Die van mij ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef Murdera het volgende:
Aangenaam, ik ben Murdera, dat is geen nickname, dat is een titel.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat was er precies gebeurd dan?ik zat te barbecuen dus heb er niks van meegekregen
Stuur maar een foto van jezelfquote:Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja iedereen is maar verliefd op dingen van mij maar niet op mij
ik schrok al dat ik hem gewoon mocht openenquote:
lekker dicht tegen elkaarquote:Op zondag 27 mei 2012 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
wordt zeker lachen steven. ik rijd in een renault kangoo dus super.
Flippie.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja iedereen is maar verliefd op dingen van mij maar niet op mij
Gaan we joy saampjes plezieren?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg JoysaWanneer gaan we meeten?
Ik dacht dat C_A bij je was. Zitten jullie samen te FOKken?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef marbasnarf het volgende:
ben alleen maar aan t scrollen joh... niet eens tijd voor typen (behalve nu... maar moet nu extra snel lezen ghehe)
Hoi ik ben c_a en ik ben lief, monopoly is mijn oom. En ik hou van bier! En huppel heeft int mijn tiet gebeten en dat deed auquote:
Oh, FOK!ster heeft gister teveel gezopen ze zat te schreeuwen en te schelden dus de rest liet haar achter en toen is haar mobiel gestolen en is ze aangerand etc.quote:
lekker verwarming aan. super leuk nu al zin inquote:
Show usquote:
Ik kom je fixenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef coban het volgende:
haha net een soort aa meeting hier, jongens stel je voor en vertel eens waarom je bent uitgekotst
ik ga stuk hier om niks
ik zal wel 2 dagen niet douchenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker verwarming aan. super leuk nu al zin in
Omgquote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat je moest lachen omdat ik grappig was
Kusje op je borst?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi ik ben c_a en ik ben lief, monopoly is mijn oom. En ik hou van bier! En huppel heeft int mijn tiet gebeten en dat deed au
Kusje c_a grr
ik luister...quote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil geen ban, maar ben nieuwsgierig naar de .rar die nu rond gaat.
ja... sociaal hequote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat C_A bij je was. Zitten jullie samen te FOKken?
dan ik een hele week niet, lekker rollen in bier ga ik ook doen ben ik goed in.quote:
Pics van je tiet met tandafdrukquote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi ik ben c_a en ik ben lief, monopoly is mijn oom. En ik hou van bier! En huppel heeft int mijn tiet gebeten en dat deed au
Kusje c_a grr
Ik weet het wel hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef Monopoly het volgende:
Mur.rar?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef Monopoly het volgende:
Hoi c_aquote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusje c_a grr
Serieus?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh, FOK!ster heeft gister teveel gezopen ze zat te schreeuwen en te schelden dus de rest liet haar achter en toen is haar mobiel gestolen en is ze aangerand etc.
Zeker, ben wel jaloers.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... sociaal heen ondertussen thee en kletseb.... vrouwen kunnen alles tegelijk
Ja dat is wel zo'n beetje de samenvatting (dat ze is aangerand heeft ze er hoogst waarschijnlijk zelf bijverzonnen)quote:
Ja.quote:
ik kan weer wat ladingen kwijt nuquote:Op zondag 27 mei 2012 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er beter van kan gaan slapen
quote:
Ik heb wel donders veel honger moet ik wel zeggen. Alleen nog maar een ontbijtje gehad en een milkshakeje. Maar ik kan niet echt kiezen wat ik naar binnen moet werken. Döner klinkt opzich wel als een goed idee. Maar hm.quote:
Jou ookquote:
Ik was er vrij snel op uitgekeken eigenlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
het is stil iedereen is bezig met de .rar
of de tong van so..?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel donders veel honger moet ik wel zeggen. Alleen nog maar een ontbijtje gehad en een milkshakeje. Maar ik kan niet echt kiezen wat ik naar binnen moet werken. Döner klinkt opzich wel als een goed idee. Maar hm.
Ze had van te voren al gewaarschuwd dat ze hem ging rapen in de bosjes.quote:
ik genoegquote:Op zondag 27 mei 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n rel meegemaakt joh
Je bent er net?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je kan ook de scrollsnelheid aanpassenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb een te grote wijsvinger en een te klein scrollwieltje![]()
Er is een tijd geweest (toen lurkte ik nog) dat er zowat elke zondagavond een rel was ergens.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Haha mooi toch.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
Wie is system_overload trouwens
Ze komt op me over als een labiel wijf en heb pas een post of 10 gelezen.
strawberry_hill was haar vorige accountquote:Op zondag 27 mei 2012 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
Soms doe je het daarvoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rellen is een van de leukste dingen hier om te doen
Bwhehe.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
Niet?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit ook altijd vooraan ervoorquote:Op zondag 27 mei 2012 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rellen is een van de leukste dingen hier om te doen
Vond ik nou ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
het is een stakker 1e klas kan ik je vertellenquote:
Upskirt.quote:
Daar dacht ik ook al aanquote:
waaromquote:Op zondag 27 mei 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is een stakker 1e klas kan ik je vertellen
gewoon een nare jongen is hetquote:
-hou zelf je grote muil-quote:Op zondag 27 mei 2012 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
We gaan geen foto's delen en er wordt ook niet over gepraat.
net zoals toen met ONZradio?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
We gaan geen foto's delen en er wordt ook niet over gepraat.
Mono heeft mijn rolstoel geslooptquote:
Ja dat gaan we dus niet doen.quote:
bij het bejaarden tehuis keuze zatquote:Op zondag 27 mei 2012 20:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe jatten bij de buren toch
Die hebben een elektrische, goed plan welquote:Op zondag 27 mei 2012 20:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe jatten bij de buren toch
Nog beterquote:Op zondag 27 mei 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die hebben een elektrische, goed plan wel
Dat was ikquote:Op zondag 27 mei 2012 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik zag laatst een foto van Koos Alberts. Ik moest braken.
ik ben stiekem ook nieuw heb dit account gejat.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Al die nieuwe users...mijn autistenhart..
Patje redt.quote:
Het is alweer wat rustiger dan net, kalmeer.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Al die nieuwe users...mijn autistenhart..
Ik heb nog wel wat kekke biertjes rondslingeren.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er van genoten. Ik heb wel zin om vanavond weer in het park te chillen
Jammer hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:37 schreef Myraela het volgende:
Kom ik thuis van nog een dagje park, is er schijnbaar een rel gemist. Ik mis alles.
Opbokken.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
pz kan weer g(ay)'en tegen "nieuwe users."
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
pz is een flikkertjequote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
Volgens mij ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Dimens het volgende:
Stiekem vindt Patje zo'n rel denk ik ook wel leuk. Mja verantwoordelijkheid en zo.
Niet haten op onze bromance, deze jaloezie staat je niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
Pz heeft met iedereen hier een bromance, zelfs met de dames.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet haten op onze bromance, deze jaloezie staat je niet.
Ik zal mijn jaloezie voortaan minder uiten.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet haten op onze bromance, deze jaloezie staat je niet.
Bromantisch.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pz heeft met iedereen hier een bromance, zelfs met de dames.
enige plek waar ie wat liefde krijgt is op fok want daarbuiten negeert iedereen hem kensershardquote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
RASIESMEquote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind "Whiteguy" beter klinker dan "Gangster" of "G"
Niet eens stiekem, vind het wel grappig het is haar eigen schuld. Maar om nu foto's van haar enzo te gaan lopen verspreiden gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Dimens het volgende:
Stiekem vindt Patje zo'n rel denk ik ook wel leuk. Mja verantwoordelijkheid en zo.
Ik maak het allemaal goed zometeen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal mijn jaloezie voortaan minder uiten.
oh die dm die ik je net stuur kan je als niet verstuurd beschouwenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet eens stiekem, vind het wel grappig het is haar eigen schuld. Maar om nu foto's van haar enzo te gaan lopen verspreiden gaat niet gebeuren.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh die dm die ik je net stuur kan je als niet verstuurd beschouwen
Je geloofde deze user?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Ik zat alleen me nog af te vragen waarom iemand 'rip patje' postte.
[..]
met mn skatje mur is anders hoooorrquote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
ik moest lachen toen ik vanmiddag wakker werd en dat wa berichtje van hennes zag, kater was meteen wegquote:Op zondag 27 mei 2012 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Moet wel lachen nu om dat gejank in de R&P feedback
Ik lach meequote:Op zondag 27 mei 2012 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet eens stiekem, vind het wel grappig het is haar eigen schuld. Maar om nu foto's van haar enzo te gaan lopen verspreiden gaat niet gebeuren.
Prachtig inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kaffer.quote:
Het is elke keer herhaling daar.. dawg die komt lopen zeiken over tcquote:
dawg moet gewoon een keertje neuken ipv op fok te zitten, misschien is ie dan wat minder zuurquote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is elke keer herhaling daar.. dawg die komt lopen zeiken over tc
Is ze lekker?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dawg moet gewoon een keertje neuken ipv op fok te zitten, misschien is ie dan wat minder zuur
Het was al na 16:00 alleen maar herhalen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
is het een wijf?quote:
Zijn enige houd vast voor een discussie waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
tis een ventquote:
Jaquote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik moest lachen toen ik vanmiddag wakker werd en dat wa berichtje van hennes zag, kater was meteen weg
Deze man heeft serieuze issuesquote:Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef kree het volgende:
Ok niet dat het eigenlijk boeiend is voor hier, maar ik wordt wel gebanned gelijk van TC alleen omdat ik zeg hoe ik erover denk.
Kan geen kwaad denk zo'n rust momentje, ga allemaal maar eens nadenken over hoe je mensen moet behandelen (heej .rar).
Te triest voor woorden allemaal.
Hoop trouwens wel dat het topic gewoon weer open gaat, maargoed.
Je kunt het ook leuk houden en grappen maken over iemand allemaal best, maar hou het leuk dan gewoon en ga niet schelden of iemand met een groepje de grond in trappen.
Na 16:00 een paar maanden geleden bedoel je? inderdaad..quote:Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het was al na 16:00 alleen maar herhalen.
Laten we het over eilanden hebben.quote:
Oh, ik ken verder die hele user niet en alles wat vooraf gegaan is, he. Heb hier en daar wel wat gelezen, maar verderquote:Op zondag 27 mei 2012 20:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Na 16:00 een paar maanden geleden bedoel je? inderdaad..
Heeft ie net aangepast, ik zie het nog als man in feedback topic. Wil je weten of hij lekker is?quote:
Een eigen paradijsje, waar niemand je lastig valt, geen verplichtingen etcquote:
Lijkt het wel op, het gezeik over de rel gaat vrolijk verderquote:
kansloosquote:
Palmbomen, helderblauw water, schildpaddenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een eigen paradijsje, waar niemand je lastig valt, geen verplichtingen etc
En de rel ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, het gezeik over de rel gaat vrolijk verder
Het leven gaat dooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hoeven we niet naar een eiland voorquote:
Wietveldenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef monkyyy het volgende:
Moeten er ook opiumvelden en wietkassen komen?
Als het eiland ergens rond de evenaar staat, zijn kassen niet eens nodigquote:Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef monkyyy het volgende:
Moeten er ook opiumvelden en wietkassen komen?
quote:
Daar wieden mensen het tussen de tegels uit.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als het eiland ergens rond de evenaar staat, zijn kassen niet eens nodig.
Mits toestemming van diegene die te zien zijn.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar wieden mensen het tussen de tegels uit.
Ok duidelijkquote:Op zondag 27 mei 2012 20:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mits toestemming van diegene die te zien zijn.
Nee.. Serieus, er zijn delen van de wereld waar het onkruid is.quote:
Ik weet, maar het blijft een leuk woordgrapje.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee.. Serieus, er zijn delen van de wereld waar het onkruid is.
Ah, ok. Dat is waar.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet, maar het blijft een leuk woordgrapje.
ging jij niet naar vrienden toequote:
Wellusquote:Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
ik denk dat die r&p schatjes ons toch niet leuk genoeg vinden
Mij wel, ik heb zojuist 3 huwelijksaanzoeken via DM gekregenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
ze mogen je niet flipsquote:Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
Noeeeeeeeeesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |