakt dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja toch, net weer terug van die money getten.
Wesside wassup yoyoquote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja toch, net weer terug van die money getten.
Ewquote:Op zondag 27 mei 2012 23:12 schreef Dientje12 het volgende:
oh kak, ik gooi me bord leeg in de prullenbak valt de vork ook de prullenbak in
[..]
Doe een pauw naDie ganzen die dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
oke genoeg.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Spang swa, hoeveel doekoes heb je gemaakt dan?
Nog veel stash over of binnekort nieuw hale?
Ik had zelfs een beetje in mijn broek geplastquote:Op zondag 27 mei 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG OMG ZE GAAN HET WATER IN EN ZE KUNNEN ER HIER WEER UIT
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG OMG ZE GAAN HET WATER IN EN ZE KUNNEN ER HIER WEER UIT
Oh dat rook ikquote:Op zondag 27 mei 2012 23:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had zelfs een beetje in mijn broek geplast
Ik reed ooit een duif aan, en toen was er een explosie van verenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:15 schreef Typisch het volgende:
Ganzen. Grootste aids vogelsoort op deze aardkloot.
Sws vogelsquote:Op zondag 27 mei 2012 23:15 schreef Typisch het volgende:
Ganzen. Grootste aids vogelsoort op deze aardkloot.
Karelquote:Op zondag 27 mei 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sws vogelsbehalve die van Spees
Kareltjequote:Op zondag 27 mei 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ganzen hebben mij een keer aangevallen toen ik samen met mijn oma hun brood kwam geven, maar toen was het brood op en gingen ze mij tegen de grond slaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik reed ooit een duif aan, en toen was er een explosie van veren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |