Stream van NL1, want geen tv meer, maar die wel wat trager. De eurovisie stream werkt bij niet.quote:
Is tegen het krijsen/schreeuwen aan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is dat zo slecht dan? (Heb enkel nog maar Zweden gehoord)
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef Ole het volgende:
[..]
honderd keer liever Jan dan Yo hierbij hoor!
de mijne vindt het wel mooi geloof ik. Maar ja, hij is dan ook een buitenlanderquote:
Ook dat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:56 schreef Miasan het volgende:
Jan krijgt eindelijk een beetje ESF-feeling denk ik.
En deze?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:01 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Stream van NL1, want geen tv meer, maar die wel wat trager. De eurovisie stream werkt bij niet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Miasan het volgende:
Haa daar is Danny's act toch nog op het songfestival
Vond Paul de Leeuw wel lachen met die Griek toendertijd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
GoedenavondEn gelukkig is de finale gewoon op bbc 1 te zien dus geen Jan Smit of rare belgen... Maar droge Engelse humor
Ik kijk lekker op de BBCquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Bundesrepublik het volgende:
Goedeavond, de Belgen zijn alweer goed op weg met hun grappen. Hoe is het met Jan Smit?
Moet je één doen. Het geluid (en commentaar) is daar veel beter.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Nederland 1 hier. Ik heb een hekel aan het Britse accent.
Azerbaijan ligt dus naast Iran? Gezellig buurland ...
Calisperma!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Vond Paul de Leeuw wel lachen met die Griek toendertijd.
even checken..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat sowieso
Huisdieren in hun mandjes want Nikki gaat zo "zingen"
Als mijn oren beginnen te tuten zegtquote:
Ik denk Zwedenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
En wie gaat er dit jaar winnen? Ik zet in op Zweden of Duitsland
Het commentaar op de BBC is vaak hilarischquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
Ach ik zat toch al op de BBC toennet, dan blijf ik er maar
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Miasan het volgende:
Haa daar is Danny's act toch nog op het songfestival
Vivienne vd Assem oidquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wie geeft voor ons de punten eigenlijk?
Matt Lucas? Weet niet wie dat daar doet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het commentaar op de BBC is vaak hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |