als de eerste ronde iets langer had geduurd, dan had hij het toen al afgemaaktquote:Op zondag 27 mei 2012 05:58 schreef Geo4kant het volgende:
JDS was nog voorzichtig en langzaam voor zijn doen
Ik zie hem voor het eerst en ook bij mij gelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 06:01 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Wat een heerlijk van, dikke mancrush!![]()
Maak deze man het gezicht van de UFC, zo vriendelijk maar zo'n killer.. en leerde om Engels te praten.
Dik respect voor Mir, voor wat hij heeft bereikt hoe hij terug kwam na zijn ongeluk, zijn finishes alles.quote:Op zondag 27 mei 2012 06:04 schreef Cardizzle14 het volgende:
Hahah, ja frank is eigenlijk ook maar een slome en lompe buffel, als hij kickt zie je hem ook vaak nog heel moeilijk zijn evenwicht bewaren
zonder twijfel, maar alsnog..quote:Op zondag 27 mei 2012 06:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dik respect voor Mir, voor wat hij heeft bereikt hoe hij terug kwam na zijn ongeluk, zijn finishes alles.
Breno zou een klote avond hebben gehadquote:Op zondag 27 mei 2012 06:08 schreef AFCNiels het volgende:
Toch denk je de hele tijd als je zit te kijken, dit tegen![]()
![]()
Ik begrijp het, meeste Heavyweighs zijn geen lean mean fighting machines .. ik vind het erg knap hoe ver Bigfoot komt met zijn lichaam.quote:
I know, we hebben ook eindelijk een visualquote:Op zondag 27 mei 2012 06:29 schreef Geo4kant het volgende:
Via Facebook kun je dadelijk de Post Press kijken
Ja, ik zeur vaak over het patriottistisch en nationalistisch gedoe in Amerika, maar die Brazillianen zijn ook erg.quote:Op zondag 27 mei 2012 07:17 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan die braziliaanse journalisten, alleen vragen over de brazilianen, braziliaanse markt en bla bla bla.
Ik las het net, jammer. Maar beter, nu wordt Wand niet voor de zoveelste keer geko'd....quote:Op zondag 27 mei 2012 09:26 schreef THEFXR het volgende:
"Dana just said Vitor Belfort broke his hand, can't fight Wand at UFC 147
JDS klaagde over zijn handquote:Op zondag 27 mei 2012 13:32 schreef roepdeman het volgende:
STRUVE!!!!!!!!!!! Wat een echte bazenactie was dat om Johnson in z'n guard te krijgen! Technique over Power!![]()
We krijgen nu dus Dos Santos - Velasquez II binnen een paar maanden aangezien ze beiden vrijwel ongeschonden uit 146 zijn gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |