haha, wat een fuckers!!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een bullshit, WilliamHill betaald mij maar 50% van SOTN voor Struveomdat kut Dana weer moest delen. Wat een achterlijke schijt regel, ik ga klagen.
Hier ook ja, ben benieuwd wat ze met fight of the night gedaan hebben (die niet uigereikt is), die zullen ze wel allemaal als loss gerekend hebben ipv gevoidquote:Op zondag 27 mei 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een bullshit, WilliamHill betaald mij maar 50% van SOTN voor Struveomdat kut Dana weer moest delen. Wat een achterlijke schijt regel, ik ga klagen.
Die is bij mij gevoid, dat dan weer wel : ')quote:Op zondag 27 mei 2012 15:26 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hier ook ja, ben benieuwd wat ze met fight of the night gedaan hebben (die niet uigereikt is), die zullen ze wel allemaal als loss gerekend hebben ipv gevoid
Mijn argumenten dat beide een FULL bonus kregen en niet door een tie genaaid zijn (met als resultaat dat ze dan maar 50% van de bonus ontvingen) mochten niet baten. Zijn gewoon weer van die mooie regeltjes die in hun voordeel werken.quote:In a DEAD HEAT the stake money on a selection is divided by the number of runners or competiters involved in a dead heat. The full odds are then paid to the divided stake, with the remainder of the stake money being lost.
twitter:GeoTwit twitterde op zondag 27-05-2012 om 18:16:07@Danawhite fuckyou you baldheaded asshole you cost me 50% of my bet you donkey, why did you have2give 2 bonusses.. fuuuuuu. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik heb de main card niet gezien. Ik heb zo te zien een hele vette card gemist, en had 4/5 goed. Jammer van Mir, maar zoals het nu gelopen is, was de meest waarschijnlijke uitkomst. JDS is gewoon te snel en te goed voor hem. Vanavond misschien maar even checken.
gecondoleerd man. sterktequote:Op zondag 27 mei 2012 16:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
BedanktHet zat er al een tijdje aan te komen, maar sinds gisteravond ging het echt opeens in sneltreinvaart de verkeerde kant op. Na de Barboza/Varner-fight ging ik naar beneden en een klein half uurtje later was het voorbij.
Dit!quote:
Mayhem trashed his trainingsroomquote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat is er nou precies gebeurd achter de schermen waardoor Dana zo pissed is?
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gecondoleerd dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik heb de main card niet gezien. Ik heb zo te zien een hele vette card gemist, en had 4/5 goed. Jammer van Mir, maar zoals het nu gelopen is, was de meest waarschijnlijke uitkomst. JDS is gewoon te snel en te goed voor hem. Vanavond misschien maar even checken.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Alleen maar goed voor de sportquote:Op zondag 27 mei 2012 21:25 schreef THEFXR het volgende:
slecht nieuws voor de UFC vechters, de UFC heeft verassingstesten ingevoerd.
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fucked...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik heb de main card niet gezien. Ik heb zo te zien een hele vette card gemist, en had 4/5 goed. Jammer van Mir, maar zoals het nu gelopen is, was de meest waarschijnlijke uitkomst. JDS is gewoon te snel en te goed voor hem. Vanavond misschien maar even checken.
Helemaal overheen gelezen, sorry om te horen man. Sterkte deze komende dagen!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien leuk voor meer mensen hier![]()
Wat bedoel je:squote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
Hey .. doe eens niet spoileren over niet-mma events
Hij schijnt z'n kleedkamer verbouwd te hebben, dat is dan wel weer debielquote:Op maandag 28 mei 2012 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd wat er backstage is gebeurd.. Dana wilde het niet zeggen maar Miller is iig gecut.
Zijn showboating en noogies terwijl hij aan het verliezen was.. ook wel debielquote:Op maandag 28 mei 2012 00:45 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hij schijnt z'n kleedkamer verbouwd te hebben, dat is dan wel weer debiel
cerrone-henderson wec 43quote:Op maandag 28 mei 2012 01:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Ff een random vraagje wat vinden jullie de mooiste partijen uit ufc historie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:43 schreef Klaphark het volgende:
Lekker event!spoilers zijn 6 mnd geleden afgeschaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 2equote:Op maandag 28 mei 2012 01:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Die laatste is zeker een van de mooiste, samen met frankie edgar - maynard (weet ff niet meer welke van de 3)
Eerste ken ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 02:33:16 ]
quote:Op maandag 28 mei 2012 02:32 schreef Geo4kant het volgende:
Top fights, vast een aantal vergeten..Diego Sanchez - Nick DiazSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diego Sanchez - Clay Guida
Scott Smith - Pete Sell
GSP - Matt Serra (1 en 2)Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik hoop echt dat Hendo zijn H-bomb kan landen, zal wel niet overigensquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 02:32 schreef Geo4kant het volgende:
Top fights, vast een aantal vergeten..Relatief veel "nieuwe" fights op deze lijst voornamelijk in de "TUF era", pre TUF zijn er ook goede gevechten geweest, toch? Of keek iedereen enkel naar PRIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mayhem Backstage:quote:With that said, here's what was rumored to happen during Mayhem Miller's backstage incident. When CB Dollaway did his post-fight interview with Joe Rogan, Mayhem slowly walked to the back of the Octagon and rested his arms on the top of the cage. His head was hung pretty low, so Mark Munoz and Ryan Parsons consulted him inside the cage. They eventually walked out and Mayhem Miller had an 'incident' before the post-fight medical check-up with one of the staff members working at UFC 146. Apparently when Mayhem walked backstage after the bout, he sat down against a wall, probably reflecting on his fight with CB Dollaway. Someone backstage (not sure if it was MGM or UFC staff) asked Mayhem to 'clear the path' and get out of the corridor. Mayhem either didn't hear him or simply was wrapped-up in his own thoughts to care. The staff member then tried to pat him on the back in order to encourage him to move. It's rumored Mayhem Miller quickly got up, yelled at the staff member and then kicked over a table. A few UFC employees questioned why he did it, and apparently he got in a verbal altercation with them. At the post-fight screening, Mayhem starting yelling at CB regarding the decision and threw an object at him. Dollaway continued to sit down and get checked out by the doctor. Mayhem then went into the locker room, gathered his belongings and left the MGM Grand Garden Arena. The UFC couldn't even contact him for his post-fight quote. Nothing physical happened, just mayhem. It's also apparent that Mayhem Miller was on his way out of the UFC if he lost at UFC 146, this incident didn't cause him being cut from the promotion. We also talked with CB Dollaway after the fight, and he still seemed pretty heated after the backstage verbal exchange. We'll post the entire interview later today on MiddleEasy.
[ Bericht 0% gewijzigd door roepdeman op 28-05-2012 07:47:32 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Met 4 partijen op de maincard, dus bij dezen mijn felicitaties aan Tazmaniacquote:Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Denk eraan dat het laatste event van het seizoen a.s. vrijdagnacht al plaatsvind!!!
Jajong had volgens mij tot de eerste 14/16 picks 100%quote:Op maandag 28 mei 2012 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lol die StefanW heeft gewoon bijna 92% van zijn picks goed
drinkenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat het bij Roy meer in een eetverslaving zit
Ze lieten die hoek in slowmotion zien. Hij gooit eerst 6 fakes en dan pas die hoek, geen wonder dat je die niet aan ziet komen. Prachtige stootquote:Op maandag 28 mei 2012 19:01 schreef Lesnar het volgende:
Ik ben blij voor Dan the outlaw Hardy! Ik gun het hem gewoon. Hij zag er beter uit deze keer.
Daarnaast, leuke haymaker van big country, maar kan hij niet eens een keer serieus trainen, wtf al dat buikvet en die mullet. Ik denk dat DFW daar ook zo pissig over was,
JDS is gewoon the best op het moment, alleen een juiced cees heeft een kans.
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Tussenstand The UP na 9/10 events
[ afbeelding ]
Mijn felicitaties aan de event winners: Hooidraad, Geo4kant, jajong en n00cl30n
Ik had bij mijn eerste gevecht ook Bob Schreiber in mn hoek, en hij smacked je achter de schermen altijd met zwakke hand op je rug en borst, om je op te hypen, daar komt t door. Bij sommige gevechten van Struve zie je ook gewoon een hand op zn rug ±Dquote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Kijk nu pas UFC 146, en heb niet alles gelezen dus wellicht is er al iets voorbij gekomen.
Waarom was Struve zo enorm rood? Het leek net of hij te lang onder de zonnebank gelegen had. Verder ook opvallend dat hij bij de eerste de beste tik weer zijn lip kapot heeft. Dat blijft wel een zwak punt. Zouden ze zoiets niet operationeel kunnen repareren? Verder deed Struve precies wat hij moest doen, knap dat hij dat ook waarmaakte. 5 uit zijn laatste 6 wedstrijden is erg impressive. Hopen dat hij zo door gaat.
Gewicht zegt niet zoveel op zijn formaat. Spier is ook zwaarder dan vet. Ik ben laatste half jaar bijna 10% vet kwijt geraakt maar ben precies hetzelfde gewichtquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Nelson is weer 6 pound bijgekomen nadat hij er eindelijk 15 was afgevallen.
Gaat niet bepaald van een leien dakje heb ik het idee..
Shogun - Henderson 139quote:Op maandag 28 mei 2012 01:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
cerrone-henderson wec 43
hendo-shogun ufc ??
3 kiloquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Nelson is weer 6 pound bijgekomen nadat hij er eindelijk 15 was afgevallen.
Gaat niet bepaald van een leien dakje heb ik het idee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |