SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah ok. hdmi naar component raad ik iedereen af, word te donker danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:42 schreef KoningStoma het volgende:
Ja. Er zijn ook wat youtube filmpjes die uitleggen hoe ze dat gebruiken.
quote:
Precies wat ik moet hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ah ok. hdmi naar component raad ik iedereen af, word te donker dan
quote:
Ja is cool man ! Maar doen we eerst ff de normale game dan? Want wie weet zijn we hem daarna al beu, en dan hoeven we die codes niet te gebruikenquote:
omdat je nu zelf met die grappen komtquote:
Aber naturlich, heb em al geinstalleerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is cool man ! Maar doen we eerst ff de normale game dan? Want wie weet zijn we hem daarna al beu, en dan hoeven we die codes niet te gebruiken
Gears al uitgespeeld?quote:
Zemmel. Niet veel gespeeld, nu bij Act 3.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Aber naturlich, heb em al geinstalleerd
[..]
Gears al uitgespeeld?
Wat wil je hebben?quote:
Ja dat doe ik morgen wel ff dan!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Aber naturlich, heb em al geinstalleerd
[..]
Gears al uitgespeeld?
Waarom kijk je die shit? En hoe laat is het afgelopen? dan maggg je wel weer een keer fifa proberenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef SoldMayor het volgende:
Nog wat mensen BF3 of Fifa of skyrim Co op na de wedstrijd?
ok hossel ik voor jequote:
Doe nou niet als of je een leven hebt. Sinds wanneer kijk jij geen voetbal meer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom kijk je die shit? En hoe laat is het afgelopen? dan maggg je wel weer een keer fifa proberen
Dat niet, maar kom op Bulgarijequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Doe nou niet als of je een leven hebt. Sinds wanneer kijk jij geen voetbal meer?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:23 schreef Michhas het volgende:
Zit in Drive en de HTC One commercial.
Fucking mellow, i love it
Ik lag lekker te slapen, ben alweer op mijn werkquote:Op zondag 27 mei 2012 03:13 schreef Michhas het volgende:
hoi na bijna drie kwartier lopen ben ik eindelijk thuis
shot out naar de oermannen, jullie zijn fucking koningen die hun telefoon niet opnemen
Hmm niks gemist zie ik.. oh wachtquote:Op zondag 27 mei 2012 03:13 schreef Michhas het volgende:
hoi na bijna drie kwartier lopen ben ik eindelijk thuis
shot out naar de oermannen, jullie zijn fucking koningen die hun telefoon niet opnemen
En je zus?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:35 schreef dreamzk het volgende:
Gisteren boer-zusdag gehad, de tering wat heb ik geshined in de club. Iedereen kijken en lachen, ik schijt. Mooie avond.
op een houtvlotquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Z'n zusje op mijn purperen hooivork.
watquote:Op zondag 27 mei 2012 14:18 schreef PierreTT het volgende:
Wegrennende bejaarden hier, alarmen die loeien, zusters in paniek, prachtig
Ja het alarm faalde wat ervoor zorgt dat bejaarden die niet naar buiten mogen ook daadwerkelijk binnen blijven. Die bejaarden hebben namelijk een kastje om hun nek hangen wat ervoor zorgt dat deuren en liften automatisch stoppen zodra ze erop af lopen. Faalt dat alarm dus, permanent geloei hier bij mij, alle deuren open, allemaal demente bejaarden naar buiten terwijl er panikerende zusters achteraan rennenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja het alarm faalde wat ervoor zorgt dat bejaarden die niet naar buiten mogen ook daadwerkelijk binnen blijven. Die bejaarden hebben namelijk een kastje om hun nek hangen wat ervoor zorgt dat deuren en liften automatisch stoppen zodra ze erop af lopen. Faalt dat alarm dus, permanent geloei hier bij mij, alle deuren open, allemaal demente bejaarden naar buiten terwijl er panikerende zusters achteraan rennen
Zoiets krijg je nooit voor elkaar en als het wel gebeurt is het nog idioot, want dan krijg je kwantiteit > kwaliteit, want iedereen gaat lekker gratis zijn bachelor halen.quote:
Mja dat is wel vaker bij Monacoquote:Op zondag 27 mei 2012 16:01 schreef SoldMayor het volgende:
Behoorlijk saaie F1 race.
Hopelijk in de Indy500 wat meer spanning.
What up emo boyquote:
Plaatje doet het niet hier dude! Komt maybe omdat ik op 3G zitquote:
Misschien dat dat bij jullie pretstudies kan, maar we hebben hier binnenkort op bijna elke studie een 80% BSA en kwaliteit wordt er dan toch wel uitgefilterd omdat al die falertjes die gewoon komen om te zuipen en niks te doen die halen dat nooit.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zoiets krijg je nooit voor elkaar en als het wel gebeurt is het nog idioot, want dan krijg je kwantiteit > kwaliteit, want iedereen gaat lekker gratis zijn bachelor halen.
Oh sorry, ik wist niet dat jouw HBO studie als technisch werd omschrevenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien dat dat bij jullie pretstudies kan, maar we hebben hier binnenkort op bijna elke studie een 80% BSA en kwaliteit wordt er dan toch wel uitgefilterd omdat al die falertjes die gewoon komen om te zuipen en niks te doen die halen dat nooit.
Hier moet je namelijk wel iets kunnen behalve goed kunnen leren om punten te halen.
Nja gelukkig doe je dat wel tochquote:Op zondag 27 mei 2012 18:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien dat dat bij jullie pretstudies kan, maar we hebben hier binnenkort op bijna elke studie een 80% BSA en kwaliteit wordt er dan toch wel uitgefilterd omdat al die falertjes die gewoon komen om te zuipen en niks te doen die halen dat nooit.
Hier moet je namelijk wel iets kunnen behalve goed kunnen leren om punten te halen.
Tuurlijk geef je meer om het zuipen. Studeren is leuk voor erbij.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja gelukkig doe je dat wel toch? Af en toe het idee dat jij meer om zuipen geeft
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tuurlijk geef je meer om het zuipen. Studeren is leuk voor erbij.
Lekker schroefjes leren draaien jeweetzelf.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat jouw HBO studie als technisch werd omschreven
het plaatje is 1x1 pixelsquote:Op zondag 27 mei 2012 17:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet hier dude! Komt maybe omdat ik op 3G zit
Sniper one is in position.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja het alarm faalde wat ervoor zorgt dat bejaarden die niet naar buiten mogen ook daadwerkelijk binnen blijven. Die bejaarden hebben namelijk een kastje om hun nek hangen wat ervoor zorgt dat deuren en liften automatisch stoppen zodra ze erop af lopen. Faalt dat alarm dus, permanent geloei hier bij mij, alle deuren open, allemaal demente bejaarden naar buiten terwijl er panikerende zusters achteraan rennen
Stoerquote:Op zondag 27 mei 2012 18:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik vanmiddag ook nog aanstaanquote:
hehe ik net ookquote:
nie zeggen mijn overbuurman is aant mongool overledbenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kankermongool is dit.
Nie zegge mijn melkboer is overledne aant zegge dat de overbuumna een mongol isquote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
nie zeggen mijn overbuurman is aant mongool overledben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |