Zelfde uitkomst denk ikquote:Op zondag 27 mei 2012 05:34 schreef Fenomeno het volgende:
Jammer van de cut, anders was het gevecht leuker geweest.
Komt door mij.quote:Op zondag 27 mei 2012 05:33 schreef Geo4kant het volgende:
Fucking hell .. ik moet vaker PPV's kopen, of zou dat niet door mij komen dat het zo'n ziek event is?
quote:
Jij hebt UFC 146 nog gered door tegen mij te zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2012 05:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je wist niet eens wanneer het begon noobzonder mij had je dit allemaal gemist.
Nee, maakt niet uit wie wint ik heb minimaal 75units winstquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 05:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maakt niet uit wie wint ik heb minimaal 75units winst..
Kan allemaal leuker worden als JDS first round KO + KO of the night krijgt. (en Struve SOTN)
Wat was jouw Peewee visie? Gemistquote:Op zondag 27 mei 2012 05:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
twijfel je nog steeds over mijn peewee visie?
Hoezo heeft hij er geen zin meer in?quote:Op zondag 27 mei 2012 05:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat hij destroyed ging worden, omdat hij er geen zin meer in had!
Hij heeft evenveel creativiteit als ons twee.quote:
Coulda shoulda woulda my friendquote:Op zondag 27 mei 2012 05:41 schreef Cardizzle14 het volgende:
nog even terugdenken..
Het had zo mooi kunnen zijn![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 05:41 schreef Cardizzle14 het volgende:
nog even terugdenken..
Het had zo mooi kunnen zijn![]()
als de eerste ronde iets langer had geduurd, dan had hij het toen al afgemaaktquote:Op zondag 27 mei 2012 05:58 schreef Geo4kant het volgende:
JDS was nog voorzichtig en langzaam voor zijn doen
Ik zie hem voor het eerst en ook bij mij gelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 06:01 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Wat een heerlijk van, dikke mancrush!![]()
Maak deze man het gezicht van de UFC, zo vriendelijk maar zo'n killer.. en leerde om Engels te praten.
Dik respect voor Mir, voor wat hij heeft bereikt hoe hij terug kwam na zijn ongeluk, zijn finishes alles.quote:Op zondag 27 mei 2012 06:04 schreef Cardizzle14 het volgende:
Hahah, ja frank is eigenlijk ook maar een slome en lompe buffel, als hij kickt zie je hem ook vaak nog heel moeilijk zijn evenwicht bewaren
zonder twijfel, maar alsnog..quote:Op zondag 27 mei 2012 06:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dik respect voor Mir, voor wat hij heeft bereikt hoe hij terug kwam na zijn ongeluk, zijn finishes alles.
Breno zou een klote avond hebben gehadquote:Op zondag 27 mei 2012 06:08 schreef AFCNiels het volgende:
Toch denk je de hele tijd als je zit te kijken, dit tegen![]()
![]()
Ik begrijp het, meeste Heavyweighs zijn geen lean mean fighting machines .. ik vind het erg knap hoe ver Bigfoot komt met zijn lichaam.quote:
I know, we hebben ook eindelijk een visualquote:Op zondag 27 mei 2012 06:29 schreef Geo4kant het volgende:
Via Facebook kun je dadelijk de Post Press kijken
Ja, ik zeur vaak over het patriottistisch en nationalistisch gedoe in Amerika, maar die Brazillianen zijn ook erg.quote:Op zondag 27 mei 2012 07:17 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan die braziliaanse journalisten, alleen vragen over de brazilianen, braziliaanse markt en bla bla bla.
Ik las het net, jammer. Maar beter, nu wordt Wand niet voor de zoveelste keer geko'd....quote:Op zondag 27 mei 2012 09:26 schreef THEFXR het volgende:
"Dana just said Vitor Belfort broke his hand, can't fight Wand at UFC 147
JDS klaagde over zijn handquote:Op zondag 27 mei 2012 13:32 schreef roepdeman het volgende:
STRUVE!!!!!!!!!!! Wat een echte bazenactie was dat om Johnson in z'n guard te krijgen! Technique over Power!![]()
We krijgen nu dus Dos Santos - Velasquez II binnen een paar maanden aangezien ze beiden vrijwel ongeschonden uit 146 zijn gekomen.
haha, wat een fuckers!!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een bullshit, WilliamHill betaald mij maar 50% van SOTN voor Struveomdat kut Dana weer moest delen. Wat een achterlijke schijt regel, ik ga klagen.
Hier ook ja, ben benieuwd wat ze met fight of the night gedaan hebben (die niet uigereikt is), die zullen ze wel allemaal als loss gerekend hebben ipv gevoidquote:Op zondag 27 mei 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een bullshit, WilliamHill betaald mij maar 50% van SOTN voor Struveomdat kut Dana weer moest delen. Wat een achterlijke schijt regel, ik ga klagen.
Die is bij mij gevoid, dat dan weer wel : ')quote:Op zondag 27 mei 2012 15:26 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hier ook ja, ben benieuwd wat ze met fight of the night gedaan hebben (die niet uigereikt is), die zullen ze wel allemaal als loss gerekend hebben ipv gevoid
Mijn argumenten dat beide een FULL bonus kregen en niet door een tie genaaid zijn (met als resultaat dat ze dan maar 50% van de bonus ontvingen) mochten niet baten. Zijn gewoon weer van die mooie regeltjes die in hun voordeel werken.quote:In a DEAD HEAT the stake money on a selection is divided by the number of runners or competiters involved in a dead heat. The full odds are then paid to the divided stake, with the remainder of the stake money being lost.
twitter:GeoTwit twitterde op zondag 27-05-2012 om 18:16:07@Danawhite fuckyou you baldheaded asshole you cost me 50% of my bet you donkey, why did you have2give 2 bonusses.. fuuuuuu. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik heb de main card niet gezien. Ik heb zo te zien een hele vette card gemist, en had 4/5 goed. Jammer van Mir, maar zoals het nu gelopen is, was de meest waarschijnlijke uitkomst. JDS is gewoon te snel en te goed voor hem. Vanavond misschien maar even checken.
gecondoleerd man. sterktequote:Op zondag 27 mei 2012 16:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
BedanktHet zat er al een tijdje aan te komen, maar sinds gisteravond ging het echt opeens in sneltreinvaart de verkeerde kant op. Na de Barboza/Varner-fight ging ik naar beneden en een klein half uurtje later was het voorbij.
Dit!quote:
Mayhem trashed his trainingsroomquote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat is er nou precies gebeurd achter de schermen waardoor Dana zo pissed is?
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gecondoleerd dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik heb de main card niet gezien. Ik heb zo te zien een hele vette card gemist, en had 4/5 goed. Jammer van Mir, maar zoals het nu gelopen is, was de meest waarschijnlijke uitkomst. JDS is gewoon te snel en te goed voor hem. Vanavond misschien maar even checken.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Alleen maar goed voor de sportquote:Op zondag 27 mei 2012 21:25 schreef THEFXR het volgende:
slecht nieuws voor de UFC vechters, de UFC heeft verassingstesten ingevoerd.
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fucked...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik heb de main card niet gezien. Ik heb zo te zien een hele vette card gemist, en had 4/5 goed. Jammer van Mir, maar zoals het nu gelopen is, was de meest waarschijnlijke uitkomst. JDS is gewoon te snel en te goed voor hem. Vanavond misschien maar even checken.
Helemaal overheen gelezen, sorry om te horen man. Sterkte deze komende dagen!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien leuk voor meer mensen hier![]()
Wat bedoel je:squote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
Hey .. doe eens niet spoileren over niet-mma events
Hij schijnt z'n kleedkamer verbouwd te hebben, dat is dan wel weer debielquote:Op maandag 28 mei 2012 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd wat er backstage is gebeurd.. Dana wilde het niet zeggen maar Miller is iig gecut.
Zijn showboating en noogies terwijl hij aan het verliezen was.. ook wel debielquote:Op maandag 28 mei 2012 00:45 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hij schijnt z'n kleedkamer verbouwd te hebben, dat is dan wel weer debiel
cerrone-henderson wec 43quote:Op maandag 28 mei 2012 01:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Ff een random vraagje wat vinden jullie de mooiste partijen uit ufc historie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:43 schreef Klaphark het volgende:
Lekker event!spoilers zijn 6 mnd geleden afgeschaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 2equote:Op maandag 28 mei 2012 01:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Die laatste is zeker een van de mooiste, samen met frankie edgar - maynard (weet ff niet meer welke van de 3)
Eerste ken ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 02:33:16 ]
quote:Op maandag 28 mei 2012 02:32 schreef Geo4kant het volgende:
Top fights, vast een aantal vergeten..Diego Sanchez - Nick DiazSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diego Sanchez - Clay Guida
Scott Smith - Pete Sell
GSP - Matt Serra (1 en 2)Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik hoop echt dat Hendo zijn H-bomb kan landen, zal wel niet overigensquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 02:32 schreef Geo4kant het volgende:
Top fights, vast een aantal vergeten..Relatief veel "nieuwe" fights op deze lijst voornamelijk in de "TUF era", pre TUF zijn er ook goede gevechten geweest, toch? Of keek iedereen enkel naar PRIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mayhem Backstage:quote:With that said, here's what was rumored to happen during Mayhem Miller's backstage incident. When CB Dollaway did his post-fight interview with Joe Rogan, Mayhem slowly walked to the back of the Octagon and rested his arms on the top of the cage. His head was hung pretty low, so Mark Munoz and Ryan Parsons consulted him inside the cage. They eventually walked out and Mayhem Miller had an 'incident' before the post-fight medical check-up with one of the staff members working at UFC 146. Apparently when Mayhem walked backstage after the bout, he sat down against a wall, probably reflecting on his fight with CB Dollaway. Someone backstage (not sure if it was MGM or UFC staff) asked Mayhem to 'clear the path' and get out of the corridor. Mayhem either didn't hear him or simply was wrapped-up in his own thoughts to care. The staff member then tried to pat him on the back in order to encourage him to move. It's rumored Mayhem Miller quickly got up, yelled at the staff member and then kicked over a table. A few UFC employees questioned why he did it, and apparently he got in a verbal altercation with them. At the post-fight screening, Mayhem starting yelling at CB regarding the decision and threw an object at him. Dollaway continued to sit down and get checked out by the doctor. Mayhem then went into the locker room, gathered his belongings and left the MGM Grand Garden Arena. The UFC couldn't even contact him for his post-fight quote. Nothing physical happened, just mayhem. It's also apparent that Mayhem Miller was on his way out of the UFC if he lost at UFC 146, this incident didn't cause him being cut from the promotion. We also talked with CB Dollaway after the fight, and he still seemed pretty heated after the backstage verbal exchange. We'll post the entire interview later today on MiddleEasy.
[ Bericht 0% gewijzigd door roepdeman op 28-05-2012 07:47:32 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Met 4 partijen op de maincard, dus bij dezen mijn felicitaties aan Tazmaniacquote:Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Denk eraan dat het laatste event van het seizoen a.s. vrijdagnacht al plaatsvind!!!
Jajong had volgens mij tot de eerste 14/16 picks 100%quote:Op maandag 28 mei 2012 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lol die StefanW heeft gewoon bijna 92% van zijn picks goed
drinkenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat het bij Roy meer in een eetverslaving zit
Ze lieten die hoek in slowmotion zien. Hij gooit eerst 6 fakes en dan pas die hoek, geen wonder dat je die niet aan ziet komen. Prachtige stootquote:Op maandag 28 mei 2012 19:01 schreef Lesnar het volgende:
Ik ben blij voor Dan the outlaw Hardy! Ik gun het hem gewoon. Hij zag er beter uit deze keer.
Daarnaast, leuke haymaker van big country, maar kan hij niet eens een keer serieus trainen, wtf al dat buikvet en die mullet. Ik denk dat DFW daar ook zo pissig over was,
JDS is gewoon the best op het moment, alleen een juiced cees heeft een kans.
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Tussenstand The UP na 9/10 events
[ afbeelding ]
Mijn felicitaties aan de event winners: Hooidraad, Geo4kant, jajong en n00cl30n
Ik had bij mijn eerste gevecht ook Bob Schreiber in mn hoek, en hij smacked je achter de schermen altijd met zwakke hand op je rug en borst, om je op te hypen, daar komt t door. Bij sommige gevechten van Struve zie je ook gewoon een hand op zn rug ±Dquote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Kijk nu pas UFC 146, en heb niet alles gelezen dus wellicht is er al iets voorbij gekomen.
Waarom was Struve zo enorm rood? Het leek net of hij te lang onder de zonnebank gelegen had. Verder ook opvallend dat hij bij de eerste de beste tik weer zijn lip kapot heeft. Dat blijft wel een zwak punt. Zouden ze zoiets niet operationeel kunnen repareren? Verder deed Struve precies wat hij moest doen, knap dat hij dat ook waarmaakte. 5 uit zijn laatste 6 wedstrijden is erg impressive. Hopen dat hij zo door gaat.
Gewicht zegt niet zoveel op zijn formaat. Spier is ook zwaarder dan vet. Ik ben laatste half jaar bijna 10% vet kwijt geraakt maar ben precies hetzelfde gewichtquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Nelson is weer 6 pound bijgekomen nadat hij er eindelijk 15 was afgevallen.
Gaat niet bepaald van een leien dakje heb ik het idee..
Shogun - Henderson 139quote:Op maandag 28 mei 2012 01:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
cerrone-henderson wec 43
hendo-shogun ufc ??
3 kiloquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Nelson is weer 6 pound bijgekomen nadat hij er eindelijk 15 was afgevallen.
Gaat niet bepaald van een leien dakje heb ik het idee..
Ben je van plan er naartoe te gaan?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: UFC show set for Nottingham, UK on September 29
* Dan Hardy
* Paul Sass
* John Maguire
* Brad Pickett
* Andy Ogle
* Cyrille Diabate vs. Jurgen Kruth
All rumored to compete on this card
Crematies?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:25 schreef THEFXR het volgende:
slecht nieuws voor de UFC vechters, de UFC heeft verassingstesten ingevoerd.
`quote:
Ik ben altijd geïnteresseerd maar ik ga echt niet naar zo'n prut cards zoals de afgelopen keren.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je van plan er naartoe te gaan?
Zou leuk zijn als ze Bisping nog op de card krijgen maar het is wel erg krap zo 2 maandjes na zijn fight tegen Boetsch.
Doel je op Big Nog?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
`
Geloof er zeker in, mss dat cain velasquez hem ook van de troon kan stoten met veel luck, wie ik echt denk dat hem ook kan verslaan is zijn (trainings)maatje maar die match zal er wel nooit komen
Ja, of is dit een hele domme opmerking, niet dat hun ooit tegen elkaar zullen staan in de octagon.quote:
UFC Köln had een sterke card inderdaad, en je hebt de bloederige comeback victory van Struve live mee mogen makenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik ben altijd geïnteresseerd maar ik ga echt niet naar zo'n prut cards zoals de afgelopen keren.
Je kunt zeggen dat je voor de beleving gaat en dat je van te voren niet kunt weten hoe vet een card zal zijn.. fijn als iemand dat vind prima, maar daar ga ik dan geen 500 euro aan uitgeven.
Misschien ben ik het ook wel goed gewend, want ik blijf erbij dat ik een van de vetste card ooit heb meegemaakt in Köln. Helemaal qua namen die er dat event aanwezig waren, echt bizar!
Als dit hoogzakelijk prelims zijn kan het best wat worden maar als dit alweer het grootste deel van
de main card zal worden blijf ik lekker thuis
Ik kijk nog héél stiekem naar de card die 11-18-25 augustus plaatsvinden in de US.
Maar dat is meer dagdromen dan wat anders
Het is een zwak punt maar is niet erg van invloed. Bloed wat in je ogen terecht komt is wel een probleem maar dat zal bij een onderlip wel meevallen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Verder ook opvallend dat hij bij de eerste de beste tik weer zijn lip kapot heeft. Dat blijft wel een zwak punt. Zouden ze zoiets niet operationeel kunnen repareren? Verder deed Struve precies wat hij moest doen, knap dat hij dat ook waarmaakte. 5 uit zijn laatste 6 wedstrijden is erg impressive. Hopen dat hij zo door gaat.
Opgeven dmv handdoek in de kooi is tegen de regels, alleen de vechter zelf mag opgeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:13 schreef THEFXR het volgende:
Hoe moet de ref eigenlijk handelen als de handdoek in de kooi wordt gegooid?
moet de ref dan de handdoek verwijderen dmv een time-out?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Opgeven dmv handdoek in de kooi is tegen de regels, alleen de vechter zelf mag opgeven.
Zal wel aan het moment liggen. Als de vechters op afstand van elkaar zijn dan kan hij een time-out doen maar tijdens GnP of een flurry kan dat het hele momentum voor de winnende partij weghalen dus dan zal hij gewoon de handdoek oppakken en het gevecht door laten gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
moet de ref dan de handdoek verwijderen dmv een time-out?
in dream 3(ring) diaz vs inoue werd door een handdoek gestopt, andere regels?
Dat is niet helemaal waar. Het is verboden om iets in de ring te gooien, dat is een automatische DQ. Handdoek de ring in is dus DQ.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Opgeven dmv handdoek in de kooi is tegen de regels, alleen de vechter zelf mag opgeven.
sinds wanneer is K1 gelijk aan mma?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:18 schreef ChesterPerry het volgende:
Bij Ghita bij k1 rising zondag werd er ook 1 de ring in gegooid, hier gelden andere regels dan?
Sylvia - Cabbagequote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Het is verboden om iets in de ring te gooien, dat is een automatische DQ. Handdoek de ring in is dus DQ.
Ja terecht ook, die kerel ging gewoon niet KO en die kreeg me een pak slaag. Dat was echt onmenselijk.quote:
Wat zei ik nou...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:18 schreef ChesterPerry het volgende:
Bij Ghita bij k1 rising zondag werd er ook 1 de ring in gegooid, hier gelden andere regels dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
dat was allang bekend,ja, want ze heeft de laatste helft van 146 nog gewerkt of was je dat niet opgevallen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Arianny Celeste is opgepakt wegens huiselijk geweld, al dat kickboksen komt van pas
Het staat pas net op Foxnews(!) en ik let alleen maar op het nieuwe bos hout van Brittquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat was allang bekend,ja, want ze heeft de laatste helft van 146 nog gewerkt of was je dat niet opgevallen?
bij de weigh in had ze die al,jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het staat pas net op Foxnews(!) en ik let alleen maar op het nieuwe bos hout van Britt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef ChesterPerry het volgende:
zijn er nog meer regels/zaken die je niet weet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet m´n avatar maar eens gaan updaten als ik dit zo hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij de weigh in had ze die al,ja![]()
![]()
een grote upgrade
Als ik wist welke regels had ik het gelijk gevraagd, als ik niet weet welke regels er zijn weet ik niet of ik wel welke regels ik niet weetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn er nog meer regels/zaken die je niet weet?
fijn dat je het duidelijk uitlegt en je weet het, vragen staat vrij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Als ik wist welke regels had ik het gelijk gevraagd, als ik niet weet welke regels er zijn weet ik niet of ik wel welke regels ik niet weet
ik denk van wel:quote:Op maandag 28 mei 2012 18:34 schreef kevin_ het volgende:
Bellator 70 de moeite waard om terug te kijken? Thanks.
quote:
Ik moet het vragen, wat de fuck gebeurt hier.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:52 schreef [url=h
ttp://forum.fok.nl/user/profile/328370]Yuri_Boyka[/url] het volgende:
Nog wat belangrijk nieuws over Overeem?
[ afbeelding ]
Ik denk een motivering voor een wedstrijd of een soort van straf na de wedstrijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik moet het vragen, wat de fuck gebeurt hier.
Wat ik heb kunnen vinden:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik moet het vragen, wat de fuck gebeurt hier.
Lyoto (ontvangend heerschap in het gifje) heeft wel vaker rare kuren, zoals het drinken van z'n eigen urine dus het verbaast me niet dat hij in zulke dingen gelooft.quote:During one visit to a school in the 80's, Inoki was punched twice by a student. Inoki slapped the student across the face, knocking him down. The student, who later turned out to be an Inoki fan, then rose, bowed deeply, and thanked Inoki for the slap. The incident became very famous as the then live clip of the binta (slap in the face) was shown many times on Japanese television. Now various celebrities and even common people in Japan ask Inoki to slap them to install courage or even as some sort of strange blessing. The slap's name is the "Fighting Spirit (or Toukon) Slap." (闘魂ビンタ)
Ooit gehoord dat je eigen urine drinken goed is voor een bepaald iets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat ik heb kunnen vinden:
(Heerschap in het gifje is Antonio Inoki)
[..]
Lyoto (ontvangend heerschap in het gifje) heeft wel vaker rare kuren, zoals het drinken van z'n eigen urine dus het verbaast me niet dat hij in zulke dingen gelooft.
Alleen de eerste (ochtend) urine.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooit gehoord dat je eigen urine drinken goed is voor een bepaald iets.
Voor mij is het gewoon lichaamsafval.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is dit weekend ontkracht door Nelson/Hermanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:51 schreef Hooidraad het volgende:
En bij de baardentheorie van Fenomeno wil ik gaarne Tank Abbott aan het lijstje toevoegen.
Ik weet, ik loop achter
Would still tap that assquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:03 schreef THEFXR het volgende:
die zag er zaterdag dus echt fucked up uit
[ afbeelding ]
NICEEEEEEEEquote:
Jds geen win bonus?quote:Junior dos Santos: $200,000 (no win bonus)
Frank Mir: $200,000
Cain Velasquez: $200,000 (includes $100,000 win bonus)
Antonio Silva: $70,000
Roy Nelson: $110,000 (includes $20,00 win bonus and $70,000 Fight Night bonus)
Dave Herman: $21,000
Stipe Miocic: $20,000 (includes $10,000 win bonus)
Shane Del Rosario: $20,000
Stefan Struve: $128,000 (includes $29,000 win bonus and $70,000 Fight Night bonus)
Lavar Johnson: $26,000
Darren Elkins: $28,000 (includes $14,000 win bonus)
Diego Brandao: $15,000
Jamie Varner: $20,000 (includes $10,000 win bonus)
Edson Barboza: $18,000
C.B. Dollaway: $40,000 (includes $20,000 win bonus)
Jason "Mayhem" Miller: $45,000
Dan Hardy: $120,000 (includes $25,000 win bonus and $70,000 Fight Night bonus)
Duane "Bang" Ludwig: $18,000
Paul Sass: $90,000 (includes $10,000 win bonus and $70,000 Fight Night bonus)
Jacob Volkmann: $20,000
Glover Teixeira: $30,000 (includes $15,000 win bonus)
Kyle Kingsbury: $12,000
Mike Brown: $52,000 (includes $26,000 win bonus)
Daniel Pineda: $10,000
Idd ja, die verwacht 10k te krijgen, gaat ie met 90k naar huisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:59 schreef THEFXR het volgende:
Sass springt gaten in de lucht met zoveel pay
Vraag me af waarom ze zo verdrietig was.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:03 schreef THEFXR het volgende:
die zag er zaterdag dus echt fucked up uit
[ afbeelding ]
Ruzie met haar vriendje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:42 schreef Disorder het volgende:
[..]
Vraag me af waarom ze zo verdrietig was.
quote:Cain Velasquez: Requires X-ray of left hand. Suspended until November 20 if broken, unless medically cleared sooner. Minimum suspension until June 26, with no contact until June 17.
Antonio Silva: Requires X-ray of nose. Suspended until November 20 if broken, unless medically cleared sooner. Minimum suspension until July 23, with no contact until July 11.
Jason Miller: Requires medical clearance of right thumb and left knee, or suspended until November 20. Minimum suspension until July 11, with no contact until June 26.
C.B. Dollaway: Requires X-ray of left thumb. Suspended until November 20 if broken, unless medically cleared sooner. Minimum suspension until June 26, with no contact until June 17.
Jamie Varner: Requires X-ray of right hand. Suspended until November 20 if broken, unless medically cleared sooner. Minimum suspension until June 26, with no contact until June 17.
Jacob Volkmann: Requires medical clearance of left elbow, right thumb and left knee, or suspended until November 20.
Frank Mir: Suspended until July 23, with no contact until July 11.
Dave Herman: Suspended until July 23, with no contact until July 11.
Shane del Rosario: Suspended until July 23, with no contact until July 11.
Duane Ludwig: Suspended until July 23, with no contact until July 11.
Lavar Johnson: Requires medical evaluation of left elbow. Minimum suspension until July 11, with no contact until June 26.
Edson Barboza: Suspended until July 11, with no contact until June 26.
Stipe Miocic: Suspended until June 26, with no contact until June 17.
Darren Elkins: Suspended until June 26, with no contact until June 17.
Diego Brandao: Suspended until June 26, with no contact until June 17.
Mike Brown: Suspended until June 26, with no contact until June 17,.
Daniel Pineda: Suspended until June 26, with no contact until June 17.
Wat is dat voor circusactquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat voor contact? Mag hij niet meer in de gym sparren ofzo? Of mag hij tot die tijd geen partijen meer doen?quote:Stipe Miocic: Suspended until June 26, with no contact until June 17.
Hij mag niet benaderd worden over een wedstrijd voor die tijd. Geloof dat dat het was.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat voor contact? Mag hij niet meer in de gym sparren ofzo? Of mag hij tot die tijd geen partijen meer doen?
Volgens mij is no contact gewoon dat je niet mag sparren. Trainen mag dus wel (tenzij handblessures, dan die niet) maar sparren en al het andere waar je bij geraakt wordt (dus ook bjj moves voor die plek) zijn uit den boze.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat voor contact? Mag hij niet meer in de gym sparren ofzo? Of mag hij tot die tijd geen partijen meer doen?
dat was de rematch, die niemand wildequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Over rematch gesproken
Rich Franklin will take on Wanderlei Silva with Vitor Belfort out
Wat een brawl was dat de 1e keer zeg
Dat is 3x geweest, eerst was Wanderlei roided, kickte zijn ass. Daarna niet meer en dus sloeg Rampage hem vrij easy KO als een mofo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik wil Rampage vs Wanderlei nog wel is zien:(
Skills: nee, training: ja. Maar omdat je sneller herstelt kan je ook vaker trainen en dus betere skills opbouwenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:11 schreef ChesterPerry het volgende:
Was die serieus op steroiden? mag ik dan een vraagie stellen ik doe zelf ook aan vechtsport alleen geef AAS nou zoveel bevordering op je skills en training?
Je bent toch veel sterker, dus je hebt veel meer kracht in je handen om iemand ko te slaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:11 schreef ChesterPerry het volgende:
Was die serieus op steroiden? mag ik dan een vraagie stellen ik doe zelf ook aan vechtsport alleen geef AAS nou zoveel bevordering op je skills en training?
Gayquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:28 schreef THEFXR het volgende:
Griggs out, Wagner Prado in to face Davis @ UFC on FOX 4
Over welke Henderson heb je het?quote:Op donderdag 31 mei 2012 03:06 schreef Geo4kant het volgende:
De UFC heeft blanke Amerikaanse toppers nodig .. ala Lidell, Ortiz, Hughes, Henderson etc..
Zijn Native American roots springen er voor mij het meest uit.quote:
Wtf ziek verhaal man RIPquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:13 schreef THEFXR het volgende:
Dustin Jenson, Amateur MMA Fighter, Dies After Unregulated South Dakota Event
http://www.mmafighting.co(...)ed-south-dakota-news
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |