Oh Robin S in de mix dezequote:
Komt er helemaal iemand uit Nederland om als indiaan op het podiu te staan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef tong80 het volgende:
Komt zo iemand helemaal uit Servië om met een trommel in zijn hand op het podium te staan.
quote:
Too much for me, Oekraïne heeft de laatste jaren toch wel betere inzendingen gehad hoewel dit zeker niet slecht is.quote:
quote:
Eins, zwei....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Too much for me, Oekraïne heeft de laatste jaren toch wel betere inzendingen gehad hoewel dit zeker niet slecht is.
Nou is zelfs half afrika blanker dan Jack van Gelder.quote:
No Goodbyes, ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef starla het volgende:
Dit is toch zwaar gejat van onze eigen inzending jaren terug? Die negerin met die grote jurk die uitging.
Lekker hypocriet ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat zou wel een omslag zijn ja
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou is zelfs half afrika blanker dan Jack van Gelder.
Staan daar nu echt mannen te springen?quote:
Er moet wel gezongen worden he.quote:
quote:
Linda Wagenmakers, die dacht serieus dat ze ging winnen, daar begon ongeveer het verval van Nederland meen ik te herinnerenquote:
Nee maar mensen, nee serieus, ben ik nou gekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef speknek het volgende:
Fucking dit is gewoon dat deuntje van Servie
Het kom ook zo spontaan over.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind de jurk niet zo bij het liedje passen eigenlijk.
Ah de flashmob op de achgtergrond weer.
Dat je welcum bent!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Zingt ze ook nog wat anders dan dat ik d'r gast mag zijn?
Ik luister hierna even, want mijn favo nuquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee maar mensen, nee serieus, ben ik nou gek
Idd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee maar mensen, nee serieus, ben ik nou gek
Hoorde het ook netquote:
Nee ik weet het al: paradise - coldplay! Zit ook in het begin van dat nummer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Efteling-achtig, Fata Morgana of zo..
En terecht lijkt mequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gaat veel punten scoren, door het melodietje
Dat stuk Europa zonder asfalt, met zandpaden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Cee het volgende:
Ik ga ondertussen even googlemappen om te kijken waar Moldavië ligt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit nummer klinkt gewoon als een gezellige bbq met vrienden aan het water in de zon.
grenst aan ruslandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Cee het volgende:
Ik ga ondertussen even googlemappen om te kijken waar Moldavië ligt.
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik versta er geen reet van, maar het klinkt leuk en het ziet er vrolijk uit
slipjes checkquote:
twitter:realshanerichie twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 22:56:53Sssssssh englebert is sleeping ! reageer retweet
waarom ben jij geen mod?quote:
het klinkt eerder als oorpijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit nummer klinkt gewoon als een gezellige bbq met vrienden aan het water in de zon.
Hebben ze geen geld voor, deelnemers moeten het dan doen zonder douche.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]En ik vind het een lekker vrolijk deuntje ook!! Mag wel winnen.
Mod dat ?quote:
Ik vind Griekenland ook best goedquote:
Engelbert, denk ikquote:
Ik doe het op mijn tabletquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:00 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Zit ik serieus kansloos in een Excel-bestandje cijfers te geven?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:00 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Zit ik serieus kansloos in een Excel-bestandje cijfers te geven?
Duitsland 2? zozo!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:01 schreef djkoelkast het volgende:
Cijfers van NL in volgorde:
[ afbeelding ]
quote:
Red ik niet, ik kom tot 3, maximaal.quote:
Wie nog meer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Sieneke in onze vakjury? Jeetje, die moeten we ook maar gauw afschaffen zeg
Het is de bedoeling dat je met je hoofd punten geeft.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef speknek het volgende:
Ik vind stiekem Griekenland het leukste nu. Die vond ik de eerste keer bagger. En Roemenie.
Het liedje is ook echt mooiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Dirkh het volgende:
Ja weet je, ik vond Engelbert nog goed ook. Hij verraste toch ff met zijn uithalen die hij zogenaamd niet zou halen. Vind het leuk als ie zou winnen, ook omdat ie gewoon goed was.
Wat een taal Arceequote:
Kom jij er wel door?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:04 schreef alors het volgende:
Ik ga voor Servie stemmen denk ik. Zweden krijgt mijn goedkeuring ook.
Hier kan ik me best enorm in vindenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zweden mijn favoriet, dan The Hump, ijsland , Moldavië, Italië
Ik net ook niet, maar ineens vloog ie weg en kreeg ik bevestigingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kom er serieus niet door! Lekker vals wel
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:03 schreef tong80 het volgende:
Rusland
Het is dat Jopie Heesters is overleden anders had ie voor ons mee moeten doen.
Mensen die echt smsenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb nog niet geprobeerd, kun je niet gewoon smsen?
Oh jawel, en op 4 Serviëquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
1. Engelbert
2. Moldavië
3. Zweden
en verder kan het me niet schelen
Sorryquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je met je hoofd punten geeft.
die moest winnenquote:
Haten op ruslandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Drrk het volgende:
[..]
Laat die granny's maar gewoon hun laatste rustplek opzoeken.
Bosnie ook?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk in dat Griekse overzicht, die megabruine benen van dat zangeresje en die melkflessen van de achtergrondzangeressen
Inmiddels heb ik mijn 5 stemmen uitgebracht. Daar hou ik het maar bij
Ah dus je kwam er door uiteindelijk!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk in dat Griekse overzicht, die megabruine benen van dat zangeresje en die melkflessen van de achtergrondzangeressen
Inmiddels heb ik mijn 5 stemmen uitgebracht. Daar hou ik het maar bij
Wel iets ander volgorde, maar alle landen wel voor mij de betere die ik ook zou kiezenquote:
Nummer blijft vet!quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
Kutgrieken die nog mee durven te doen.. ze hebben wel lef zeg.
KUTgrieken. Ga werken ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
Kutgrieken die nog mee durven te doen.. ze hebben wel lef zeg.
KUTgrieken. Ga werken ofzo
Jaquote:
Wat? Waarom?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Rusland niet wint is dat het bewijs dat dit festival een corrupt festijn is.
Omdat Rusland gewoon eenvoudig het beste nummer is.quote:
Misschien bedoelen ze gewoon dat de jury samen in een vak zit?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelukkig wel!
Kan ik nu weer verder mopperen over Sieneke in een VAKjury.....
Welke is dat ook alweer Ceeeetje?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:07 schreef Cee het volgende:
Godver, ik vind Oekraïne ook steeds leuker worden, misschien toch nog een stem die kant op gooien.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:08 schreef Miasan het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze gewoon dat de jury samen in een vak zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |