het houdt niet op laat het stoppen je bestaat niet ga weg uit mijn hoofd ik smeek je laat me met rustquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat is wanneer je denkt dat je aan het hosselen bent
Jaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het slagveld boekt een overwinning?
Wat.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het slagveld boekt een overwinning?
Nah, het zal wel aan mij liggen. Ik zie niks verkeerds aan die zin.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
"na een overwinning van een slagveld"
Dan boekt het slagveld de overwinning
RISE AGAINSTquote:Op zondag 27 mei 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
WE LIVE ON FRONT PORCHES AND SWING LIFE AWAY
Overduidelijke reden waarom is overduidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt ik wil muziek luisteren die ik twee, drie jaar geleden tof vond maar ik kan niks bedenken. Fml
Wat danquote:Op zondag 27 mei 2012 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Overduidelijke reden waarom is overduidelijk.
Echt heel veel mensen zijn zo. Maakt het niet minder irritant though.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef Roburtt het volgende:
hoow van die mensen die zeggen dat ze om 11 uur bij je zijn en dat ze dan een kwartier van te voren nog 20 km veder zitten
hoe de liefde bedreven werdquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga schrijven over hoe de byzantijnen werden verpulverd door de ottomaanse krijgers, hoe genadeloos ze waren en hoe de liefde werd bedreven na een overwinning van een slagveld
quote:
2, 3 jaar geleden was er geen muziek tof.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt ik wil muziek luisteren die ik twee, drie jaar geleden tof vond maar ik kan niks bedenken. Fml
fayequote:Op zondag 27 mei 2012 22:49 schreef arachide. het volgende:
Jezus, R&P is wel over de zeik door dat jankwijf.
Want toen luisterde ik per definitie muziek die toen gemaakt werd?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
2, 3 jaar geleden was er geen muziek tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |