Oh, FOK!ster heeft gister teveel gezopen ze zat te schreeuwen en te schelden dus de rest liet haar achter en toen is haar mobiel gestolen en is ze aangerand etc.quote:
lekker verwarming aan. super leuk nu al zin inquote:
Show usquote:
Ik kom je fixenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef coban het volgende:
haha net een soort aa meeting hier, jongens stel je voor en vertel eens waarom je bent uitgekotst
ik ga stuk hier om niks
ik zal wel 2 dagen niet douchenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker verwarming aan. super leuk nu al zin in
Omgquote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat je moest lachen omdat ik grappig was
Kusje op je borst?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi ik ben c_a en ik ben lief, monopoly is mijn oom. En ik hou van bier! En huppel heeft int mijn tiet gebeten en dat deed au
Kusje c_a grr
ik luister...quote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil geen ban, maar ben nieuwsgierig naar de .rar die nu rond gaat.
ja... sociaal hequote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat C_A bij je was. Zitten jullie samen te FOKken?
dan ik een hele week niet, lekker rollen in bier ga ik ook doen ben ik goed in.quote:
Pics van je tiet met tandafdrukquote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi ik ben c_a en ik ben lief, monopoly is mijn oom. En ik hou van bier! En huppel heeft int mijn tiet gebeten en dat deed au
Kusje c_a grr
Ik weet het wel hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef Monopoly het volgende:
Mur.rar?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef Monopoly het volgende:
Hoi c_aquote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusje c_a grr
Serieus?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh, FOK!ster heeft gister teveel gezopen ze zat te schreeuwen en te schelden dus de rest liet haar achter en toen is haar mobiel gestolen en is ze aangerand etc.
Zeker, ben wel jaloers.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... sociaal heen ondertussen thee en kletseb.... vrouwen kunnen alles tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |