Oh Robin S in de mix dezequote:
Komt er helemaal iemand uit Nederland om als indiaan op het podiu te staan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef tong80 het volgende:
Komt zo iemand helemaal uit Servië om met een trommel in zijn hand op het podium te staan.
quote:
Too much for me, Oekraïne heeft de laatste jaren toch wel betere inzendingen gehad hoewel dit zeker niet slecht is.quote:
quote:
Eins, zwei....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Too much for me, Oekraïne heeft de laatste jaren toch wel betere inzendingen gehad hoewel dit zeker niet slecht is.
Nou is zelfs half afrika blanker dan Jack van Gelder.quote:
No Goodbyes, ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef starla het volgende:
Dit is toch zwaar gejat van onze eigen inzending jaren terug? Die negerin met die grote jurk die uitging.
Lekker hypocriet ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat zou wel een omslag zijn ja
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou is zelfs half afrika blanker dan Jack van Gelder.
Staan daar nu echt mannen te springen?quote:
Er moet wel gezongen worden he.quote:
quote:
Linda Wagenmakers, die dacht serieus dat ze ging winnen, daar begon ongeveer het verval van Nederland meen ik te herinnerenquote:
Nee maar mensen, nee serieus, ben ik nou gekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef speknek het volgende:
Fucking dit is gewoon dat deuntje van Servie
Het kom ook zo spontaan over.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind de jurk niet zo bij het liedje passen eigenlijk.
Ah de flashmob op de achgtergrond weer.
Dat je welcum bent!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Zingt ze ook nog wat anders dan dat ik d'r gast mag zijn?
Ik luister hierna even, want mijn favo nuquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee maar mensen, nee serieus, ben ik nou gek
Idd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee maar mensen, nee serieus, ben ik nou gek
Hoorde het ook netquote:
Nee ik weet het al: paradise - coldplay! Zit ook in het begin van dat nummer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Efteling-achtig, Fata Morgana of zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |