Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
jazz had wel altijd de meeste stemmenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien toch niet, en zijn ze niet zo van de negers daar
Zeiden ze dat? Kan het me niet herinnerenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jazz had wel altijd de meeste stemmen
Ruth toch ook?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jazz had wel altijd de meeste stemmen
Dat sowieso inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
Verder was het nummer zelf natuurlijk helemaal ruk.
Lampen, zonnebank, Australie.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:51 schreef Daph_ het volgende:
Wat zijn haar benen bruin (of moet ik zeggen oranje?)
o ja vergetenquote:
Ik heb nog nooit iets gehoord over hoeveelheid stemmenquote:
Ligt het dus niet aan mijquote:Op zondag 27 mei 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gehoord over hoeveelheid stemmen
oehoe jaaa laat hem iets van Boy II Men zingen jaquote:Op zondag 27 mei 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Als Jaz nou een keer Boyz II Men doet, dan kan ik ermee leven dat Tyler naar huis moet.
Oh maar ik mis altijd de helft hoor, ik zit 10 meter van de tv, ben blind en zit op dit scherm altijd driftig te typenquote:
Ja dan ben ik helemaal omquote:Op zondag 27 mei 2012 20:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
oehoe jaaa laat hem iets van Boy II Men zingen ja
boyz 2 menquote:Op zondag 27 mei 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Als Jaz nou een keer Boyz II Men doet, dan kan ik ermee leven dat Tyler naar huis moet.
quote:
Wat een avond he?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Oh my gosh, wat een avond, wat een avondal m'n favo's door
1 foutje is niet erg als je verder altijd vermakelijk zingtquote:Op zondag 27 mei 2012 20:54 schreef Pheno het volgende:
Onbegrijpelijk. na die verkrachtingZal wel goodwill (hihi) hebben door Amy
Welke?quote:
drie van de vier verkeerd gegokt, maar de finale is nu nog slechts een formaliteit.quote:
Ik had hier geld op durven zetten, dat Jaz door zou gaanquote:
Met een te strakke HEMA-onderbroek ? Nee, kan het niet mooi vinden.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 foutje is niet erg als je verder altijd vermakelijk zingt
gisterenavondquote:
Ja. Bo is de Chris Hordijk en Leanne wint. This is the voice... of HOLLAND all over againquote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
drie van de vier verkeerd gegokt, maar de finale is nu nog slechts een formaliteit.
Hij zingt eigenlijk altijd foutjesquote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 foutje is niet erg als je verder altijd vermakelijk zingt
Preciesquote:
Hoeft niet, je hebt Cheryl en Holly al. Het houdt een keer op hequote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een te strakke HEMA-onderbroek ? Nee, kan het niet mooi vinden.
Vince is een beetje de Paul Turner, maar dan wel kunnen zingen en iets meer bescheidenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Bo is de Chris Hordijk en Leanne wint. This is the voice... of HOLLAND all over again
Klopt, Freddy vind ik ook best een foutjequote:
Truequote:Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeft niet, je hebt Cheryl en Holly al. Het houdt een keer op he
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt, Freddy vind ik ook best een foutje
Ja daarom. Vince gaat het eerste. Dan die van Jessie J die ik niet kan onthouden. Dan Bo en Leanne wintquote:Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Vince is een beetje de Paul Turner, maar dan wel kunnen zingen en iets meer bescheiden
Atheïst sorryquote:
Quoted for menigte met hooivorken en fakkelsquote:Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als het de Voice 3 zou zijn.quote:
Neej, Vince is best schattigquote:Op zondag 27 mei 2012 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja daarom. Vince gaat het eerste. Dan die van Jessie J die ik niet kan onthouden. Dan Bo en Leanne wint
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als het de Voice 3 zou zijn.
.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat ik er zo naast zitquote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat deze 4 mogen blijven:
Jaz
Ruth
Bo
Vince
en wat jammer dat Tyler t.o Jaz staat
Als je de finale net over de jaarwisseling heen tilt, kan dat bestquote:Op zondag 27 mei 2012 20:58 schreef Redefine het volgende:
Zijn ze van plan om er dit jaar nog één te doen, dat ze nu al gaan werven voor nieuwe kandidaten.
Zou kunnen. Wat een avond he?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als het de Voice 3 zou zijn.
Dat was jij gister, eldersquote:
tyler of big eyes boquote:
Die stok: Boquote:
ik ga niet kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:58 schreef Redefine het volgende:
Zijn ze van plan om er dit jaar nog één te doen, dat ze nu al gaan werven voor nieuwe kandidaten.
quote:
Ik ben helemaal niks antiquote:
Jawel. De blind auditions waren wel heel leuk. Maar dan wel gewoon daarna afhaken.quote:
Ik hoop Bo, maar ik waag me niet aan het Engelse publiek.quote:
Nu ik haar vanavond amper heb horen beppen kan ik het weer handelen, ze leek zo leuk in het begin, maar nu.. amazin', amazin', truely honestquote:Op zondag 27 mei 2012 21:02 schreef Redefine het volgende:
Meer wel nog de voorwaarde dat Jessie geen coach meer is. Wat en kutwijf is dat zeg
quote:
Ik denk en hoop het ookquote:Op zondag 27 mei 2012 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat Vince gaat winnen. En dat hoop ik ook.
Goh, verrassendquote:Op zondag 27 mei 2012 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
... evenals een tweede seizoen Kids.
Misschien ben ik tegen die tijd getrouwdquote:Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Goh, verrassend
Ik hoop dat de inval dan geweest is, dus dat wij er geen last van hebben
D.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Goh, verrassend
Ik hoop dat de inval dan geweest is, dus dat wij er geen last van hebben
Of heeft een vader je te pakken gehadquote:Op zondag 27 mei 2012 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Misschien ben ik tegen die tijd getrouwd
Ik denk dat ik ze allebei ken, Breakeven van de radio (wel eens gehoord) en die andere denk ik uit de TAL auditiesquote:
dat ga ik opzoeken, het lijkt mij onwaarschijnlijk dat de finale over twee dagen wordt uitgesmeerdquote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Tot volgende week weerBen benieuwd hoe lang het dan duurt
Ik ook! Ik dacht Ruth ipv Leanne. Maar die was gisteren, ondanks saai, ook wel echt beter dan Ruth, dus wel terecht. Tyler was niet beter dan Jaz maar is gewoon veel tofferquote:
Jaz (met één z), is denk ik gewoon omdat Tyler gisteren populairder was. Leanne vind ik veel verrassender, leek mij juist iemand die niet zo bizar populair was.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
De evaluatie
Max was gewoon niet goed genoeg, te weinig een eigen versie, niet overal zuiver.
Becky heeft de pech tegenover Vince te staan, die alle Breezahstemmen trok
Ruth is het slachtoffer van racisme
Jazz zie Ruth
Ik denk dat Leanne er als eerste uit gaat komende weekquote:Op zondag 27 mei 2012 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jaz (met één z), is denk ik gewoon omdat Tyler gisteren populairder was. Leanne vind ik veel verrassender, leek mij juist iemand die niet zo bizar populair was.
Dat zou je wel het meest verwachten ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Leanne er als eerste uit gaat komende week
Precies. Het is niet alsof ze gewoon niet kan zingen en iedereen ter wereld dat door heeft, behalve Jessie J en Becky's opa en omaquote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Becky heeft de pech tegenover Vince te staan, die alle Breezahstemmen trok
Nou ja, liedjes als die van Basement Jaxx kan ze zeker leuk doen. Andere nummers waren wel erg zwak.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies. Het is niet alsof ze gewoon niet kan zingen en iedereen ter wereld dat door heeft, behalve Jessie J en Becky's opa en oma
Was er een kids versie?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of ik Kids NL nog een keer ga kijken, vond het al bijzonder dat ik het eerste seizoen geheel heb gekeken
Bedankt dat je dit even met ons deeldequote:Op zondag 27 mei 2012 22:13 schreef Nober het volgende:
Zapte er een half uur geleden voorbij zat er zo'n homo te vertellen dat het zijn tijd was enzo.
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies. Het is niet alsof ze gewoon niet kan zingen en iedereen ter wereld dat door heeft, behalve Jessie J en Becky's opa en oma
En Ed Sheeran moest ik natuurlijk even opzoekenquote:De Britse singer-songwriter Ed Sheeran en de Amerikaanse poprockband Maroon 5 treden volgende week zaterdag op in de finale van het eerste seizoen van de Britse The Voice, de tv-hit van John de Mol. Dat heeft BBC bekendgemaakt. Adam Levine, de leadzanger van Maroon 5, is jurylid in de Amerikaanse versie van The Voice. Ook daar heeft hij dit seizoen opgetreden met zijn band. Welk nummer hij in de Britse versie gaat zingen, wordt op een later moment duidelijk.
Bron
The A-teamquote:Op maandag 28 mei 2012 10:29 schreef Karina het volgende:
Volgende week finale met Ed Sheeran en Maroon 5
[..]
En Ed Sheeran moest ik natuurlijk even opzoeken
quote:Britse The Voice onder vuur vanwege dalende kijkcijfers
De Britse tabloidkranten smullen van de dalende kijkcijfers van John de Mols tv-hit The Voice en richten hun pijlen op BBC One-baas Danny Cohen, die mooi weer speelt. Dat blijkt uit publicaties van Britse media. Cohen krijgt het te verduren, omdat het zijn beslissing was om The Voice voor 22 miljoen pond te kopen, terwijl de kijkcijfers zijn gezakt van 10,7 miljoen kijkers voor de blinde audities naar 4,5 miljoen kijkers voor de halve finale van zaterdag. “Gênant“, vindt The Sun het.
Het optreden van Cheryl Cole, die een spectaculaire duik maakte, heeft de kijkcijfers geen boost gegeven. “De kijkcijfers vielen met haar. De kijkcijfers zijn nog erger, gegeven dat een indrukwekkende 9,7 miljoen mensen daarna zagen hoe Engelbert Humperdinck faalde op het Eurovisie“, aldus The Sun.
The Sun heeft ook een ‘bron’ opgetrommeld. “We moeten er niet omheen draaien. De kijkcijfers van The Voice zijn verschrikkelijk gênant. Het weer speelt een grote rol, maar de waarheid is dat de fans gewoon geen band hebben met de juryleden of de acts. De winnaar zal waarschijnlijk niet eens een carrière krijgen.”
Volgens The Mirror keren de kijkers hun rug naar The Voice. Niet alleen met mooi weer dalen de kijkcijfers. “De kijkcijfers zijn bitter voor de BBC-bazen, die hoopten dat ze met de halve finale toch weer richting de tien miljoen kijkers van de blinde audities konden terug kruipen.”
The Daily Mail noemt The Voice zelfs ‘een mislukking’. “Gegeven de enorme problemen met zijn belangrijke show The Voice, zal BBC-baas Danny Cohen meer en meer zijn dagelijkse meditatiesessie nodig hebben voor hij aanschuift voor ontbijt aan zijn vaste tafel The Wolseley, zijn favoriete restaurant vol sterren in Londen. Met zijn salaris van 260.000 pond van de belastingbetaler kan hij dat makkelijk opbrengen.”
De magere cijfers geven geen goed vooruitzicht voor de finale van volgende week. “Er zal iemand winnen, dat is zeker, maar kan het iemand wat schelen?”
Die kijkt al vanaf de eerste seconde van The Voice uit z'n doppen alsof het hem geen f*** kan schelen allemaal, zolang het ongetwijfeld riante salaris wat 'ie ervoor krijgt maar tijdig op z'n bankrekening gestort wordt.quote:
Ik vond dat juist wel leuk, op deze manier dan, niet zoals ze het hier doen met de red room. Maar als hij tussendoor commentaar geeft via twitter, dan kun je zelf kiezen of je het wilt lezen of niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:57 schreef Peter het volgende:
En als Will-i-am dan loopt te tweeten over zijn talenten dan krijgt hij weer kritiek daar op... Tis ook nooit goed
Scherpquote:Op maandag 28 mei 2012 16:57 schreef Peter het volgende:
En als Will-i-am dan loopt te tweeten over zijn talenten dan krijgt hij weer kritiek daar op... Tis ook nooit goed
Tweeten tijdens de uitzending staat weer los van de aanwezigheid door de weeks. Ik heb bij de X-factor, althans UK, altijd veel meer het idee dat daar constant contact is tussen de kandidaat en zijn mentor. Veel meer overleg en adviezen.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:57 schreef Peter het volgende:
Ik vind Will ook helemaal niet onsympathiek. Vind hem zelfs een van de leukere coaches.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scherp
Ik vond/vind Will af en toe wel tof uit de hoek komen en stiekem gun ik hem het nog wel om met zijn laatste kandidaat The Voice te winnen, simpel omdat de andere 3 nonstop de mensen bij de audities kregenAf en toe vind ik hem wel aandoenlijk.
![]()
Je ziet de coaches weleens iets voorzingen, meer niet. En oh ja, midgetgolfquote:Op maandag 28 mei 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Mooi gezegd Redefine
Wat mij zelf nu te binnen schiet: van het coachen zie je eigenlijk amper iets. Je ziet de kandidaten oefenen op het optreden dat ze later moeten doen, maar echt sprake van coachen is er niet. Dat is bij X-factor wel.
Volgens mij is er altijd een auditie voor de auditie bij de coaches. (een van de?) Nederlandse ronde(s) is ook net nu aan de gang of net geweest, heb ik begrepen van iemand die is uitgenodigd om auditie te komen doen, maar niet kon vanwege haar eindexamens.quote:Ik vraag me trouwens af of de blind auditions echt wel zo blind zijn: of hebben de kandidaten eerst nog een niet-blind audition gedaan voor de producers? Ik meen er iets over gelezen te hebben, maar ik weet niet meer waar helaas.
Op wikipedia staat wel iets over de NL versie:quote:Op maandag 28 mei 2012 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij is er altijd een auditie voor de auditie bij de coaches. (een van de?) Nederlandse ronde(s) is ook net nu aan de gang of net geweest, heb ik begrepen van iemand die is uitgenodigd om auditie te komen doen, maar niet kon vanwege haar eindexamens.
Wat je zegt zal dus wel kloppen en in de UK zullen ze dat dan ook wel doen inderdaad.quote:Voor het tweede seizoen hadden de producers Glennis Grace benaderd om auditie te komen doen.
Zou heel goed kunnen dat Tyler en Cassius benaderd zijn of die ene van die eighties groep.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Op wikipedia staat wel iets over de NL versie:
[..]
Wat je zegt zal dus wel kloppen en in de UK zullen ze dat dan ook wel doen inderdaad.
We worden gewoon besodemieterdNiet dat we dat nog niet wisten...
En het leukste was dat Glennis dacht dat ze als coach gevraagd werdquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Op wikipedia staat wel iets over de NL versie:
[..]
Wat je zegt zal dus wel kloppen en in de UK zullen ze dat dan ook wel doen inderdaad.
We worden gewoon besodemieterdNiet dat we dat nog niet wisten...
Niks mooiers natuurlijk als Glennis Grace het deksel op haar neus krijgtquote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En het leukste was dat Glennis dacht dat ze als coach gevraagd werd![]()
Hear hearquote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niks mooiers natuurlijk als Glennis Grace het deksel op haar neus krijgtAls je naar de betekenis van arrogantie zoekt, krijg je een plaatje van haar.
Ik denk dat Vince gaat winnenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:13 schreef miieejj het volgende:
ook al zijn die kijkcijfers gedaalt.. is er eigenlijk een favoriet voor a.s zaterdag ??. wie denken jullie wie er gaan winnen !?
vince is een soort paul turner.. qua kledingkeuze.. alleen vince kan verrekte goed zingenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vince gaat winnen, maar ik heb geen idee wat 'de echte favo' in Engeland is, vanuit hier is dat natuurlijk anders om te beoordelen, dan bij onze eigen The Voice.
Bo of Tyler gaat winnenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:13 schreef miieejj het volgende:
ook al zijn die kijkcijfers gedaalt.. is er eigenlijk een favoriet voor a.s zaterdag ??. wie denken jullie wie er gaan winnen !?
Neuhj?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef motorbloempje het volgende:
Bo
Hebben jullie dat promofilmpje al gezien voor de finale?
Op diverse Nederlandse sites stond Ruth, maar die is er net uitgevlogen (geheel terecht imho), dus tjaquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vince gaat winnen, maar ik heb geen idee wat 'de echte favo' in Engeland is, vanuit hier is dat natuurlijk anders om te beoordelen, dan bij onze eigen The Voice.
Idem. Ik kan pas volgende week de opname bekijken, want ik zet het natuurlijk wel op de recorder.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:14 schreef Cee het volgende:
Oh shit, ik besef me net dat ik morgen niet live kan kijken.Nou ja, ik wacht wel tot het bezoek weg is en kijk het daarna. Maar helaas ik kan niet mee-Fokken.
Neequote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef motorbloempje het volgende:
Bo
Hebben jullie dat promofilmpje al gezien voor de finale?
Als je Bo al een mooie vrouw vindtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Bo
Mooie vrouw, mooie stem, zij moet winnen.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je Bo al een mooie vrouw vindtIk vind haar wel een karakteristiek uiterlijk hebben, wat goed is voor een artiest, maar mooi nee
Smaken verschillen dan inderdaad, vind haar niet mooi. Maar het gaat toch om de stem, en die heeft ze wel. Al vind ik haar optredens behalve Running up that hill niet zo heel boeiend.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik vind het ook een erg mooie vrouw
jouw adoptiekindje?quote:
Ah dank je!quote:
Haha, jouw UI is tof, die brilquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ons laatste TAL momentje de komende weken
Nee, dan is The Apprentice. Uitslag is gewoon aan het einde van de 2-uurs aflevering.quote:
Die zag ik ook staan, maar daar zaten alleen de choco en de pinda in helaas. Die heb ik dus laten staan. Het kratje Jupiler heb ik ook niet meegenomen, te veel gesjouwquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dropjes en Heartbreakers ingeslagen![]()
En aan Karina gedacht toen ik een mega reclame bak in de winkel zag met alle soorten m&m's
Bronquote:Wie wordt de stem van Engeland?
In een spannende show wordt zaterdag de Britse winnaar van The Voice gekozen. Veel crewleden zullen opgelucht zijn dat de laatste aflevering er bijna op zit.
Wie wordt The Voice van Groot-Brittanië? Vince Kidd, Bo Bruce, Leanne Mitchell en Tyler James zijn de vier pareltjes uit het eerste seizoen van de talentenjacht in Engeland. De kandidaten trekken zaterdag alles uit de kast, want er staat een platencontract bij Universal op het spel. Jessie J heeft aan de kijkers een intense avond beloofd.
Duet
De overgebleven pareltjes gaan niet alleen in duet met hun coach; de coaches klimmen ook met elkaar het podium op voor een groots optreden. “Het is een eer geweest om onderdeel te zijn van een tv-show die de stem omarmt”, zei coach Jessie J onlangs.
Diva
Het is echter de vraag of Jessie J terugkeert voor een tweede seizoen. De zangeres zou zich op de set als een onredelijke diva gedragen hebben en de crew tot wanhoop drijven. Zo zou ze het constant oneens zijn met de stylist van de show en hoge kleedkamereisen hebben.
Lavalamp
Jessie ontkent dat ze een diva is, maar zegt wel: “Ik heb om een geurkaars gevraagd. Het is toch niet teveel gevraagd om om een prettig ruikende kamer te vragen? Ik heb ook een lavalamp gevraagd – die werken kalmerend. Ik heb er nooit een gekregen, maar dat is ok. Maar is er iets mis met om iets vragen wat goed voor je is? Maakt dat een diva van je? Of gewoon iemand die weet wat ze wil?”
Dat laatste zie ik op tvgids.nl ook niet staan. En op de site van de BBC one programma's ook niet.quote:
Ja, dit dus, had verkeerd gekekenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:19 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nee, dan is The Apprentice. Uitslag is gewoon aan het einde van de 2-uurs aflevering.
Poeh gelukkig, dat had ik niet volgehouden denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dit dus, had verkeerd gekekenGEEN PANIEK! Er is maar 1 aflevering!!
Beat the Best komt dit najaar, er staat nog geen datum op de site.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die talentenjacht met Gordon en Chantal (of wat het dan ook mag zijn qua show), iemand enig idee wanneer dat begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dank jequote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:49 schreef Karina het volgende:
Beat the Best komt dit najaar, er staat nog geen datum op de site.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
De songs voor vanavond:Ik ken de helft nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
De songs voor vanavond:BoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh jee, dan maar even extra plassen voor het begintquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:43 schreef BabeWatcher het volgende:
Twee uur lang zonder plaspauzeen ik zit me nu vol te gieten met koffie
Ik heb hem al opstaan, het voetballen laat ik voor deze laatste keer even zittenquote:
maar deze is van leer dit keer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
die heeft ze elke week aan.. van die jurkjes..
't stond allemaal wel leuk die jurkjes : kan wendy van dijk nog wat van lerenquote:
Wat heb je klaar staan, drankjes, hapjes?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:25 schreef D. het volgende:
Ik heb alles klaar staan, dus nu maar hopen dat het niet voor niets was en ze me 2 uur lang kunnen boeien
Ben je daar niet wat te oud voor?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer krijg ik bijna een sidder door m'n lijf, als Tom 'voissss' zegt
Ja, en jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb je klaar staan, drankjes, hapjes?
Hoezo, Pheno siddert ook om Holly... Ik ook om Tom, nou ja, om wat anders van Tomquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:28 schreef Bos81 het volgende:
Nou het voetbal geloof ik wel, dan maar hier mee kijken en posten
Pheno siddert niet om Holly, hij geilt alleen op haar decolletéquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo, Pheno siddert ook om Holly... Ik ook om Tom, nou ja, om wat anders van Tom
quote:
Niet voor Tom, voor bakvisgedragquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor Tom? Hoe oud denk je dat onze Pisces is? 98?
Onze Piscesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor Tom? Hoe oud denk je dat onze Pisces is? 98?
Die versie van Sinead is inderdaad een kippenvelbezorgerquote:
Pheno geilt all the way om Hollyquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Pheno siddert niet om Holly, hij geilt alleen op haar decolleté
Multitaskingquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
The Voice op de tv, Nederland - Ierland op de laptop, wijn in de aanslag en pizza in oven
enBo
![]()
Ja, echt alsof er ineens een deur dicht. Bam. Af. Ineensquote:
wie gescoord?quote:
Nope!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben zeker de enige die het niet ZO vond?
Neequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
beter nogquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:32 schreef Anonymousz het volgende:
ze heeft de stem van die cranberries chick
quote:
Nee. Bring out alllll the dramaaaaa whaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
quote:
En als je met ogen dicht luistert, of ook vocaal drama?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee. Bring out alllll the dramaaaaa whaaaaaaaaa
dit ja. Ik hou niet van dit stemgeluid en dat liedje vind ik ook vreselijk, onwijs deprimerend.quote:
Ja kan me wel voorstellen dat je er van moet houdenquote:
Ja zeg dat welquote:
ik vind het allemaal een beetje te lang duren met die terugblikken, of heb jij het over voebel?quote:
Ik vind het ook niet om aan te horen. Al die noten die ze niet haalt en zo. Brrrr.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als je met ogen dicht luistert, of ook vocaal drama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |