tsjobanquote:
flikker nou eens op jijquote:Op zondag 27 mei 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij de Xenos hadden ze dolfijnen spaarpotten
Probeer nou maar eens echt een chick te hosselen ipv erover te praten flapdrolquote:Op zondag 27 mei 2012 22:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tsjobanjij bent het enige smatje dat ik niet zou hosselen, gewoon omdat ik teveel lobi voor je heb
3,50 voor zo'n kutbeeldje met een gleufje erin. Nee, dank jequote:Op zondag 27 mei 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij de Xenos hadden ze dolfijnen spaarpotten
Oei deal dat lijkt mij tofquote:Op zondag 27 mei 2012 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Italiaans ijscafeetje aan het eind van de wereld hier in de Achterhoek
[..]
I know man
teveellobizonedquote:Op zondag 27 mei 2012 22:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tsjobanjij bent het enige smatje dat ik niet zou hosselen, gewoon omdat ik teveel lobi voor je heb
dat hoef je niet eens te schrijven dat heb ik in langetermijnsgeheugen gezetquote:Op zondag 27 mei 2012 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga erin schrijven over hoe baas ik ben enzo en me shinings
bla bla bla je bestaat niet niet als ik niet aan je denk verdwijn je bla blaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Probeer nou maar eens echt een chick te hosselen ipv erover te praten flapdrol
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bla bla bla je bestaat niet niet als ik niet aan je denk verdwijn je bla bla
dat klinkt al stukken beterquote:Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Door mij ben je niet gelobizoned.
Wel balletjesomazoned
blabla ik heb gelijk blabla je bent eenzaam en zou nieteens kunnen scoren in een boordeel blablaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bla bla bla je bestaat niet niet als ik niet aan je denk verdwijn je bla bla
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
je bent eenzaam en zou nieteens kunnen scoren in een boordeel
ik hoop dat de pillen snel werken dan besta je niet meer bla blaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
blabla ik heb gelijk blabla je bent eenzaam en zou nieteens kunnen scoren in een boordeel blabla
No man ik stuur de nieuwe recruten aan op een rozenkwekerij , al 4 jaar, dat is al langer dan jij in je hele leven gewerkt hebquote:
Dan ga ik stukken schrijven over de turkse geschiedenis en de ottomaanse oorlogenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef coban het volgende:
[..]
dat hoef je niet eens te schrijven dat heb ik in langetermijnsgeheugen gezet
8jaar in een winkel gewerkt, hoe zit dat dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:36 schreef leeell het volgende:
[..]
No man ik stuur de nieuwe recruten aan op een rozenkwekerij , al 4 jaar, dat is al langer dan jij in je hele leven gewerkt heb
Eh.. oke dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik hoop dat de pillen snel werken dan besta je niet meer bla bla
omg ja dit lijkt me echt geweldigquote:Op zondag 27 mei 2012 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan ga ik stukken schrijven over de cobanse geschiedenis en de cobanaanse oorlogen en de tot stand koming van cobanland
sos pushen is geen echt werk schatquote:Op zondag 27 mei 2012 22:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
8jaar in een winkel gewerkt, hoe zit dat dan?
Dat deed ik erbuiten bijquote:
kan ook mijn geest zijn die me weer voor de gek houdtquote:Op zondag 27 mei 2012 22:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jonge, ik heb zelfs een hand gegeven.
Nee dat is wanneer je denkt dat je aan het hosselen bentquote:Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kan ook mijn geest zijn die me weer voor de gek houdt
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kan ook mijn geest zijn die me weer voor de gek houdt
Ik ga schrijven over hoe de byzantijnen werden verpulverd door de ottomaanse krijgers, hoe genadeloos ze waren en hoe de liefde werd bedreven na een overwinning van een slagveldquote:
Het slagveld boekt een overwinning?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga schrijven over hoe de byzantijnen werden verpulverd door de ottomaanse krijgers, hoe genadeloos ze waren en hoe de liefde werd bedreven na een overwinning van een slagveld
het houdt niet op laat het stoppen je bestaat niet ga weg uit mijn hoofd ik smeek je laat me met rustquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat is wanneer je denkt dat je aan het hosselen bent
Jaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het slagveld boekt een overwinning?
Wat.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het slagveld boekt een overwinning?
Nah, het zal wel aan mij liggen. Ik zie niks verkeerds aan die zin.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
"na een overwinning van een slagveld"
Dan boekt het slagveld de overwinning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |