Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Neuh, heb er dit jaar niets mee. Ik heb donderdag even gekeken en toen weer hell hardcorequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]Geen ESF kijken? Ik zit pas in ActIII trouwens, saai...
*gaat zoeken of ie dat ook heeftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik zat even te zappen en op TLC is nu Gypsy Wedding, American Style.
Cheryl zorgt er zelfs voor dat ik hier post.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht al, ben je verdwaald vanuit het NL-BUL topic
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cheryl zorgt er zelfs voor dat ik hier post.
Ohja Colewat een sukkel is dat.
Ben weer weg.
Ben weer weg.
Van elke team 1 toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ben erg benieuwd morgen, gaan er eigenlijk 2 mensen weg of 1?
Is goedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, dankje.
DM maar als Cheryl weer langs komt.
Ah dank!quote:
Hmmmz?quote:
Vond ik ook, deze wonen gewoon in huizen.quote:
Ah dat betekent dat je door hebt kunnen ploegen?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja! Goeie, bijna vergeten door al 't studeren
Het is toch gisteravond opgenomen?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zeggenHoe kun je dat nou weten trouwens? Het komt straks pas.
Jaquote:
Nee, vanavond komt Kylie, ook leukquote:Op zondag 27 mei 2012 19:16 schreef ZaZoe het volgende:
Shit! Gister Cheryl gemist.![]()
Komt ze vandaag weer langs?
I could be so lucky, lucky lucky lucky!quote:Op zondag 27 mei 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij ook, nog van Neighbours met Jason Donovan
dat mag je in een spoilertag zettenquote:
ik denkquote:
Misschien dat het toch een beetje erdoorheen wordt gejaagd? Met de uitzendingen op zaterdag EN zondag? Te weinig tijd om echt te coachen? Of misschien vinden ze het gewoon jammer dat de kijkcijfers zo tegenvallen?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:55 schreef Cee het volgende:
Heb echt het idee dat de coaches niet kunnen wachten tot deze misère voorbij is. Al het enthousiasme waar ze mee begonnen is weg. Waar zou dat aan liggen? Strenge regels, slechte prestaties, moeheid?
De BBC heeft niet altijd zo geweldig gescoord met dit soort programma's, SYTYCD was een flop, de laatste versie van 'Op Zoek Naar' deed het ook niet geweldig. Dus wat dat betreft was het best een risico voor ze.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze ook heel laconiek hebben gedacht groots te scoren, aangezien andere Voice landen het bij de eerste serie allemaal vrij goed hebben gedaan qua kijkcijfersAl stonden ze meteen naast iets anders geprogrammeerd...
Dat zeker ja!quote:Op zondag 27 mei 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Wat ik wel vind is dat ze vanaf het begin lekker scherpe kritiek hadden moeten geven, dan was het sowieso al aantrekkelijker geweest om te kijken.
Ja me 2, zullen we een koortje achter vormen?quote:
Wahooohohooohohohohoooo!quote:Op zondag 27 mei 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja me 2, zullen we een koortje achter vormen?
quote:
quote:
Dat is hoe ze rolt.quote:
Ik sta op blote voeten mee te huppen voor de tv, das best apartquote:
niet aardig van jequote:
quote:
jezelf quotenquote:
Tja, ik sta vol op gas voor de tv en Mien komt in slow motionquote:
Mij quotenquote:
Hetzelfde geldt voor de ondertiteling (hoe krijg ik die uit???) van de BBCquote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, ik sta vol op gas voor de tv en Mien komt in slow motion
dan gaat het geluid even uit, anders rent mijn kat wegquote:Op zondag 27 mei 2012 20:24 schreef Pheno het volgende:
Oh, we horen straks die Queen-verkrachting weer
Ze zingen het toch niet nog een keer?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:24 schreef Pheno het volgende:
Oh, we horen straks die Queen-verkrachting weer
Ja die heb ik ook uitgezet toen het te laat leek te beginnenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de ondertiteling (hoe krijg ik die uit???) van de BBC
De herhaling van tien sec is al te lang.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zingen het toch niet nog een keer?
Gaat winnen.quote:
Bo is lievquote:
M'n koffiequote:
quote:
Gloryholen?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
Kan iemand Freddie Mercury's graf checken? Volgens mij ligt ie nu op z'n buik.
/care. d'r boezem hupstequote:Op zondag 27 mei 2012 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Cheryl was de topper van de show? En die playbackte. Dussssss
dat idee had ik ook, eerst een bungiejump zonder elastiek en dan zo dansen en zingen tegelijkquote:Op zondag 27 mei 2012 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Cheryl was de topper van de show? En die playbackte. Dussssss
quote:
Ze heeft 24/7 onder d'r oksel, blijft fris.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:29 schreef ZaZoe het volgende:
Holy, heb je het niet warm? Gooi het los meid!
Ik denk dat het is lastig te verpakken is hoe die nu ligt. Zijn al heel veel verkrachtingen van zijn nummers geweest. Dus die misschien draait die net terug op zijn rugquote:Op zondag 27 mei 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
Kan iemand Freddie Mercury's graf checken? Volgens mij ligt ie nu op z'n buik.
Mijn oog viel er ook NET op, grannyyyyyyquote:Op zondag 27 mei 2012 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Had Jessie gister ook die achterlijke ketting al om?
Nee, dit heeft ze uitgeniest.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Had Jessie gister ook die achterlijke ketting al om?
i second that!quote:Op zondag 27 mei 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Cheryl echt 1 van de weinige bloedmooie vrouwen op tv met donkere ogen en haar... normaal winnen de blondjes het wel. Maar Cheryl is echt een schone
Hebben ze iets te kiezen dan? Ik dacht dat het publiek kiestquote:Op zondag 27 mei 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Danny voor Bo kiest, maar ik weet het niet zekerWat jullie?
Goeie morgen de mensen thuis kiezenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Danny voor Bo kiest, maar ik weet het niet zekerWat jullie?
Ja foutjequote:Op zondag 27 mei 2012 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben ze iets te kiezen dan? Ik dacht dat het publiek kiest
Nee ik denk dat ik bij deze keuze kan blijvenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat deze 4 mogen blijven:
Jaz
Ruth
Bo
Vince
en wat jammer dat Tyler t.o Jaz staat
quote:
Hij stond er bij en keek er naarquote:
Dat zou betekenen "niets"quote:
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Danny heeft hem gesaboteerd zodat ie z'n wasbeertje kon behouden.
Zekerquote:
Nee man, Max denkt "run Max RUNNNNN, cheryl backstage"quote:Op zondag 27 mei 2012 20:34 schreef Pheno het volgende:
Ja, max, nog maar 1x naast Holly. Enjoy.
/jealous
Wie is je favo van het zooitje dat nu nog over is?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Niet voor die miep, want daar word ik depri van
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Is Becky nu opeens een stelletje met Vince?
Van de 7 die nu nog over zijn: Vince. En daarmee impliceer ik overigens niets (aangezien ik de uitslag al weet).quote:Op zondag 27 mei 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie is je favo van het zooitje dat nu nog over is?
Cee, voor jou ook deze vraag bitte!
Wel qua teamquote:Op zondag 27 mei 2012 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Is Becky nu opeens een stelletje met Vince?
Ah dank je, ik ookquote:Op zondag 27 mei 2012 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Van de 7 die nu nog over zijn: Vince. En daarmee impliceer ik overigens niets (aangezien ik de uitslag al weet).
ZIt je weer te loeren bij het publiek die niets geheim kunnen houdenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Van de 7 die nu nog over zijn: Vince. En daarmee impliceer ik overigens niets (aangezien ik de uitslag al weet).
Leanne. En Tyler mag ook wel door. En Vince ook wel, omdat ik Becky waardeloos vindquote:Op zondag 27 mei 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie is je favo van het zooitje dat nu nog over is?
Cee, voor jou ook deze vraag bitte!
Tuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIt je weer te loeren bij het publiek die niets geheim kunnen houden
Ik zie hem meer als Charlyquote:Op zondag 27 mei 2012 20:38 schreef MissJ het volgende:
Jaz gaat winnen. Dat is vanaf zijn auditie de "Ben Saunders" geweest. Denk ik dan hoor.
Discipline Cee, discipline.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk.Ik wist niet of ik dit live kon kijken of niet dus ik had gespiekt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Leanne. En Tyler mag ook wel door. En Vince ook wel, omdat ik Becky waardeloos vind
Ja, die met die smokey eyes.quote:
quote:
dat zou ook wel eens kunnen hoor. Iedereen denkt dat hij de grote favoriet / winner is, maar op het laatste moment blijkt toch van niet.quote:
ik hoopte op beckyquote:
Ik vond dat gister overduidelijk zijn magie op was. Maar wie weet, ik ken het Engelse publiek niet zo.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat zou ook wel eens kunnen hoor. Iedereen denkt dat hij de grote favoriet / winner is, maar op het laatste moment blijkt toch van niet.
Vind je wel eens een jonger beter dan een meisje?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
toch jammer, ik vond Becky beter dan Vince
ik had een jongen (Max) geadopteerdquote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je wel eens een jongen beter dan een meisje?
Je krulletje!quote:
Vince is ook helemaal ontspannen, in zijn element, Bo is nog wat meer verlegen... Vince trekt veel meer qua jeugd aan fans denk ikquote:Op zondag 27 mei 2012 20:41 schreef Peter het volgende:
Bo is toch net iets te weinig mainstream qua stem, vince kan meer en haalt er meer uitZijn wel de top 2 samen.
Ben je daar nu pas achter?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:41 schreef Cee het volgende:
Wat een kamper-styling hebben die Britten trouwens.
Oke danquote:
nee.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Is kylie al geweest? Ik zit Buch in de bajes te kijken en was het helemaal vergeten
Yepquote:Op zondag 27 mei 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vince is ook helemaal ontspannen, in zijn element, Bo is nog wat meer verlegen... Vince trekt veel meer qua jeugd aan fans denk ik
Cee zit ons te foppenquote:
Ik let er nooit zoveel op. Maar hier is het inderdaad zo slechtquote:Op zondag 27 mei 2012 20:41 schreef Cee het volgende:
Wat een kamper-styling hebben die Britten trouwens.
Breakevenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand even roepen welk bekend liedje ik van Danny op kan snorren op Youtube?
O Danny Boyquote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand even roepen welk bekend liedje ik van Danny op kan snorren op Youtube?
Bo Selecta, wind them all.quote:
Is dat niet stiekem een oude van die boyband?quote:
Oh dat miste ik net.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde echt op de Beeb waar ze reclame voor aan het maken waren, bij The Voice.
hij is leadsinger van 'the script'quote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Nee!quote:Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat niet stiekem een oude van die boyband?![]()
Ja daar zoek ik ook een nummer vanquote:
Thanks Ceeeeequote:Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee!Is echt een super liedje van The Script. Of The Man Who Can't be Moved.
Tuinman?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar zoek ik ook een nummer vanMaar vroegah deed hij ook wat.
MyTown!quote:Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar zoek ik ook een nummer vanMaar vroegah deed hij ook wat.
Ik ookquote:Op zondag 27 mei 2012 20:45 schreef Redefine het volgende:
Dat had ik echt niet verwachtIk ging echt van Ruth uit.
dit dus, zeker als straks die castraat er nog bijkomtquote:
Nee, die gaan voor het zieligste verhaal. De kale zou in NL hebben gewonnen.quote:
Jaquote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht, hold on, is die donkere eruit ?Nee
Zit je niet te kijken Pisces?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht, hold on, is die donkere eruit ?Nee
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ene die woorden niet goed kan uitschreeuwen tijdens het zingen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die gaan voor het zieligste verhaal. De kale zou in NL hebben gewonnen.
Nee ik zit titels bij te houden van jou enzoquote:
Whoohooquote:Op zondag 27 mei 2012 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ruth zag dit echt niet aankomen he?![]()
Ze staat erbij alsof er een bom op haar ziel is gedonderd
Alle pubermeisjes eruit vanavondquote:Op zondag 27 mei 2012 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond Tyler gisteren niet goed, maar ik denk wel dat hij doorgaat.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:47 schreef Anonymousz het volgende:
tyler en jazz zijn beide goed
maar ik kies voor tyler
britse publiek kiest voor jazz denk ik
Mee eensquote:Op zondag 27 mei 2012 20:47 schreef Anonymousz het volgende:
maar ik kies voor tyler
Nou ja van Team Tom was zij degene die als favoriet was bestempeld, altijd staande ovatie enzovoorts.. Leanne kreeg veel vaker kritiek dus jaquote:Op zondag 27 mei 2012 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien toch niet, en zijn ze niet zo van de negers daarquote:Op zondag 27 mei 2012 20:47 schreef Anonymousz het volgende:
maar ik kies voor tyler
quote:
Ja, klopt. Ze werd getipt als winnaar. Maar toch vind ik dit heel leukquote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja van Team Tom was zij degene die als favoriet was bestempeld, altijd staande ovatie enzovoorts.. Leanne kreeg veel vaker kritiek dus ja
quote:
Ik las op de site van the Mirror al commentaar over Cheryl: was het playback of niet?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ze werd getipt als winnaar. Maar toch vind ik dit heel leuk![]()
Playbackje van Kylie
Mwihihi ik moest ook lachen toen ik de uitslag hoorde hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ze werd getipt als winnaar. Maar toch vind ik dit heel leuk![]()
Playbackje van Kylie
Dit is de meest spannende he, even sfeer opbouwen. Hier doen ze dat met reclamequote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Eerst 3 van de 4 en dan een muzikaal intermezzo, het blijft Engeland.
Men vergeet nogal eens dat de favoriet ook stemmen nodig heeftquote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja van Team Tom was zij degene die als favoriet was bestempeld, altijd staande ovatie enzovoorts.. Leanne kreeg veel vaker kritiek dus ja
ik heb liever wat erin zitquote:
Ja. Ik kan me niet voorstellen dat dit live was, of ze heeft heeeeeel veel bijgeleerdquote:Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las op de site van the Mirror al commentaar over Cheryl: was het playback of niet?
Volgens mij zong ze mee met een band? Weet niet zeker, heb nog niet het hele optreden teruggekeken (gisteren gemist)quote:Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las op de site van the Mirror al commentaar over Cheryl: was het playback of niet?
Zijn er nog mensen dat het niet zo was danquote:Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Duidelijk, da's geen vraagquote:Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in botox te roeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |