watquote:Op zondag 27 mei 2012 14:18 schreef PierreTT het volgende:
Wegrennende bejaarden hier, alarmen die loeien, zusters in paniek, prachtig
Ja het alarm faalde wat ervoor zorgt dat bejaarden die niet naar buiten mogen ook daadwerkelijk binnen blijven. Die bejaarden hebben namelijk een kastje om hun nek hangen wat ervoor zorgt dat deuren en liften automatisch stoppen zodra ze erop af lopen. Faalt dat alarm dus, permanent geloei hier bij mij, alle deuren open, allemaal demente bejaarden naar buiten terwijl er panikerende zusters achteraan rennenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja het alarm faalde wat ervoor zorgt dat bejaarden die niet naar buiten mogen ook daadwerkelijk binnen blijven. Die bejaarden hebben namelijk een kastje om hun nek hangen wat ervoor zorgt dat deuren en liften automatisch stoppen zodra ze erop af lopen. Faalt dat alarm dus, permanent geloei hier bij mij, alle deuren open, allemaal demente bejaarden naar buiten terwijl er panikerende zusters achteraan rennen
Zoiets krijg je nooit voor elkaar en als het wel gebeurt is het nog idioot, want dan krijg je kwantiteit > kwaliteit, want iedereen gaat lekker gratis zijn bachelor halen.quote:
Mja dat is wel vaker bij Monacoquote:Op zondag 27 mei 2012 16:01 schreef SoldMayor het volgende:
Behoorlijk saaie F1 race.
Hopelijk in de Indy500 wat meer spanning.
What up emo boyquote:
Plaatje doet het niet hier dude! Komt maybe omdat ik op 3G zitquote:
Misschien dat dat bij jullie pretstudies kan, maar we hebben hier binnenkort op bijna elke studie een 80% BSA en kwaliteit wordt er dan toch wel uitgefilterd omdat al die falertjes die gewoon komen om te zuipen en niks te doen die halen dat nooit.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zoiets krijg je nooit voor elkaar en als het wel gebeurt is het nog idioot, want dan krijg je kwantiteit > kwaliteit, want iedereen gaat lekker gratis zijn bachelor halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |