ze zijn gewoon zonder jou gegaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
Die zou ik vanavond kijken maar de vrienden waar ik mee zou gaan reageren niet.
wij zijn ook je vrienden Diemensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
wiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
wollah pz g, we hebben iemand die op MK haat
Daar wilde ik ook heen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
Begint om 11 uur dus zal wel niet. Ik hoop wel dat ze nog reageren anders dikke haat. Ik heb verdomme verteld dat die film draait en gevraagd of ze mee gaan. Als ze dan zonder mij gaan, kunnen ze die vriendschap wel vergeten verder.quote:
Ga dan alleen en laat je avond niet verpesten door hun?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Begint om 11 uur dus zal wel niet. Ik hoop wel dat ze nog reageren anders dikke haat. Ik heb verdomme verteld dat die film draait en gevraagd of ze mee gaan. Als ze dan zonder mij gaan, kunnen ze die vriendschap wel vergeten verder.
Allen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga dan alleen en laat je avond niet verpesten door hun?
ik kan niet meer rijdenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Allen?![]()
Sowieso ik moet ook vervoer naar huis hebben en dat heb ik dan niet.
jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mag ik je 100watt versterker ook voelen?
Vogens mij was dit de Aha editie waar je je eigen face op kon zetten. Ik zie namelijk allemaal kleine fotootjes.quote:
Oh inderdaad nu je het zegt, maar ik heb niks geupload.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vogens mij was dit de Aha editie waar je je eigen face op kon zetten. Ik zie namelijk allemaal kleine fotootjes.
stond je te dansen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:52 schreef Metalfrost het volgende:
Ik zag net dat de achterburen me bespiedden, ik had de muziek wat luid aan staan.. maar kunnen ze de politie bellen zonder eerst zelf langs te gaan (wegens geluidsoverlast?)
Weet ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Oceanview het volgende:
Er werken dus best lekkere chickies bij de AH
Pas na 10 uur 's avonds mag dat niet meer ofzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:52 schreef Metalfrost het volgende:
Ik zag net dat de achterburen me bespiedden, ik had de muziek wat luid aan staan.. maar kunnen ze de politie bellen zonder eerst zelf langs te gaan (wegens geluidsoverlast?)
nog 7 minuten knallen dusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Pas na 10 uur 's avonds mag dat niet meer ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |