Ik gun je aids, misschien komt mijn hoop ooit uit, houdt namelijk in dat je dan ontmaagd bent knulquote:
Faalquote:Op zondag 27 mei 2012 22:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
filmpjes gekeken toen ik per ongeluk wifi had uitgezet![]()
lalalalallalalalalalalalaalalquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gun je aids, misschien komt mijn hoop ooit uit, houdt namelijk in dat je dan ontmaagd bent knul
ik zou iets in zijn drinken stoppen en hem verkrachten terwijl hij out isquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik zou echt niet kunnen slapen naast snuf![]()
[ afbeelding ]
2 gb? Damn.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb 1,2 GB verbruikt van de 2GB die ik per maand mag verbruiken
Jij weet heul niet wat er gebeurd isquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik zou echt niet kunnen slapen naast snuf![]()
[ afbeelding ]
Ik las ook al een deelquote:Op zondag 27 mei 2012 22:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook wel! Wel een beetje kort, vervolgens kreeg ik heerlijk ochtendvermaak van onze negerin!
dat is ook niet helemaal onbeperkt he popjequote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef coban het volgende:
echte bazen hebben onbeperkt internet op telefoon, ik dus
dit dusquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zou iets in zijn drinken stoppen en hem verkrachten terwijl hij out is
Ik snap het ook niet. Volgens mij zitten ze dan forever kansloos op hun telefoon te kloten ofzo.quote:
toch welquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dat is ook niet helemaal onbeperkt he popje
Ja, dat doe ik ook op school en in de trein enzo en dan verbruik ik nog maar ditquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Volgens mij zitten ze dan forever kansloos op hun telefoon te kloten ofzo.
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
filmpjes gekeken toen ik per ongeluk wifi had uitgezet![]()
Fair use policy wssquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef coban het volgende:
[..]
toch welalleen gaat hij na 1 gb verbruik iets langzamer laden maar daar merk ik niet zoveel van
Maar jij bent dan ook een echte baasquote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef coban het volgende:
echte bazen hebben onbeperkt internet op telefoon, ik dus
Ik kreeg pas na het zien van de foto's door dat het een neger was. Daarvoor had ik een heel ander beeld van haar in mijn hoofd.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik las ook al een deelIk vraag me af of ze doorheeft hoe dom ze is.
Nee, maar ze wilde toch dood? Echt, zij moet noooit kinderen krijgenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik las ook al een deelIk vraag me af of ze doorheeft hoe dom ze is.
soms wel, soms nietquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Arashimashou het volgende:
Zit iedereen hier op mobiel internet of zo?
Dan moet ze d'r polsen een keer goed door snijden.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar ze wilde toch dood? Echt, zij moet noooit kinderen krijgen
omg eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar ze wilde toch dood? Echt, zij moet noooit kinderen krijgen
Op school op je mobiel zittenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook op school en in de trein enzo en dan verbruik ik nog maar dit![]()
DIe neger is heloefquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kreeg pas na het zien van de foto's door dat het een neger was. Daarvoor had ik een heel ander beeld van haar in mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |