Ik zal mijn jaloezie voortaan minder uiten.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet haten op onze bromance, deze jaloezie staat je niet.
Bromantisch.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pz heeft met iedereen hier een bromance, zelfs met de dames.
enige plek waar ie wat liefde krijgt is op fok want daarbuiten negeert iedereen hem kensershardquote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
RASIESMEquote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind "Whiteguy" beter klinker dan "Gangster" of "G"
Niet eens stiekem, vind het wel grappig het is haar eigen schuld. Maar om nu foto's van haar enzo te gaan lopen verspreiden gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Dimens het volgende:
Stiekem vindt Patje zo'n rel denk ik ook wel leuk. Mja verantwoordelijkheid en zo.
Ik maak het allemaal goed zometeen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal mijn jaloezie voortaan minder uiten.
oh die dm die ik je net stuur kan je als niet verstuurd beschouwenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet eens stiekem, vind het wel grappig het is haar eigen schuld. Maar om nu foto's van haar enzo te gaan lopen verspreiden gaat niet gebeuren.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh die dm die ik je net stuur kan je als niet verstuurd beschouwen
Je geloofde deze user?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Ik zat alleen me nog af te vragen waarom iemand 'rip patje' postte.
[..]
met mn skatje mur is anders hoooorrquote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
ik moest lachen toen ik vanmiddag wakker werd en dat wa berichtje van hennes zag, kater was meteen wegquote:Op zondag 27 mei 2012 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Moet wel lachen nu om dat gejank in de R&P feedback
Ik lach meequote:Op zondag 27 mei 2012 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet eens stiekem, vind het wel grappig het is haar eigen schuld. Maar om nu foto's van haar enzo te gaan lopen verspreiden gaat niet gebeuren.
Prachtig inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kaffer.quote:
Het is elke keer herhaling daar.. dawg die komt lopen zeiken over tcquote:
dawg moet gewoon een keertje neuken ipv op fok te zitten, misschien is ie dan wat minder zuurquote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is elke keer herhaling daar.. dawg die komt lopen zeiken over tc
Is ze lekker?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dawg moet gewoon een keertje neuken ipv op fok te zitten, misschien is ie dan wat minder zuur
Het was al na 16:00 alleen maar herhalen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
is het een wijf?quote:
Zijn enige houd vast voor een discussie waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
tis een ventquote:
Jaquote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik moest lachen toen ik vanmiddag wakker werd en dat wa berichtje van hennes zag, kater was meteen weg
Deze man heeft serieuze issuesquote:Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef kree het volgende:
Ok niet dat het eigenlijk boeiend is voor hier, maar ik wordt wel gebanned gelijk van TC alleen omdat ik zeg hoe ik erover denk.
Kan geen kwaad denk zo'n rust momentje, ga allemaal maar eens nadenken over hoe je mensen moet behandelen (heej .rar).
Te triest voor woorden allemaal.
Hoop trouwens wel dat het topic gewoon weer open gaat, maargoed.
Je kunt het ook leuk houden en grappen maken over iemand allemaal best, maar hou het leuk dan gewoon en ga niet schelden of iemand met een groepje de grond in trappen.
Na 16:00 een paar maanden geleden bedoel je? inderdaad..quote:Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het was al na 16:00 alleen maar herhalen.
Laten we het over eilanden hebben.quote:
Oh, ik ken verder die hele user niet en alles wat vooraf gegaan is, he. Heb hier en daar wel wat gelezen, maar verderquote:Op zondag 27 mei 2012 20:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Na 16:00 een paar maanden geleden bedoel je? inderdaad..
Heeft ie net aangepast, ik zie het nog als man in feedback topic. Wil je weten of hij lekker is?quote:
Een eigen paradijsje, waar niemand je lastig valt, geen verplichtingen etcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |