drinkenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat het bij Roy meer in een eetverslaving zit
Ze lieten die hoek in slowmotion zien. Hij gooit eerst 6 fakes en dan pas die hoek, geen wonder dat je die niet aan ziet komen. Prachtige stootquote:Op maandag 28 mei 2012 19:01 schreef Lesnar het volgende:
Ik ben blij voor Dan the outlaw Hardy! Ik gun het hem gewoon. Hij zag er beter uit deze keer.
Daarnaast, leuke haymaker van big country, maar kan hij niet eens een keer serieus trainen, wtf al dat buikvet en die mullet. Ik denk dat DFW daar ook zo pissig over was,
JDS is gewoon the best op het moment, alleen een juiced cees heeft een kans.
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Tussenstand The UP na 9/10 events
[ afbeelding ]
Mijn felicitaties aan de event winners: Hooidraad, Geo4kant, jajong en n00cl30n
Ik had bij mijn eerste gevecht ook Bob Schreiber in mn hoek, en hij smacked je achter de schermen altijd met zwakke hand op je rug en borst, om je op te hypen, daar komt t door. Bij sommige gevechten van Struve zie je ook gewoon een hand op zn rug ±Dquote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Kijk nu pas UFC 146, en heb niet alles gelezen dus wellicht is er al iets voorbij gekomen.
Waarom was Struve zo enorm rood? Het leek net of hij te lang onder de zonnebank gelegen had. Verder ook opvallend dat hij bij de eerste de beste tik weer zijn lip kapot heeft. Dat blijft wel een zwak punt. Zouden ze zoiets niet operationeel kunnen repareren? Verder deed Struve precies wat hij moest doen, knap dat hij dat ook waarmaakte. 5 uit zijn laatste 6 wedstrijden is erg impressive. Hopen dat hij zo door gaat.
Gewicht zegt niet zoveel op zijn formaat. Spier is ook zwaarder dan vet. Ik ben laatste half jaar bijna 10% vet kwijt geraakt maar ben precies hetzelfde gewichtquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Nelson is weer 6 pound bijgekomen nadat hij er eindelijk 15 was afgevallen.
Gaat niet bepaald van een leien dakje heb ik het idee..
Shogun - Henderson 139quote:Op maandag 28 mei 2012 01:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
cerrone-henderson wec 43
hendo-shogun ufc ??
3 kiloquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Nelson is weer 6 pound bijgekomen nadat hij er eindelijk 15 was afgevallen.
Gaat niet bepaald van een leien dakje heb ik het idee..
Ben je van plan er naartoe te gaan?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: UFC show set for Nottingham, UK on September 29
* Dan Hardy
* Paul Sass
* John Maguire
* Brad Pickett
* Andy Ogle
* Cyrille Diabate vs. Jurgen Kruth
All rumored to compete on this card
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |