NO.quote:
Eindelijk wat?quote:
Wacht maar tot ik verveld ben, dan ben ik negerbruin.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
verbranden is voor proleten. Deze baas zat van1 tot half 6 op het strand en niks te zien behalve bruine huid
Dude whatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:53 schreef Metalfrost het volgende:
Ja als je over het hoofd van iemand een plastic zak heen trekt, dat wordt het vanzelf een blauwe babyface.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:53 schreef Typisch het volgende:
Ik zit te FOK!En terwijl ik met 7 maten ben, sneu eigenlijk
Ja?quote:
negersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
NO.
[..]
Eindelijk wat?
[..]
Wacht maar tot ik verveld ben, dan ben ik negerbruin.
Doe ik ook wel eens. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:53 schreef Typisch het volgende:
Welnee, dat heet het vergroten van je sociale vermogen door zowel de activatie van passief (internet) als actief (met je vrienden) sociaal contact.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:53 schreef Typisch het volgende:
anno 2012 moet dat kunnen iddquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Welnee, dat heet het vergroten van je sociale vermogen door zowel de activatie van passief (internet) als actief (met je vrienden) sociaal contact.
Caribisch.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pacifisch, indisch of caribisch gebied?
Iedereen zit toch ook met de mobiel aan te facebooken als je met familie rondom de eettafel van het diner zit te genietenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:57 schreef monkyyy het volgende:
http://www.hellomagazine.com/travel/2004/07/07/johnnydepp/
Mijn voorbeeld.
ik nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:57 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Iedereen zit toch ook met de mobiel aan te facebooken als je met familie rondom de eettafel van het diner zit te genieten
Hoeveel moet je nog?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:57 schreef monkyyy het volgende:
http://www.hellomagazine.com/travel/2004/07/07/johnnydepp/
Mijn voorbeeld.
Oh.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, maar je wooneiland was in pacifisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:59 schreef Dimens het volgende:
Poesje van de buurvrouw.seksieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit soms 's avonds, 's nachts naar plaatjes te kijken van eilanden, zeg maar de foto's die je met google streetview kunt zien, ik ben echt jaloers op zulke omgevingenquote:
Best veel nog.quote:
met je broertje sms-en dan, als je hetzelfde ritueel uitvoert als eerder beschrevenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet![]()
ik heb geen facebook en daarbij komt het zelden voor dat de hele familie er is omdat mijn broertje altijd pleitte is
ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
met je broertje sms-en dan, als je hetzelfde ritueel uitvoert als eerder beschreven
hahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahaquote:
nee ok, same hierquote:
whatsappen gaat snellerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:03 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
nee ok, same hier
bovendien heb ik geen geduld voor sms'en
ik heb een samsung E2120, zonder al die gehengel en poespas eraan. Bereikbaarheid, daar gaat het om.quote:
Het ultieme leven.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zit soms 's avonds, 's nachts naar plaatjes te kijken van eilanden, zeg maar de foto's die je met google streetview kunt zien, ik ben echt jaloers op zulke omgevingen
Ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
hey, ben jij er ook weer. Gezellig.
Ja, ik ben zo close, kan het bijna aanrakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wel waar, maar ik heb een iphone en dan is het toch wel fijn dat ik geen duizend sms abbo moet aflsuiten oid maar gewoon kan whatsappen met vrienden/familiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik heb een samsung E2120, zonder al die gehengel en poespas eraan. Bereikbaarheid, daar gaat het om.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo close, kan het bijna aanrakenBen je ook al druk aant sparen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
ahja, als je daar behoefte aan hebt moet je het vooral doen hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is wel waar, maar ik heb een iphone en dan is het toch wel fijn dat ik geen duizend sms abbo moet aflsuiten oid maar gewoon kan whatsappen met vrienden/familie
Wat voor auto?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik ben al aant sparen vanaf ik werk, maar heb tussendoor auto gekocht
maar ik ben niet als mensen met Blackberries die constant op dat ding zitten te kijken. kan hem wel naast me neer leggen en er dan de rest van de dag geen aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:10 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ahja, als je daar behoefte aan hebt moet je het vooral doen he
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is echt knap voor een smartphonegebruiker in dit tijdperk van communicatietechnologie. Respectquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar ik ben niet als mensen met Blackberries die constant op dat ding zitten te kijken. kan hem wel naast me neer leggen en er dan de rest van de dag geen aandacht aan besteden
ik kijk altijd voor berichten, maar helaas, meestal is het mamsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar ik ben niet als mensen met Blackberries die constant op dat ding zitten te kijken. kan hem wel naast me neer leggen en er dan de rest van de dag geen aandacht aan besteden
Dankquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat is echt knap voor een smartphonegebruiker in dit tijdperk van communicatietechnologie. Respect
ja, met wietparkiet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
trollie wrm ging je bb verklikken in onz fb?? ben je hommo ofzo
Net zoiets als gr gr. Of zo.quote:
Wat?quote:
Aanstekerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:16 schreef monkyyy het volgende:
Dus we gaan nu zelf zomaar woorden verzinnen en elkaar "uitschelden" daarmee?
Spellonertje!quote:
Kweenie man.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
monks wnr chilings zetten in grunna of roffa samen? :$
Over een paar jaar hopelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
monks wnr chillings zetten op ''random onbewoond eiland'' gezamelijk?
Dat hadden we vorig jaar ook hierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
Daar moesten we mee schelden i.p.v. "homo" vonden twee homo's die homovoorlichting kwamen geven in de tweede.
Doperwtje dus.
of seksuele voorlichting bij ons op schoolquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat hadden we vorig jaar ook hier. En zo'n gast die vertelde over dat hij op zijn 7e jongens sympathiek ging vinden en toen moesten we een aflevering van "Uit de kast" kijken met een of andere relnicht die een zuigzoen op zijn nek had
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of seksuele voorlichting bij ons op school![]()
meer dan de helft van de groep had al een kind of meerdere
Ik ook.quote:
Nah.quote:
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
Dimens wij moeten een keertje biertje gaan drinken
Ik zeg toch, ik weet niet, wanneer ik zin heb.quote:
ren helikopterend naar hem toe, en zorg ook dat je hem raakt, schrikt de poes wel afquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
Shhhhhhh werkt wel. Maar nu daagt hij mij uit van een wat grotere afstand.
Dit klinkt als nooit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik weet niet, wanneer ik zin heb.
Als dat hetzelfde effect geeft als bij vrouwen, moet het wel werken ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ren helikopterend naar hem toe, en zorg ook dat je hem raakt, schrikt de poes wel af
multivruchtensap van de lidlquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nu multivruchtensap met limoncello.
Nu wil ik een lijstje zien van wie je al afgwezen heeftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Dan ga ik wel iemand anders zoeken he.
- monksquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu wil ik een lijstje zien van wie je al afgwezen heeft
Dromenvangertjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu wil ik een lijstje zien van wie je al afgwezen heeft
ok ik voel me nu een beetje hopeloos voor je pzquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr
Fairytalessuck
Phantomesse
Marie30
Kore
Coban
Isetmyfriendsonfire
Xantalien
Chai
CelinoPino
yvonne
Darkbrowneyes
roos94
Meloewa
GaatJeNietVeelAan
Dqod
Moeraskat
Oceanview
Rainb0ws
Crack_
miesjelle112
Snowbells
DanaCat
Sooph
houdjemond
L0t..
Chowi
Latina-Loca
Soempie
Harajuku.
Falien
Sharana_LV
Mirjam
Lindytje
Unfckingtitled
mifooi
Banaaninpyjama
Lieveroos
MissyN
Oostblokker
CrystalAnn
m0rena
Lanterfanteraar
classpc
Linlinlin
Untitled
Linpunt
SophieL
Beatles
Tamashi
Yevoul
SeasideClubbers
Pixie.
Elvanera
Høken
Killerlady
Juminelle
Aliana
Anonymousz
PamSwynfordDeBeaufort
92Merel
Silk
Samzz
MaryMouse
Myraela
liesje1979
Charmed_angel
roos85
Miam
Karina
Knorretje
Lithia
magneetstrip
monkyyy
Cat22
MissBliss
LLX
Brighteyes
Mylene
Lutte
Anne
Jojoortje
Playtime
Zonnestraaltje
Beach
Loverrrr
Allure_
Fascination
Bloempje
Skaai
-Strawberry-
SEMTEX
hugsy33
Yaay
JaleesaJoia
AmyFarrahFowler
Maisnon
Klinkerbotsing
KwadeAfdronk
snakelady
ik sta er nog niet bijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr
Fairytalessuck
Phantomesse
Marie30
Kore
Coban
Isetmyfriendsonfire
Xantalien
Chai
CelinoPino
yvonne
Darkbrowneyes
roos94
Meloewa
GaatJeNietVeelAan
Dqod
Moeraskat
Oceanview
Rainb0ws
Crack_
miesjelle112
Snowbells
DanaCat
Sooph
houdjemond
L0t..
Chowi
Latina-Loca
Soempie
Harajuku.
Falien
Sharana_LV
Mirjam
Lindytje
Unfckingtitled
mifooi
Banaaninpyjama
Lieveroos
MissyN
Oostblokker
CrystalAnn
m0rena
Lanterfanteraar
classpc
Linlinlin
Untitled
Linpunt
SophieL
Beatles
Tamashi
Yevoul
SeasideClubbers
Pixie.
Elvanera
Høken
Killerlady
Juminelle
Aliana
Anonymousz
PamSwynfordDeBeaufort
92Merel
Silk
Samzz
MaryMouse
Myraela
liesje1979
Charmed_angel
roos85
Miam
Karina
Knorretje
Lithia
magneetstrip
monkyyy
Cat22
MissBliss
LLX
Brighteyes
Mylene
Lutte
Anne
Jojoortje
Playtime
Zonnestraaltje
Beach
Loverrrr
Allure_
Fascination
Bloempje
Skaai
-Strawberry-
SEMTEX
hugsy33
Yaay
JaleesaJoia
AmyFarrahFowler
Maisnon
Klinkerbotsing
KwadeAfdronk
snakelady
watquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr
Fairytalessuck
Phantomesse
Marie30
Kore
Coban
Isetmyfriendsonfire
Xantalien
Chai
CelinoPino
yvonne
Darkbrowneyes
roos94
Meloewa
GaatJeNietVeelAan
Dqod
Moeraskat
Oceanview
Rainb0ws
Crack_
miesjelle112
Snowbells
DanaCat
Sooph
houdjemond
L0t..
Chowi
Latina-Loca
Soempie
Harajuku.
Falien
Sharana_LV
Mirjam
Lindytje
Unfckingtitled
mifooi
Banaaninpyjama
Lieveroos
MissyN
Oostblokker
CrystalAnn
m0rena
Lanterfanteraar
classpc
Linlinlin
Untitled
Linpunt
SophieL
Beatles
Tamashi
Yevoul
SeasideClubbers
Pixie.
Elvanera
Høken
Killerlady
Juminelle
Aliana
Anonymousz
PamSwynfordDeBeaufort
92Merel
Silk
Samzz
MaryMouse
Myraela
liesje1979
Charmed_angel
roos85
Miam
Karina
Knorretje
Lithia
magneetstrip
monkyyy
Cat22
MissBliss
LLX
Brighteyes
Mylene
Lutte
Anne
Jojoortje
Playtime
Zonnestraaltje
Beach
Loverrrr
Allure_
Fascination
Bloempje
Skaai
-Strawberry-
SEMTEX
hugsy33
Yaay
JaleesaJoia
AmyFarrahFowler
Maisnon
Klinkerbotsing
KwadeAfdronk
snakelady
Er zijn nog wat FOK! meisjes over.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok ik voel me nu een beetje hopeloos voor je pz
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wat![]()
de meeste op dit lijstje heb ik inderdaad geprobeerdheb je dat allemaal bijgehouden?
Nee, gewoon uit dat topic van vrouwelijke FOK!kers tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wat![]()
de meeste op dit lijstje heb ik inderdaad geprobeerdheb je dat allemaal bijgehouden?
Ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wat![]()
die vrouwelijke FOK!kers houd ik bij via P_z.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit dat topic van vrouwelijke FOK!kers toch
ik heb nog een nummer van een vrouwelijke FOK!sterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:32 schreef Plastic_zak het volgende:
vannacht nog wel m'n nummer naar een fokster gestuurd, nog geen reejaksie
Dat zijn ze allemaal manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr
Fairytalessuck
Phantomesse
Marie30
Kore
Coban
Isetmyfriendsonfire
Xantalien
Chai
CelinoPino
yvonne
Darkbrowneyes
roos94
Meloewa
GaatJeNietVeelAan
Dqod
Moeraskat
Oceanview
Rainb0ws
Crack_
miesjelle112
Snowbells
DanaCat
Sooph
houdjemond
L0t..
Chowi
Latina-Loca
Soempie
Harajuku.
Falien
Sharana_LV
Mirjam
Lindytje
Unfckingtitled
mifooi
Banaaninpyjama
Lieveroos
MissyN
Oostblokker
CrystalAnn
m0rena
Lanterfanteraar
classpc
Linlinlin
Untitled
Linpunt
SophieL
Beatles
Tamashi
Yevoul
SeasideClubbers
Pixie.
Elvanera
Høken
Killerlady
Juminelle
Aliana
Anonymousz
PamSwynfordDeBeaufort
92Merel
Silk
Samzz
MaryMouse
Myraela
liesje1979
Charmed_angel
roos85
Miam
Karina
Knorretje
Lithia
magneetstrip
monkyyy
Cat22
MissBliss
LLX
Brighteyes
Mylene
Lutte
Anne
Jojoortje
Playtime
Zonnestraaltje
Beach
Loverrrr
Allure_
Fascination
Bloempje
Skaai
-Strawberry-
SEMTEX
hugsy33
Yaay
JaleesaJoia
AmyFarrahFowler
Maisnon
Klinkerbotsing
KwadeAfdronk
snakelady
ze is zenuwachtig en durft mischien niet te reagerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:32 schreef Plastic_zak het volgende:
vannacht nog wel m'n nummer naar een fokster gestuurd, nog geen reejaksie
ja denk het ook, ik had meteen een pic van m'n pener meegestuurdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ze is zenuwachtig en durft mischien niet te reageren
mischien is ze 30cm niet gewend en moet ze er nog goed over nadenkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja denk het ook, ik had meteen een pic van m'n pener meegestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Iek moslim 50 jaar oud soek moslim vrouwe serieuze bel mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
heb je die gevonden bij je werk?![]()
forever alone gevalletje
lolquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Iek moslim 50 jaar oud soek moslim vrouwe serieuze bel mij.
Wat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nummer acht van rij drie toch, het hokje met "ghetto life" erop gespoten toch?
heb je ze gepompt dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij niet![]()
ik heb hier gewoon nummers gehosseld en alles
oja tijd voor de eerste baco van deze avondquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd voor het eerste pilsje van de avond.
Ik heb net mijn tweede op.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
sv jij gruwelijke bierbaasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
dan heb je ze niet gehosseld hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee![]()
ze komen of uit limburg of uit groningen ofzo
weet niet meeer popje :squote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
ik ben door 4 gehosseld en 1 heb ik gehosseld of had ik jou ook gehosseld pz?
ik heb hier nog 2 volle flessen staan dientje gquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef Dientje12 het volgende:
kak ben vergeten coca cola te halen
nu drink ik freeway met bacardi
kom brengen danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb hier nog 2 volle flessen staan dientje g
gwn puur drinkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef Dientje12 het volgende:
kak ben vergeten coca cola te halen
nu drink ik freeway met bacardi
ik mag niet meer rijden eppoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom maar halen ik heb geen vervoer
begin met een sicpackjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De eersten zijn dan moeilijk, moet zorgen dan dat me tong verdooft
jij had je eten al klaar?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef Typisch het volgende:
Vrouwen zijn ook niet te vertrouwen flippen zou nog laten weten of ze beurs ging en met wie maar nog niks gehoord.
ja zitten nu in de auto richting volgende adres.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef [url=nunapoleonfour[/url] het volgende:
[..]
jij had je eten al klaar?
quote:
Dit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef Typisch het volgende:
Vrouwen zijn ook niet te vertrouwen flippie zou nog laten weten of ze beurs ging en met wie maar nog niks gehoord.
whahaha down xdquote:
baggerwedstrijd is het zeg, na de 1r helft wel genoeg gezienquote:
alleen mijn penerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
hebben jullie weleens vingers tussen de deur gehad?
Ik wil wel komenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze man weetmaar flip heeft pech want nu kom ik niet meer, dat zal der leren.
pik als steen deze manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:20 schreef Beach het volgende:
[..]
nee hij was zo hard de deur had toen een deuk
1 helequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hoeveel heb je al op, ben nog steeds bezig met me 1e baco
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik plop er ook maar weer eentje open.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik plop er ook maar weer eentje open.
Probeer eens een Hertog Jan of Warsteiner.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:37 schreef Metalfrost het volgende:
Wel balen dat ik geen bier lust. Of in elk geval dat slootwater van een Heineken niet binnen houd.
of witbierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Probeer eens een Hertog Jan of Warsteiner.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
Die zou ik vanavond kijken maar de vrienden waar ik mee zou gaan reageren niet.
ze zijn gewoon zonder jou gegaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
wij zijn ook je vrienden Diemensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
wiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
wollah pz g, we hebben iemand die op MK haat
Daar wilde ik ook heen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
Begint om 11 uur dus zal wel niet. Ik hoop wel dat ze nog reageren anders dikke haat. Ik heb verdomme verteld dat die film draait en gevraagd of ze mee gaan. Als ze dan zonder mij gaan, kunnen ze die vriendschap wel vergeten verder.quote:
Ga dan alleen en laat je avond niet verpesten door hun?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Begint om 11 uur dus zal wel niet. Ik hoop wel dat ze nog reageren anders dikke haat. Ik heb verdomme verteld dat die film draait en gevraagd of ze mee gaan. Als ze dan zonder mij gaan, kunnen ze die vriendschap wel vergeten verder.
Allen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga dan alleen en laat je avond niet verpesten door hun?
ik kan niet meer rijdenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Allen?![]()
Sowieso ik moet ook vervoer naar huis hebben en dat heb ik dan niet.
jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mag ik je 100watt versterker ook voelen?
Vogens mij was dit de Aha editie waar je je eigen face op kon zetten. Ik zie namelijk allemaal kleine fotootjes.quote:
Oh inderdaad nu je het zegt, maar ik heb niks geupload.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vogens mij was dit de Aha editie waar je je eigen face op kon zetten. Ik zie namelijk allemaal kleine fotootjes.
stond je te dansen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:52 schreef Metalfrost het volgende:
Ik zag net dat de achterburen me bespiedden, ik had de muziek wat luid aan staan.. maar kunnen ze de politie bellen zonder eerst zelf langs te gaan (wegens geluidsoverlast?)
Weet ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Oceanview het volgende:
Er werken dus best lekkere chickies bij de AH
Pas na 10 uur 's avonds mag dat niet meer ofzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:52 schreef Metalfrost het volgende:
Ik zag net dat de achterburen me bespiedden, ik had de muziek wat luid aan staan.. maar kunnen ze de politie bellen zonder eerst zelf langs te gaan (wegens geluidsoverlast?)
nog 7 minuten knallen dusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Pas na 10 uur 's avonds mag dat niet meer ofzo.
Ik kom nooit in de AH.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Oceanview het volgende:
Er werken dus best lekkere chickies bij de AH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |