Okee, voor de kutnummers, maar welke nummers vond je het best?quote:
Niet iedereen heeft in de gaten dat hij/zij een LAPO heeft.quote:
Als ze het redt tot volgend jaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar Bonnie St Claire. Die's ook in de olie.
Nee, haal het er maar uitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Dat Russian pride gebeuren, moet dat nou echt in de TT?
Dat weten we pas na de uitslagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn er eigenlijk minder topics in vgl tot vorig jaar?
Even off topic
Ik denk dat we vorig jaar nu al aan 33 ofzo zaten...quote:
Frankrijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Wie gaat de onderste plaats bereiken dit jaar in de finale?
Kanshebbers imo: Spanje, Litouwen, Albanie, Moldavie (sorry) en ik hoop Jedward.
Spanje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Albanie. De kat zit nu op de kast.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Kanshebbers imo: Spanje, Litouwen, Albanie, Moldavie (sorry) en ik hoop Jedward.
Vorig jaar nummerden we door vanaf de eerste liveshowquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn er eigenlijk minder topics in vgl tot vorig jaar?
Even off topic
Denemarkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Moldavie niet, doordat Moldavie als laatst mocht optreden. Litouwen geef ik die kans dit jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Cooooolaaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
Ik snap niet dat jullie je geld hieraan verspillen... corrupte zooi allemaal.
Serieus?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Jij hebt toch ook op VI gestemd?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
Top 10 wel ja, maar geen winst denk ikquote:
ach de een koopt een pak peuken de andere doe dit, het is beide weggegooid geld, maar als je er maar plezier van hebt toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
Ben je mal ta.quote:
Waarom had je gedacht van niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef Toposcoupe het volgende:
Leuk dat Moldavië ook in de smaak valt!
9 levens he? Die kat heeft het optreden gelukkig maar 2 x hoeven zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef Drrk het volgende:
[..]
Dat je kat het überhaupt overleeft heeft.
Herman viel net tegen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ben even weggeweest. Hoeveel broden zijn er langsgekomen?
He? Je kon toch via de website stemmen, dat heb ik gedaan in ieder geval. Oh nee wacht, ik ben in de war met de reclame van Johan Derksenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele beltegoed er door heen gejaagd
Ik ben benieuwd of je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus?
Ik denk dat geen van die landen op de laatste plaats, of zelfs de een-na-laatste plaats zal eindigen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Wilskracht het volgende:
Turkije gaat stemmen krijgen waarom zou dat nou zijn?
Kat schrikt hier net weer wakker van dat overzicht.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Miasan het volgende:
[..]
9 levens he? Die kat heeft het optreden gelukkig maar 2 x hoeven zien.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef Toposcoupe het volgende:
Leuk dat Moldavië ook in de smaak valt!
van peuken kan je nog plezier hebben ofzo.. dit is ECHT weggegooid geld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
ach de een koopt een pak peuken de andere doe dit, het is beide weggegooid geld, maar als je er maar plezier van hebt toch?
Weten we meteen dat de gemiddelde Turk homo's best lief vind, toch nog iets positiefsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Wilskracht het volgende:
Dat was de Loden Loekiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Je kon toch via de website stemmen, dat heb ik gedaan in ieder geval. Oh nee wacht, ik ben in de war met de reclame van Johan Derksen
Ik heb hier ook plezier van en het kost me niet eens m'n gezondheid, fijn hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
van peuken kan je nog plezier hebben ofzo.. dit is ECHT weggegooid geld.
ven duitslandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Wilskracht het volgende:
Vergeet het comfort ook niet. Een wc met stromend water is toch wel fijn, evenals een douche.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
Ergens heb ik liever dat Engelbert wint boven Moldavië, want Londen is wat gemakkelijker te bereiken dan volgend jaar
Dat is wel een polletje waardquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Miasan het volgende:
Ik heb echt een topavond hoor!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
van peuken kan je nog plezier hebben ofzo.. dit is ECHT weggegooid geld.
Tof man. Net een boot.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Cee het volgende:
Echt de knulligheid van Turkije na de professionaliteit van Zweden.Aandoenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |