SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah ok. hdmi naar component raad ik iedereen af, word te donker danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:42 schreef KoningStoma het volgende:
Ja. Er zijn ook wat youtube filmpjes die uitleggen hoe ze dat gebruiken.
quote:
Precies wat ik moet hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ah ok. hdmi naar component raad ik iedereen af, word te donker dan
quote:
Ja is cool man ! Maar doen we eerst ff de normale game dan? Want wie weet zijn we hem daarna al beu, en dan hoeven we die codes niet te gebruikenquote:
omdat je nu zelf met die grappen komtquote:
Aber naturlich, heb em al geinstalleerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is cool man ! Maar doen we eerst ff de normale game dan? Want wie weet zijn we hem daarna al beu, en dan hoeven we die codes niet te gebruiken
Gears al uitgespeeld?quote:
Zemmel. Niet veel gespeeld, nu bij Act 3.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Aber naturlich, heb em al geinstalleerd
[..]
Gears al uitgespeeld?
Wat wil je hebben?quote:
Ja dat doe ik morgen wel ff dan!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Aber naturlich, heb em al geinstalleerd
[..]
Gears al uitgespeeld?
Waarom kijk je die shit? En hoe laat is het afgelopen? dan maggg je wel weer een keer fifa proberenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef SoldMayor het volgende:
Nog wat mensen BF3 of Fifa of skyrim Co op na de wedstrijd?
ok hossel ik voor jequote:
Doe nou niet als of je een leven hebt. Sinds wanneer kijk jij geen voetbal meer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom kijk je die shit? En hoe laat is het afgelopen? dan maggg je wel weer een keer fifa proberen
Dat niet, maar kom op Bulgarijequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Doe nou niet als of je een leven hebt. Sinds wanneer kijk jij geen voetbal meer?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:23 schreef Michhas het volgende:
Zit in Drive en de HTC One commercial.
Fucking mellow, i love it
Ik lag lekker te slapen, ben alweer op mijn werkquote:Op zondag 27 mei 2012 03:13 schreef Michhas het volgende:
hoi na bijna drie kwartier lopen ben ik eindelijk thuis
shot out naar de oermannen, jullie zijn fucking koningen die hun telefoon niet opnemen
Hmm niks gemist zie ik.. oh wachtquote:Op zondag 27 mei 2012 03:13 schreef Michhas het volgende:
hoi na bijna drie kwartier lopen ben ik eindelijk thuis
shot out naar de oermannen, jullie zijn fucking koningen die hun telefoon niet opnemen
En je zus?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:35 schreef dreamzk het volgende:
Gisteren boer-zusdag gehad, de tering wat heb ik geshined in de club. Iedereen kijken en lachen, ik schijt. Mooie avond.
op een houtvlotquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Z'n zusje op mijn purperen hooivork.
watquote:Op zondag 27 mei 2012 14:18 schreef PierreTT het volgende:
Wegrennende bejaarden hier, alarmen die loeien, zusters in paniek, prachtig
Ja het alarm faalde wat ervoor zorgt dat bejaarden die niet naar buiten mogen ook daadwerkelijk binnen blijven. Die bejaarden hebben namelijk een kastje om hun nek hangen wat ervoor zorgt dat deuren en liften automatisch stoppen zodra ze erop af lopen. Faalt dat alarm dus, permanent geloei hier bij mij, alle deuren open, allemaal demente bejaarden naar buiten terwijl er panikerende zusters achteraan rennenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja het alarm faalde wat ervoor zorgt dat bejaarden die niet naar buiten mogen ook daadwerkelijk binnen blijven. Die bejaarden hebben namelijk een kastje om hun nek hangen wat ervoor zorgt dat deuren en liften automatisch stoppen zodra ze erop af lopen. Faalt dat alarm dus, permanent geloei hier bij mij, alle deuren open, allemaal demente bejaarden naar buiten terwijl er panikerende zusters achteraan rennen
Zoiets krijg je nooit voor elkaar en als het wel gebeurt is het nog idioot, want dan krijg je kwantiteit > kwaliteit, want iedereen gaat lekker gratis zijn bachelor halen.quote:
Mja dat is wel vaker bij Monacoquote:Op zondag 27 mei 2012 16:01 schreef SoldMayor het volgende:
Behoorlijk saaie F1 race.
Hopelijk in de Indy500 wat meer spanning.
What up emo boyquote:
Plaatje doet het niet hier dude! Komt maybe omdat ik op 3G zitquote:
Misschien dat dat bij jullie pretstudies kan, maar we hebben hier binnenkort op bijna elke studie een 80% BSA en kwaliteit wordt er dan toch wel uitgefilterd omdat al die falertjes die gewoon komen om te zuipen en niks te doen die halen dat nooit.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zoiets krijg je nooit voor elkaar en als het wel gebeurt is het nog idioot, want dan krijg je kwantiteit > kwaliteit, want iedereen gaat lekker gratis zijn bachelor halen.
Oh sorry, ik wist niet dat jouw HBO studie als technisch werd omschrevenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien dat dat bij jullie pretstudies kan, maar we hebben hier binnenkort op bijna elke studie een 80% BSA en kwaliteit wordt er dan toch wel uitgefilterd omdat al die falertjes die gewoon komen om te zuipen en niks te doen die halen dat nooit.
Hier moet je namelijk wel iets kunnen behalve goed kunnen leren om punten te halen.
Nja gelukkig doe je dat wel tochquote:Op zondag 27 mei 2012 18:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien dat dat bij jullie pretstudies kan, maar we hebben hier binnenkort op bijna elke studie een 80% BSA en kwaliteit wordt er dan toch wel uitgefilterd omdat al die falertjes die gewoon komen om te zuipen en niks te doen die halen dat nooit.
Hier moet je namelijk wel iets kunnen behalve goed kunnen leren om punten te halen.
Tuurlijk geef je meer om het zuipen. Studeren is leuk voor erbij.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja gelukkig doe je dat wel toch? Af en toe het idee dat jij meer om zuipen geeft
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tuurlijk geef je meer om het zuipen. Studeren is leuk voor erbij.
Lekker schroefjes leren draaien jeweetzelf.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat jouw HBO studie als technisch werd omschreven
het plaatje is 1x1 pixelsquote:Op zondag 27 mei 2012 17:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet hier dude! Komt maybe omdat ik op 3G zit
Sniper one is in position.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja het alarm faalde wat ervoor zorgt dat bejaarden die niet naar buiten mogen ook daadwerkelijk binnen blijven. Die bejaarden hebben namelijk een kastje om hun nek hangen wat ervoor zorgt dat deuren en liften automatisch stoppen zodra ze erop af lopen. Faalt dat alarm dus, permanent geloei hier bij mij, alle deuren open, allemaal demente bejaarden naar buiten terwijl er panikerende zusters achteraan rennen
Stoerquote:Op zondag 27 mei 2012 18:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik vanmiddag ook nog aanstaanquote:
hehe ik net ookquote:
nie zeggen mijn overbuurman is aant mongool overledbenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kankermongool is dit.
Nie zegge mijn melkboer is overledne aant zegge dat de overbuumna een mongol isquote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
nie zeggen mijn overbuurman is aant mongool overledben
yeah vrij goor iddquote:
Die wilde ik net posten!quote:
Je word ouder hequote:
Heeft kk net zelf gedaan, dashboard weer eens tijdens fifaquote:
Haha geweldige epquote:Op maandag 28 mei 2012 04:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
game.of.thrones.s02e09.720p.hdtv.x264-immerse
mooi
Whats up Pierrequote:
Ja druk bezig he. Zou jij mij misschien willen helpen met mijn paper? Moet nog 1 interview van eenleeftijdsgenoot,duurt maar 5 minuten en is schriftelijkquote:
Uhm ben net wakker, na 2.5 uur slapen, maar ach ik ben de beroerdste nietquote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja druk bezig he. Zou jij mij misschien willen helpen met mijn paper? Moet nog 1 interview van eenleeftijdsgenoot,duurt maar 5 minuten en is schriftelijk
Mehquote:Op maandag 28 mei 2012 09:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Paper aan het schrijven,daarna weer leren
Heb je een PM gestuurdquote:Op maandag 28 mei 2012 09:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm ben net wakker, na 2.5 uur slapen, maar ach ik ben de beroerdste niet
Ja heb hem ff gelezen, en ff copy/paste gedaan! Wil eerst ff peuken gaan halen namelijkquote:
Eh, zo spoedig mogelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja heb hem ff gelezen, en ff copy/paste gedaan! Wil eerst ff peuken gaan halen namelijk. Wanneer moet je hem sowieso hebben?
Ja is cool! ik ben eerst ff peuken halen, en dan doe ik het ffquote:Op maandag 28 mei 2012 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eh, zo spoedig mogelijkGewoon korte motivaties geven elke keer waarom je het vindt
Thnxquote:Op maandag 28 mei 2012 10:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is cool! ik ben eerst ff peuken halen, en dan doe ik het ffvoor 11 uur heb je hem
Goed plan, het wordt inderdaad minder deze week.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
MehIk ga vandaag nog maar eens een dagje goed zonnen aangezien het de rest van de week weer bagger gaat worden.
Gewoon het eerste bij je opkomt!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pierrie heb hem bijna af, maar bij 1tje kom ik er nog niet uit
Die shit gebruik ik sowieso nietquote:Op maandag 28 mei 2012 11:29 schreef Bozz187 het volgende:
Kei hard verbranden vandaag want ik heb geen zonnebrand in huis
Ja als je uren in de zon ligt misschien wel ja, maar ff in de tuin gebruik ik het niet. In Turkije wel gedaanquote:
In Nederland, hou toch op. Je leeft maar 1 keer. Zeuren over huidkanker, je krijgt hier 2 maanden zon, en je krijgt 365 dagen per jaar sigarettenrook binnenquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:11 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
de balkonborrel verzorgd van een romantisch sfeerkaarsje, door Maurice 'tactisch' van Beijnen
![]()
![]()
![]()
Haha echt hequote:Op maandag 28 mei 2012 12:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Nederland, hou toch op. Je leeft maar 1 keer. Zeuren over huidkanker, je krijgt hier 2 maanden zon, en je krijgt 365 dagen per jaar sigarettenrook binnen
Geen probleem man, anytimequote:Op maandag 28 mei 2012 12:11 schreef PierreTT het volgende:
Ja, zie de PI![]()
Thnx Nick voor het invullen![]()
FIFA 2000quote:Op maandag 28 mei 2012 12:11 schreef PierreTT het volgende:
Even knallen op deze mooie dag dat ik binnen zit
Ik moest stiekem even lachenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb op het strand wel altijd zo'n flesje zonnebrand bij aan een riem om m'n middel. Beetje chicks insmeren. Het hele strand wordt dan ook spontaan zeiknat van het gesop van die chicks als ik zo langs kom lopen.
niet van de tranen van het lachen, omdat je met de meest douchebag shit, chicks probeert te regelen?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb op het strand wel altijd zo'n flesje zonnebrand bij aan een riem om m'n middel. Beetje chicks insmeren. Het hele strand wordt dan ook spontaan zeiknat van het gesop van die chicks als ik zo langs kom lopen.
Neenee, dat zou immers niet passen in het verhaal van de ongekroonde koning van de kutverhalen. Bovendien diggen ze vooral die ballenknijper.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet van de tranen van het lachen, omdat je met de meest douchebag shit, chicks probeert te regelen?
living the dream,quote:Op maandag 28 mei 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik moet ook nog een keer zo'n lekker strakke speedo halenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Neenee, dat zou immers niet passen in het verhaal van de ongekroonde koning van de kutverhalen. Bovendien diggen ze vooral die ballenknijper.
Precies, en dan moet je dus zo'n leren riempje hebben waar je zonnebrand in kunt doen, vervolgens nog even een paar dagen tannen en gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een keer zo'n lekker strakke speedo halen
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
haal een cameljoequote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies, en dan moet je dus zo'n leren riempje hebben waar je zonnebrand in kunt doen, vervolgens nog even een paar dagen tannen en gaan.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Neenee, dat zou immers niet passen in het verhaal van de ongekroonde koning van de kutverhalen. Bovendien diggen ze vooral die ballenknijper.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:49 schreef Bozz187 het volgende:
er achter komen dat mich een zorgpony heeft.
de zorg pony heet schaundra en heeft een verstandelijke handicap, dat had ik echt niet achter mich gezocht.
goed bezig
[ afbeelding ]
Op zulke dagen ga ik door het leven als Roel Driesvink.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Note to self hele dag bier hakken in de zon is geen goed idee. Loop al de hele dag mijn longen uit mijn lijf te kotsen
Dan heb je wss een zonnesteek icm uitdroging gok ik zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Note to self hele dag bier hakken in de zon is geen goed idee. Loop al de hele dag mijn longen uit mijn lijf te kotsen
Ik vrees het. Zometeen maar eens wat soep maken want net kwam er gewoon water uitquote:Op maandag 28 mei 2012 12:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan heb je wss een zonnesteek icm uitdroging gok ik zo.
Lekker betrouwbaar ben je dan als schrijver van artikelenquote:Troll, L. E. 1970. Issues in the study of generations
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:03 schreef PierreTT het volgende:
Zit een beetje artikelen te lezen, kom ik ineens dit tegen
[..]
Lekker betrouwbaar ben je dan als schrijver van artikelen
quote:Op maandag 28 mei 2012 04:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
mooi
quote:Op maandag 28 mei 2012 04:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
mooi
Hoe kan je oprecht zeiken over dit weer?quote:
Met hooikoorts is dat goed mogelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 15:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe kan je oprecht zeiken over dit weer?
xDquote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef Michhas het volgende:
Wederom tliciouz en haar hubby gespot.
Shit begint eng te worden
Ik denk picknicken en om het helemaal gek te maken; eventjes zwemmen.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef Kutstudent het volgende:
Dalijk met een chick die nu dat bestuur doet wat ik volgend jaar doe naar een meertje. Ben benieuwd.
Dat zou wel behoorlijk rebels zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik denk picknicken en om het helemaal gek te maken; eventjes zwemmen.
Met zwemmen met een chick kan er echt van alles gebeuren he.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik denk picknicken en om het helemaal gek te maken; eventjes zwemmen.
Ja, ze kan duiken, kopje ondergaan. Gekke shit.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met zwemmen met een chick kan er echt van alles gebeuren he.
Gast je had je baard moeten laten staan ik herken je niet meerquote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef Michhas het volgende:
Wederom tliciouz en haar hubby gespot.
Shit begint eng te worden
Dat is toch juist de bedoeling?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gast je had je baard moeten laten staan ik herken je niet meer
hhaah dalijk moet je en scheet late en poep je per ongeluk int he t waterquote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met zwemmen met een chick kan er echt van alles gebeuren he.
Floaters FTW.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
hhaah dalijk moet je en scheet late en poep je per ongeluk int he t water
Jij verveelt je echt hequote:Op maandag 28 mei 2012 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
hhaah dalijk moet je en scheet late en poep je per ongeluk int he t water
Ik zie allene ngo ma dti sort poosts van jou voorbeikomnequote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Statistiek, maar komt op hetzelfde neer ja
Zonder gelul, welke statistiek heb je?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Statistiek, maar komt op hetzelfde neer ja
1quote:Op maandag 28 mei 2012 16:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zonder gelul, welke statistiek heb je?
Alleen theory dus? Komt overeen met onze MTO A... als je ergens problemen mee hebt moet je het maar laten weten!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voor a.s. vrijdag descriptive statistics, probability theory en sample theory
Quelle horreurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Klopt ja. Is prima.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen theory dus? Komt overeen met onze MTO A... als je ergens problemen mee hebt moet je het maar laten weten!
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Quelle horreurVind ik nog wel meevallen. Vooral kansrekening vind ik gaar, omdat we eigenlijk de hele tijd Excel (binomdist e.d.) gebruiken en je daar nu niets aan hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, bij ons was kansrekening gelukkig maar 1 vraag. Bij ons gaat het (logisch) veel meer om die samples en verdere statistiek daarmee. Werken met binomiaalverdelingen doen wij eigenlijk ook praktisch niet, normale verdeling ftwquote:Op maandag 28 mei 2012 17:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt ja. Is prima.
[..]
Vind ik nog wel meevallen. Vooral kansrekening vind ik gaar, omdat we eigenlijk de hele tijd Excel (binomdist e.d.) gebruiken en je daar nu niets aan hebt.
De Drakendoder van Delftquote:
Net te laatquote:Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef Michhas het volgende:
Mocht iemand zich vervelen:
Wie kan mij even helpen
Hier, laat ik een paar gifjes dumpen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en hoe was iedereen's weekend? Lekker gechilled?
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hier, laat ik een paar gifjes dumpen danMijn weekend was gevuld met dingen die iedereen heeft gedaan: bbq, zwemmen, bbq, roken, bbq, eten, bbq, drinken, bbqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en hoe was iedereen's weekend? Lekker gechilled?![]()
Jij nog wat Betsy's getemd in het weekend?Half bezopen is weggegooid geld.
Zwemmen, houtzagen, zwemmen, diablo 3, diablo 3, zwemmen, en verder veel zon vermijden eigenlijk als ik niet in zwembad was. M'n broertje was gister in de zon in slaap gevallen, is een rode kreeft gewordenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn weekend was gevuld met dingen die iedereen heeft gedaan: bbq, zwemmen, bbq, roken, bbq, eten, bbq, drinken, bbq![]()
Jij nog wat Betsy's getemd in het weekend?
Wat heb jij lang haar gekregen zeg!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zwemmen, houtzagen, zwemmen, diablo 3, diablo 3, zwemmen, en verder veel zon vermijden eigenlijk als ik niet in zwembad was. M'n broertje was gister in de zon in slaap gevallen, is een rode kreeft gewordenHij is trouwens wel geslaagd voor rijbewijs nu, bij 3e poging.
Klinkt goedquote:Op maandag 28 mei 2012 18:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zwemmen, houtzagen, zwemmen, diablo 3, diablo 3, zwemmen, en verder veel zon vermijden eigenlijk als ik niet in zwembad was. M'n broertje was gister in de zon in slaap gevallen, is een rode kreeft gewordenHij is trouwens wel geslaagd voor rijbewijs nu, bij 3e poging.
Pics!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef tliciouz het volgende:
Damn son, net weer paar uurtjes in de zon gezeten en ben bruuuinDit is me nog nooit gelukt in zo'n korte tijd
Nee, en al helemaal niet met dit weer zegquote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klinkt goedHoutzagen,dat ga je toch niet voor je lol doen?
Echt he, wtf de zon schijnt en ineens overal mooie vrouwenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
Het gaat slecht met me hart, als ik dood ben komt het door al die wijven in korte rokjes
Lijpe shit daar in Dedems!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nee, en al helemaal niet met dit weer zeg
Was een hele lading via via bij mensen die er vanaf moesten, en dit zagen wij dan maar kort voor de houtkachel in de winter. En dat kan dan beter 's ochtends in de warmte van de zomer en dat het nog drogen kan, ipv de ochtend voor je het eringooit in een sneeuwstorm. (Hoewel ik graag even buiten ben in de sneeuw, vooral 's avonds)
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt he, wtf de zon schijnt en ineens overal mooie vrouwen
Nope, dat hoort bij het hier wonen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lijpe shit daar in Dedems!
Maar gelijk heb je, en jij offert je dan maar op om te gaan zagen of zit er ook nog een financiële compensatie aan vast?
All good things are wild and free.
Houthakkersbestaan,we zouden je moeten opnemen bij de Oermannenquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
Ik begin ook weer de kleur van Nieuw-Zeeland terug te krijgen,ideaal
Half bezopen is weggegooid geld.
Zit hier in het opvoeden, zo is het bij mijn ouders ook gegaan. Vader komt van boerderij, en hij kan zelf ook niet zomaar stilzitten.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Houthakkersbestaan,we zouden je moeten opnemen bij de Oermannen
Knap,ik zou het niet zomaar kunnen of willenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zit hier in het opvoeden, zo is het bij mijn ouders ook gegaan. Vader komt van boerderij, en hij kan zelf ook niet zomaar stilzitten.
Aardbeirood?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik begin ook weer de kleur van Nieuw-Zeeland terug te krijgen,ideaal
die tieten zijn ook altijd groter in de zomerquote:Op maandag 28 mei 2012 19:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt he, wtf de zon schijnt en ineens overal mooie vrouwen
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
Dries is trots op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is wit aan de bovenkant en zwart aan de onderkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is zwart aan de boven kant wit aan de onderkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, geweldig, sommige mensen zijn ook zo kk dom!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ilatie_mei_2012.html![]()
![]()
Die wheelie van Bozz ook op 00.55.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha, geweldig, sommige mensen zijn ook zo kk dom!na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
In POL, in NWS, op de frontpage, overal. Mag toch niet hopen dat Roemer over een half jaar naast Obama staatquote:![]()
![]()
Oh,dacht dat je langs een parel van een topic was gekomen vol met PVVersquote:Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
In POL, in NWS, op de frontpage, overal. Mag toch niet hopen dat Roemer over een half jaar naast Obama staat
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Kijk maar in een willekeurig topic over Griekenland of Spanje. Lekker met z'n allen vitten op Europa, of de EUSSR zoals ze het noemen. Ik kan zo niet tegen dat soort mensen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh,dacht dat je langs een parel van een topic was gekomen vol met PVVers![]()
Even zoeken en lezen danquote:Op maandag 28 mei 2012 22:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kijk maar in een willekeurig topic over Griekenland of Spanje. Lekker met z'n allen vitten op Europa, of de EUSSR zoals ze het noemen. Ik kan zo niet tegen dat soort mensen.
quote:Las manos arriba cintura sola
Da media vuelta danza kuduro
No te canses ahora que esto solo empieza
Mueve la cabeza danza kudurona regen, ben ik er.
Is het trouwens normaal dat de UvT lekker schijt heeft aan deadlines en drie dagen van tevoren nog naar niemand een tentamenoproep heeft gestuurd? Mooi is dat.quote:![]()
Thanks, maar geen S of Mquote:Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef Michhas het volgende:
Freek;
http://www.pullandbear.co(...)23063/BASIC%20JACKET
Dit wat je zocht? De groene?
[ afbeelding ]![]()
Ja. Goede webshop trouwens man, vreemd dat ik die nog niet eerder ben tegengekomenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet gezien, sorry.
Was de kleur wel goed?![]()
Shit is epic. Zal niets spoilen danquote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Download net aangezet![]()
Was het wat?![]()
![]()
De een slaat de ander neer of nie?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit is epic. Zal niets spoilen danna regen, ben ik er.
Ik krijg al tijden lang geen oproepen meerquote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is het trouwens normaal dat de UvT lekker schijt heeft aan deadlines en drie dagen van tevoren nog naar niemand een tentamenoproep heeft gestuurd? Mooi is dat.Gewoon in Blackboard rechtsbovenin op Exam Notification klikken
Ik hoopte zelf toch wel een beetje op Juniorquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit is epic. Zal niets spoilen danLachen gast, in The Ultimate Fighter was hij echt hilarisch als coach
Wie heeft er gewonnen?![]()
Staat dus ook niks, moet toch een week van tevoren bekend zijn?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik krijg al tijden lang geen oproepen meerGewoon in Blackboard rechtsbovenin op Exam Notification klikken
![]()
JDS door totale dominantie. Heerlijke gast is dat ook altijd aan het lachen en dan even goed de baddest man on the planet zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik hoopte zelf toch wel een beetje op JuniorLachen gast, in The Ultimate Fighter was hij echt hilarisch als coach
Wie heeft er gewonnen?![]()
O ik lees het al Stef.Heeft hij nog best snel gedaanquote:Heavyweight Brazil Junior dos Santos (c) defeated United States Frank Mir TKO (punches) 2 (3:04)![]()
![]()
Zijn Engels is alleen niet zo bestquote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
JDS door totale dominantie. Heerlijke gast is dat ook altijd aan het lachen en dan even goed de baddest man on the planet zijn![]()
![]()
Winkel zelf zit als het goed is in tilburg.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Goede webshop trouwens man, vreemd dat ik die nog niet eerder ben tegengekomenAll good things are wild and free.![]()
Ja is wel dope, alleen de maten zijn een beetje vreemd. Broeken vallen groter, shirts vallen kleiner.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Goede webshop trouwens man, vreemd dat ik die nog niet eerder ben tegengekomen
Als je dat vet vind kun je ook ff www.topman.com checken, en natuurlijk ASOS (moet je wel ASOS merk hebben, anders kom je er echt niet uit op die site)
![]()
Yup hele mooie armbar hij pulde guard tegen de kooi. Johnsson scheurde volgens mij iets af in zijn elleboogquote:Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef Michhas het volgende:
Struve na 1 minuut gewonnen met een armbar?![]()
![]()
![]()
Lijst met uitslagen ziet er wel mooi uit, punch K.O. voor Nelson na 51 secondenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup hele mooie armbar hij pulde guard tegen de kooi. Johnsson scheurde volgens mij iets af in zijn elleboog
Ga die shit morgen even checken, ben benieuwd.![]()
Stipe Miocic zag er ook ijzersterk uit. Nelson had een lucky maar die kerel is echt een oermanquote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lijst met uitslagen ziet er wel mooi uit, punch K.O. voor Nelson na 51 seconden
Ga die shit morgen even checken, ben benieuwd.![]()
Kan prima, ik heb vroeger ook vaak zat hout gehakt. Is echt top na een dag studeren even alles eruit beuken en nog nuttig ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Houthakkersbestaan,we zouden je moeten opnemen bij de OermannenStammen in 5en klieven.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Kijk hem zijn hengel uitgooien om die draken binnen te halen dan, wat een pimp.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
Goed figuurtje Titty. Ik ben trots op je.![]()
Want een compliment geven aan een van de weinige slanke chicks die Nederland rijk is is een hengel uitgooien?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk hem zijn hengel uitgooien om die draken binnen te halen dan, wat een pimp.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ya man.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Want een compliment geven aan een van de weinige slanke chicks die Nederland rijk is is een hengel uitgooien?![]()
Lol, dat jij dit durft te zeggen ..quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk hem zijn hengel uitgooien om die draken binnen te halen dan, wat een pimp.All good things are wild and free.![]()
Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi opquote:Op maandag 28 mei 2012 23:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja is wel dope, alleen de maten zijn een beetje vreemd. Broeken vallen groter, shirts vallen kleiner.
Als je dat vet vind kun je ook ff www.topman.com checken, en natuurlijk ASOS (moet je wel ASOS merk hebben, anders kom je er echt niet uit op die site)
![]()
Hoe bedoel je? Met broeken of shirts? Broeken laat ik altijd gewoon kleiner maken door m'n ma.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi opYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ik ook meestal, alleen verdwijnt het hele model dan meestal.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Met broeken of shirts? Broeken laat ik altijd gewoon kleiner maken door m'n ma.All good things are wild and free.![]()
Beter kweek je een bierbuik, ik ben 1.80, maar heb gewoon een Lquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi op![]()
Niet bij mijn ma. Die is fucking goed in dat soort shit. Nog van de oude stempel he.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook meestal, alleen verdwijnt het hele model dan meestal.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: