Probeer eens een Hertog Jan of Warsteiner.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:37 schreef Metalfrost het volgende:
Wel balen dat ik geen bier lust. Of in elk geval dat slootwater van een Heineken niet binnen houd.
of witbierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Probeer eens een Hertog Jan of Warsteiner.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
Die zou ik vanavond kijken maar de vrienden waar ik mee zou gaan reageren niet.
ze zijn gewoon zonder jou gegaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
wij zijn ook je vrienden Diemensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
wiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
wollah pz g, we hebben iemand die op MK haat
Daar wilde ik ook heen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
Begint om 11 uur dus zal wel niet. Ik hoop wel dat ze nog reageren anders dikke haat. Ik heb verdomme verteld dat die film draait en gevraagd of ze mee gaan. Als ze dan zonder mij gaan, kunnen ze die vriendschap wel vergeten verder.quote:
Ga dan alleen en laat je avond niet verpesten door hun?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Begint om 11 uur dus zal wel niet. Ik hoop wel dat ze nog reageren anders dikke haat. Ik heb verdomme verteld dat die film draait en gevraagd of ze mee gaan. Als ze dan zonder mij gaan, kunnen ze die vriendschap wel vergeten verder.
Allen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga dan alleen en laat je avond niet verpesten door hun?
ik kan niet meer rijdenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Allen?![]()
Sowieso ik moet ook vervoer naar huis hebben en dat heb ik dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |