Dan moet ze d'r polsen een keer goed door snijden.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar ze wilde toch dood? Echt, zij moet noooit kinderen krijgen
omg eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar ze wilde toch dood? Echt, zij moet noooit kinderen krijgen
Op school op je mobiel zittenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook op school en in de trein enzo en dan verbruik ik nog maar dit![]()
DIe neger is heloefquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kreeg pas na het zien van de foto's door dat het een neger was. Daarvoor had ik een heel ander beeld van haar in mijn hoofd.
Down the road, niet across the streetquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moet ze d'r polsen een keer goed door snijden.
C_A heeft ook nog leuke filmpjes van haar.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kreeg pas na het zien van de foto's door dat het een neger was. Daarvoor had ik een heel ander beeld van haar in mijn hoofd.
ik dacht zo'n blank blond wijffiequote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Net gezienquote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
C_A heeft ook nog leuke filmpjes van haar.
Janken, wat moet ik dan tijdens college? Praten is niet echt gepastquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op school op je mobiel zitten. Sociaal ontspoord deze.
Ik niet. Ik heb een hekel aan mobiel fokken.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Arashimashou het volgende:
Zit iedereen hier op mobiel internet of zo?
Ze zat echt helemaal onder de littekens, zo vaag.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Down the road, niet across the street
ik ook maar ik heb vaak een shot fok nodigquote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb een hekel aan mobiel fokken.
Kut voor dr.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze zat echt helemaal onder de littekens, zo vaag.
Ik wil alle foto's ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef arachide. het volgende:
Wie heeft die foto's? want ik heb al mijn foto's aan mono gegeven, maar ik weet niet wat daarmee is gebeurd?
Ik zou ook gaan snijden als ik zo wasquote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze zat echt helemaal onder de littekens, zo vaag.
Dat is de andere negertquote:
Meh, geen behoefte aan. Ik geloof het wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watquote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje lelijk, gezet en een attitude waar je ziek van wordt. Beetje een kampwijfquote:
En dan ramona als echte naam ofzoquote:Op zondag 27 mei 2012 23:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje lelijk, gezet en een attitude waar je ziek van wordt. Beetje een kampwijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |