Haha geweldige epquote:Op maandag 28 mei 2012 04:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
game.of.thrones.s02e09.720p.hdtv.x264-immerse
mooi
Whats up Pierrequote:
Ja druk bezig he. Zou jij mij misschien willen helpen met mijn paper? Moet nog 1 interview van eenleeftijdsgenoot,duurt maar 5 minuten en is schriftelijkquote:
Uhm ben net wakker, na 2.5 uur slapen, maar ach ik ben de beroerdste nietquote:Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja druk bezig he. Zou jij mij misschien willen helpen met mijn paper? Moet nog 1 interview van eenleeftijdsgenoot,duurt maar 5 minuten en is schriftelijk
Mehquote:Op maandag 28 mei 2012 09:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Paper aan het schrijven,daarna weer leren
Heb je een PM gestuurdquote:Op maandag 28 mei 2012 09:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm ben net wakker, na 2.5 uur slapen, maar ach ik ben de beroerdste niet
Ja heb hem ff gelezen, en ff copy/paste gedaan! Wil eerst ff peuken gaan halen namelijkquote:
Eh, zo spoedig mogelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja heb hem ff gelezen, en ff copy/paste gedaan! Wil eerst ff peuken gaan halen namelijk. Wanneer moet je hem sowieso hebben?
Ja is cool! ik ben eerst ff peuken halen, en dan doe ik het ffquote:Op maandag 28 mei 2012 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eh, zo spoedig mogelijkGewoon korte motivaties geven elke keer waarom je het vindt
Thnxquote:Op maandag 28 mei 2012 10:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is cool! ik ben eerst ff peuken halen, en dan doe ik het ffvoor 11 uur heb je hem
Goed plan, het wordt inderdaad minder deze week.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
MehIk ga vandaag nog maar eens een dagje goed zonnen aangezien het de rest van de week weer bagger gaat worden.
Gewoon het eerste bij je opkomt!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pierrie heb hem bijna af, maar bij 1tje kom ik er nog niet uit
Die shit gebruik ik sowieso nietquote:Op maandag 28 mei 2012 11:29 schreef Bozz187 het volgende:
Kei hard verbranden vandaag want ik heb geen zonnebrand in huis
Ja als je uren in de zon ligt misschien wel ja, maar ff in de tuin gebruik ik het niet. In Turkije wel gedaanquote:
In Nederland, hou toch op. Je leeft maar 1 keer. Zeuren over huidkanker, je krijgt hier 2 maanden zon, en je krijgt 365 dagen per jaar sigarettenrook binnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |