Jammer hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:37 schreef Myraela het volgende:
Kom ik thuis van nog een dagje park, is er schijnbaar een rel gemist. Ik mis alles.
Opbokken.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
pz kan weer g(ay)'en tegen "nieuwe users."
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
pz is een flikkertjequote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
Volgens mij ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Dimens het volgende:
Stiekem vindt Patje zo'n rel denk ik ook wel leuk. Mja verantwoordelijkheid en zo.
Niet haten op onze bromance, deze jaloezie staat je niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
Pz heeft met iedereen hier een bromance, zelfs met de dames.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet haten op onze bromance, deze jaloezie staat je niet.
Ik zal mijn jaloezie voortaan minder uiten.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet haten op onze bromance, deze jaloezie staat je niet.
Bromantisch.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pz heeft met iedereen hier een bromance, zelfs met de dames.
enige plek waar ie wat liefde krijgt is op fok want daarbuiten negeert iedereen hem kensershardquote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pz heeft met iedereen hier een bromance, zelfs met de dames.
RASIESMEquote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind "Whiteguy" beter klinker dan "Gangster" of "G"
Niet eens stiekem, vind het wel grappig het is haar eigen schuld. Maar om nu foto's van haar enzo te gaan lopen verspreiden gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Dimens het volgende:
Stiekem vindt Patje zo'n rel denk ik ook wel leuk. Mja verantwoordelijkheid en zo.
Ik maak het allemaal goed zometeen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal mijn jaloezie voortaan minder uiten.
oh die dm die ik je net stuur kan je als niet verstuurd beschouwenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet eens stiekem, vind het wel grappig het is haar eigen schuld. Maar om nu foto's van haar enzo te gaan lopen verspreiden gaat niet gebeuren.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh die dm die ik je net stuur kan je als niet verstuurd beschouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |