quote:Op maandag 28 mei 2012 12:11 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
de balkonborrel verzorgd van een romantisch sfeerkaarsje, door Maurice 'tactisch' van Beijnen
![]()
![]()
![]()
Haha echt hequote:Op maandag 28 mei 2012 12:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Nederland, hou toch op. Je leeft maar 1 keer. Zeuren over huidkanker, je krijgt hier 2 maanden zon, en je krijgt 365 dagen per jaar sigarettenrook binnen
Geen probleem man, anytimequote:Op maandag 28 mei 2012 12:11 schreef PierreTT het volgende:
Ja, zie de PI![]()
Thnx Nick voor het invullen![]()
FIFA 2000quote:Op maandag 28 mei 2012 12:11 schreef PierreTT het volgende:
Even knallen op deze mooie dag dat ik binnen zit
Ik moest stiekem even lachenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb op het strand wel altijd zo'n flesje zonnebrand bij aan een riem om m'n middel. Beetje chicks insmeren. Het hele strand wordt dan ook spontaan zeiknat van het gesop van die chicks als ik zo langs kom lopen.
niet van de tranen van het lachen, omdat je met de meest douchebag shit, chicks probeert te regelen?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb op het strand wel altijd zo'n flesje zonnebrand bij aan een riem om m'n middel. Beetje chicks insmeren. Het hele strand wordt dan ook spontaan zeiknat van het gesop van die chicks als ik zo langs kom lopen.
Neenee, dat zou immers niet passen in het verhaal van de ongekroonde koning van de kutverhalen. Bovendien diggen ze vooral die ballenknijper.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet van de tranen van het lachen, omdat je met de meest douchebag shit, chicks probeert te regelen?
living the dream,quote:Op maandag 28 mei 2012 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik moet ook nog een keer zo'n lekker strakke speedo halenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Neenee, dat zou immers niet passen in het verhaal van de ongekroonde koning van de kutverhalen. Bovendien diggen ze vooral die ballenknijper.
Precies, en dan moet je dus zo'n leren riempje hebben waar je zonnebrand in kunt doen, vervolgens nog even een paar dagen tannen en gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een keer zo'n lekker strakke speedo halen
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
haal een cameljoequote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies, en dan moet je dus zo'n leren riempje hebben waar je zonnebrand in kunt doen, vervolgens nog even een paar dagen tannen en gaan.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Neenee, dat zou immers niet passen in het verhaal van de ongekroonde koning van de kutverhalen. Bovendien diggen ze vooral die ballenknijper.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:49 schreef Bozz187 het volgende:
er achter komen dat mich een zorgpony heeft.
de zorg pony heet schaundra en heeft een verstandelijke handicap, dat had ik echt niet achter mich gezocht.
goed bezig
[ afbeelding ]
Op zulke dagen ga ik door het leven als Roel Driesvink.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Note to self hele dag bier hakken in de zon is geen goed idee. Loop al de hele dag mijn longen uit mijn lijf te kotsen
Dan heb je wss een zonnesteek icm uitdroging gok ik zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Note to self hele dag bier hakken in de zon is geen goed idee. Loop al de hele dag mijn longen uit mijn lijf te kotsen
Ik vrees het. Zometeen maar eens wat soep maken want net kwam er gewoon water uitquote:Op maandag 28 mei 2012 12:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan heb je wss een zonnesteek icm uitdroging gok ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |