Okee, voor de kutnummers, maar welke nummers vond je het best?quote:
Niet iedereen heeft in de gaten dat hij/zij een LAPO heeft.quote:
Als ze het redt tot volgend jaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar Bonnie St Claire. Die's ook in de olie.
Nee, haal het er maar uitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Dat Russian pride gebeuren, moet dat nou echt in de TT?
Dat weten we pas na de uitslagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn er eigenlijk minder topics in vgl tot vorig jaar?
Even off topic
Ik denk dat we vorig jaar nu al aan 33 ofzo zaten...quote:
Frankrijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Wie gaat de onderste plaats bereiken dit jaar in de finale?
Kanshebbers imo: Spanje, Litouwen, Albanie, Moldavie (sorry) en ik hoop Jedward.
Spanje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Albanie. De kat zit nu op de kast.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Kanshebbers imo: Spanje, Litouwen, Albanie, Moldavie (sorry) en ik hoop Jedward.
Vorig jaar nummerden we door vanaf de eerste liveshowquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn er eigenlijk minder topics in vgl tot vorig jaar?
Even off topic
Denemarkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Moldavie niet, doordat Moldavie als laatst mocht optreden. Litouwen geef ik die kans dit jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Cooooolaaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
Ik snap niet dat jullie je geld hieraan verspillen... corrupte zooi allemaal.
Serieus?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Jij hebt toch ook op VI gestemd?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
Top 10 wel ja, maar geen winst denk ikquote:
ach de een koopt een pak peuken de andere doe dit, het is beide weggegooid geld, maar als je er maar plezier van hebt toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
Ben je mal ta.quote:
Waarom had je gedacht van niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef Toposcoupe het volgende:
Leuk dat Moldavië ook in de smaak valt!
9 levens he? Die kat heeft het optreden gelukkig maar 2 x hoeven zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef Drrk het volgende:
[..]
Dat je kat het überhaupt overleeft heeft.
Herman viel net tegen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ben even weggeweest. Hoeveel broden zijn er langsgekomen?
He? Je kon toch via de website stemmen, dat heb ik gedaan in ieder geval. Oh nee wacht, ik ben in de war met de reclame van Johan Derksenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele beltegoed er door heen gejaagd
Ik ben benieuwd of je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus?
Ik denk dat geen van die landen op de laatste plaats, of zelfs de een-na-laatste plaats zal eindigen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Wilskracht het volgende:
Turkije gaat stemmen krijgen waarom zou dat nou zijn?
Kat schrikt hier net weer wakker van dat overzicht.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Miasan het volgende:
[..]
9 levens he? Die kat heeft het optreden gelukkig maar 2 x hoeven zien.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef Toposcoupe het volgende:
Leuk dat Moldavië ook in de smaak valt!
van peuken kan je nog plezier hebben ofzo.. dit is ECHT weggegooid geld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
ach de een koopt een pak peuken de andere doe dit, het is beide weggegooid geld, maar als je er maar plezier van hebt toch?
Weten we meteen dat de gemiddelde Turk homo's best lief vind, toch nog iets positiefsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Wilskracht het volgende:
Dat was de Loden Loekiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Je kon toch via de website stemmen, dat heb ik gedaan in ieder geval. Oh nee wacht, ik ben in de war met de reclame van Johan Derksen
Ik heb hier ook plezier van en het kost me niet eens m'n gezondheid, fijn hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
van peuken kan je nog plezier hebben ofzo.. dit is ECHT weggegooid geld.
ven duitslandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Wilskracht het volgende:
Vergeet het comfort ook niet. Een wc met stromend water is toch wel fijn, evenals een douche.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
Ergens heb ik liever dat Engelbert wint boven Moldavië, want Londen is wat gemakkelijker te bereiken dan volgend jaar
Dat is wel een polletje waardquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Ik heb echt een topavond hoor!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Tof man. Net een boot.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Cee het volgende:
Echt de knulligheid van Turkije na de professionaliteit van Zweden.Aandoenlijk.
Kan jij dat nou weten. Ik heb de grootste lol in het sms'en.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik heb echt een topavond hoor!
Oh nee, topweek!
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:11 schreef Quarant het volgende:
Gestemd op die Albanese, knap staaltje zangkunst.
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je eigenlijk een beetje realistisch keek naar de Nederlandse act dan was het echt 100x. Voor ons is het normaal, maar ik kan mij voorstellen dat mensen echt dachten, what the fuck is dit.
Ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:16 schreef Bundesrepublik het volgende:
Ik hoop wel want anders dan de standaard 12 punten naar turkije
Ik kan mijn beltegoed maar tot 20 euro meenemen als ik over ga en ik heb nog 40 euro, dus het moet toch opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
zulke mensen zijn echt het failliet van de beschaving
En Moldavië is een van de armste landen van Europa, die gaan helemaal op hun gat van het organiseren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
Ergens heb ik liever dat Engelbert wint boven Moldavië, want Londen is wat gemakkelijker te bereiken dan volgend jaar
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
0,35quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
Wacht even, hoe duur was zo'n smsje?
35 cent exc eigen kostenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
Weggegooide tijd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
wat een gladjakkerers die presentatoren![]()
(sorry, ik ga al weg, ik houd gewoon niet van dit soort zooi)
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
Nee 0.50 EURquote:
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zouden ze de pauzeact wel kunnen overtreffen? Waterloo was donderdag echt een hoogtepunt
Daar verzinnen we dan wel wat opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
En Moldavië is een van de armste landen van Europa, die gaan helemaal op hun gat van het organiseren.
En ergens vrees ik dat ze nog niet eens in het linkerrijtje komen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vergeet het comfort ook niet. Een wc met stromend water is toch wel fijn, evenals een douche.
Zal toch wel? Dit is de schoonzoon van de president.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zouden ze de pauzeact wel kunnen overtreffen? Waterloo was donderdag echt een hoogtepunt
Ik heb echt zó een topdag in Düsseldorf gehad vorig jaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Verslaafde!! (Aan het ESF dan hoor!)
in NL 35 ct. + het verzenden van een SMS.quote:
Anita en Edquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef Quarant het volgende:
Mijn hemel,stel dat Nederland het eens organiseert,wat hebben ze dan voor intermezzo?
Peter Beensequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef Quarant het volgende:
Mijn hemel,stel dat Nederland het eens organiseert,wat hebben ze dan voor intermezzo?
Homo. Achterham.quote:
Jan Smit met een klompendans.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef Quarant het volgende:
Ik denk nu meteen aan kytemanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef Quarant het volgende:
Jan Smit met Volendams koor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef Quarant het volgende:
Driesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef Quarant het volgende:
Ik begon echt aan mezelf te twijfelen haha.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in NL 35 ct. + het verzenden van een SMS.
Niks, Nederland is op cultuurvlak toch faillietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef Quarant het volgende:
K3quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef Quarant het volgende:
De schoonzoon van Mark Ru ...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef Quarant het volgende:
Quote voor het nageslachtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, en mocht Ierland winnen dan mag iedereen die erbij wil zijn in Dublin bij mij komen slapen volgend jaar
Kan ik makkelijk beloven, want winnen, neh!
Huuuuuquote:
Stem Italië!!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan mijn beltegoed maar tot 20 euro meenemen als ik over ga en ik heb nog 40 euro, dus het moet toch op
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef HiZ het volgende:
stemmen was hier 50 cent, dus ik heb het maar gelaten. Ik kan toch niet op tegen die 80 miljoen Turken.
He he he het is wel familie van de president he.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik val zowat om van de slaapbeetje opschieten graag.
Volgens mij gaat het nog wel een uur duren voor we het weten of gaat het tegenwoordig sneller? Weet het niet meerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik val zowat om van de slaapbeetje opschieten graag.
Oh pardon! Ja meneer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:20 schreef Klauz het volgende:
[..]
He he he het is wel familie van de president he.
Bejaarden en homo's,quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Wat zou de gemiddelde leeftijd van de stemmers zijn in Ned?
Zou Engelbert kans maken?
Amalia op Guitar Heroquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Willem Alex en Maxima in een zeepkist
Dan zap ik weer naar BBCquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:21 schreef alors het volgende:
Graham kletst gelukkig nog een beetje erdoorheen
ditquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:21 schreef BrandX het volgende:
ik vind dit heul zo slecht nog niet anders hoor
Amalia natuurlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef Quarant het volgende:
Volgens de programmatie tot 0.30quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nog wel een uur duren voor we het weten of gaat het tegenwoordig sneller? Weet het niet meer
Prostituéequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoer wordt niets live gespeeld
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef Anonymousz het volgende:
puntentelling is het leukste van de show
Ik quote hem toch even voor de zekerheidquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, en mocht Ierland winnen dan mag iedereen die erbij wil zijn in Dublin bij mij komen slapen volgend jaar
Kan ik makkelijk beloven, want winnen, neh!
Tis best een lekker dingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
En dit is de superpopster uit Azerbedhjan? (ja spelling
Een medley van de beste Nederlandse songfestivalliedjes van de afgelopen acht jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef Quarant het volgende:
Zenden we Amelia, Alexia en Ariane in als act, die doen het vast beter dan Joan of Sienekequote:
Nee, de neef van de zus van de kat van de president.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
spelling speelt geen rol bij fokquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
Tenk jou Baku for thieee graaijtt sjow!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef Arashimashou het volgende:
Kijk, de uitslag hebben ze binnen 10 minuten. Maar daarna gaat het nog 50 minuten duren voordat al die aandachtshoeren hun zegje hebben gedaan.
Mannenkoor Karrenspoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef Quarant het volgende:
lekker kort dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:23 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Een medley van de beste Nederlandse songfestivalliedjes van de afgelopen acht jaar.
Een kat dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:23 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Nee, de neef van de zus van de kat van de president.
Ja, dat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Had die schoonzoon ingestuurd, is een stuk beter dan de echte inzending dit jaar.
oh ik heb alleen daarnet naar zijn koppie gekeken, en toen weer teruggeschakeld naar het forumquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je? Nee niet mijn type. Die gebaartjes alleen al.
Juist! En dan in de halve finale op dinsdag, op donderdag en twee keer op zaterdag!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:23 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Een medley van de beste Nederlandse songfestivalliedjes van de afgelopen acht jaar.
Knap dat je het uberhaupt verstaat!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:23 schreef Cee het volgende:
Is dit autobiografisch? Ik hoop voor hem van niet.
Hij schudt de hele tijd heen en weerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh ik heb alleen daarnet naar zijn koppie gekeken, en toen weer teruggeschakeld naar het forum
istie spastisch-like?
Zeker niet slecht neequote:
Ah dank je!quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik quote hem toch even voor de zekerheid
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
YVONNE!
Henk whatsappt net dat ie ook kijkt
En voor Zweden is.
We hebben hem aangestoken
Henkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
YVONNE!
En voor Zweden is.
En bedankt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
YVONNE!
En voor Zweden is.
Hoezoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef Miasan het volgende:
Zelfs de mensen op het podium negeren hem.
Het was zo saai, men postte er weinig over, en toen ik weer naar de TV keek stonden alle andere mensen op het podium met de rug naar hem toe.quote:
Thuisquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
Zweden Duitsland Italië favorieten van de TROS stemmers...
toet toetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
Hopelijk zijn al die turken niet doorgekomen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |