NO.quote:
Eindelijk wat?quote:
Wacht maar tot ik verveld ben, dan ben ik negerbruin.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
verbranden is voor proleten. Deze baas zat van1 tot half 6 op het strand en niks te zien behalve bruine huid
Dude whatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:53 schreef Metalfrost het volgende:
Ja als je over het hoofd van iemand een plastic zak heen trekt, dat wordt het vanzelf een blauwe babyface.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:53 schreef Typisch het volgende:
Ik zit te FOK!En terwijl ik met 7 maten ben, sneu eigenlijk
Ja?quote:
negersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
NO.
[..]
Eindelijk wat?
[..]
Wacht maar tot ik verveld ben, dan ben ik negerbruin.
Doe ik ook wel eens. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:53 schreef Typisch het volgende:
Welnee, dat heet het vergroten van je sociale vermogen door zowel de activatie van passief (internet) als actief (met je vrienden) sociaal contact.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:53 schreef Typisch het volgende:
anno 2012 moet dat kunnen iddquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Welnee, dat heet het vergroten van je sociale vermogen door zowel de activatie van passief (internet) als actief (met je vrienden) sociaal contact.
Caribisch.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pacifisch, indisch of caribisch gebied?
Iedereen zit toch ook met de mobiel aan te facebooken als je met familie rondom de eettafel van het diner zit te genietenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:57 schreef monkyyy het volgende:
http://www.hellomagazine.com/travel/2004/07/07/johnnydepp/
Mijn voorbeeld.
ik nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:57 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Iedereen zit toch ook met de mobiel aan te facebooken als je met familie rondom de eettafel van het diner zit te genieten
Hoeveel moet je nog?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:57 schreef monkyyy het volgende:
http://www.hellomagazine.com/travel/2004/07/07/johnnydepp/
Mijn voorbeeld.
Oh.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, maar je wooneiland was in pacifisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |